globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dát to k soudu ? Pochybení dodavatele
 
5.10.2009 v 23:01
Zdravím pánové ....

Kdo si chce přečíst příčinu problému: (kdo nechce číct, doporučuji přeskočit na otázku níže)

Prékérka. A to velká. V mototechně jsem si nechal objednat díl 13 102. Je to hřídelka na ovládání spojky. Stará byla vymačkaná a znemožnovalo to serízení spojky. Servis, resp. mototechna mi dodala tento díl (alespoň na sáčku bylo toto číslo), jenže tento díl byl o 5mm kratší. Toho si nikdo, kdo to montoval nevšiml a s jistotou tento nový díl nasadil. Na motorce jsem ujel bez problémů 30km a pak to přišlo. z ráz na ráz přestala spojka vypínat a páčka zůstala zamáčklá. A po rozborce jsem to uviděl. Díl 13 102 byl znovu (jak oten starý) vybroušený a zničený, to stejné díl 46 102, který byl původně v pořádku. Právě tento díl se přidřel ve vodící hřídeli (hřídel převodovky), kterou vevnitř vydřel. To vše bylo způsobené krátkou hřídelí 13 102, která tahala díl 46 102 šikmo nahoru, ten se pak zpříčil ve vodící osce převodovky a bylo to. Tam se samozřejmě přidřel, začal se točit a tím znehodnotil všechny uvedené díly. Není to stranda. Škoda na materiílu asi 5 000,- plus práce za opravu, a to nebude málo, protože motor se musí rozpůlit, aby se vymenila hlavní hřídel převodovky, takže kompletní rozborka motoru.

Otázka:

Co by jste dělali vy, dali to k soudu ? Jaký mám nárok na reklamaci a u koho. Předpokládám že u toho, u koho jsem to koupil. Mám využít soudního znalce ? Má s tím někdo zkušenosti ? Kolik se to dnes tak cenově pohybuje ? Jak se dopracovat spravedlnosti, když já jsem nijak nepochybil.

Díky za všechny názory.


2 reakcí na tento příspěvek Dát to k soudu ? Pochybení dodavatele

6.10.2009 v 10:18 | Nahoru | #1
wema> nerad bych se pletl, ale narok na reklamaci (vraceni) dilu mas pouze, pokud je dil NEPOUZITY a idealne i v orig.obalu, jestlize to povaha obalu umoznuje. Dalsi vec - jak to chces reklamovat? Co mas za cislo na obalu? co mas za cislo na ucte? to co sis objednal? v tom pripade smolik ... je to hnusny, ale asi se ti vysmejou...

To mas jako by sis v pekarne koupil baleny tvarohovy buchty, zaplatil bys za tvarohovy, na ucte mel tvaroh a na obalu taky tvaroh, doma by jsi je snedl ... pak sis uvedomil, ze byly povidlovy a ze po povidlech mas prujem ... no a sel bys do pekarny zadat odskodneni ze mas kvuli nim sracku :)

Neprijde Ti to zcestny? :D

(reakce na) Dát to k soudu ? Pochybení dodavatele

6.10.2009 v 10:44 | Nahoru | #2

mateSAS>wema>
To mas jako by sis v pekarne koupil baleny tvarohovy buchty, zaplatil bys za tvarohovy, na ucte mel tvaroh a na obalu taky tvaroh, doma by jsi je snedl ... pak sis uvedomil, ze byly povidlovy a ze po povidlech mas prujem ... no a sel bys do pekarny zadat odskodneni ze mas kvuli nim sracku :)

Neprijde Ti to zcestny? :D



(reakce na) Dát to k soudu ? Pochybení dodavatele

6.10.2009 v 13:14 | Nahoru | #3

mateSAS>wema> nerad bych se pletl, ale narok na reklamaci (vraceni) dilu mas pouze, pokud je dil NEPOUZITY a idealne i v orig.obalu, jestlize to povaha obalu umoznuje. Dalsi vec - jak to chces reklamovat? Co mas za cislo na obalu? co mas za cislo na ucte? to co sis objednal? v tom pripade smolik ... je to hnusny, ale asi se ti vysmejou...

To mas jako by sis v pekarne koupil baleny tvarohovy buchty, zaplatil bys za tvarohovy, na ucte mel tvaroh a na obalu taky tvaroh, doma by jsi je snedl ... pak sis uvedomil, ze byly povidlovy a ze po povidlech mas prujem ... no a sel bys do pekarny zadat odskodneni ze mas kvuli nim sracku :)

Neprijde Ti to zcestny? :D


Toto je velice trefně napsáno!
Kdyby jsi si motorku nechal opravit a nevrtal do toho za korporace známého,byla by reklamace jasná. Takto máš prostě smolíka.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist