globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Karburátor
Čau. Mám takovej problém s čízou - jedu a najednou se začne dusit (je přechlastaná) a jak vyřadím tak chcípne a z karburátoru kape, někdy teče benzin, konkrétně kolem gumy mezi airboxem a karbanátkem, plováková komora nepřetejká. Plovák je novej, karburátor čistej. Začlo to dělat chvíli potom, co jsem vyměnil původní palivovej filtr (malej průhlednej s přepážkou se sítkem) za jinej (malej kulatej bílej MANN). Říkal jsem si - jasnej filtr, asi bordel v jehlovým ventilu, tak jsem dal před ten malej ještě jeden velkej s filtračním papírem, ale nepomohlo to. Karburátor jsem několikrát čistil a demontovanej jehlovej ventil těsnil dobře. Dík za každou radu.

Edit: Vyřešeno, povolenej motor v uchycení.

Naposledy editováno 30.11.2009 20:07:22
Předchozí
1 2
Následující

Karburátor

29.9.2009 v 20:30 | Nahoru | #1
Na ty papírový kulatý filtry bacha, já už je zásadně nepoužívám, protože propouští benzín jenom někdy. Tahle závada s nedotýkáním benzínu mě stála hodně hodin dumání a nadávání. Přitom ho stačí profouknout vzduchem a už zase chvílu jede. Zkus ho vyhodit a uvidíš, sice to vypadá, že se ti to naopak přechlastává, ale pokud máš v poho ventil a plovák, tak to karbecem být nemůže.

Ty papírový filtry jsou dobrý akorát ve spojení s čerpadlem, ale pro samospád jsou prostě moc hustý

Naposledy editováno 29.09.2009 20:33:11

Karburátor

29.9.2009 v 22:39 | Nahoru | #2
Presne jak rika sunset. Kdyz ti to predtim (s puvodnim filtrem) nedelalo, tak ten novej vyhod a hotovo.

Naposledy editováno 29.09.2009 22:40:07

Karburátor

6.10.2009 v 18:11 | Nahoru | #3
Tak filtrem to není, a když je teplo tak to dělá mnohem častějc než když je kolem 10°C, to pak docela jede. Zajímavý je, co teče z nádrže, v palivu jsou takový chuchvalce oleje, jakoby se olej nemísil s benzinem; jinak je to special + M2T z baumaxu.

Karburátor

17.10.2009 v 15:59 | Nahoru | #4
skus nastavit jehlu tak aby tam šlo co nejmín benálu a nebo vyměn trysku za menší taky mi to dělalo u ČZ....

Karburátor

17.10.2009 v 19:27 | Nahoru | #5
kdyby byly špatný ty filtry tak ti nam benzín nepujde a tobě s toho kape.jinde než v uzavírání plovakoví komory to není.nevím jakej máš karbec ?s kulatým plovákem to muže byt jen plovák v háji,stačí když v něm bude trocha benzínu a už nebude zavírat.a jestli máš hranatou plovákovku tak jr to ten zavírací čepík ve víčku.když se to tam zasere tak se sekne a beno furt teče.

Karburátor

17.10.2009 v 19:29 | Nahoru | #6
M2T z Baumaxu? to už se nevidí.bůh ví co to je za friták.nalej tam něco pořádnýho proboha.

Karburátor

17.10.2009 v 20:12 | Nahoru | #7
Plováky jsem zkoušel 3 (jeden dokonce novej), jiný víko plovákový komory a stejně to furt teče. Už jsem sehnal dobrej palivovej filtr a pak to bylo v pohohdě, ale jen do doby než jsem natankoval. Takže si myslím, že je to buď špatným palivem (stuhlej olej ucpává ventil) nebo by to mohlo bejt tím, že mám dost rezavou nádrž... nevím

Karburátor

17.10.2009 v 21:00 | Nahoru | #8
skus zdělat karbec a pořádně to profoukni kompresorem... a nebo skus jen trysky...

