motozem_rijen





Téma: chip tuning a zkušenosti
10.2.2010 v 18:50
Ahoj, máte někdo zkušenosti s chip tuningem??? Upravením originál ECU
Předchozí
1 2
Následující

chip tuning a zkušenosti

10.2.2010 v 19:06 | Nahoru | #1
Zbytecny..nema to zas az tak cenu..

chip tuning a zkušenosti

10.2.2010 v 19:08 | Nahoru | #2
Ty si nedáš pokoj

2 reakcí na tento příspěvek chip tuning a zkušenosti

10.2.2010 v 19:11 | Nahoru | #3
Teď jsem dopsal dlouhej příspěvek na téma Murkin ...........

chip tuning a zkušenosti

10.2.2010 v 19:12 | Nahoru | #4
Jako na moto, nebo auto?
No já se asi do týhle debaty radši moc zapojovat nebudu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) chip tuning a zkušenosti

10.2.2010 v 19:14 | Nahoru | #5

marty>Teď jsem dopsal dlouhej příspěvek na téma Murkin ...........


Jóóó a copak jsi tam psal?

chip tuning a zkušenosti

10.2.2010 v 19:15 | Nahoru | #6
podle toho na co to máš podle mě to na normální ježdění nemá cenu

(reakce na) chip tuning a zkušenosti

10.2.2010 v 19:17 | Nahoru | #7

Murkin>Jóóó a copak jsi tam psal?


No.....pokud se týká tebe a tvojí práce, tak jen to nejlepší!!!! Ale pak jsem si všiml, že jste spolu již komunikovali .

Naposledy editováno 10.02.2010 19:17:45

1 reakcí na tento příspěvek chip tuning a zkušenosti

10.2.2010 v 19:50 | Nahoru | #8
čus Márty, jak je? To víš, co člověk to názor. Já už mám jasno ale stejně mi to nedá...Je to fakt zajímavý téma. Ty tvé xerox barvy jsou mazec! Doufám, že zopakujem pařbu

(reakce na) chip tuning a zkušenosti

10.2.2010 v 19:54 | Nahoru | #9
brzda80> Čauvec! Bojuju no......XEROX mám schovanej v bedně, mám teď decentní karbon Taky se těším na nějakou komorní schůzku, bylo to fajn!

1 reakcí na tento příspěvek chip tuning a zkušenosti

10.2.2010 v 20:06 | Nahoru | #10
lepší než "čip tuning" je "pič tuning".. veř mi...

(reakce na) chip tuning a zkušenosti

10.2.2010 v 20:06 | Nahoru | #11

Cuba_VTX>lepší než "čip tuning" je "pič tuning".. veř mi...


........nevím jestli lepší, ale dražší určitě

chip tuning a zkušenosti

10.2.2010 v 20:13 | Nahoru | #12
motor který nemá turbo nemá smysl čipovat.a to platí jak pro motorku,tak pro auto.výkon navýšíš o pár koní,ale stejně tak i spotřebu.pokud by jsi chtěl opravdu rozdíl,musíš hrábnout do motoru,jen SW nestačí.

motor s turbem se dá "ladit"

chip tuning a zkušenosti

10.2.2010 v 20:24 | Nahoru | #13
Ta letošní zima je dlouhá co?

chip tuning a zkušenosti

10.2.2010 v 20:48 | Nahoru | #14
nevim jak u motorky ale u auta je to nepreplnovanej o 20% a preplnovanej o 30%

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) chip tuning a zkušenosti

10.2.2010 v 20:54 | Nahoru | #15
marty> A kdepak je to téma Murkin?

(reakce na) chip tuning a zkušenosti

10.2.2010 v 20:57 | Nahoru | #16
vldouš> Tobě se budu zpovídat .
Chtěl jsem ho doporučit, mezitím jsem si všimnul, že spolu již komunikují.......

1 reakcí na tento příspěvek chip tuning a zkušenosti

10.2.2010 v 21:48 | Nahoru | #17
Dolph: benzinak s turbem taky nic moc..tam by to mel delat fakt uz jen nejakej odbornik navic se to muze posrat..u takovejch TDi tam uz je to jiny a motor se da slusne udelat..

wrag:to je blbost..u benzinaku vymackas tak 5kW a koncis a jeste to muzes posrat u klasicky atmosferickych je to +- 10%. Nejlepsi pro chip tuning jsou motory TD a TDi kde to jde az o tech 30%..

