globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Leštění kanálků
27.10.2009 v 20:48
Zdarec,potřeboval bych poradit čím vyleštit kanálky ve válci...v kartrech jsou naleštění FIlcákem a pastou,ale ve válce mi to tak nejde...newíte čím jiným to vyleštit??Díky..;)
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Leštění kanálků

27.10.2009 v 20:49 | Nahoru | #1
třeba tím tvým debeilním w

Leštění kanálků

27.10.2009 v 20:51 | Nahoru | #2
šmirgl papír

Leštění kanálků

27.10.2009 v 20:52 | Nahoru | #3
Ted vážne nech to udělat odborníky

1 reakcí na tento příspěvek Leštění kanálků

27.10.2009 v 20:55 | Nahoru | #4
Existujou stopkový filcáky.

(reakce na) Leštění kanálků

27.10.2009 v 20:58 | Nahoru | #5

BEGY>třeba tím tvým debeilním w


tady je zase někdo přijemný jako PRDEL!!!

(reakce na) Leštění kanálků

27.10.2009 v 20:59 | Nahoru | #6
TOLI.> Já jsem ted kupoval http://levneveci.cz...emel-sada-5ks-dr414/

1 reakcí na tento příspěvek Leštění kanálků

27.10.2009 v 21:03 | Nahoru | #7
Sežeň si přímou brusku a různé nástavce, na tuhle práci je to bezkonkurenční pomůcka, s ničím jiným se tam pořádně nedostaneš... Akorát s ní nesmíš pracovat dlouhodobě nebo jí hodně zatěžovat, jinak jí spálíš (mluvím o hoby nářadí)... Vlastní zkušenost, když jsem dělal motor na závoďáka

1 reakcí na tento příspěvek Leštění kanálků

27.10.2009 v 21:05 | Nahoru | #8
Já bych to přeleštil parním válcem

1 reakcí na tento příspěvek Leštění kanálků

27.10.2009 v 21:06 | Nahoru | #9
Myslíš že je nejlepší mít kanaly vylešteny do zdrcadlového lesku? Toto se tvrdilo pred 30ceti lety, dnes se kynály max. slícují a odstraní se hrany od odlevaní a kanály se jen zbrousí stopkovou frézkou, nevím nevím jestli leštení je výhra.

(reakce na) Leštění kanálků

27.10.2009 v 21:17 | Nahoru | #10
the_duck> však ne do zrdcadlový lesk..to ne..;)ale prostě tak at tam nejsou nerovnosti atd..;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leštění kanálků

27.10.2009 v 21:18 | Nahoru | #11
C.J.> a já bych ti přeleštil jednu z prava..;)

1 reakcí na tento příspěvek Leštění kanálků

27.10.2009 v 21:18 | Nahoru | #12
C.J.> Náhodou celkem pěkná stavba.... chce ještě doladit, ale myšlenka dobrá a celkem dobře provedená... Narozdíl od většiny home-crossů a tuningů ala flexa....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leštění kanálků

27.10.2009 v 21:20 | Nahoru | #13

Bubenik15>C.J.> a já bych ti přeleštil jednu z prava..;)



cením si toho, že děláš na tom vše sám, ale prostě takhle zprasit čízu je proti mému přesvědčení

(reakce na) Leštění kanálků

27.10.2009 v 21:21 | Nahoru | #14

WenCa>C.J.> Náhodou celkem pěkná stavba.... chce ještě doladit, ale myšlenka dobrá a celkem dobře provedená... Narozdíl od většiny home-crossů a tuningů ala flexa....



Bral bych vše, až na ty nápisy ducati

(reakce na) Leštění kanálků

27.10.2009 v 21:22 | Nahoru | #15
C.J.> Jak zprasit??? to bude střela ..xD

2 reakcí na tento příspěvek Leštění kanálků

27.10.2009 v 21:36 | Nahoru | #16
Já bych volil spíše uvedení do orig stavu.. Pak můžeme někdy uspořádat vyjížďku, ale ne že nám budeš ujíždět (pojedeme na jawách co oproti čízám prd jedou.. )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leštění kanálků

27.10.2009 v 21:47 | Nahoru | #17
Někde sem o leštění kanálku čet diskuze, domácí tuningáři tomu fanděj ale pár lidí co dělá závodní motory tomu moc nefanděj, naopak když to přeženeš můžeš mít údajně opačnej efekt.
Zkus si to někde najít tu teoretickou stránku proč tomu tak je určitě najdeš, kdo hledá najde..
Lepší něco přečíst

(reakce na) Leštění kanálků

27.10.2009 v 21:49 | Nahoru | #18
C.J.> DO základu to nedám ani za prd.;) s tím se spolehni..:)

(reakce na) Leštění kanálků

27.10.2009 v 21:52 | Nahoru | #19
grovestreet> četl jsem knížku a tam o tom psali..;) dělalo se to i na závodních autech ..;)atd :)

Leštění kanálků

27.10.2009 v 22:00 | Nahoru | #20
Takže, nastal čas ukončit žabomyší války na téma leštěné VS, matné kanálky... Sice budu muset obětovat nějaké svoje know-how, ale projednou to udělám... Profi ladiči to stejně už dávno vědí a hoby ladičům, jako jsem já, to zas tolik nedá jako jiné úpravy... Takže, k vysvětlení použiji schematický obrázek...

