globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: startování
30.10.2009 v 15:01
Ahoj, chtěl bych se zeptat, jak řešíte startování po delší době u ER5. Já jsem teď na ní neseděl asi 2-3 měsíce a při startování se nechytá. Má už pravda 11 let. Četl jsem něco o tom, že některé složky se z benzinu za tu dobu můžou odpařit a pak nastává takový problém. Pak něco o vypoušťěcím ventilu u karburátoru, kterým se ten zvětralý benzín dá vypustit. Samozřejmně jsem tomu v té době nevěnoval pozornost a proto teď nevím, jak na to. Dík za každou radu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) startování

30.10.2009 v 19:33 | Nahoru | #1

SensationBlaack>Ja nevim ale kdyz se da kohout na pri a necha stat tak pak chcije benzin ven ne?



nechčije ven ale nateče ti přes plovákový ventilky do motoru a to je můžeš mít klidně nový. Protože prostě ventilek o proměru 0,5cm neudrží třeba 15 litru benzínu. Tak stejně i u sacího ventilu dostane se to přes něj do spalováku tak jak tak. Pak přes píst do motoru. Muže to udělat pěknou škodu.....

(reakce na) startování

30.10.2009 v 21:16 | Nahoru | #2
Mišák-NSR> tak nejak nejsem az tak technicky zdatnej... udrzbu si udelam ale nejaky hlubsi vrtani necham na odbornikovi

(reakce na) startování

18.11.2009 v 19:53 | Nahoru | #3

Mišák-NSR>bla bla bla.... Tak stejně i u sacího ventilu dostane se to přes něj do spalováku tak jak tak. Pak přes píst do motoru. Muže to udělat pěknou škodu.....



Tak tohle je teda pro mě docela nesmyslná odpověď....
Pouštení ventilků je bohužel pravda, ale při zavřeném kohoutu to neni v takové míře, jen minimálně...přes sací ventil se to dostat do motoru skoro nemůže, a pokud, tak to je vážně tak děsně minimální množství, že se to stačí odpařovat. Pokud ventil hodně pouští, tak to je na udělání sedel na serdi. Pokud je otevřenej, tak se to krásně odpaří, jak jsem psal.
Další co se mi nelíbí je, že i pokud přes srdce přenesu, že by se tam dostalo hodně benzínu na píst, tak aby to šlo dolů. To by jedině tam musel být nějaký tlak, který by to přetlačil přes kroužky. Pokud někdo bude namítat, že tam je atmosferický tlak, tak ten se vyrovná zespodu od kliky, protože ta je taky přes oddech otevřená. A pokud to opravu tak je a dostane se to dolů, tak ten motor nemůže snad ani jet a když, tak musí žrát oleje jako benzínu, protože jsou minimálně kruhy KO a v horším případě je vyrajtovanej válec....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 Pavel500 13 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
Karbce Kawasaki ER 5 ostrava 1 10.3.2024 v 16:53 ja1
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 kastanbabeťťák 4 8.2.2024 v 12:45 Pedl
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 XkovixCZ 3 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_


TOPlist