globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nový stroj?
29.10.2009 v 09:29
Ahoj lidi,

chci koupin nový stroj a vybírám mezi noým a ojetým Hypermotardem

Ojetina je r.v. 2007 a má najeto 8.000km.(dovoz)

Vyplatí se ojetý za 195ti. nebo raději do novátora?
Anketa: Nový vs. ojetý
Nový 230.000,- Kč
92%
49
Ojetý za 195.000,- Kč
8%
4

Nový stroj?

29.10.2009 v 09:40 | Nahoru | #1
byt tebou tak jdu do ojeteho pri prodeji tolik neprodelas ale tak je to na tobe

1 reakcí na tento příspěvek Nový stroj?

29.10.2009 v 10:05 | Nahoru | #2
Zas ale na druhou stranu, když koupíš novej tak platí "jak si usteleš, tak si lehneš"

Nový stroj?

29.10.2009 v 10:08 | Nahoru | #3
Podle toho na jak dlouho s ní počítáš..esli na rok,tak jetou..Na víc let bych šel do nový

Nový stroj?

29.10.2009 v 10:23 | Nahoru | #4
určitě novou, bude mít o 8tis. km větší životnost, a to už je u Duc znát

leda že by tu ojetinu stočili tak na 3000, to už by šlo..

Nový stroj?

29.10.2009 v 10:28 | Nahoru | #5
já mít ty peníze tak bych těch 35tis určitě navíc zaplatil, nějakej dovoz, nemáš absolutní jistotu, u nový mašiny je to přeci jen něco jinýho

Nový stroj?

29.10.2009 v 11:02 | Nahoru | #6
Novou,beztak ti daj ještě slevu nebo nějaký doplněk k tomu

Nový stroj?

29.10.2009 v 12:33 | Nahoru | #7
jak tu bylo zmineno,pokud to neplanujes na dlouho,tak je to jedno a bral bych jetou..pokud uz planujes na tom nejakou cast zivota jezdit urco novou..zajedes si to sam..

2 reakcí na tento příspěvek Nový stroj?

29.10.2009 v 13:23 | Nahoru | #8
Re Dědoch:

Slevu už nedají, teď je slevněná z 269.900,- Kč

(reakce na) Nový stroj?

29.10.2009 v 14:42 | Nahoru | #9
ZZ21> Má ta ojetá nějaký extras?

Nový stroj?

29.10.2009 v 14:50 | Nahoru | #10
ZZ21>esi je slevnena tak to znamena ze cena pude zase nahoru takze tam ve finale pak takova ztrata nebude dle me a myslim ze tech 35k kč za tu novou stoji :)

(reakce na) Nový stroj?

29.10.2009 v 15:11 | Nahoru | #11

ZZ21>Re Dědoch:

Slevu už nedají, teď je slevněná z 269.900,- Kč


Aha,no ale i tak bych šel do nové

Nový stroj?

29.10.2009 v 15:18 | Nahoru | #12
zase na ty co uz bylajezdena nekdo vsechny ty sroubky poutahoval. Kdyz koupis novou tak si ji budes muset celou doutahovat sam. Rozumnou ado ude me necekej. Kdybych ty prachy mel tak koupim neco za 120000 a zbytek vrazim jinam.

Nový stroj?

29.10.2009 v 15:21 | Nahoru | #13
Určitě novou. Je to Ducati, tak to chce plnou tovární záruku na výrobní vady .
A navíc jak už tu bylo řečeno - nikdy nevíš, co s ní předchozí majitel prováděl. Ber tu trochu vyšší částku jako cenu za klid v duši.

Nový stroj?

29.10.2009 v 17:11 | Nahoru | #14
Rozhodně novou,s touto motorkou se hodně padá,tak ať netrefíš hnutej rám,nebo něco podobnýho.
Výrobních vad se neboj,mám na ni 23tis. bez závady,šlape jak nová,
akorát bacha,je to těžce návykovej stroj

(reakce na) Nový stroj?

29.10.2009 v 18:25 | Nahoru | #15

Honzek>Zas ale na druhou stranu, když koupíš novej tak platí "jak si usteleš, tak si lehneš"


No tak s novou bych si ustýlat a lehat moc nechtěl

Nový stroj?

