bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: RS 125 a NSR 125
Pomalu se začínám rozhodovat co za mašinu do příští sezony a trochu mi vrtá hlavou pár věcí které jsem si pročet na jiných již založených tématech,prosím pište své rady a zkušenosti,budu rád za každou z nich :
1.Nsr je spolehlivější než RS nebo MITO
2.Nsr má menší spotřebu než taliáni
3.Na nsr se líp schání díly a rs je zas na tom lépe než mito
4.Poznám jako normální smrtelník který nehodlá závodit lepší podvozek u rs a mita
5.Jak se chová podvozek na hrbolatých silnicích,kterých u nás až až(který to snáší lépe)
6.Nsr má levnější díly a kratší dobu dodání než IT
7.Koupili by jste NSR z roku dejme tomu 99-02 které je zavřené s málo km a v pěkném stavu,nebo RS z roku 2000-03 která je po go???
Tak doufám,že sem na nic nezapoměl.Jinak mito berte jen tak doplnkově protože nad ním moc neuvažuju hlavně kvůli ceně.Zapoměl jsem na TZR-ta je sice fajn jenže už hodně stará,ale kdyby byl nějaký zachovalý kousek tak proč ne.
Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující

RS 125 a NSR 125

16.10.2009 v 18:20 | Nahoru | #1
rs

RS 125 a NSR 125

16.10.2009 v 18:34 | Nahoru | #2
Asi bych doporučil NSR - pokud je pěkná a je uškrcená, tak se asi jen tak nezadře. Na plně otevřeným 2-taktu je to téměř jistota, že se dřív nebo pozdějc zadře. I já to zažil a ne jednou - byl to ten slavnej motor Rotax123 a vždycky zadřenej na pístu a to byl motor po generálce (v nových RS je Rotax122, ve skutečnosti je to téměř stejný). Jinak RS 125 je asi z hlediska podvozku a výkonu o dost dále.

RS 125 a NSR 125

16.10.2009 v 18:43 | Nahoru | #3
Pises ze mito ne kvuli cene ale kdyz sem se mrknul na motoinzerci tak se tam da sehnat slusny do 40tis a i po GO , jinak mam NSRko zavreny a jsem nadmiru spokojenej jak jinak ovsem ze sem premyslel o tom ze prodam nsro a koupim rso ale odradilo me par veci...zalezi na tobe co se ti vic libi a co ti bude vyhovovat...

RS 125 a NSR 125

16.10.2009 v 18:57 | Nahoru | #4
Tak já jezdím s RS od 4 litrů do 6 nikdy jsme nejel víc a jakým stylem jezdím by mohlo být znatelné od fotek... ale na 6 litrů jsem se dostal jenom jednou od té doby vždycyky za 5 max mám ho otevřený a co se týče dílů tak jsme neměl doposud žadný problém ... Rs je na tom podvozkově fakt super ale zase jet na nějakých rozdrckáných silnicích je fakt zažitek jinak Rs má nalítano 25 000km a vše je tam originální co se motoru týče pouze přivěra byla měněná a motor se zdá být ok.... poctivě zahřívám a k motoru jsem zkrátka nejšetrnější co můžu být ale ot neznamená že ho nehoním... Nevím jak se k tomu chovají ostatní ale já můžu za sebe řict že je RS spolehlivá a nikde mě nenechala

1 reakcí na tento příspěvek RS 125 a NSR 125

16.10.2009 v 19:19 | Nahoru | #5
RS sem měl a zasek se mi za jízdy píst takže od té doby žádnou itálii ani omylem
doporučuju cokoli co neni italský, takže NSR je jasná volba

RS 125 a NSR 125

16.10.2009 v 19:58 | Nahoru | #6
Mam RS a parada,sice sem naletel pri koupi(na to bacha),ale najdou se i super kousky,musis hold dobre vybrat,mam to otevreny a davam tomu co to jde ne ze bych to zase drzel 10km na max,ale poste to poradne tocim zereze max. 6l,kamos ma NSR a zere mu 5,takze spotreba skoro prakticky stejna,ale u 2t se stejne nehraje na spotrebu,Rs je vizualne i na posez vetsi a sportovnejsi,urco lepsi podvozek(RS) a za me taky vzhled..u NSR ty dve kulate svetla v zadu se mi moc nelibi,ale vec nazor,proste za me RS-pac ji mam ze jo

RS 125 a NSR 125

16.10.2009 v 20:01 | Nahoru | #7
CBR 125

RS 125 a NSR 125

16.10.2009 v 20:01 | Nahoru | #8
A pojd'te do mě

RS 125 a NSR 125

16.10.2009 v 20:10 | Nahoru | #9
pro někoho, kdo si tu neumí najít hromady témat o nsr a rs doporučuju jedine CBR 125

