globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dát to k soudu ? Pochybení dodavatele
 
5.10.2009 v 23:01
Zdravím pánové ....

Kdo si chce přečíst příčinu problému: (kdo nechce číct, doporučuji přeskočit na otázku níže)

Prékérka. A to velká. V mototechně jsem si nechal objednat díl 13 102. Je to hřídelka na ovládání spojky. Stará byla vymačkaná a znemožnovalo to serízení spojky. Servis, resp. mototechna mi dodala tento díl (alespoň na sáčku bylo toto číslo), jenže tento díl byl o 5mm kratší. Toho si nikdo, kdo to montoval nevšiml a s jistotou tento nový díl nasadil. Na motorce jsem ujel bez problémů 30km a pak to přišlo. z ráz na ráz přestala spojka vypínat a páčka zůstala zamáčklá. A po rozborce jsem to uviděl. Díl 13 102 byl znovu (jak oten starý) vybroušený a zničený, to stejné díl 46 102, který byl původně v pořádku. Právě tento díl se přidřel ve vodící hřídeli (hřídel převodovky), kterou vevnitř vydřel. To vše bylo způsobené krátkou hřídelí 13 102, která tahala díl 46 102 šikmo nahoru, ten se pak zpříčil ve vodící osce převodovky a bylo to. Tam se samozřejmě přidřel, začal se točit a tím znehodnotil všechny uvedené díly. Není to stranda. Škoda na materiílu asi 5 000,- plus práce za opravu, a to nebude málo, protože motor se musí rozpůlit, aby se vymenila hlavní hřídel převodovky, takže kompletní rozborka motoru.

Otázka:

Co by jste dělali vy, dali to k soudu ? Jaký mám nárok na reklamaci a u koho. Předpokládám že u toho, u koho jsem to koupil. Mám využít soudního znalce ? Má s tím někdo zkušenosti ? Kolik se to dnes tak cenově pohybuje ? Jak se dopracovat spravedlnosti, když já jsem nijak nepochybil.

Díky za všechny názory.

Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Dát to k soudu ? Pochybení dodavatele

5.10.2009 v 23:05 | Nahoru | #1

Servis, resp. mototechna mi dodala tento díl (alespoň na sáčku bylo toto číslo), jenže tento díl byl o 5mm kratší. Toho si nikdo, kdo to montoval nevšiml a s jistotou tento nový díl nasadil


a kdo to je ten kdo to montoval a nevsiml si toho? servis te mototechny kdes to koupil nebo ti to montoval nejaky kamos?

Dát to k soudu ? Pochybení dodavatele

5.10.2009 v 23:06 | Nahoru | #2
asi smolík, odborný značkový servis by byl základem úspěchu a soudní znalec taktéž, tolik k občansko právnímu sporu, reklamaci kratšího dílu podej v krámu kde jsi koupil zmetka

ty woe, nepoznat půl centimetru je napováženou

Naposledy editováno 05.10.2009 23:07:49

1 reakcí na tento příspěvek Dát to k soudu ? Pochybení dodavatele

5.10.2009 v 23:09 | Nahoru | #3
Mmh... si myslím že stím soud stejně prd udělá,, jediný co mužeš,tak si v tý mototechně otevřít hubu, zařvat,jaký gto sou čuraci,a že jím určitě uděláš reklamu u znamých Motorkářů.a tak podobně ale třebas se mylým :\

(reakce na) Dát to k soudu ? Pochybení dodavatele

5.10.2009 v 23:12 | Nahoru | #4

sherm14>a kdo to je ten kdo to montoval a nevsiml si toho? servis te mototechny kdes to koupil nebo ti to montoval nejaky kamos?



To me taky zajima, kdo to teda montoval?

