paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Nový stroj?
29.10.2009 v 09:29
Ahoj lidi,

chci koupin nový stroj a vybírám mezi noým a ojetým Hypermotardem

Ojetina je r.v. 2007 a má najeto 8.000km.(dovoz)

Vyplatí se ojetý za 195ti. nebo raději do novátora?
Anketa: Nový vs. ojetý
Nový 230.000,- Kč
92%
49
Ojetý za 195.000,- Kč
8%
4

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový stroj?

4.11.2009 v 22:25 | Nahoru | #1
sors> ty jo,jako průměr drátu 9?To asi bude slušnej rozdíl,já tam mám z výroby 5 a neměnil jsem,jen jsem měl možnost vyzkoušet verzi "S" a základ a i když má základ taky 5,přišel mě měkčí.Nevím jesti to měli jinak nastavený,nebo pevnost materiálu pružiny byla jiná,nebo jinej olej,ale "esko" se se mnou tak nehoupalo.
Můžu se Tě prosím zeptat,ty Termignoni jsi pořídil přez Ducati,nebo máš na ně nějakej lepší zdroj?
Nejradši bych v titanu,na ebay vychází o něco líp,samo plus clo,doprava,tak kdyby jsi znal lepší způsob,dej prosím vědět.

(reakce na) Nový stroj?

5.11.2009 v 21:30 | Nahoru | #2

lulanek>sors> ty jo,jako průměr drátu 9?To asi bude slušnej rozdíl,já tam mám z výroby 5 a neměnil jsem,jen jsem měl možnost vyzkoušet verzi "S" a základ a i když má základ taky 5,přišel mě měkčí.Nevím jesti to měli jinak nastavený,nebo pevnost materiálu pružiny byla jiná,nebo jinej olej,ale "esko" se se mnou tak nehoupalo.
Můžu se Tě prosím zeptat,ty Termignoni jsi pořídil přez Ducati,nebo máš na ně nějakej lepší zdroj?
Nejradši bych v titanu,na ebay vychází o něco líp,samo plus clo,doprava,tak kdyby jsi znal lepší způsob,dej prosím vědět.



..ty cisla znamenaji tuhost (ci co to je) v Nm/Kg, neni to prumer dratu ..co jsem jel na "ne eSkach" tak je to pro me strasne mekky, sice pohodlny, ale mekky.. radsi mam neponorovaci se podvozek, co se pevne vede a jde hodne dolu jen pri prudkym brzdeni (predek), zadek pak by mel byt tak nejak ze o nem moc nevis a vis kde je.. je to strasna laborace, prakticky s tim furt steluju a hledam optimalni nastaveni, ale to je na kazdou trasu z vesnice do vesnice jiny ..
.. vono neni potreba hned menit pruziny, staci postelovat ci pridat/ubrat hladinu voleje.. ty tvrdsi pruziny jsou dobry(spatny) v tom, ze se rychle vraci, takze to nemusis mit nijak namekko a jak chytnes houpak, rychle to lupne dolu a vyleti (k tomu musi byt postelovany i ty utlumy), z toho pak vychazi relativne divoky chovani motorky, ale ve finale to sedi jak pribity a na rovnym povrchu se to ani nehne (predpokladam, ze na tomto zpusobu funguje Stoner, lita mu to ja potroubly, ale sedi to ) ..pokavad se Ti to neprirozene houpe v zatackach, je blbe serizeny predpeti pruzin, spravne vyrovnany vychozi namacknuti pruzin je alfaromeoomega, pac to, ac k tomu to neni urceno, reguluje vysku predku/zadku a cely chovani motorky, jak se to houpe, stoji to za p*cu.. no nic, kratky exkurs do meho oblibeneho tematu, pokud Ti podvozek vyhovuje, nerypat do neho, pac jinak zjistis, co lehka zmena dokaze a uz se v nem budes rypat furt ..me to bavi, nejsu zadnej zabitsehrnouci jezdec, proste me bavi poznavat a chapat, jak to vlastne funguje..

..takze vyfuky - jsem ten bike koupil za (tehdy) dobrou cenu s malo km od pana majitele tohoto shopu i s full race termixama a power commanderem III, takze to si namontoval primo ze svyho obchodu, cili nevim...

.. ale mrknul bych na ebay.it ... treba tady .. tohle by myslim vyslo i o neco levneji (na postovnym nevim) .. pokud vylozene nechces full race termixy, spokojil bych se i s tou podstatne levnejsi nabidkou co tam je..

..jinac karbon je imho hezci, jestli ti jde o vydrz obalu, vata vylita tak jako tak a to je na prd, vatu je treba u techto dvouvalcovych bucharu menit nejlepe po 15tis., nejhure po 25tis., za oba laufy me to vyslo s naplni te nejlepsi vaty u RPokornyho myslim na dva litry..karbonu se nic nestane, pokud to nenechas zajit do extremu nebo nemas Zardy, jak tu nekdo ukazoval.. a kdyz to polozis, na takovej prumernej jeden lauf stoji ten karbon od termixu myslim cca 160E, jinde jiste min...

..tak si promysli, na co ty laufy chces, jestli na zvuk nebo na zlepseni vykonu, coz me (4ventil) konkretne i s tim PCIII stoji 9-10litru na 100 a pod to se nedostanu..vono se to da i nakombinovat tak, ze si koupis jen koncovky na zvuk a dozadu vo jeden zub vetsi rozetu a vyjde to nastejno .. kua to je elaborat, jaru zdar
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati monster 1100 kolísání volnob... Ducati Hypermotard 1100/1100S, Ducati Monster 1100, ... ENEMY 9 22.3.2024 v 09:04 Johnny796
Hypermotard 1100S/ Evo na prodej Ducati Hypermotard 1100/1100S, Ducati Hypermotard 11... 3KP 2 25.6.2023 v 10:40 Gahan37
Hypermotard 1100 ventilove vůle Ducati Hypermotard 1100/1100S Treable 10 6.2.2022 v 14:40 Treable
Hypermotard 1100 konektor ŘJ Ducati Hypermotard 1100/1100S Treable 7 23.9.2021 v 17:32 assassin
chip tuning a zkušenosti [1, 2] Ducati Hypermotard 1100/1100S brzda80 37 23.6.2021 v 19:16 Tony500sec


TOPlist