Je to v podstate jakysi premapovani trojrozmernyho datovyho pole v ridici jednotce..muze se stat ze pri prilis velkym navyseni jednotka pada do nouzovyho rezimu..
To ze kazdej rika ze se zvedne vykon o tolik a tolik kroutak o tolik a tolik a spotreba klesne o tolik a tolik je docela i blbost a je to jen tahak na prachy..

Z vyroby jsou jednotky nastaveny na idealni pomer mezi vykonem,krouticim momentem a spotrebou a tim spojenymi emisemi a spolehlivosti motoru..proto lze z toho motoru dostat vic ale ne jen cipem ale i upravami na motoru (svody,sani,vacky..) a to mi za tech par koniku navic a snizeni zivotnosti motoru ani nestoji..Zbytecnost pro mlady strelce..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) chip tuning a zkušenosti

10.2.2010 v 21:55 | Nahoru | #18
Woko_O> Z vyroby jsou jednotky nastaveny na idealni pomer mezi vykonem,krouticim momentem a spotrebou a tim spojenymi emisemi a spolehlivosti motoru....

se vším co jsi psal souhlasím,je tuhle větu bych trošku opravil..-jde hlavně o prachy!
například obyč. oktávka-66kw a prakticky identická 81kw-u určitých typů motorů jen SW úprava jinak jsou úplně stejné(jen o dost dražší )
stejně tak to bylo i u felicií a jejich 40,43,45,5O kilowatových verzí..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) chip tuning a zkušenosti

10.2.2010 v 23:16 | Nahoru | #19

Dolph-cz>Woko_O> Z vyroby jsou jednotky nastaveny na idealni pomer mezi vykonem,krouticim momentem a spotrebou a tim spojenymi emisemi a spolehlivosti motoru....

se vším co jsi psal souhlasím,je tuhle větu bych trošku opravil..-jde hlavně o prachy!
například obyč. oktávka-66kw a prakticky identická 81kw-u určitých typů motorů jen SW úprava jinak jsou úplně stejné(jen o dost dražší )
stejně tak to bylo i u felicií a jejich 40,43,45,5O kilowatových verzí..



nevim jak moc delas do motoru ale i kdyz ty motory vypadaji identicky maji nektere soucastky jine pripadne z jinych materialů co nejsou staveny na vyssi vykon,proto jsou opatreny "zavřenými" ŘJ jelikoz vyroba/vývoj jineho typu by lezla do penez..

co se tyče toho chiptuningu snad si nemyslite že x inženýrů motorářů jsou natolik tupý že nedokažou do motoru nasypat vic koní a musí to za ne udelat nejakej pepa v garazi s notasem

a kdyz uz to teda zvyssi o x% neni na to stavene prislušenství motoru zveda se teplota vyfukovych plynu apod. a odchazi dalsi veci coz samozrejme nepozna clovek za 5000km...

jinak moje zkusenost psal jsem do 2 spolecnosti na zvyseni vykonu chipem a jestli garantujou nejakou procentualni hodnotu zvyseni ze by jsem si zmeril vykon na brzde pred a potom a pripadne reklamovat rozdil slevou nebo vracenim penez ... nikdo na to nepristoupil takze takovej zazarak to asi nebude kdyz si tim nejsou jisty ani oni

Naposledy editováno 10.02.2010 23:18:18

(reakce na) chip tuning a zkušenosti

10.2.2010 v 23:39 | Nahoru | #20

Dolph-cz>Woko_O> Z vyroby jsou jednotky nastaveny na idealni pomer mezi vykonem,krouticim momentem a spotrebou a tim spojenymi emisemi a spolehlivosti motoru....

se vším co jsi psal souhlasím,je tuhle větu bych trošku opravil..-jde hlavně o prachy!
například obyč. oktávka-66kw a prakticky identická 81kw-u určitých typů motorů jen SW úprava jinak jsou úplně stejné(jen o dost dražší )
stejně tak to bylo i u felicií a jejich 40,43,45,5O kilowatových verzí..