(reakce na) Dát to k soudu ? Pochybení dodavatele

5.10.2009 v 23:13 | Nahoru | #5
Koukám Parts depot

1 reakcí na tento příspěvek Dát to k soudu ? Pochybení dodavatele

5.10.2009 v 23:16 | Nahoru | #6
U soudu uspejes ,ale musi to montovat autorizovany servis a vyjadreni soudniho znalce je nezbytne. je to samozrejme k posrani a na delsi dobu,nicmene skoda i s praci neni tak velika a myslim si,ze kdyz jim pohrozis,tak Ti to opravi v zaruce.....,ale budes muset cekat,protoze pokud to byl zmetkovy dil ,tak to jde nekam na reklam stredisko cca 2 mesice nez prijde verdikt....a pak by Ti to mely bez problemu udelat...jinak se sud....,ale zer hodne cokolady,protoze je to o nervy......

Dát to k soudu ? Pochybení dodavatele

5.10.2009 v 23:37 | Nahoru | #7
get up ! Welcome in the Czech Republic !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 reakcí na tento příspěvek Dát to k soudu ? Pochybení dodavatele

5.10.2009 v 23:37 | Nahoru | #8
Diky za všechny názory. tad yjsou odpovědi pro vás:

- montáž provedl soukromý automechanik, samozřejmně v oboru vyučený a jelikož se nejedná o záruční opravu (garanční servis) nemusí to vůbec dělat autorizovaný servis, tudíž zde problém není

- to, že si nevšiml půlcentimetrového rozdílu je jasné, jelikož se to mění, aniž by byl motor rozebraný a pouze se to zasune do víka spojky. Bohužel nikoho z nás nenapadlo tyto dva díly porovnat. pro mě byl orozhodující číslo na obalu, které souhlasilo

- podle mě se stalo pochybení buď tam, kde se to babilo, nebo je to prostě zmetek

Dát to k soudu ? Pochybení dodavatele

6.10.2009 v 00:01 | Nahoru | #9
pokud ti byl poslán jiný díl je to na pováženou, ale spíš bych vinil toho kdo to namotoval, páč když si např objednáš destičky - přijdou ti jiný, nacpeš je tam, pak ti nedej bože vyskočí a ty si rozbiješ hubu tak si za to můžeš sám páč sis to neskontroloval že jsou o půl čísla menší.. rozumíš mi? stejně tak by to měl mechanik poznat, že tam něco nesedí jak má, resp. když něco měnim tak to překontroluju jestli je to stejný..
Další věc je spárvnost objednávky.. jestli ses nesplet v roce, typu moto a pod.. někdy stačí rok a je vše jinak i když jsou motorky uplně stejné... co se soudů týče podle mě nemáš šanci.
Dál ještě zda-li byl díl namontován vůbec spárvně a jestli na to nemohlo mít vliv ještě něco dalšího.. jiná už poškozená součást spojky..

Edit: tam kde se to balilo je také důležité.. ať už díl koupíš v mototechně nebo přímo u dealera dané značky nikdy se to nebalí u nich na krámě. max do papírové krabice nebo obálky v které to přijde.. do pytlíčků s číslme to balí výrobce či hlavní sklad dílů ať už v EU, USA nebo přímo v Japonsku, takže prodejce je opět krytý..

Carlos_FZR: polde čeho soudíš že hned haníš?

Naposledy editováno 06.10.2009 15:51:54

Dát to k soudu ? Pochybení dodavatele

6.10.2009 v 00:51 | Nahoru | #10
Chyba je jednoznačně na tom kdo to montoval. Jestli Ti poslali jiný díl a nebo taky ne, třeba jen inovovaný a musí tam být ještě něco je naprosto jedno. Zodpovědný je ten, kdo to montuje !!!! nikdo jiný.

