globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh
Zdravim Vas.Cez vikend som si bol konecne zajazdit na Slovakiaringu a vidim to tak,ze tento okruh ma bude bavit ,ale je mi luto tam nicit a nedajboze polozit moju srdcovku Sporta 1000 a preto by som si rad na dalsiu sezonu kupil nieco ine s cim by som sa vyblaznil na okruhu,ale zaroven by ma nevycvicila.Preto netuzim po silnych strojoch ako je GSX-R 1000 a jej podobne stroje,ale tak isto mi nic nehovoria ani 600 od Japoncov..hladam nejaky dvojvalec a zatial mi najlepsie vychadza 749,ale rad by som vedel vas nazor ,ze co dvojvalcove by ste mi doporucili..diky


Naposledy editováno 28.10.2009 22:12:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

29.10.2009 v 13:15 | Nahoru | #31
Dawe02> OT Ještě sem se chtěl zeptat, to okruhový ježdění, co organizuješ je jenom pro sporty?
Chtěl bych se v Brně po velmi dlouhý době zase svést, ale nemám sporta..nemůžu najít to vlákno kdes o tom psal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

29.10.2009 v 13:19 | Nahoru | #32
PrillerPips> pro vsechny, ale chce to slusne obout. Cerstve info hodim az bude jasne co se jak pojede.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

29.10.2009 v 13:20 | Nahoru | #33

Dawe02>PrillerPips> pro vsechny, ale chce to slusne obout. Cerstve info hodim az bude jasne co se jak pojede.



ja myslim ze tam asi s bawem potaha par silnicaru.. co jsem videl fotky ze sosny (jestli si ho s nekym nepletu)

(reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

29.10.2009 v 13:24 | Nahoru | #34
assassin> Jo sem to já, v Mostě sem vypotil 2,04.5...myslím, že by to pod 2min šlo...

1 reakcí na tento příspěvek Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

29.10.2009 v 13:59 | Nahoru | #35
Pán píše, že na okruhu začíná, takže je celkem fuck, co vybere, protože traťový rekordy asi atakovat nehodlá. Vzhledem k dostupnosti použitých dílů apod bych v případě dvouválu volil RSV do ´03.

Jak je na tom 749 v sérii úplně přesně nevím, ale pamatuju si, že vloni jsem měl tu čest párkrát trénovat s kamarádem, který měl 749 s podvozkem, ale s motorem jen filtr, PC, koncovku a na motor mu to jelo nachlup stejně, jako moje Tuono, ale pravdou zůstává to, že v té době vážil o cca 30kg míň, než já .

No a k těm Báwům, musím potvrdit slova Dawa02, při prvním závodě s náma jel pan Klouček právě na tomhle Báwu. Při tréninkách jsem vyjížděl za ním a říkal jsem si:" Sakra, to je ale nádherná motorka, tohle je do vobejváku, ne na okruh" no a po trénincích jsem musel konstatovat, že mu to jede víc, než muj poladěnej Tuňák a pán taky tahal sakra dobře. O chvíli později to potvrdil v závodě, když skončil hned za Dawem a čtyři fleky přede mnou

(reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

29.10.2009 v 14:03 | Nahoru | #36

Plejba jr.>... O chvíli později to potvrdil v závodě, když skončil hned za Dawem a čtyři fleky přede mnou



Presne! A to jsem ho horko tezko daval na brzdy na cilovce, jak to jelo. Sice jsem byl v Moste teprve podruhe, ale stejne

1 reakcí na tento příspěvek Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

29.10.2009 v 14:47 | Nahoru | #37
Na zábavné vybouření se na kruhu bez větších závodních ambicí bych sáhl rozhodně po 749, v Rku obzvláště.