66kw - odtokové turbo a menší vsřiky, 81 - VGT...jinak je rozdíl vážně jenom v jednotce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) chip tuning a zkušenosti

10.2.2010 v 23:47 | Nahoru | #21
Milosek.m>
co se týká motorů,myslím že jsem celkem v obraze.živí mně to.z klasického benzínu nic víc co by stálo za řeč nevytáhneš-to jsme se tady všichni shodli.benzín s turbem je už lepší,ale je tam problém se samozápalem,takže trošku přitlačíš na turbu a musíš tankovat 100 oktanový benzín.diesel s turbem-to už je jiné kafe.zejména pak systém s přímým vstřikováním(u VWgroup označovaný jako TDi) tam se dá výkon pomocí úpravy SW zvedat až o 40%
bez výraznějšího snížení životnosti(samozřejmě v závislosti na typu motoru-krásný příklad je oktávka tdi 66kw-čipem s vytáhneš kolem 90KW ,pokud vyměníš i turbo+coler a vstřikovače jsi na 115 kw a motor najezdí i tak přes 200tis.km)

a co se týká rozdílů v motorech-vývoj a výroba motorů je opravdu drahá a tak hodně výrobců to dělá tak,že motory jsou prakticky stejné a liší se jen "drobnými" obměnami a výkon upravují pomocí SW.jde fakt o prachy-chceš silnější motor-tak zaplať.

takže jsou lidi,kteří umí více či méně kvalitně "odemknout"skrytý pontenciál motoru.hodně dělají i emisní limity,kdy výrobce motor vyloženě ušktrí,aby snížil emise...,takže vypouštíš více CO2,ale jedeš jak drak...

a poslední věc-pokud chceš čipnout auto,tak doporučuji fa DIESELPOWER nejsou nejlevnější,ale záruku ti dají a výkon ti předvedou na brzdě..

chip tuning a zkušenosti

11.2.2010 v 05:03 | Nahoru | #22
Poridil jsem si chip od Chipexpress , bo auto je vetsinu roku/sezony nalozene motorkou/dvema.Muzu jenom doporucit.Mercedes Vito 115 2.2CDI . Puvodne 150PS , nyni neco mezi 180-200PS a kroutakem 400 - 430Nm.Dve motorky , tri lidi a jede porad.Na sesku neni potreba nejak podrazovat jede stale.Maximalka s dvema motama 190km/h a idealni cestovni rychlost 160km/h (samo jezdim dle predpisu,toto jsou pouze testovaci/zatezove zkusenosti).
Oproti originalu klesly nejnizsi pouzitelne otacky o 500 niz,kde se dalo jet po meste a zacalo to tahat (z 2000 na 1500ot/min).Dvojka je teda desne splasena,ale spotreba celkove klesla o 1-1.5litru nafty na 100km.
Navic pocit,kdy se na me lepi vochcavkar,nebo pasikar a nervozne me problikava a ja na sestku jenom seslapnu a s usmevem na rtech sleduji vzdalujici se freneticky blikajici svetla osobaku , je k nezaplaceni (timto se omlouvam pripadnym majitelum techto aut,nicmene nejvice zavodniku je prave v techto vozech,hlavne ve firemnich kombi s nejslabsim motorem).
Chip rozhodne doporucuju,ale jenom do TDI a navic jak jiz bylo zde zminovano , od renomovanych firem se zarukou,moznosti vraceni penez a jineho.Radoby chinese "cheap"tuning nebrat!

chipexpress

Naposledy editováno 11.02.2010 05:13:17

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) chip tuning a zkušenosti

11.2.2010 v 06:57 | Nahoru | #23

Dolph-cz>Milosek.m>
co se týká motorů,myslím že jsem celkem v obraze.živí mně to.z klasického benzínu nic víc co by stálo za řeč nevytáhneš-to jsme se tady všichni shodli.benzín s turbem je už lepší,ale je tam problém se samozápalem,takže trošku přitlačíš na turbu a musíš tankovat 100 oktanový benzín.diesel s turbem-to už je jiné kafe.zejména pak systém s přímým vstřikováním(u VWgroup označovaný jako TDi) tam se dá výkon pomocí úpravy SW zvedat až o 40%
bez výraznějšího snížení životnosti(samozřejmě v závislosti na typu motoru-krásný příklad je oktávka tdi 66kw-čipem s vytáhneš kolem 90KW ,pokud vyměníš i turbo+coler a vstřikovače jsi na 115 kw a motor najezdí i tak přes 200tis.km)