(reakce na) Dát to k soudu ? Pochybení dodavatele

6.10.2009 v 00:56 | Nahoru | #11

Bornys>U soudu uspejes ,ale musi to montovat autorizovany servis a vyjadreni soudniho znalce je nezbytne. je to samozrejme k posrani a na delsi dobu,nicmene skoda i s praci neni tak velika a myslim si,ze kdyz jim pohrozis,tak Ti to opravi v zaruce.....,ale budes muset cekat,protoze pokud to byl zmetkovy dil ,tak to jde nekam na reklam stredisko cca 2 mesice nez prijde verdikt....a pak by Ti to mely bez problemu udelat...jinak se sud....,ale zer hodne cokolady,protoze je to o nervy......



No ale soudit se o 5 litrů ???? to je přeci zbytečný. SPousta práce, lítání, peněz a času. Že bych se na to nevysral.

(reakce na) Dát to k soudu ? Pochybení dodavatele

6.10.2009 v 01:13 | Nahoru | #12

Wema>Diky za všechny názory. tad yjsou odpovědi pro vás:

- montáž provedl soukromý automechanik, samozřejmně v oboru vyučený a jelikož se nejedná o záruční opravu (garanční servis) nemusí to vůbec dělat autorizovaný servis, tudíž zde problém není

- to, že si nevšiml půlcentimetrového rozdílu je jasné, jelikož se to mění, aniž by byl motor rozebraný a pouze se to zasune do víka spojky. Bohužel nikoho z nás nenapadlo tyto dva díly porovnat. pro mě byl orozhodující číslo na obalu, které souhlasilo

- podle mě se stalo pochybení buď tam, kde se to babilo, nebo je to prostě zmetek



A tady je právě to zásadní.
- mechanik je zodpovědný za to co namontuje, pouze kdyby namontoval něco se skrytou vadou, tak to není jeho vina !!!
- že si nevšiml 5 mm rozdílu, tak to je mechanik na hovno a patří mu useknout ruce nebo do nich minimálně nasrat.

To Ti tam taky mohl namontovat tyčku od lízátka s tím, že si nevšiml.

Měl jsem obdobnou reklamaci ve značkovém servisu Peugeot, kdy si mechanik nevšiml, že montuje díl na inovovaný motor (oproti starému typu motoru zde muselo být o 3 mm silnější těsnění nebo mezikus). Škoda na materiálu byla cca 18 tisíc. Servis se nejprve zdráhal, ale majitel firmy nakonec sám uznal (bez soudu), že kdo jiný než mechanik je POVINEN vědět co montuje. Od toho je to značkový servis. A jelikož dnes existuje tzv "bloková vyjímka" (asi 5 let už existuje), tak je zcela zbytečné zde používat terminus technikus "značkový", protože toto označení o ničem nesvědčí a nic neznamená. Každý kdo má živnostenské oprávnění je vlastně značkový a tedy zodpovědný. Spíš by mělo být použito označení "příslušně školený".

Znovu opakuji, zodpovědný je mechanik !!!

(reakce na) Dát to k soudu ? Pochybení dodavatele

6.10.2009 v 01:24 | Nahoru | #13

Wema>Diky za všechny názory. tad yjsou odpovědi pro vás:

- montáž provedl soukromý automechanik, samozřejmně v oboru vyučený a jelikož se nejedná o záruční opravu (garanční servis) nemusí to vůbec dělat autorizovaný servis, tudíž zde problém není

- to, že si nevšiml půlcentimetrového rozdílu je jasné, jelikož se to mění, aniž by byl motor rozebraný a pouze se to zasune do víka spojky. Bohužel nikoho z nás nenapadlo tyto dva díly porovnat. pro mě byl orozhodující číslo na obalu, které souhlasilo

- podle mě se stalo pochybení buď tam, kde se to babilo, nebo je to prostě zmetek



promin,ale k pochybeni doslo hlavne u tebe. Uz jsem par veci opravoval,a jelikos jsem pracoval s neorig.dili...vzdy jsem si porovnal stary opotrebovany dil s novim! Je to snad uplne normalni... Nic ve zlem,ale nemyslim si ze v tpmhle state tenhle spor vyhrajes. Ale drzim palce

1 reakcí na tento příspěvek Dát to k soudu ? Pochybení dodavatele

6.10.2009 v 01:39 | Nahoru | #14
MilanR1, Jonny> tak tak

(reakce na) Dát to k soudu ? Pochybení dodavatele

6.10.2009 v 01:50 | Nahoru | #15
Corela91>
přesně tak Johny... když něco montuju a v životě jsem to ještě nedělal, tak si to položím na stůl, porovnám díly, zpravidla umeju a vyčistím i ty starý, abych viděl, že je to stejný.