29.10.2009 v 19:23 | Nahoru | #16
Chlapi, nestraštw s padáním. S voji jsem položil dvakrát a to vždycky když jsem zastavoval . Na druhé jsem už jen jezdil a na této budu létat....

Nový stroj?

29.10.2009 v 19:24 | Nahoru | #17
PS.: na těch šroubkách něco bude, letos jsem stratil 4, na výfuku a na krytu spojky, ale ta byla od RIZOMI

Nový stroj?

1.11.2009 v 16:56 | Nahoru | #18
ZZ21 - být tebou tak vemu novou!Promiň nepíšeš o motce moc info jen že to je dovoz třeba je nějak vymazlená atd , ale mě přijde nelogická i ta jeho cena a tvoje myšlení si to vůbec pořídit!!!!!!!!!!!Promiň

vememe-li v potaz rozdíl 35tis tak si vem že za tuto cenu máš na nové motorce gumy, řetězovku,svíčky , destičky,baterku a mnoho dalšího s Okm na té starší to budeš za chvilku vše měnit a kupovat....
Dále budeš mít 100% garanci - záruku 2roky, sám si jí zajedeš , všechny klíče , manuáli atd je toho moc.....

NIKDY ANI JEDNU SEKUNDU BYCH SE NAD TÍMHLE NEROZMÝŠLEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NOVÁ JE NOVÁ

Nový stroj?

1.11.2009 v 17:54 | Nahoru | #19
..ja bych si hlavne kvuli brzdam sehnal za tech 230 verzi S pokud mozno s Termixama.. ty stejne drive ci pozdeji budes muset mit ..

..pri tech 8tis. Te ale ceka servis ve 12ti (u nove snad ten prvni malej v 3 nebo tak nejak).. mozna desticky a jinak zbytek vydrzi jeste dlouho.. 8tis. km nic neni, to jen ty cesky motorky at jsou stary deset ci dva roky, najety maj vsechny stejne a pak to vypada, ze ve 30 je kazda masina po smrti : ))

..nova je zbytecnost.. jetou vsak jedine s poradnymi doplnky ala termixy, antihop, tlumic rizeni apod., aspon neco z toho..

1 reakcí na tento příspěvek Nový stroj?

1.11.2009 v 20:52 | Nahoru | #20
Tak je pravda,že v podvozku základní verze a verze "S" je dost rozdíl,záleží kolik vážíš,já 95 kg a základ byl na mě dost měkej.
Co se týče servisu,první v 1000km,byl od dealera zdarma,další ve 12000 za sedum-olej,filtry,svíčky a teď mě čeká ve 24000 to samý+rozvody,spojkový lamely.
Řetězovka ,destičky ještě cca 5000 vydrží.
Termix Full race rozhodně ano,+6% výkon a krouťák,-7kg(já už šetřím),antihop a tlumič na motárda dle mě nepatří,páč není nic krásnějšího,než když se ti to v zatáčce kousne

Nový stroj?

2.11.2009 v 08:48 | Nahoru | #21
...určitě novou i kdyby byla o padesát tis dražší, protože máš na ní plnou záruku a jakákoliv svolávačka je na účet výrobce...

...a navíc v Ducati mají akci,že k nové moto dostaneš koncovky Termignony za cca 26tis.Kč, takže není nad čím polemizovat...

...jinak chválim výběr!!!

Naposledy editováno 02.11.2009 08:53:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový stroj?

4.11.2009 v 13:41 | Nahoru | #22

lulanek>Tak je pravda,že v podvozku základní verze a verze "S" je dost rozdíl,záleží kolik vážíš,já 95 kg a základ byl na mě dost měkej.
Co se týče servisu,první v 1000km,byl od dealera zdarma,další ve 12000 za sedum-olej,filtry,svíčky a teď mě čeká ve 24000 to samý+rozvody,spojkový lamely.
Řetězovka ,destičky ještě cca 5000 vydrží.
Termix Full race rozhodně ano,+6% výkon a krouťák,-7kg(já už šetřím),antihop a tlumič na motárda dle mě nepatří,páč není nic krásnějšího,než když se ti to v zatáčce kousne



kolikatky jsou tam pruziny original a co jsi tam dal? ..ja jsem na Monsteru vymenil predek za 9ky, zadek mam 10,5.. jinak antihop taky vidim jako nepotrebny, pokud zrovna nechces bloknuti kola, da se to v klidu ladit spojkou full termixy jsou rozhodne poznat, zkousel jsem obe verze (na S4RS)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový stroj?