a co se týká rozdílů v motorech-vývoj a výroba motorů je opravdu drahá a tak hodně výrobců to dělá tak,že motory jsou prakticky stejné a liší se jen "drobnými" obměnami a výkon upravují pomocí SW.jde fakt o prachy-chceš silnější motor-tak zaplať.

takže jsou lidi,kteří umí více či méně kvalitně "odemknout"skrytý pontenciál motoru.hodně dělají i emisní limity,kdy výrobce motor vyloženě ušktrí,aby snížil emise...,takže vypouštíš více CO2,ale jedeš jak drak...

a poslední věc-pokud chceš čipnout auto,tak doporučuji fa DIESELPOWER nejsou nejlevnější,ale záruku ti dají a výkon ti předvedou na brzdě..



Pises:
pokud vyměníš i turbo+coler a vstřikovače jsi na 115 kw a motor najezdí i tak přes 200tis.km)

Problem je ze vecina tady tech mrdek TDI maj jeste pred upravou tuzingem daleko NAD 200Tis/km tedy Chipem docilim vymenu vsech zakladnich veci a TO SE VYPLATI

Spojka Turbo poloosy + dymovnice a uz to jede...

Asi to necham chipnout

Nebo se probudim ze snu a nebudu mit ruku v Nocniku.

chip tuning a zkušenosti

11.2.2010 v 09:39 | Nahoru | #24
Tak pokud někdo chipuje u firem jako ABCtuning, tak chipuje jen svojí peněženku.

Jsou však i firmy které to dělají dobře. Já jsem chipoval svého passata a docela se mí výsledek líbí, pružné zrychlení na dálnici je i na vyšší kvalty super, navíc to víc jede od spoda, ne až od 2,5 tis otáček, ale už od 2 tis. To že to víc kouří je pravda bohužel.
Jo byl to motor 2,0T tdi 103 Kw.

(reakce na) chip tuning a zkušenosti

11.2.2010 v 11:11 | Nahoru | #25

z-x-r>Pises:
pokud vyměníš i turbo+coler a vstřikovače jsi na 115 kw a motor najezdí i tak přes 200tis.km)

Problem je ze vecina tady tech mrdek TDI maj jeste pred upravou tuzingem daleko NAD 200Tis/km tedy Chipem docilim vymenu vsech zakladnich veci a TO SE VYPLATI

Spojka Turbo poloosy + dymovnice a uz to jede...

Asi to necham chipnout

Nebo se probudim ze snu a nebudu mit ruku v Nocniku.



Já sem chipoval ve 230tis, kouří to míň jak série, coler,spojka,poloosy původní odbržděno 160PS..jak psali ostatní,záleží kdo ti ten čip dělá

chip tuning a zkušenosti

11.2.2010 v 11:23 | Nahoru | #26
Tak ja bych jen doplnil par zakladnich informaci:
Z vyroby nejsou jednotky nastaveny na ideální pomer mezi vykonem, krouticim momentem a spotrebou a tim spojenymi emisemi a spolehlivosti motoru, ale jsou nastaveny tak aby s rezervou
a) plnili emisni normy (rekneme platne treba v EU)
b) a zaroven aby s rezervou vse fungovalo tak, jak ma, i v extremnich vykyvech podminek (teplota, tlak, vlhkost) - v Recku ci Spanelsku v lete budou asi trosku jine klimaticke podminky, nez nekde ve Skandinavii za severnim polarnim kruhem v zime, ze?

Chiptuning tedy vyuzije techto rezerv, zde je prostor pro upravu. Dale by spravne provedeny chiptuning mel fungovat tak, ze vykon a kroutak vam "prida" az na vyssi kvalty ve vyssi rychlosti, kdy uz je to "bezpecne" pro ostatni dily, cimz se predejde napriklad nadmerne zatezi spojky apod. (jinak byste ji napr. pri rozjezdu vyslovene nicili a podstatne tim tedy zkracovali jeji zivotnost). Proto by spravny chiptuning mel vzdy byt uzpusoben nejen na konkretni typ motoru, ale i na konkretni model auta (koncernova TDI - Fabia/Octavia apod.)