DaliboRRe proč ta neustálá nenávist ke strojům z Boloně, co si naordinovat špetku tolerance, každý motocykl si zaslouží trochu úcty, už jen za tu lidskou práci co stojí za jeho vznikem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

29.10.2009 v 14:54 | Nahoru | #38

PrillerPips>Dawe02> No já myslím, že je to hlavně o tom podvozku vzhledem k výkonu cca 134 koní na motoru...Rico Penzkofer někde psal, že ta motorka je strašně obratná a hodně na tom při Endurance závodech vydělával. Škoda, že se fabrika na další vývoj kvůli S 1000RR vysrala, byla to aspon zajímavá motorka...



joo ja bych prezil i seriove hp2 sport...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

29.10.2009 v 14:57 | Nahoru | #39

DaliboRR>troubo No když jsem tahal Ducati na silnici...za jedna a hned táááátadadááá omezovač,za dvě a zase táátadadááááá omezovač A když jsem tomu začínal přicházet na chuť týpek na šestce tuííííííííííííííí tuíííííííííííííííííí a byl v prdeli Na okruhu to bude ještě markantnější Bavíme se pořád o 749 vs. šestka.



to ale nic nerika o stroji, ale o tom ze na takovem stroji neumis jezdit...
chce to cvik, nejde to hned.. clovek zvyklej na R4 se chvili na V2 trapi... ale da se to .. se sestkama vetsinou nemivam problem.. to o co jsou rychlejsi na rovinkach to vetsinou stahujou muj naskok z vyjezdu ze zatacky... pokud je rovinka dlouha na to aby mi ujely.. tak bych ji stejne nejel pres 250 i kdybych mel 2x tolik koni...

jasne moderni sestky maji potencial me udolat, ale chce to taky pilota... pojezdilo uz me kupa takovejch 600cc, ale ti piloti by mi ujeli na cemkoliv

(reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

29.10.2009 v 14:58 | Nahoru | #40
assassin> jakože nemusím BMW a nemusím boxer ale tohle má prostě koule, prostě charisma

Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

29.10.2009 v 14:59 | Nahoru | #41
a navíc mi předek připomíná K1-2

(reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

29.10.2009 v 15:00 | Nahoru | #42

miura>Na zábavné vybouření se na kruhu bez větších závodních ambicí bych sáhl rozhodně po 749, v Rku obzvláště.

DaliboRRe proč ta neustálá nenávist ke strojům z Boloně, co si naordinovat špetku tolerance, každý motocykl si zaslouží trochu úcty, už jen za tu lidskou práci co stojí za jeho vznikem


Tak nezlob se,ale zrovna ty by ses měl chytnout za nos,když se mluví o toleranci a úctě k jiným strojům Já tady přece nic špatného o Ducati nebo jiným 2-válcům nepíšu.Jasně,že jízda na čemkoliv je zábavná...já jen napsal,že poměr výkon-cena líp vychází pro šestku.Ale pokud pán z Bľavy nechce honit tisíciny,hledá jen zábavu a srdce mu tluče v rytmu dvouválce úproč ne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

29.10.2009 v 15:06 | Nahoru | #43

assassin>to ale nic nerika o stroji, ale o tom ze na takovem stroji neumis jezdit...
chce to cvik, nejde to hned.. clovek zvyklej na R4 se chvili na V2 trapi... ale da se to .. se sestkama vetsinou nemivam problem.. to o co jsou rychlejsi na rovinkach to vetsinou stahujou muj naskok z vyjezdu ze zatacky... pokud je rovinka dlouha na to aby mi ujely.. tak bych ji stejne nejel pres 250 i kdybych mel 2x tolik koni...

jasne moderni sestky maji potencial me udolat, ale chce to taky pilota... pojezdilo uz me kupa takovejch 600cc, ale ti piloti by mi ujeli na cemkoliv


Ježíííš vy jste šťourové...co jsem napsal nemůžete hned brát jako,že to u někoho jiného nemůže být jinak.Když mi to prostě s V2 nejelo jak s 4-válcem hned neumím jezdit,jo? Nebo to je o tom co komu víc sedne? Nepíšu manuál ani bibli...píšu svoje pocity.

Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

29.10.2009 v 20:59 | Nahoru | #44
a co treba tohle?