A) Zde je znázorněno prodění na lesklém povrchu - tedy ideálně rovném, bez hrbolů, nerovností, vrypů apod... Takové proudění se nazývá laminární. Těsně nad povrchem vzduch téměř stojí. Čím více se od povrchu vzdalujeme, tím roste rychlost proudění, až se v jednom okamžiku růst rychlosti zastaví na určité hodnotě. To je znázorněno šipkami - ty se odborně nazývají proudnice. Vrstva, kde rychlost stále roste se nazývá laminární vrstva - na obrázku je vyznačena tou malou kótou.

B) Zde je znázorněno proudění na matném povrchu - bez větších nerovností, ale ne ideálně hladký. Proudění těsně nad povrchem se nazývá turbulentní, na obrázku je vyznačena turbulentní vrstva. Tedy těsně nad povrchem a v určité vzdálenosti od něj se vzduch pohybuje turbulentně - na obrázku je vidět, že se proudnice různě vlní - pohyb rozhodně není takto hezky vlnitý, ale pro naše vysvětlení to stačí. V určité vzdálenosti od povrchu se proud ustálí v přímém pohybu a v plné rychlosti.

Závěr: záměrně jsem nenapsal velikosti laminární ani turbulentní vrstvy, protože to snad ani obecně nejde. Možná na to jsou nějaké vzorečky, ale já je neznám. Důležité je, že za určitých podmínek lze při matném povrchu dosáhnout lepších výsledků než u leštěného, tedy turbulentní vrstva bude menší než laminární. Těmi podmínkami mám na mysli zejména to, jak moc "hrubý" ten matný povrch bude. Určitě bude lepší zrcadlový povrch než povrch hrubý jako rašple, pak by byla laminární vrstva znatelně menší než turbulentní... Tedy leštěným povrchem se nic nezkazí, ale dá se získat ještě o ždibek více... Tak tolik teorie, hurá na praxi

PS: u těch vzdáleností se bavíme v řádech mikrometrů, rozhodně ne milimetrů apod.

[img]

Leštění kanálků

27.10.2009 v 22:08 | Nahoru | #21
Jo jenže ten povrch co e v těch kanálcích je uplně na chuja...směs se tam víří jak cip a nad píst se dostaně mín směsi...ted směsi nebrání nic v tomu aby se rychleji dostala do spal.prostoru a ve větším množství..;)

Leštění kanálků

27.10.2009 v 22:12 | Nahoru | #22
Jo, jinak já jsem popsal vlivy vyloženě jenom, co se aerodynamiky týče, Cobra má pravdu, že tam není jen plyn, ale aerosolová směs... Tam jde taky o usazování kapek na stěny a jejich následném odpařování; matný povrch = větší plocha.... Ale v tomhle už se tolik neorientuju...

1 reakcí na tento příspěvek Leštění kanálků

27.10.2009 v 22:22 | Nahoru | #23
Ale už jen pro ten pocit to vylešti

(reakce na) Leštění kanálků

27.10.2009 v 22:27 | Nahoru | #24
C.J.> leštil to známý..;)ale ve válci to ještě nemám....

Leštění kanálků

27.10.2009 v 23:30 | Nahoru | #25
Já bych se na to vysral, tolik práce za nepatrný zisk výkonu, či otáček ???? Lepší je udělat pořádnou VYVÁŽENOU kliku a ne ten hrubý obrobek, co se tam ve fabrice montoval. Ani se zrcadlovýma kanálama to nepojede, pokud tam bude klika od výroby.

Leštění kanálků

28.10.2009 v 00:18 | Nahoru | #26
někde sem četl že by ten porch měl bejt hladkej a opískovanej najemno..jinak taky radim jen slicovani karteru a válce...

1 reakcí na tento příspěvek Leštění kanálků

28.10.2009 v 09:21 | Nahoru | #27
hele a jaké je pohodlí při delší jízdě na té ČZ s těmi řidítky?

(reakce na) Leštění kanálků

28.10.2009 v 10:00 | Nahoru | #28
Fenix> mě se na tom jezdí docela fajn...sice to vypadá divně s mojí výškou 198cm xD ale jinak good..;)

(reakce na) Leštění kanálků

28.10.2009 v 10:00 | Nahoru | #29
Cobra357> takže to pojede hůř jo? :\

(reakce na) Leštění kanálků

28.10.2009 v 12:13 | Nahoru | #30
WenCa> hele, je celkem jasný, že laminární rychlostní profil s turbulentní mezní vrtsvou má menší odpor než s laminární vrstvou, ale myslíš, že to v kanálech při sání proudí laminárně?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
Čz 125/476 Elektrika ČZ 125/476 Hovořak1 3 8.4.2023 v 18:38 Hovořak1
ČZ Posilube 125 vs 175 ČZ 175/477, ČZ 125/476 RockNRolenc 11 21.9.2022 v 17:47 VGT
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 12 8.1.2022 v 17:43 Gahan37
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 56 28.12.2021 v 11:53 zelinar22


TOPlist