globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: RS 125 a NSR 125
Pomalu se začínám rozhodovat co za mašinu do příští sezony a trochu mi vrtá hlavou pár věcí které jsem si pročet na jiných již založených tématech,prosím pište své rady a zkušenosti,budu rád za každou z nich :
1.Nsr je spolehlivější než RS nebo MITO
2.Nsr má menší spotřebu než taliáni
3.Na nsr se líp schání díly a rs je zas na tom lépe než mito
4.Poznám jako normální smrtelník který nehodlá závodit lepší podvozek u rs a mita
5.Jak se chová podvozek na hrbolatých silnicích,kterých u nás až až(který to snáší lépe)
6.Nsr má levnější díly a kratší dobu dodání než IT
7.Koupili by jste NSR z roku dejme tomu 99-02 které je zavřené s málo km a v pěkném stavu,nebo RS z roku 2000-03 která je po go???
Tak doufám,že sem na nic nezapoměl.Jinak mito berte jen tak doplnkově protože nad ním moc neuvažuju hlavně kvůli ceně.Zapoměl jsem na TZR-ta je sice fajn jenže už hodně stará,ale kdyby byl nějaký zachovalý kousek tak proč ne.

(reakce na) RS 125 a NSR 125

17.10.2009 v 22:29 | Nahoru | #91

Dman>RomanSS> Nic spatného o NSR nenapsal… jen když někdo navrhl NSR hned ses té odpovědi chytl a začal si prosazovat RS (proč asi.. třeba že si ho měl???)Koukám že rád vyhledáváš konflikty… To je jedno… nehodlám s tebou dále pokračovat v této diskuzi.. Měj se hezky



Románek je strašně konfliktní osoba

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RS 125 a NSR 125

17.10.2009 v 22:29 | Nahoru | #92

Tuner.>vole drsne jak pro koho taky sem se tomu smal nechtel bych bejt v kuzi toho kluka :\
E: jaks to myslel stema prepazkama tam zadny prepazky nejsou jenom klapky hold unava materialu no



Máš někde fotku válce v microfishi?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RS 125 a NSR 125

17.10.2009 v 22:31 | Nahoru | #93

Dman>RomanSS> Nic spatného o NSR nenapsal… jen když někdo navrhl NSR hned ses té odpovědi chytl a začal si prosazovat RS (proč asi.. třeba že si ho měl???)Koukám že rád vyhledáváš konflikty… To je jedno… nehodlám s tebou dále pokračovat v této diskuzi.. Měj se hezky


Nepochopuješ!

Někdo navrhl NSR a řekl o RS, že se sere páč je to Ital.

maras> Já a konfliktní? Pyčovoe chceš přes rypák?

Naposledy editováno 17.10.2009 22:31:57

(reakce na) RS 125 a NSR 125

17.10.2009 v 22:33 | Nahoru | #94

RomanSS>Nepochopuješ!

Někdo navrhl NSR a řekl o RS, že se sere páč je to Ital.

maras> Já a konfliktní? Pyčovoe chceš přes rypák?



Kurva, neser mja bo ti zrobím z te Duchcati kolobku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RS 125 a NSR 125

17.10.2009 v 22:36 | Nahoru | #95

maras>Máš někde fotku válce v microfishi?


nemam, na co?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RS 125 a NSR 125

17.10.2009 v 22:37 | Nahoru | #96

Tuner.>nemam, na co?



Bych ti ukázal co myslím

(reakce na) RS 125 a NSR 125

17.10.2009 v 22:42 | Nahoru | #97

maras>Bych ti ukázal co myslím


jak si psal prepazky ve vyf kanale a to sou jedine klapky toe jedno proste to mel nejaky posrany unava materialu stane se

1 reakcí na tento příspěvek RS 125 a NSR 125

17.10.2009 v 22:46 | Nahoru | #98
s Těma itala je to prsotě kus od kusu absolutně nechápu ale asi majitelé musí být kretení nebo nevím co s tím dělaj ale já mam na RS odjěžděné dvě sezoný a no problem takže zas takové mrdky italové nebudou ... ale nedívím se jak všichni na italy nadávají že je to zadřené atd stačí mi když jedu ze školy domů týpek to nakopne a ted jim ukážu jak to jede motor běží cca 5-10 sekund a borec plný plyn a suverěně odjíždí dom.