Karburátor

17.10.2009 v 21:03 | Nahoru | #9
kup si filtřík, takovej sítkovej... tady u nás ho mají, stojí pár korun, má jakoby baňku, kde se usazuje bordel zachycenej sítkem, takže sítko je stále čisté, dokud se filtr nezaplní...

jinak samozřejmě tankuj slušný palivo, a dávej slušnej olej (mám odzkoušen mogul TS - poměr ti neřeknu, mám oilmaster - a z levnejch pump jsem vyléčenej nadobro)

prověř kohout.

zjisti jestli jehlička ve víku plovákovky poslehlivě zavírá, jestli provák někde nedrhne, jestli není v tej spodní vodící části nějakej jetel...

1 reakcí na tento příspěvek Karburátor

17.10.2009 v 21:06 | Nahoru | #10
pokud by to nepomohlo, rozebr karbec, a zjisti, jestli máš trysky osazený tak, jak mají bejt v sérii... je možný že po zásahu kutilem tam někdo nacpal nevhodný trysky....

a jestli máš jehlu na správném zářezu... myslím druhej shora... opět kutilové často dávali jehlu výš "aby to vole pičo dostalo štávu a jelo" a motor je pak přechlastanej tím...

pokud je vysoká hladina a jiné plováky nepomáhají, tak se dá baňka plováku posunout níž, aby zavíral dřív... je to ovšem hodinářská prácička pro velmi zručného člověka s letovačkou.

Naposledy editováno 17.10.2009 21:07:30

Karburátor

17.10.2009 v 21:17 | Nahoru | #11
Filtr mám ten dobrej s přepadem a sítkem, karburátor je čistej jako žádnej jinej, trysky mám správný, jehlu dobře nastavenou, vyndanej jehlovej ventil těsní výborně, plovák nedrhne, jenom karburátor je zevnitř v místech kde byl benzin zoxidovanej.
Vždycky jsem jezdil bez problémů na special od icomu a M2T z baumaxu, ale pak mi praskl palivovej filtr, dal jsem jinej a tejden na to začla takhle blbnout.
Myslím, že je to olej, když sundám hadičku a otevřu normálně benzin, tak teče, prostě pohoda, ale když pustím rezervu tak taky teče, ale mnohem tmavší a hustší.

(reakce na) Karburátor

17.10.2009 v 21:22 | Nahoru | #12

pokud je vysoká hladina a jiné plováky nepomáhají, tak se dá baňka plováku posunout níž, aby zavíral dřív... je to ovšem hodinářská prácička pro velmi zručného člověka s letovačkou.



že by najednou byla vysoká hladina to se mi nezdá, víčko plovákový komory jsem vyměnil taky a hlavně neteče to pořád

Karburátor

17.10.2009 v 21:34 | Nahoru | #13
tak podle toho co píšeš tak to bude určo tím olejem... newím jak vy ale já lil do ČZ minerální olej a vždycky to jelo...

Karburátor

17.10.2009 v 21:36 | Nahoru | #14
zkusím jiný palivo a uvidí se

Karburátor

18.10.2009 v 11:34 | Nahoru | #15
Olej minimálně TS nebo TSF.nanejvíš polosyntetiku.Prostě pokud ti teče benzín s karburátoru zadem od sání tak to prostě ničím jiným než plovákovkou bejt nemůže.bud tam teče hodně benzínu a plovák to nezastaví a pak se to ulejvá nebo ho tam teče málo a nestačí se plnit a nebo neteče vůbec a plovák je suchej a to ti přece nemůže nic téct s karburátoru.jiné možnosti nejsou.ten filtr na to prostě nemá vliv.i kdyby byl benzín černej.a jestli si myslíš že jo tak to skus bez něj.

Karburátor

18.10.2009 v 14:44 | Nahoru | #16
podle toho co píšeš, máš usazenej nějakej jetel v nádrži - nádrž vypusť, vypláchni...