Edit: foto v dalším příspěvku

Naposledy editováno 29.10.2009 21:17:56

1 reakcí na tento příspěvek Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

29.10.2009 v 21:02 | Nahoru | #45
a co treba tohle? dvouvalcová okruhovka jedna radost

[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

29.10.2009 v 21:10 | Nahoru | #46
Jindra_a> no kdyz na ni nakreslis nejake kruhy, tak to bude okruhovka
Ja bych to ale videl na peknou octvercovku

(reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

30.10.2009 v 07:12 | Nahoru | #47
Dawe02> aaa! ja si celou sezonu rikal co tomu chybi oproti ostatnim strojum souperu v cec2 a oni tomu chbeli kruhy tak vzhledem k tomu ze pres zimu pride novej lak tak to urcite vylepsim dle tveho navodu diky Dawe

(reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

30.10.2009 v 07:35 | Nahoru | #48

DaliboRR>Ježíííš vy jste šťourové...co jsem napsal nemůžete hned brát jako,že to u někoho jiného nemůže být jinak.Když mi to prostě s V2 nejelo jak s 4-válcem hned neumím jezdit,jo? Nebo to je o tom co komu víc sedne? Nepíšu manuál ani bibli...píšu svoje pocity.



ja nerekl ze neumis jezdit, ja rekl ze neumis jezdit na dvouvalci to je rozdil :)

1 reakcí na tento příspěvek Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

30.10.2009 v 08:08 | Nahoru | #49
Aha a podle čeho tak usuzuješ? Že jsem se dostával do omezovače? Trošku laciné a jednoduché to tak napsat. Když jsem se chtěl šestky držet a kvalt roztáhnout hned ječel omezovač.Těžil jsem ze silného spodku,ale to tak nějak nestačilo k tomu aby mi za výjezdem vždycky nezmizela

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

30.10.2009 v 08:18 | Nahoru | #50

DaliboRR>Aha a podle čeho tak usuzuješ? Že jsem se dostával do omezovače? Trošku laciné a jednoduché to tak napsat. Když jsem se chtěl šestky držet a kvalt roztáhnout hned ječel omezovač.Těžil jsem ze silného spodku,ale to tak nějak nestačilo k tomu aby mi za výjezdem vždycky nezmizela



no ja si o omezovac neskrtnu temer nikdy... proste max kroutak je o dost niz a je potreba sriv radit... ale ono i mezi V2 jsou rozdily... nesmis si to hned brat tak osobne, se sestkama ale nemivam problem ze by mi tak extremne ujizdely na motor...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

30.10.2009 v 08:35 | Nahoru | #51

assassin>no ja si o omezovac neskrtnu temer nikdy... proste max kroutak je o dost niz a je potreba sriv radit... ale ono i mezi V2 jsou rozdily... nesmis si to hned brat tak osobne, se sestkama ale nemivam problem ze by mi tak extremne ujizdely na motor...


Když jsi osobní tak jak to asi mám brát,hm? Prostě za každou zatáčkou byl zase o kousek dál a co já dohnal na brzdy a na výjezdu on dvakrát navýšil za výjezdem.Jen jsem reagoval na to,že na blbnutí na okruhu je výhodnější šestka.Levná,výkonná,nenáročná.Proti tomu 749 drahá,chybějící výkon,ale možná bude "zábavnější."

(reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

30.10.2009 v 08:39 | Nahoru | #52

DaliboRR>Když jsi osobní tak jak to asi mám brát,hm? Prostě za každou zatáčkou byl zase o kousek dál a co já dohnal na brzdy a na výjezdu on dvakrát navýšil za výjezdem.Jen jsem reagoval na to,že na blbnutí na okruhu je výhodnější šestka.Levná,výkonná,nenáročná.Proti tomu 749 drahá,chybějící výkon,ale možná bude "zábavnější."



no pokud preradis po tom co motor zasteka v omezovaci tak jasne ztracis... vim ze ty duc se rozbihaj az do omezovace ale i tak to chce casteji radit nez na ctyrvalci.. na tom okruhu to muze byt vic znat, ja na okruhu nikdy nejel tak nevim, v beznym provozu ale sestka nemuze nijak vyrazne ujizdet 749 kdyz jsou podobne dobri piloti...