RS 125 a NSR 125

17.10.2009 v 22:55 | Nahoru | #99
Klasika, borec dojede dvoutakt do mrte co to da a pak to pred rozsipanim proda . A pak se spousta lidi divi ze to sere. Kor dyz pulka radoby mechaniku to neumi ani poradne udelat. Ja mel u RS najeto 20 tisic (kupil sem srot z nemecka a nechal spravit) a co vim tak jeste dlouho potom bez poruch jezdilo ;).

Jo a vite co? Pokud nemate na RS KOULE tak si ji nekupujte , ale pak nebrecte ze vas s super japonskou NSR vsecky italsky krapy pojedou

(reakce na) RS 125 a NSR 125

17.10.2009 v 22:55 | Nahoru | #100

Hajtra>s Těma itala je to prsotě kus od kusu absolutně nechápu ale asi majitelé musí být kretení nebo nevím co s tím dělaj ale já mam na RS odjěžděné dvě sezoný a no problem takže zas takové mrdky italové nebudou ... ale nedívím se jak všichni na italy nadávají že je to zadřené atd stačí mi když jedu ze školy domů týpek to nakopne a ted jim ukážu jak to jede motor běží cca 5-10 sekund a borec plný plyn a suverěně odjíždí dom.


je to tak jak pises, taky znam takovej pripad stim rozdilem ze ma NSR chvily bezi na volnobeh a pak hnedka za to bere z motorky se coudi jak to je studeny von furt plnej a je mu to jedno :\ a dyz sem se ho na to ptal tak von prej no vzdyt uz to pak jede tak co , je to o tom jak se k tomu chova, treba ja mam taky 2T uz druhym rokem a za nic bych tu svoji zlutou mrsku nevymenil nikdy me nikde nenechala

2 reakcí na tento příspěvek RS 125 a NSR 125

17.10.2009 v 22:58 | Nahoru | #101
Já nevím, ale asi mám blbu vzdorné DT...pokud je studená tak se nedá dostat přes 5000 ot/min. Může se točit heftem jak chce, ale začne taročit a dává najevo že dál ne! To se mi líbí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RS 125 a NSR 125

17.10.2009 v 23:02 | Nahoru | #102
maras> Mám to uplně stejně akorát že nechce točit víc jak 6000 ot. ale u těch pár lofasů to jde slyšet že se jim nechce otevřít přívěra což znaméná tak 8000...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RS 125 a NSR 125

17.10.2009 v 23:03 | Nahoru | #103

Hajtra>maras> Mám to uplně stejně akorát že nechce točit víc jak 6000 ot. ale u těch pár lofasů to jde slyšet že se jim nechce otevřít přívěra což znaméná tak 8000...



Jak říká Axel, udělá to špunt a nejede

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RS 125 a NSR 125

17.10.2009 v 23:11 | Nahoru | #104
maras> hej kolik má ten GAS koní tvůj? nechce se mě to nidke hledat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RS 125 a NSR 125

17.10.2009 v 23:16 | Nahoru | #105

Hajtra>maras> hej kolik má ten GAS koní tvůj? nechce se mě to nidke hledat



Něco kolem 50ti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RS 125 a NSR 125

17.10.2009 v 23:17 | Nahoru | #106
maras> ty kurde... na zadní i za 3 co?

(reakce na) RS 125 a NSR 125

17.10.2009 v 23:19 | Nahoru | #107

Hajtra>maras> ty kurde... na zadní i za 3 co?



Podle podmínek by to zvládlo i na všecky kvalty Sice ne jen plynem
Nějak to moc nezkouším, ale přizvedává se to furt

(reakce na) RS 125 a NSR 125

17.10.2009 v 23:21 | Nahoru | #108

maras>Já nevím, ale asi mám blbu vzdorné DT...pokud je studená tak se nedá dostat přes 5000 ot/min. Může se točit heftem jak chce, ale začne taročit a dává najevo že dál ne! To se mi líbí


covece asi to mame rozbity pac me to dela to samy ...ne taky tech 5-6 a strop kdyz je to studeny a proc to taky honit

RS 125 a NSR 125

18.10.2009 v 00:11 | Nahoru | #109
Asi myslel tuhle přepážku...

[img]

RS 125 a NSR 125

18.10.2009 v 00:16 | Nahoru | #110
Z druhý strany...