RS 125 a NSR 125

16.10.2009 v 20:16 | Nahoru | #10
TZR

RS 125 a NSR 125

16.10.2009 v 20:37 | Nahoru | #11
roberto.cz> je to tady

1 reakcí na tento příspěvek RS 125 a NSR 125

16.10.2009 v 20:46 | Nahoru | #12
Mám NSR a kdybych si mel znovu vybrat opět bych sáhl po NSR. Já mám spotřebu 3.5l/100km, je na půl otevřená s komplet lad‘ákem. Je fakt, že Kámoš mi na rovince na RS/MITU ujede, ale zase je NSR spolehlivější nic kromě pravidelný údržby jsem nedělal. Což o některých kámoších na Italech se říct nedá. Tím samozřejmě nechci říct, že ITALSKÝ motorky jsou sr*če může se to lišit kus od kusu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RS 125 a NSR 125

16.10.2009 v 22:24 | Nahoru | #13

Dman>Mám NSR a kdybych si mel znovu vybrat opět bych sáhl po NSR. Já mám spotřebu 3.5l/100km, je na půl otevřená s komplet lad‘ákem. Je fakt, že Kámoš mi na rovince na RS/MITU ujede, ale zase je NSR spolehlivější nic kromě pravidelný údržby jsem nedělal. Což o některých kámoších na Italech se říct nedá. Tím samozřejmě nechci říct, že ITALSKÝ motorky jsou sr*če může se to lišit kus od kusu.



Tak to máš posvátnou motorku nebo se tam benzín leje sám, ani nevíš

1 reakcí na tento příspěvek RS 125 a NSR 125

16.10.2009 v 22:48 | Nahoru | #14
Já mam nsr a taky sem spokojenej. teda prodávám ale ne z důvodu nespokojenosti. A kdybych se rozhodoval teď tak jdu do husqvarny 125 sm..tahá jako prase a vyřádíš se na tom..

(reakce na) RS 125 a NSR 125

16.10.2009 v 23:52 | Nahoru | #15

Párkos>Já mam nsr a taky sem spokojenej. teda prodávám ale ne z důvodu nespokojenosti. A kdybych se rozhodoval teď tak jdu do husqvarny 125 sm..tahá jako prase a vyřádíš se na tom..



Připrav se na špatnou dostupnost dílů a s problémem něco opravit, když se tam posere, kámoš měl a měl sakra problém jí vopravit. Jinak tahá jak svině, to jo.

RS 125 a NSR 125

17.10.2009 v 12:07 | Nahoru | #16
S tou špatnou dostupností dílů na Husqvarnu to neni zase tak horký.

1 reakcí na tento příspěvek RS 125 a NSR 125

17.10.2009 v 12:25 | Nahoru | #17
Nevíte co je pravdy na tom že se NSR vyráběla v Itálii??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RS 125 a NSR 125

17.10.2009 v 12:31 | Nahoru | #18
Cíba.> jj je to taky ital kde si jsem to četl a řikalo to více lidí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RS 125 a NSR 125

17.10.2009 v 12:41 | Nahoru | #19

PRETORIAN88>RS sem měl a zasek se mi za jízdy píst takže od té doby žádnou itálii ani omylem
doporučuju cokoli co neni italský, takže NSR je jasná volba


Dobrá ptákovina. Taky jsem měl RS, taky se mi kousl píst a po ní jsem si koupil další italskou. To je co???

Nebude to třeba koncepcí motoru?

(reakce na) RS 125 a NSR 125

17.10.2009 v 12:42 | Nahoru | #20

Hajtra>Cíba.> jj je to taky ital kde si jsem to četl a řikalo to více lidí


Ital to není, jen je to smontovaný v Itálií. Kdyby byla Honda Ital, tak se jdu zahrabat...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RS 125 a NSR 125

17.10.2009 v 15:40 | Nahoru | #21
Mr.FiFI> Věř mi že to je muj sen! Bohužel to tak není :\

1 reakcí na tento příspěvek RS 125 a NSR 125

17.10.2009 v 15:49 | Nahoru | #22
Dman> Hovno kus od kusu. Posuzuješ to podle jedné motorky.

Známej zadřel SV na klice, takže japonci se taky serou?