Zastřel mechanika !!!

1 reakcí na tento příspěvek Dát to k soudu ? Pochybení dodavatele

6.10.2009 v 07:25 | Nahoru | #16
Reklamovat můžeš pouze u mechanika, co to montoval, on je defakto zodpovědný za to, že vzniklá další škoda..

Obchod ti dodal díl, co jsi chtěl, pokud i objednací čísl osedělo, tak z 99,99% jsi dostal co jsi chtěl, zmetek by nebyl o 0,5cm kratší. Spíš Ty jsi objednal bblě, pravděpodobně máš jiný rok výroby, než máš uvedeno v TP, což zapříčinilo objednání blbého dílu.. V obchodě by jsi mohl reklamovat max. tu součástku, kdyby ti dali jiný objednací kod než jsis objednal a samozřejmě nepoškozenou..

Dát to k soudu ? Pochybení dodavatele

6.10.2009 v 07:28 | Nahoru | #17
Necejti se moc ukřivděně, to je škola života. Prostě to mechanik trochu podě..., pardon, přehlédl. Kór jestli má praxi....

Shodou okolností mám v práci chlapa, co dělá soudního znalce pro podobné věci, takže už ze zájmu se ho zeptám, co se s tím dá dělat. Osobně si myslím, že můžeš maximálně zkusit zatlačit na prodejnu, ale víc bych od toho nečekal. Když tak dám vědět.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dát to k soudu ? Pochybení dodavatele

6.10.2009 v 07:36 | Nahoru | #18

C.J.>Reklamovat můžeš pouze u mechanika, co to montoval, on je defakto zodpovědný za to, že vzniklá další škoda..

Obchod ti dodal díl, co jsi chtěl, pokud i objednací čísl osedělo, tak z 99,99% jsi dostal co jsi chtěl, zmetek by nebyl o 0,5cm kratší. Spíš Ty jsi objednal bblě, pravděpodobně máš jiný rok výroby, než máš uvedeno v TP, což zapříčinilo objednání blbého dílu.. V obchodě by jsi mohl reklamovat max. tu součástku, kdyby ti dali jiný objednací kod než jsis objednal a samozřejmě nepoškozenou..


toto je přesné!
Rozhodně reklamovatz u "mechanika". Každopádně,nechápu,proč si mechanik nezajistil díl sám. Já vždycky uscávám taky blahem,když za mnou dojde někdo a chce,abych mu při opravě nacpal do jeho krámu např. ložiska,co si přines. Ložisko se pak zadře,a on řekne,že já to zjebal a přitom bylo třeba nevhodné to ložiskoo. Pokud dělám opravu,tak komplet a hotovo. Nevšimnout si 1/2cm je trestuhodné. Obchod se ti vysměje a mechanik asi taky,takže si to zacáluj sám a nenervuj se.

1 reakcí na tento příspěvek Dát to k soudu ? Pochybení dodavatele

6.10.2009 v 07:40 | Nahoru | #19
To samé co jsi napsal sem, napiš na ČOI (Česká obchodní inspekce), oni už ti poradí, jestli máš nárok na náhradu škody. Kolega měl podobnou zkušenost. Sice šlo o plastová okna, ale o to větší škoda. Řemeslník se zdráhal v rámci reklamace napravit vlastní chybu. Jeden dopis na ČOI. Dostal pokutu a honem rychle se snažil dát vše do pořádku.
Takže pokud jsi v právu, pomohou ti.