[img]

RS 125 a NSR 125

18.10.2009 v 08:04 | Nahoru | #111
Davv> To je přesně ono, dík za foto

RS 125 a NSR 125

18.10.2009 v 09:49 | Nahoru | #112
ty voe to je zas diskuze

(reakce na) RS 125 a NSR 125

18.10.2009 v 09:52 | Nahoru | #113

yama_lube>Mirek12> Jen piš zkousnu všechno,každá zkušenost dobrá



já už na to seru vyjadřoval jsem se k tomu několikrát.. prošlo mi hodně kousků pod rukama a vždycky na tom bylo lépe RS nikdy jsem tyhle motorky nejezdil ale jenom je opravuji pro různé lidi co je sem dováží

1 reakcí na tento příspěvek RS 125 a NSR 125

18.10.2009 v 12:26 | Nahoru | #114
já sem měl RS zbrusu nové, řádně zajeté a při čtyrech tisících km se mi při klídné jízdě zasek píst. Kámoš měl starší RS, zaseklo se mu ložisko na klice, tak jako nevim, neslyšel sem že by se něco stalo NSR ale pořád slyšim jak se zaseklo RS, to je už trochu divný ne, ted když to nemůžete svádět na olítanou vránu protože ta má byla uplně nová tak se ptám jakto že se RS pořád rozbíjí? odpověď: je to ital a proto NNNNNNSSSSSSSRRRRRRR

RS 125 a NSR 125

18.10.2009 v 13:47 | Nahoru | #115
divej já měl i rs i nsrko...a muz říct že co se spotřeby a životnosti motoru týče tak bych neváhal a bral NSR, je to taky pohodlnější strojek a já na nem nalítal 45000bez go motoru...U rsa se furt něco sralo at uz elektrika nebo motor..Rso je svižnější asi o dvacet km/h ale pokud ti nejde jen o top speed tak běž do NSR

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RS 125 a NSR 125

18.10.2009 v 14:23 | Nahoru | #116

PRETORIAN88>já sem měl RS zbrusu nové, řádně zajeté a při čtyrech tisících km se mi při klídné jízdě zasek píst. Kámoš měl starší RS, zaseklo se mu ložisko na klice, tak jako nevim, neslyšel sem že by se něco stalo NSR ale pořád slyšim jak se zaseklo RS, to je už trochu divný ne, ted když to nemůžete svádět na olítanou vránu protože ta má byla uplně nová tak se ptám jakto že se RS pořád rozbíjí? odpověď: je to ital a proto NNNNNNSSSSSSSRRRRRRR


Kolikrát ti mám říkat, že se na tom rozbíjí RAKOUSKEJ. RAKOUSKEJ motor voe?

Naposledy editováno 18.10.2009 14:24:03

(reakce na) RS 125 a NSR 125

18.10.2009 v 17:12 | Nahoru | #117

PRETORIAN88>RomanSS> no italové dokurvěj co můžou, to mý RS mělo motor Rotax ale stačilo jenom to aby to montoval nějakej chlupatej talián kterej posadil válec křivě na karter a pak asi v osumdesáti se mi zasek bez varování píst, takže fakt, cokoli co je italský nebo jenom montovaný v itálii bych obloukem obešel...



A kolikrát se mu musí ještě napsat že NSR TAKY MONTUJOU ITALOVÉ??

RS 125 a NSR 125

18.10.2009 v 17:44 | Nahoru | #118
ja bych to videl na rs

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RS 125 a NSR 125

18.10.2009 v 18:29 | Nahoru | #119
RomanSS> tam se ale nerozbila rakouská součástka tam se to posralo díky tomu že to montovali italové, protže u mý motorky byla chyba ta že válec byl křivě posazenej na karter, za což nemohli rakouský součástky ale italská jebka co to takhle kreténsky smontovala....

(reakce na) RS 125 a NSR 125

18.10.2009 v 18:32 | Nahoru | #120

PRETORIAN88>RomanSS> tam se ale nerozbila rakouská součástka tam se to posralo díky tomu že to montovali italové, protže u mý motorky byla chyba ta že válec byl křivě posazenej na karter, za což nemohli rakouský součástky ale italská jebka co to takhle kreténsky smontovala....


Ale ten motor je celej Rotax, to snad neposílají z Rakouska do Itálie po dílech, aby si tam dali válec na karter ne?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2889 7.5.2024 v 22:32 Beranidlo
Cagiva mito 125 Cagiva Mito 125 Thefatninjahero 0 3.5.2024 v 10:02 Thefatninjahero
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R Karlusus 20 17.3.2024 v 17:20 čeplin
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 MourisonCZ 11 9.3.2024 v 20:25 Thomasr
Honda NSR 125 přední světlomet dotaz Honda NSR 125R RiderofNSR125 5 19.2.2024 v 18:53 RiderofNSR125


TOPlist