Naposledy editováno 30.10.2009 15:27:48
1 reakcí na tento příspěvek startování
Příjdeš,pustíš a jedeš.
Pokud tam už necháš starej,tak je dobrý ho vypustit (viz. jak píše kolega). Jinak PRI slouží k přeplavení a jak naskočí,je lepší to přepnout na normální polohu ON. Jo a někdo říká nestartovat na RES,páč voda když se usazuje,tak dole
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) startování
DědóchJinak PRI slouží k přeplavení
no to se mi snad zdá :\ ne
1 reakcí na tento příspěvek startování
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) startování
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) startování
SensationBlaack>Ja nevim ale kdyz se da kohout na pri a necha stat tak pak chcije benzin ven ne?
nechčije ven ale nateče ti přes plovákový ventilky do motoru a to je můžeš mít klidně nový. Protože prostě ventilek o proměru 0,5cm neudrží třeba 15 litru benzínu. Tak stejně i u sacího ventilu dostane se to přes něj do spalováku tak jak tak. Pak přes píst do motoru. Muže to udělat pěknou škodu.....
2 reakcí na tento příspěvek startování
Ty tam máš ještě původní benzín ??????? Tak to si piš, že se Ti možná odpařil všechen.
MilanR1>...... Má už pravda 11 let. Četl jsem něco o tom, že některé složky se z benzinu za tu dobu můžou odpařit.......
Ty tam máš ještě původní benzín ??????? Tak to si piš, že se Ti možná odpařil všechen.
Jo vidím, že jsem to neposkládal moc chytře. Myslel jsem samozřejmně za ty 2-3 měsíce... Jinak taky to vždycky občas nastartuju, ale teď jsem to nějak zanedbal. Tak dík všem za rady, jdu to poléčit.
1 reakcí na tento příspěvek startování
ale..
Pokud delší dobu stojím, tak udělám tyto úkony:
1. Kohout do polohy PRI. To je by-pas. "Obchází" podtlakový ventil v kohoutu
2. Napočítám do cca 20
3. Přepnu kohout na On, či Res
4. Sytič
5. A nastartuju.
Nebyl zatím problém. Také záleží na stavu baterky.
Mišák-NSR>bla bla bla.... Tak stejně i u sacího ventilu dostane se to přes něj do spalováku tak jak tak. Pak přes píst do motoru. Muže to udělat pěknou škodu.....
Tak tohle je teda pro mě docela nesmyslná odpověď....
Pouštení ventilků je bohužel pravda, ale při zavřeném kohoutu to neni v takové míře, jen minimálně...přes sací ventil se to dostat do motoru skoro nemůže, a pokud, tak to je vážně tak děsně minimální množství, že se to stačí odpařovat. Pokud ventil hodně pouští, tak to je na udělání sedel na serdi. Pokud je otevřenej, tak se to krásně odpaří, jak jsem psal.
Další co se mi nelíbí je, že i pokud přes srdce přenesu, že by se tam dostalo hodně benzínu na píst, tak aby to šlo dolů. To by jedině tam musel být nějaký tlak, který by to přetlačil přes kroužky. Pokud někdo bude namítat, že tam je atmosferický tlak, tak ten se vyrovná zespodu od kliky, protože ta je taky přes oddech otevřená. A pokud to opravu tak je a dostane se to dolů, tak ten motor nemůže snad ani jet a když, tak musí žrát oleje jako benzínu, protože jsou minimálně kruhy KO a v horším případě je vyrajtovanej válec....
1 reakcí na tento příspěvek startování
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) startování
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 | Pavel500 | 13 | 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1 |
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |
Karbce Kawasaki ER 5 | ostrava | 1 | 10.3.2024 v 16:53 ja1 |
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 | kastanbabeťťák | 4 | 8.2.2024 v 12:45 Pedl |
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 | XkovixCZ | 3 | 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_ |