Karburátor

20.10.2009 v 21:12 | Nahoru | #17
Je to špatný; vymlátil jsem zevnitř nádrž matkama, několikrát pořádně vyplách, vyčistil kouhoutek a naistaloval na něj filtr, komplet jsem rozebral a vyčistil karbec, koupil nový víko plovákovky, natankoval natural 95 od OMV + olej Garden/Moto 2TC, ale stejně to nepomohlo. Takže jedině vodící dírka jehly na dně plovákovky by to mohla bejt, jináč mě nic nenapadá

1 reakcí na tento příspěvek Karburátor

20.10.2009 v 21:52 | Nahoru | #18
Máš dobře dotáhlou trysku volnoběhu? Když si dobře nesedne, tak valí benzín kolem

(reakce na) Karburátor

20.10.2009 v 21:57 | Nahoru | #19

sunset>Máš dobře dotáhlou trysku volnoběhu? Když si dobře nesedne, tak valí benzín kolem



mám, tohle valí z difuzoru, někdy i přetejká plovákovka

Karburátor

21.10.2009 v 14:22 | Nahoru | #20
třeba máš velkou hlavní trysku bo ti nějak blbě spaluje svíčka benzín jinak už newím.

Karburátor

21.10.2009 v 14:29 | Nahoru | #21
to je v plovákovce, jinak by to nemohlo přetejkat

Karburátor

21.10.2009 v 16:24 | Nahoru | #22
bing tam pokud vím nepasuje... ale novej stejnej jako origo se sehnat dá

Karburátor

21.10.2009 v 16:34 | Nahoru | #23
Opotřebení jo? Toho jsem se bál, ale asi už to tak bude, i to šoupě je stašně vyběhaný, dělá pěknej kravál. Nedá se to třeba nějak opravit? Jinak je to fakt starej Jikov, u nás se dá sehnat novej, ale za 1100Kč. Zkusím hledat, kdyby jste někdo měl doma jeden navíc, byl bych vděčnej.

1 reakcí na tento příspěvek Karburátor

21.10.2009 v 19:44 | Nahoru | #24
blue flash: pokud mi napíšeš číslo tvého karburátoru, podivám se ti tady, máme tu dobrej krám s dímala, i jetejma, a nějakej slušnej karbík bych tam asi vyhrabal

(reakce na) Karburátor

21.10.2009 v 19:59 | Nahoru | #25
pech.> Má tam bejt Jikov 2926 SBDb, ale myslím, že tam mám jinej, podívám se. Jo a díky!

Karburátor

21.10.2009 v 20:33 | Nahoru | #26
nebude to hned, ale snad se tam dostanu brzo

1 reakcí na tento příspěvek Karburátor

21.10.2009 v 21:42 | Nahoru | #27
Ten novej karbec za 1100 ale není Jikov, je to nějaká čína. Nemusí byt špatnej, ale furt bych šel asi radši do staršího Jikovu

(reakce na) Karburátor

21.10.2009 v 22:17 | Nahoru | #28

sunset>Ten novej karbec za 1100 ale není Jikov, je to nějaká čína. Nemusí byt špatnej, ale furt bych šel asi radši do staršího Jikovu



Na fichtlkrámku je dokonce za 800Kč, píšou na tom Jikov, ale fakt to bude z Asie, tyhle karburátory dělaj někde na Taiwanu. Víčko plovákovky mám od rákosníků a je to trochu jinej materiál, i tvarově je odlišný.
Nejradši bych originál, klidně jetej, hlavně když bude funkční.

Karburátor

22.10.2009 v 20:10 | Nahoru | #29
Tak jsem dneska zjistil, že když jedu v hodně nízkejch otáčkách, tak jede v pohodě, ale jak jí pořádně vytočím, tak hned začne valit benál. Dělají to vibrace! Karburátor se zdá v pořádku, plovák nijak nedrhne, nezůstává viset, ventil těsní dobře.

Karburátor

25.10.2009 v 18:49 | Nahoru | #30
Jo, tak je to skoro vyřešený, půjčil jsem si cizí karburátor a v pohodě.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ČZ 175/487 kvalty jako neutrál ČZ 175/487 Rider372 15 16.3.2024 v 10:48 Kalasnikov
Prachovka krku řízení ČZ 175/477 kpant 2 10.3.2024 v 19:20 kokoška.
Jsou rozdíly mezi starpákami ČZ 175/487 milous_xx 10 24.2.2024 v 16:44 Destroyer
CZ 175/477 nemá výkon ČZ 175/477, ČZ 175 Dejvid55 3 2.2.2024 v 12:53 Kubeja
Navaření držáku na kluzátk ČZ 175/477 kpant 1 30.1.2024 v 19:53 Drak1


TOPlist