(reakce na) RS 125 a NSR 125

17.10.2009 v 15:57 | Nahoru | #23

Dman>Mr.FiFI> Věř mi že to je muj sen! Bohužel to tak není :\



Nazdar krajane, no jo, já se taky nemůžu dočkat silnější.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RS 125 a NSR 125

17.10.2009 v 17:06 | Nahoru | #24
RomanSS> no italové dokurvěj co můžou, to mý RS mělo motor Rotax ale stačilo jenom to aby to montoval nějakej chlupatej talián kterej posadil válec křivě na karter a pak asi v osumdesáti se mi zasek bez varování píst, takže fakt, cokoli co je italský nebo jenom montovaný v itálii bych obloukem obešel...

RS 125 a NSR 125

17.10.2009 v 17:12 | Nahoru | #25
Pokud nechceš jezdit pilu,pak nechápu tvůj dotaz na podvozek,při normálním stylu jízdy rozdíl nepoznáš, ty mašiny mají podobný parametry vč. hmotností,a ta hraje hlavní roli,takže na podvozek se vyser !!!zkontroluj si ho až u konkrétní motorky kterou si budeš chtít koupit

RS 125 a NSR 125

17.10.2009 v 17:12 | Nahoru | #26
Hele a když chceš dvoutakt, tak co ČZetu?

RS 125 a NSR 125

17.10.2009 v 18:01 | Nahoru | #27
Zdarec. Hondu NSR 125 R jsem osobně vlastnil 2 roky, měl jsem jí po kompletní GO a nemohl jsem si na nic stěžovat. Je pravda, že oproti italům je daleko spolehlivější - dva kamarádi RS mají a sere se na tom furt něco! Hlavně taky co se týče dílů, tak jsou na NSR hravě k sehnání, kdežto na díly pro RS se lecky čeká třeba i 3 měsíce, než dojdou z centrálního skladu. A rozdíly v motoru? Tak jestli ti stačí V-MAX 160 a zrychlení z 0 - 100 do 8 sekund a taky nechceš zbytečně utrácet nehorázný sumy za benzin a náhradní díly, BER JEDNOZNAČNĚ NSR! Vím, o čem mluvím, za dobu, co jsem ji měl, jsem nemusel řešit jedinou závadu! Je to prostě spolehlivej japonec! PS: HLAVNĚ DO TOHO DÁVAT PLNOSYNTETICKEJ OLEJ. (né žadná M2T za pár Kč). Já jsem jezdil na Valvoline za 400. Takže asi takhle. Dobře kup!!!

RS 125 a NSR 125

17.10.2009 v 18:19 | Nahoru | #28
bral bych podle stavu... u 2T je to víceménně jedno, rozdíl mezi spolehlivostí japonec x ital tak závratnej nebude, jak nebudeš mazat a starat se o to tak zadřeš tak jako tak

PRETORIAN88> lidská chyba se stane u každé moto a nemůže za to že je to ital nebo japonec, v mým okolí ježděj samí italové a nikdy se jim nestalo že by se něco vysypalo kvůli tomu že je to ital a navíc krosky a jezdí furt, narozdíl od KTM a japonců... oni by zas nechtěli tuctovýho japonce...

já sám jsem dvoutakta měl dlouho a ten toho něco vydržel....

edit. italskýho dvoutakta

Naposledy editováno 17.10.2009 18:20:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RS 125 a NSR 125

17.10.2009 v 18:54 | Nahoru | #29

PRETORIAN88>RomanSS> no italové dokurvěj co můžou, to mý RS mělo motor Rotax ale stačilo jenom to aby to montoval nějakej chlupatej talián kterej posadil válec křivě na karter a pak asi v osumdesáti se mi zasek bez varování píst, takže fakt, cokoli co je italský nebo jenom montovaný v itálii bych obloukem obešel...


Myslíš, že tam není žádná výstupní kontrola? To se v tom už někdo hrabal.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RS 125 a NSR 125

17.10.2009 v 19:18 | Nahoru | #30
RomanSS> no výstupní kontrolu bych si v itálii představil že na páse jezděj motorky a nějaký Silvio na to kouká od stolku, se podívejte na statistiky, i když maj techniku tak se italský motorky serou víc...
Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 95, 96] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2876 24.4.2024 v 00:02 tomasNJ
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R Karlusus 20 17.3.2024 v 17:20 čeplin
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 MourisonCZ 11 9.3.2024 v 20:25 Thomasr
Honda NSR 125 přední světlomet dotaz Honda NSR 125R RiderofNSR125 5 19.2.2024 v 18:53 RiderofNSR125
Nsr rozeta Honda NSR 125R, Honda NSR 125 Karlusus 12 15.9.2023 v 17:23 Karlusus


TOPlist