4.11.2009 v 22:25 | Nahoru | #23
sors> ty jo,jako průměr drátu 9?To asi bude slušnej rozdíl,já tam mám z výroby 5 a neměnil jsem,jen jsem měl možnost vyzkoušet verzi "S" a základ a i když má základ taky 5,přišel mě měkčí.Nevím jesti to měli jinak nastavený,nebo pevnost materiálu pružiny byla jiná,nebo jinej olej,ale "esko" se se mnou tak nehoupalo.
Můžu se Tě prosím zeptat,ty Termignoni jsi pořídil přez Ducati,nebo máš na ně nějakej lepší zdroj?
Nejradši bych v titanu,na ebay vychází o něco líp,samo plus clo,doprava,tak kdyby jsi znal lepší způsob,dej prosím vědět.

(reakce na) Nový stroj?

5.11.2009 v 21:30 | Nahoru | #24

lulanek>sors> ty jo,jako průměr drátu 9?To asi bude slušnej rozdíl,já tam mám z výroby 5 a neměnil jsem,jen jsem měl možnost vyzkoušet verzi "S" a základ a i když má základ taky 5,přišel mě měkčí.Nevím jesti to měli jinak nastavený,nebo pevnost materiálu pružiny byla jiná,nebo jinej olej,ale "esko" se se mnou tak nehoupalo.
Můžu se Tě prosím zeptat,ty Termignoni jsi pořídil přez Ducati,nebo máš na ně nějakej lepší zdroj?
Nejradši bych v titanu,na ebay vychází o něco líp,samo plus clo,doprava,tak kdyby jsi znal lepší způsob,dej prosím vědět.



..ty cisla znamenaji tuhost (ci co to je) v Nm/Kg, neni to prumer dratu ..co jsem jel na "ne eSkach" tak je to pro me strasne mekky, sice pohodlny, ale mekky.. radsi mam neponorovaci se podvozek, co se pevne vede a jde hodne dolu jen pri prudkym brzdeni (predek), zadek pak by mel byt tak nejak ze o nem moc nevis a vis kde je.. je to strasna laborace, prakticky s tim furt steluju a hledam optimalni nastaveni, ale to je na kazdou trasu z vesnice do vesnice jiny ..
.. vono neni potreba hned menit pruziny, staci postelovat ci pridat/ubrat hladinu voleje.. ty tvrdsi pruziny jsou dobry(spatny) v tom, ze se rychle vraci, takze to nemusis mit nijak namekko a jak chytnes houpak, rychle to lupne dolu a vyleti (k tomu musi byt postelovany i ty utlumy), z toho pak vychazi relativne divoky chovani motorky, ale ve finale to sedi jak pribity a na rovnym povrchu se to ani nehne (predpokladam, ze na tomto zpusobu funguje Stoner, lita mu to ja potroubly, ale sedi to ) ..pokavad se Ti to neprirozene houpe v zatackach, je blbe serizeny predpeti pruzin, spravne vyrovnany vychozi namacknuti pruzin je alfaromeoomega, pac to, ac k tomu to neni urceno, reguluje vysku predku/zadku a cely chovani motorky, jak se to houpe, stoji to za p*cu.. no nic, kratky exkurs do meho oblibeneho tematu, pokud Ti podvozek vyhovuje, nerypat do neho, pac jinak zjistis, co lehka zmena dokaze a uz se v nem budes rypat furt ..me to bavi, nejsu zadnej zabitsehrnouci jezdec, proste me bavi poznavat a chapat, jak to vlastne funguje..

..takze vyfuky - jsem ten bike koupil za (tehdy) dobrou cenu s malo km od pana majitele tohoto shopu i s full race termixama a power commanderem III, takze to si namontoval primo ze svyho obchodu, cili nevim...

.. ale mrknul bych na ebay.it ... treba tady .. tohle by myslim vyslo i o neco levneji (na postovnym nevim) .. pokud vylozene nechces full race termixy, spokojil bych se i s tou podstatne levnejsi nabidkou co tam je..