Naposledy editováno 06.10.2009 07:43:57

(reakce na) Dát to k soudu ? Pochybení dodavatele

6.10.2009 v 09:25 | Nahoru | #20

prackarr>toto je přesné!
Rozhodně reklamovatz u "mechanika". Každopádně,nechápu,proč si mechanik nezajistil díl sám. Já vždycky uscávám taky blahem,když za mnou dojde někdo a chce,abych mu při opravě nacpal do jeho krámu např. ložiska,co si přines. Ložisko se pak zadře,a on řekne,že já to zjebal a přitom bylo třeba nevhodné to ložiskoo. Pokud dělám opravu,tak komplet a hotovo. Nevšimnout si 1/2cm je trestuhodné. Obchod se ti vysměje a mechanik asi taky,takže si to zacáluj sám a nenervuj se.



Přesně, pokud onen díl donesl mechanikovi a řekl "namontuj mi to tam", tak těžko bude reklamovat svojí blbost.. Samozřejmě že mechanik za to nenese odpovědnost, udělal to co jsi chtěl.. Že si mohl všimnout, že něco není OK, je pravda, ale těžko ho z toho budeš obviňovat.. Navíc píše, že špatný rozměr tam byl už když jsi to koupil, takže by to neměl ani podle čeho porovnat..

Stalo se naprosto t osamé kdysi na mé GPZ 600, skládal jsem dva motory do jednoho a ovládací tyčinka byla taky kratší, ale o tolik, že nezabírala vůbec.. Niajk jsme ji nekontroloval, jelikož jsem ji ani neměl venku, prohazoval jsem celé víko..

Nejpravděpodobnější je, jak jsem psal výše, že jsi buď objednal na jiný rok (je nesmysl objednávat podle roku výroby, máš objednávat podle VIN.. po mě nikdy nic jiného než VIN při objednání orig dílu nechtěli..) nebo už máš vyměněné víko spojky, což je taky docela pravděpodobné.. Nebyla padená na pravou stranu?

(reakce na) Dát to k soudu ? Pochybení dodavatele

6.10.2009 v 09:33 | Nahoru | #21

BikeZ>To samé co jsi napsal sem, napiš na ČOI (Česká obchodní inspekce), oni už ti poradí, jestli máš nárok na náhradu škody. Kolega měl podobnou zkušenost. Sice šlo o plastová okna, ale o to větší škoda. Řemeslník se zdráhal v rámci reklamace napravit vlastní chybu. Jeden dopis na ČOI. Dostal pokutu a honem rychle se snažil dát vše do pořádku.
Takže pokud jsi v právu, pomohou ti.



To je něco jiného, jelikož ten řemeslník poškodil něco svou práci (tak jsi to psal než jsi to zeditoval, psal jsi že provedl nějaký neodborný zásah do stavby), ale mechanik svou práci nic nepoškodil..

Navíc to s ČOI není tak úplně pravda, nemá žádnou rozhodovací pravomoc, ČOI pouze zkontroluje postup, zda-li je legitimní a pouze za nedodržení daných postupů (např. 30ti denní reklamační doby) může udělit pokutu, ale ani pak nemůže nijak ovlivnit řešení ze strany prodejce/montéra. A pokuty ze strany ČOI jsou směšné..

Jinak jen příprava právníka a poplatek ze otevření soudního procesu jsou vyšší než cena opravy..

2 reakcí na tento příspěvek Dát to k soudu ? Pochybení dodavatele

6.10.2009 v 09:58 | Nahoru | #22
Já nemůžu pochopit proč viníte mechanika. Ten přišel k hotové věci. Navíc starý díl vůbec neměl u sebe. Mechanik montáž provedl dobře a nic nepokazil. A pokud jde o objednávku, samozřejmě že jsem objednával přes VINko. Podle roku je to sporný. Mám ro kvýroby 97 ale modelový rok 98. Co se týče opravy, tak jen cena za materiál je kolem 6 500,- + cena za roztpůlení motoru a následovné složení ... zas taková zanedbatelná částka to není. Zásadní problém je v tom, že dealer nedodal to co měl i přes to, že jsem mu dal všechny potřebné podklady pro správnou objednávku. Mě může být jedno jestli udelali chybu v partsdepot nebo treba v kawasaki. Navic je to originalni dil. Ja to resim s tim, od koho jsem to koupil a jestli mi prodal spatny dil, je na vine on. Mam regulerni doklad a vse co potrebuju ... proc to neresit ?