1 reakcí na tento příspěvek Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

30.10.2009 v 10:28 | Nahoru | #53
RSV ideálně factory verze a jinak to SP2 neni špatný

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

30.10.2009 v 10:31 | Nahoru | #54

DaliboRR>Když jsi osobní tak jak to asi mám brát,hm? Prostě za každou zatáčkou byl zase o kousek dál a co já dohnal na brzdy a na výjezdu on dvakrát navýšil za výjezdem.Jen jsem reagoval na to,že na blbnutí na okruhu je výhodnější šestka.Levná,výkonná,nenáročná.Proti tomu 749 drahá,chybějící výkon,ale možná bude "zábavnější."



.....heleď když jsem měl 749 a lítali jsme s kamarádama, tak jsem neměl problém ani s GSXR 750 ( 4 válec ) a dle vlastních slov pilota této motorky byl až překvapený, jak 749 jede. A to jsme se bavili čistě o reakci a chování motorky za sportovní jízdy. Když na ní makáš a víš kdy a jak odmarkovat, tak je to podle mne dost rychlá motorka. Musím uvést na pravou míru, že GSXR byl ročník 2002, ale to je podle mne druhotná věc. Souhlasím s tebou, že čtyřválcovou šestistovku držíš pod krkem a díky uhlazenému projevu ji můžeš otevírat naplno v situacích, kdy bys mohl mít s dvouválem problém, ale shrnuli to a vezmu v potaz, že coffeeracer hledá DVOUválec na pobavení se na okruhu, tak obě motorky ho potěší.

A k té jízdě na dvouválci, zapřemýšlej nad tím co psal Assassin......ono to na dvouválci není jenom o tom......sednout, plyn točit...točit....točit....točit až do červenýho, zařadit a to celé dokola. Efekt zrychlení a rychlé jízdy je podmíněn tím, že musíš vědět kdy na dvouválci ( ale to je různé i u třeba Speed Tripla s 3 válci, nebo na kladivu jednoválci ) řadit. Ostatně jako na čemkoliv jiném, ale přístupy a technika jízdy se u jednotlivých motorů liší. A nakonec vezmu li v potaz rok kdy byla 749 představena světu, byla to motorka naprosto konkurenceschopná japonským šestistovkám a troufunu si říct, že v dlouhých otevřených zatáčkách naprosto a s přehledem neporazitelná........ Z čehož vyplývá: tam kde se zdá že chybí výkon, je Tvou zbraní podvozek

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

30.10.2009 v 10:50 | Nahoru | #55
Boblbee> No pokud jsi neměl s 749 problém ani s GSX-R750 tak buď jsi do své 749 nacpal ranec peněz nebo byl pilot na GSX-R špatný.Myslím si totiž,že pro GSX-R750 není 749 konkurence Nevím už po kolikáté mám napsat,že to co píšu není pravidlo nebo "manuál" já to tak zažil a vím,že při stejném objemu je prostě 4-válec lepší jak na cestě tak na okruhu.Viz WSBK a objem o 200ccm vyšší ve prospěch V2.Nechápu,že jsou majitelé dvouválů tak háklivý.Možná podvědomí,že V2 má prostě víc nevýhod,ale pro někoho zase oproti tomu víc zábavy.Nebudeme to tady už zasírat...debata V2 vs 4-válec je nekonečná a zbytečná.

Naposledy editováno 30.10.2009 10:54:55

(reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

30.10.2009 v 11:03 | Nahoru | #56

DaliboRR>Boblbee> No pokud jsi neměl s 749 problém ani s GSX-R750 tak buď jsi do své 749 nacpal ranec peněz nebo byl pilot na GSX-R špatný.Myslím si totiž,že pro GSX-R750 není 749 konkurence Nevím už po kolikáté mám napsat,že to co píšu není pravidlo nebo "manuál" já to tak zažil a vím,že při stejném objemu je prostě 4-válec lepší jak na cestě tak na okruhu.Viz WSBK a objem o 200ccm vyšší ve prospěch V2.Nechápu,že je to furt takový problém.



