Naposledy editováno 28.10.2009 22:12:21
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh
assassin>no ja si o omezovac neskrtnu temer nikdy... proste max kroutak je o dost niz a je potreba sriv radit... ale ono i mezi V2 jsou rozdily... nesmis si to hned brat tak osobne, se sestkama ale nemivam problem ze by mi tak extremne ujizdely na motor...
Když jsi osobní tak jak to asi mám brát,hm? Prostě za každou zatáčkou byl zase o kousek dál a co já dohnal na brzdy a na výjezdu on dvakrát navýšil za výjezdem.Jen jsem reagoval na to,že na blbnutí na okruhu je výhodnější šestka.Levná,výkonná,nenáročná.Proti tomu 749 drahá,chybějící výkon,ale možná bude "zábavnější."
DaliboRR>Když jsi osobní tak jak to asi mám brát,hm? Prostě za každou zatáčkou byl zase o kousek dál a co já dohnal na brzdy a na výjezdu on dvakrát navýšil za výjezdem.Jen jsem reagoval na to,že na blbnutí na okruhu je výhodnější šestka.Levná,výkonná,nenáročná.Proti tomu 749 drahá,chybějící výkon,ale možná bude "zábavnější."
no pokud preradis po tom co motor zasteka v omezovaci tak jasne ztracis... vim ze ty duc se rozbihaj az do omezovace ale i tak to chce casteji radit nez na ctyrvalci.. na tom okruhu to muze byt vic znat, ja na okruhu nikdy nejel tak nevim, v beznym provozu ale sestka nemuze nijak vyrazne ujizdet 749 kdyz jsou podobne dobri piloti...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber dvojvalcu na jazdu na okruh
DaliboRR>Když jsi osobní tak jak to asi mám brát,hm? Prostě za každou zatáčkou byl zase o kousek dál a co já dohnal na brzdy a na výjezdu on dvakrát navýšil za výjezdem.Jen jsem reagoval na to,že na blbnutí na okruhu je výhodnější šestka.Levná,výkonná,nenáročná.Proti tomu 749 drahá,chybějící výkon,ale možná bude "zábavnější."
.....heleď když jsem měl 749 a lítali jsme s kamarádama, tak jsem neměl problém ani s GSXR 750 ( 4 válec ) a dle vlastních slov pilota této motorky byl až překvapený, jak 749 jede. A to jsme se bavili čistě o reakci a chování motorky za sportovní jízdy. Když na ní makáš a víš kdy a jak odmarkovat, tak je to podle mne dost rychlá motorka. Musím uvést na pravou míru, že GSXR byl ročník 2002, ale to je podle mne druhotná věc. Souhlasím s tebou, že čtyřválcovou šestistovku držíš pod krkem a díky uhlazenému projevu ji můžeš otevírat naplno v situacích, kdy bys mohl mít s dvouválem problém, ale shrnuli to a vezmu v potaz, že coffeeracer hledá DVOUválec na pobavení se na okruhu, tak obě motorky ho potěší.
A k té jízdě na dvouválci, zapřemýšlej nad tím co psal Assassin......ono to na dvouválci není jenom o tom......sednout, plyn točit...točit....točit....točit až do červenýho, zařadit a to celé dokola. Efekt zrychlení a rychlé jízdy je podmíněn tím, že musíš vědět kdy na dvouválci ( ale to je různé i u třeba Speed Tripla s 3 válci, nebo na kladivu jednoválci ) řadit. Ostatně jako na čemkoliv jiném, ale přístupy a technika jízdy se u jednotlivých motorů liší. A nakonec vezmu li v potaz rok kdy byla 749 představena světu, byla to motorka naprosto konkurenceschopná japonským šestistovkám a troufunu si říct, že v dlouhých otevřených zatáčkách naprosto a s přehledem neporazitelná........ Z čehož vyplývá: tam kde se zdá že chybí výkon, je Tvou zbraní podvozek
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pokec Honda VTR 1000 SP1, VTR 1000 ... [1 ... 7, 8] Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000 SP2 | rogyze | 223 | 23.8.2023 v 12:36 Ducati999s |
Náhradní díly na motocykly Buell Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... | Apo-Rider | 10 | 26.1.2023 v 20:39 Apo-Rider |
Koupím VTR SP 1/2 neví někdo o něče... [1, 2, 3] Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000 SP2 | Wanislav | 64 | 26.9.2022 v 17:19 assassin |
Buell- Modely s karburátory i vstři... Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... | Apo-Rider | 0 | 18.6.2022 v 13:50 Apo-Rider |
Buell- brát starší modely s karbcem... Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... | Apo-Rider | 0 | 18.6.2022 v 09:50 Apo-Rider |