..jinac karbon je imho hezci, jestli ti jde o vydrz obalu, vata vylita tak jako tak a to je na prd, vatu je treba u techto dvouvalcovych bucharu menit nejlepe po 15tis., nejhure po 25tis., za oba laufy me to vyslo s naplni te nejlepsi vaty u RPokornyho myslim na dva litry..karbonu se nic nestane, pokud to nenechas zajit do extremu nebo nemas Zardy, jak tu nekdo ukazoval.. a kdyz to polozis, na takovej prumernej jeden lauf stoji ten karbon od termixu myslim cca 160E, jinde jiste min...

..tak si promysli, na co ty laufy chces, jestli na zvuk nebo na zlepseni vykonu, coz me (4ventil) konkretne i s tim PCIII stoji 9-10litru na 100 a pod to se nedostanu..vono se to da i nakombinovat tak, ze si koupis jen koncovky na zvuk a dozadu vo jeden zub vetsi rozetu a vyjde to nastejno .. kua to je elaborat, jaru zdar

Nový stroj?

6.11.2009 v 14:52 | Nahoru | #25
Wau,díky za vyčerpávající odpověď ,nastavení podvozku,mě pořád zajímá, i když teď jsem už s mým "eskem" spokojenej.
Problém jsem měl loňskou sezónu,když se mi pravá strana přední gumy sjížděla výrazně rychleji a ve větších náklonech byl předek dost nervózní.
Nikomu se do řešení tohoto problému moc nechtělo,nakonec jsme s kámošem povolili a zpětně utáhli všechny štelovací šrouby,zjistili,že byly rozdílně nastaveny,ač to dle oka poznat nebylo a bylo po problému.
K té pružině,našel jsem,že pevnost pružiny u mé Marzocchi je 8,5 kg/mm a na Hyperforu pro asfalt se shodli na:
(zkopírováno)

9.5 - 10.5 kg/mm Spring Rate (Depending on rider weight and aggression)
500-550ml of 3-5wt oil
COMP 2.5 -3 Turns 'OUT'
REBOUND 0.5 -1 Turn 'OUT'
PRELOAD 1-1.5 Turns from fully relaxed (Match Spring Rate to achieve 25 -30mm SAG)

Kvalita silnic u nás a venku je jinde,takže zatím do toho raději rýpat nebudu,ale je to moc zajímavá věda.
Moc díky za odkaz na italskej ebay,já vůl jsem o něm vůbec neměl tušení.
O úpravách mám celkem jasno,chci komplet karbonový kapoty,který jsou na ebay.it za necelých 20tis. ,což je třetinová cena než origo.
Takže když si pak ustelu,bude to míň bolet.
A nakonec ten titanovej termix,páč s karbonovým by se mě to už zdálo překarbonovaný.
Oproti jen koncovce,se s kitem dostanu na pro mě toužebné hodnoty a to:
váha 170 kg,možná mín
krouťák 110 Nm v 4700 ot.
výkon 101 koníků,pro mě ideál
A ten převod taky ješté příjde na řadu,vím že ty peníze už nikdy neuvidím,ale léska je láska

Nový stroj?

6.11.2009 v 15:35 | Nahoru | #26
Tady je jedna pekna (videl sem ji) po servisu: http://www.reddoguk...d=1604&type=used

a tady jedna trochu vymazlena: http://www.motorcyc...XGN-7534835&mfy=
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati monster 1100 kolísání volnob... Ducati Hypermotard 1100/1100S, Ducati Monster 1100, ... ENEMY 9 22.3.2024 v 09:04 Johnny796
Hypermotard 1100S/ Evo na prodej Ducati Hypermotard 1100/1100S, Ducati Hypermotard 11... 3KP 2 25.6.2023 v 10:40 Gahan37
Hypermotard 1100 ventilove vůle Ducati Hypermotard 1100/1100S Treable 10 6.2.2022 v 14:40 Treable
Hypermotard 1100 konektor ŘJ Ducati Hypermotard 1100/1100S Treable 7 23.9.2021 v 17:32 assassin
chip tuning a zkušenosti [1, 2] Ducati Hypermotard 1100/1100S brzda80 37 23.6.2021 v 19:16 Tony500sec


TOPlist