2 reakcí na tento příspěvek Dát to k soudu ? Pochybení dodavatele

6.10.2009 v 10:18 | Nahoru | #23
wema> nerad bych se pletl, ale narok na reklamaci (vraceni) dilu mas pouze, pokud je dil NEPOUZITY a idealne i v orig.obalu, jestlize to povaha obalu umoznuje. Dalsi vec - jak to chces reklamovat? Co mas za cislo na obalu? co mas za cislo na ucte? to co sis objednal? v tom pripade smolik ... je to hnusny, ale asi se ti vysmejou...

To mas jako by sis v pekarne koupil baleny tvarohovy buchty, zaplatil bys za tvarohovy, na ucte mel tvaroh a na obalu taky tvaroh, doma by jsi je snedl ... pak sis uvedomil, ze byly povidlovy a ze po povidlech mas prujem ... no a sel bys do pekarny zadat odskodneni ze mas kvuli nim sracku :)

Neprijde Ti to zcestny? :D

(reakce na) Dát to k soudu ? Pochybení dodavatele

6.10.2009 v 10:38 | Nahoru | #24
Wema> Jak se zdá, tak toho nemůžeš pochopit víc. Prodejce Ti prodal to "číslo" co jsi chtěl, jestli jsem to správně pochopil, takže i když Parts Depot nemám rád, tak je to v pořádku. Pokud se Ti díl nezdál z nějakého jasného důvodu, mohl jsi ho vyměnit/vrátit než jsi ho použil. Poté jsi vyhledal nějakého mechanika a řekl mu, že chceš tento díl namontovat, takže on tak učinil. Je pravda, že každý správný mechanik nevěří nějakému číslu a vždy by si měl ověřit jestli díl který montuje plní správně svou funkci. Půl centimetru si musí všimnout. Obecným řešením je, zadat komplexní vyřešení problému jedné firmě, tzn. ať identifikuje závadu, sežene díl a namontuje. Potom za to ručí. Ovšem když je někdo vychytrálek a snaží se ušetřit každou korunu, tak pak se nemůže divit, že nemá šanci na někom vymáhat nějakou náhradu, maximálně může sám sobě dát po tlamě Pro mě vina 80% TY, 20% mechanik (s nulovou vymahatelností). Prodejce pokud dodal číslo, tak nemá žádný kontrolní mechanismus jak to ověřit, prostě chybička při dodání se může stát.

Doplnění: A to ještě samozřejmě vycházím z toho, že je všechno jak říkáš, že dodavatel opravdu dodal špatný díl atd... což tak úplně být nemusí.

Naposledy editováno 06.10.2009 11:11:39

Dát to k soudu ? Pochybení dodavatele

6.10.2009 v 10:41 | Nahoru | #25
No na ubroušený a zničený tyčce už stejně nikomu nedokážeš, že byla kratší, než být měla, a ona třeba ani být neměla. Všechny tyhle věco se odhalí při montáži, nikdo jinej přece nemůže odzkoušet správnou funkčnost dílů než ten, kdo to montuje dohromady. Takže správnej postup:
motorka po opravě nefunguje jak má - reklamovat provedený úkon u mechanika - udělal něco špatně? to si posuď sám, dal tam to, co si tam chtěl dát. Takže k prodejci dílu - jak mu dokážeš, že montáž byla provedena správně a že k poškození nedošlo neodbornou montáží?? No to mu nedokážeš.
A z druhý strany: škoda je v řádu cca 6tis. kč. Posuď kolik stojí soudní znalec, kolik sou další soudní výlohy. šanci uspět máš asi 0,1% a spíš ještě menší. Myslíš že se vyplatí pouštět se do nějaký akce??

