jakou máte zkušenost s tímto dealerem?Chci u něho koupit motorku ale zatím mi nebyl schopný odpovědět ani na jeden ze tří mailů co jsem jim psal.Moc profesionální mi to chování nepřipadá.Máte s něma někdo podobnou zkušenost?
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki nova-kont
taky mám zkušenost s NOVA-KONTem, že na emaily neodpovídají. Dotaz na náhradní díl poslaný na servis ani dotaz na novou moto poslaný na prodej. Vše jsem 2x opakoval,ale emailem prostě nefungujou! Možná tam mají IT problém ani o tom neví. Kec,že email nedojde je kravina, pokud nedojde odesílateli po čase přijde hlášení o nedoručení odeslané zprávy i když si to před odesláním nezadal v nastavení a i kdyby byl nějaký problém na síti tak z několika pokusů v jednom případě by se hlášení vrátilo.
Náhradní díly jsem pak zkusil zjistit po telefonu a i když fešák nevěděl měl evidentní snahu mi to pořešit, ale pak ta cena ...no,standard originál díly.
Řešil jsem u nich opravu moto po nehodě, asi v době kdy firmu přebíral nový majitel a dělal personální změny, alespoň se mi to tam i snažil servisman vysvětlit. Ale nebyl schopnej za celou zimu co měli moto v servisu pořešit jedinej telefonát z jejich strany o stavu opravy. Před začátkem jara mě to už sralo tak jsem si tam neohlášen zašel a zjistil, že na tom sice "dva šroubky" vyměnili, ale jinak nic...no, ale prej celou zimu udržovali baterku . Za dalších 14 dní bylo hotovo a aj domu mi jí holku přivezli.
Takže jestli hodnotit palcem nebo těžko říct. Jsou to matějové, možná zbytečně a nevědomky ztrácí chuť zákazníků u nich utrácet určitě zajímavý kačky. A to jen proto, že "ňáká" odpověď je vždycky lepší než žádná….
Bluemoon>Ave,
taky mám zkušenost s NOVA-KONTem, že na emaily neodpovídají. Dotaz na náhradní díl poslaný na servis ani dotaz na novou moto poslaný na prodej. Vše jsem 2x opakoval,ale emailem prostě nefungujou! Možná tam mají IT problém ani o tom neví. Kec,že email nedojde je kravina, pokud nedojde odesílateli po čase přijde hlášení o nedoručení odeslané zprávy i když si to před odesláním nezadal v nastavení a i kdyby byl nějaký problém na síti tak z několika pokusů v jednom případě by se hlášení vrátilo.
Náhradní díly jsem pak zkusil zjistit po telefonu a i když fešák nevěděl měl evidentní snahu mi to pořešit, ale pak ta cena ...no,standard originál díly.
Řešil jsem u nich opravu moto po nehodě, asi v době kdy firmu přebíral nový majitel a dělal personální změny, alespoň se mi to tam i snažil servisman vysvětlit. Ale nebyl schopnej za celou zimu co měli moto v servisu pořešit jedinej telefonát z jejich strany o stavu opravy. Před začátkem jara mě to už sralo tak jsem si tam neohlášen zašel a zjistil, že na tom sice "dva šroubky" vyměnili, ale jinak nic...no, ale prej celou zimu udržovali baterku . Za dalších 14 dní bylo hotovo a aj domu mi jí holku přivezli.
Takže jestli hodnotit palcem nebo těžko říct. Jsou to matějové, možná zbytečně a nevědomky ztrácí chuť zákazníků u nich utrácet určitě zajímavý kačky. A to jen proto, že "ňáká" odpověď je vždycky lepší než žádná….
myslim ze tvuj nazor o tom ze se mejl nemuze "ztratit" je chybnej ... zpravy o nedoruceni mailu jsou vec nastaveni mail serveru..takze u kazdyho se to muze chovat jinak, casto tyhle zpravy od ruznych automatickych systemu padaji do spam kose apod.... ale to neni k veci.