ale mám problém že na straně zapalování je ložisko 6305-C4 a u primáru je 6322-C3, tak nevím jestly se v tom někdo štoural a dal tam co mu přišlo pod ruku a nebo to tak má bejt? nebo mám dat na obě strany C3? a ještě co převodovka, musí tam být taky C3 nebo normál?
A ještě nevím jestly koupit SKF nebo NTN, nebo je to jedno? V motoru byla půlka těch a půlka druhejch...
díkec
4 reakcí na tento příspěvek Ložiska kliky
Na kliku C3 - C udává stupen radiální vůle, více opět viz. Mirek. Můžeš dát bez problému i C4, cpem to do závodních motorů (skůtry), ale někdy je C4 podstatně dražší než C3.
Do motoru bych si ZKL nedal. Na kliku dej ložiska s polyamidovou klecí (když se rafnou, nenadělaj tolik škody).
smiki1>SKF už 20 let nevyrábí kvalitní ložiska a je jedno kde jsou vyrobený.Všude dej C3 a gufera na kliku silikonový a ostatní můžou bejt normální.
Silikonovy gufera nejsou urcena ke styku s benzinem a rada rychle odejdou..
Naposledy editováno 05.10.2009 09:43:12
C3 znamená záměrně větší vůli, patří na kliku, s teplotou se vůle zmenší a díky nalisování na kliku taky. C4 má ještě větší vůli, špatně se sháněj a jsou kvůli tomu drahé.
Do převodovky se obvykle dávají ložiska s normální vůlí (bez C), není tam žádná teplota a hřidele do nich nejsou narvané s přesahem.
Gufera... se silikonovými nemám dobrou zkušenost, ale pro některé účely mohou být výhodné.
Důležité je že černá (NBR) gufera nejsou všechny stejné, jejich kvalita a tedy životnost se mezi jednotlivými výrobci podstatně liší, i 3x na životnosti za stejných podmínek. Volil bych buď český Gumokov, nebo "origo díl" od Hondy.
smiki1>SKF už 20 let nevyrábí kvalitní ložiska a je jedno kde jsou vyrobený.Všude dej C3 a gufera na kliku silikonový a ostatní můžou bejt normální.
a to ti rekl kdo ze SKF nevyrabi kvalitni loziska. Davam je do kompresorů ktere bez problemu natoci 40tis. provoznich hodin,(coz je vic nez udava výrobce) kdyz jsem pouzil NSK tak se vraci jako reklamace a nebo mam kompresor po 20tis zpatky na dalsi repas. Toť trošku praxe. viz moje byvale moto, od vyroby NSK (samozrejme japonec) dal jsem SKF a to uz tam bude na vzdy.
Jinak C4 je o neco drazsi ale neni to o moc a sehnat jde bez problému.
2 reakcí na tento příspěvek Ložiska kliky
1 reakcí na tento příspěvek Ložiska kliky
A ještě přemejšlím jestly koupit i horní ojniční ložisko, je docela dobrý, ale mám strach aby vydrželo novej píst, nicasil atd...u oulehly za něj chtějí asi 250 tak jestly to má cenu aby se nevysypalo...
1 reakcí na tento příspěvek Ložiska kliky
Pavel-RX>tak aktuální infou po poslední části pitvy jedno ložisko totálně v řiti rozpadla se klec a zasukovalas edo dráhy.Dnes jsem sháněl co šlo a v brně bylo pouze SKF ZKL a tak jsem vzal v jinym obchodě zase SKF krabička jiná a tak snad...
Tak si napiš do firmy MATEZA a kup to po netu, nebo zajeď přímo do Matezy do HB.
Do HB ani nemusíš, v Brně je pobočka: Obchodní pobočka Brno
Kšírova 263
619 00 Brno - Horní Heršpice
Tady máš obsah jejich skladu:
http://www.mateza.cz...artner1/StSklWeb.txt
Naposledy editováno 07.10.2009 19:37:09
1 reakcí na tento příspěvek Ložiska kliky
1 reakcí na tento příspěvek Ložiska kliky
Pavel-RX píše: Kur.a sem to SKF přechválil po mněsíci na klice totálně ko klikou nejde otočit tak sem pěkně naštván a znechucen a přemýšlím kde koupit něco funkčního na dýl.Protože ogiginál tam bylo taky SKF tak už nevim co koupit. :\
jakej typ jsi dal?
Naposledy editováno 26.02.2012 09:03:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ložiska kliky
hjcvita píše: Dobry den je tu nekdo kdo by mi poradil jak repasovat klikovou hridel na jawa 350/353 soustruh mam indikator tez lis take.Prosim o postup a vse kolem vyvazeni uhlovani a na co si mam dat pozor.Dekuji za rady
Koukám že se na tu repasi kliky na jawu taky ptáš všude vid.Tady se řeší Honda 125 NSR,Jawa má jinný oddíl.Nechci prudit, ale když chceš vědět něco o jawě,tak napiš k jawě.Myslím že administrátor mi dá za pravdu.Díky.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawablázni [1 ... 3883, 3884] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... | Kafi | 116505 | Dnes v 17:39 Borntobewild |
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R | Karlusus | 20 | 17.3.2024 v 17:20 čeplin |
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 | MourisonCZ | 11 | 9.3.2024 v 20:25 Thomasr |
Replikový karburátor jawa Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/361, Jawa 350/360 pan... | Jirk_K | 3 | 4.3.2024 v 22:59 kokoška. |
Honda NSR 125 přední světlomet dotaz Honda NSR 125R | RiderofNSR125 | 5 | 19.2.2024 v 18:53 RiderofNSR125 |