tohle přesně jsem čekal a právě proto jsem psal ročník toho GSXR. 2002jka zase tak nabroušená není a my jsme tenkrát jeli na silnici - a kýžená informace byla ukryta ve faktu, že zase tak veliké výkonové rozdíly mezi nimi v tomto režimu jízdy nebyly. A tam kde by se možná i projevily to 749 předčila právě v tom podvozku. Já rozumím tomu co píšeš a neberu to tak, že bys to za každou cenu všem tlačil..........od toho jsou tady na motorkařích jiní , ale ty vem v potaz to, že v mnohém směru je charakteristika dvouválce příjemnější, silnější a to je právě to, co dělá mnohdy dvouválec rychlejší. Nevím jestli bude tohle správná metafora abys pochopil co ti chci říct, ale v mnohém směru připomíná dvouválec svým charakterem dieselový turbem přeplňovaný třílitrový šestiválec ( vztaženo k automobiovým motorům ).......s dobrým podvozkem KURVA ryhlá kára

A upřímně rovinu WSBK bych sem netahal, na té není ani jeden z nás.........ale jinak vím kam tím míříš

Naposledy editováno 30.10.2009 11:05:56

(reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

30.10.2009 v 11:04 | Nahoru | #57

ra.rasch.ek>RSV ideálně factory verze a jinak to SP2 neni špatný



SP2 je spatny... ale RSV Factory

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

30.10.2009 v 11:14 | Nahoru | #58
na bezne silnici nepocituju co se tyka motoru hendicap ani na litrove gixxer, jediny useky kde mi ujizdi jsou ty ktery se daj rozjet pres 220... u 600ccm to je podobny, proste pokud neni rovinka kde se da jet vyrazne pres dveste neni sance ze by me na motor nejak vyrazne udelal...

tzn nechapu proste to ze 749 neni konkurence pro gixxer.. na bezne silnici jsou to naprosto rovnocene bajky a nevim jak a kde jezdite ze ti pri jizde na 749 ujede vyrazne 750gixxer...

bezny okresky jsou vic zalezitost pilota a pak podvozku/brzd... viz vyse, pokud nejsou rovinky ktery jdou roztahnout aspon na 180 tak mi ujizdi kluk na 510motardu a vypada to ze mi ujizdi i na vyjezdu na motor.. a asi nebudem tvrdit ze 60ti konova 510ka jednovalec na motor udela 120ti konovy V2....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

30.10.2009 v 11:21 | Nahoru | #59
assassin> Podle toho co píšeš je jediná výhoda 4-válce jen rovinka kde to můžeš pálit nad 220km/h To nemůžeš myslet vážně Pokud teda nemáš namysli biky z 90´let.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh

30.10.2009 v 11:28 | Nahoru | #60

DaliboRR>assassin> Podle toho co píšeš je jediná výhoda 4-válce jen rovinka kde to můžeš pálit nad 220km/h To nemůžeš myslet vážně Pokud teda nemáš namysli biky z 90´let.



no nevim, prijde ti OK srovnavat tele z 90tych let, 749 z konce 90tych, SPcka a dalsi se soucasnymi ctyrvalci?

jestli chces dat do ringu R6 08-09 apod stroje tak je srovnavej s 1098.... to nikdo nepopira ze pri stejnem objemu je to nesrovnatelne.. my jsme ale srovnavali sestku ctyrval a velky V2 750ccm a vic....

a navic to vicemene myslim vazne, co ma ctyrvalec dalsiho za vyhodu kdyz pominu ten max vykon a diky nemu a vyssi dosazene rychlosti?

Naposledy editováno 30.10.2009 11:28:22
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pokec Honda VTR 1000 SP1, VTR 1000 ... [1 ... 7, 8] Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000 SP2 rogyze 223 23.8.2023 v 12:36 Ducati999s
Náhradní díly na motocykly Buell Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... Apo-Rider 10 26.1.2023 v 20:39 Apo-Rider
Koupím VTR SP 1/2 neví někdo o něče... [1, 2, 3] Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000 SP2 Wanislav 64 26.9.2022 v 17:19 assassin
Buell- Modely s karburátory i vstři... Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... Apo-Rider 0 18.6.2022 v 13:50 Apo-Rider
Buell- brát starší modely s karbcem... Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... Apo-Rider 0 18.6.2022 v 09:50 Apo-Rider


TOPlist