A co se tyka atmosferickych benzinu, tak je urcite lepsi penize investovat do KN filtru, ladenejch svodu + koncovky...

Naposledy editováno 11.02.2010 12:01:55

chip tuning a zkušenosti

11.2.2010 v 11:32 | Nahoru | #27
planetsmilies

(reakce na) chip tuning a zkušenosti

11.2.2010 v 13:44 | Nahoru | #28
z-x-r> Pises:
pokud vyměníš i turbo+coler a vstřikovače jsi na 115 kw a motor najezdí i tak přes 200tis.km)

Problem je ze vecina tady tech mrdek TDI maj jeste pred upravou tuzingem daleko NAD 200Tis/km tedy Chipem docilim vymenu vsech zakladnich veci a TO SE VYPLATI

Spojka Turbo poloosy + dymovnice a uz to jede...

Asi to necham chipnout

Nebo se probudim ze snu a nebudu mit ruku v Nocniku.

pokud to bylo myšleno jako rýpnutí,tak je mi to jasné.sám o tom víš kulové a vycházíš z informací získaných někde u piva.

ladit se dá opravdu hodně a jen debil posadí krouťák tak aby hořela spojka...

navíc bavíme se o tuningu a úpravách sériováho motoru a to je vždy něco za něco.můj osobní názor je,že je fajn,že jsou lidi,kteří mají chuť hrát si z výkonem motoru a umí to,takže i obyčejný smrtelník si za ušetřené peníze může poměrně levně více či méně upravi výkon svého vozu a svést se tak s příjemným zatáhnutím do sedaček a nemusí to řešit slintáním po předraženým golfu rs a pod.
howk

1 reakcí na tento příspěvek chip tuning a zkušenosti

11.2.2010 v 23:47 | Nahoru | #29
no ja se bavil o chiptuningu jako upravu SW ale vstriky turbo a cooler už mi jako soft nepříde:))) no je fakt ze u tech dislu budiz ale i tak sem k tomu skepticky jelikoz predstava ze vyjedu na kopec a tam to zdechne kvuli mape vstrikovaki ktera mi sice prida x% v nizine ale na kopci ure taky nic moc... a nejvic me bavi jak csichni cipujou TDI apod. kua kdyz chci zavodit tak si poridim sportak a ne chrochta:)))

(reakce na) chip tuning a zkušenosti

12.2.2010 v 21:02 | Nahoru | #30
Milosek.m>

jo,v pohodě,však jenom diskutujem..

....ještě dodám,že po čipu nic na kopci nezdechne,to tady jen někdo plácnul jako příklad

dobře udělaný čip fakt dobře jede,nežere a neničí auto...za tím si stojím.

a co se týká sporťáků-na to prostě hromada lidi nemá.není to jen o motoru,na sporťáka je trahý každý šroubek...a za 6 litrů taky nepojede(ne vždy se jen závodí-je třeba i jezdit do práce)

tdi byl takt dobrý motor,na který už budem zanedlouho jen vzpomínat a nadávat na CRi...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dobijeni baterky Ducati Hypermotard 1100/1100S Petrjonass 4 13.7.2020 v 16:19 gugo
Hypermotard vs Dorsoduro , pro a proti Aprilia Dorsoduro 750, Ducati Hypermotard 1100/1100S... Kafoholik 16 18.6.2020 v 23:12 TENNOHEIKA
Hypermotard vs Dorso Ducati Hypermotard 1100/1100S, Ducati Hypermotard 79... Kekesko 5 8.6.2020 v 11:16 Kafoholik
Ducati - rozvody (remeny) Ducati Hypermotard 1100/1100S Ajny 12 23.2.2020 v 20:21 miki83
Ducati Monster 1100 spojka Ducati Hypermotard 1100/1100S, Ducati Monster 1100, ... Jakub.Pycha 23 2.1.2020 v 22:08 robozaho

TOPlist