Nic proti, ale můj názor je takovejhle:

Díl si dostal správnej (nebo jak si na poškozený tyčce od nefunkční spojky poznal že původně byla o 5 mm kratší????)
Montáž nebyla provedena správně
Tím ti vznikla škoda.
Evidentně si chtěl ušetřit (což chce každej) ale na nesprávnym místě asi.

(reakce na) Dát to k soudu ? Pochybení dodavatele

6.10.2009 v 10:44 | Nahoru | #26

mateSAS>wema>
To mas jako by sis v pekarne koupil baleny tvarohovy buchty, zaplatil bys za tvarohovy, na ucte mel tvaroh a na obalu taky tvaroh, doma by jsi je snedl ... pak sis uvedomil, ze byly povidlovy a ze po povidlech mas prujem ... no a sel bys do pekarny zadat odskodneni ze mas kvuli nim sracku :)

Neprijde Ti to zcestny? :D



(reakce na) Dát to k soudu ? Pochybení dodavatele

6.10.2009 v 10:50 | Nahoru | #27

Wema> V mototechně jsem si nechal objednat díl 13 102... Servis, resp. mototechna mi dodala tento díl (alespoň na sáčku bylo toto číslo), jenže tento díl byl o 5mm kratší.



Fakt si myslíš, že když jsi dostal stejné objednávkové číslo které jsis objednal, že ti dodali něco jiného? Kdyby tomu skutečně tak bylo (ani náhodou nevěřím) tak skutečně máš možnost ho nepoškozené reklamovat..

Dále máš samozřejmě, dle Občanského zákoníku, možnost nárokovat po prodejci ztrátu/škodu která ti vznikla z důvodu vadného výrobku (např. to, že by ti dodali skutečně jiný než jsis objednal, by byl jasný rozpor s kupní smlouvou) ale to v podstatě jen soudně.. A tam nemáš šanci uspět. O tom, že to za rok nebude vyřešené a ty po tu dobu nesmíš nechat nic opravit, ani psát nebudu..

Pokdu ti dodali díl, který jsis objednal, tak je vše v pořádku, samozřejmě nikdo neručí za škodu kterou způsobí nekomaptibilní/nevhodný díl..

Dát to k soudu ? Pochybení dodavatele

6.10.2009 v 10:51 | Nahoru | #28
Je mi to jasny. Mechanik bude s nejvetsi pravdepodobnosti dobrej kamarad, takze proc vinit jeho kdyz je tu dodavatel Pokud si dil objednal podle vin dostal si na 99,9% dily spravny. Podle objednavky, vin a zasilky vse sedi? Jestli jo, tak nemas narok na to tahat se s dodavatelem. Tohle je opravdu na mechanikovy. Ten odpovida za to co a jak namontuje.

Naposledy editováno 06.10.2009 15:57:27

Dát to k soudu ? Pochybení dodavatele

6.10.2009 v 11:05 | Nahoru | #29
Já myslím že chyba by mohla být jinde.. Proč se vychodila původní ovládací tyčka? Proč se vychodila nová stejná ovládací tyčka? Není to divné?

Když se dívam na tvou motorku, tak mi ta ovladací hřídel připadne nějak moc vystrčená nad víko, i v porovnání s jinýma Ninjama.. Nebo se to zdá jen mi?



Chyba by mohla být v těch různých podložkách mezi hřídelkou a víkem, jsou správně nasazené?
(díly 9204í, 92046 2x)



Naposledy editováno 06.10.2009 11:07:15

Dát to k soudu ? Pochybení dodavatele

6.10.2009 v 11:12 | Nahoru | #30
schválně např. tady

Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist