Předpokládám že se můj názor bude časem a s přibývajícími zkušenostmi bude vyvíjet (měnit) a až jednou půjdu s naditou šrajtoflí pro vyvolený stroj, vše si zpětně pročtu a snad mi to pomůže vybrat spávně.
Pokud bude mít někdo ještě jiný tip, doplním.Jedná se o stroje nad litr, a v případě Suzuki historii.
Díky za příspěvky.
Uzavřeno 06.07.2010 v 17:16 uživatelem Waltr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.
Waltr>Repulsion>To už jsou víc motrky na blbnutí, stejně jako to KTM a Dukna. Já hledám něco s čím se bude dát jet do Alp, Skotska atd.
s KTM do Alp nedojedu??3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.
No06> Nejsem, psal jsem někde že ted to vypadá....ale mám vlastně přehled jen o BMW zajímají mě názory, a chyby. Ty bohužel z majitelů jiných značek nikdo nedodal.
Stroma jsem sám doporučil kamarádovi který původně toužil po Gs 650 od BMW Líbí se mi a věřím že je dobrá, ale pro mě slabá.
K tomu DL 1000 moje chyba,měl jsem si zjistit jak to je s SV nicméně rok prodejů 04 není 07 a nevěřím že kdyby jim to za to stálo pokračují.
Aprilka tady není protože jsem o ní nikdy neuvažoval, nějak se mi nelíbí.
Varadero že je staré jsem myslel, jako koncepčně váha, výkon adt. Musím říci, že se mi ale líbí. Proto je ve výběru.
Asi jsem měl spíš požádat o nějaké adresy na fora a kluby a pročíst.
Tak tedy pokud někdo něco máte.
Varany si najdu, GS mám, zajímá mě Tigry (našel jsem jen něco kolem prodejce v OL) A KTM určitě žádné stránky nemají, když pořád cestují
Nebo nějaký tip na neutrální enduro stránky, ty budou asi nejobjektivnější.
1 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovního endura.
Měl jsem možnost projet Stelvio, 12ku GSo i Tigera a za mě bych šel taky do Triumpha, protože nabízí nejsportovnější svezení při srovnatelným komfortu (snad jen vyšší štítek) a mimo silnice nejezdím. Pokud ti neklepe důchod na dveře, nedostatek výkonu ti bude vždycky chybět a lhát do kapsy si vydržíš jen chvíli Jinak Báwo mě překvapilo dobrou ovladatelností, ale chybí mu poníky a design je pro mě nezkousnutelnej Ač mám značku MG v oblibě, Stelvio se bohužel moc nepovedlo - těžký a vysoko těžiště, malá nádrž a průběh výkonu
Máš před sebou těžkou volbu :\
Já osobně(202cm) bych volil Ducati Multistrada, jízní vlastnosti na asfaltu
Ale seděl jsem na ní jenom jeden den, ale i tak to bylo celkem hodně vzrušo.
Na cestě jak silný naked a celkem i sranda v komenského sadech na trávě, ale paskov jsem jel ofafrně, ať to neporýpu, protože obutí bylo ryze asfalt
Jen dizaj. . . . . asik při kreslení byli v itošce trochu zhulení
Servis prý trochu problém, ale víc nevím, bo jí komplic při prvním problému prodal.
.
sem se rozkecal
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.
Je fakt že ty rozdíly asi nejsou až tak bizardní jak to popisuji, nicméně něco tam bude.
Duknu asi ne, nelíbí a to co u KTM, MG.
qvert>Ty jsi tam jel po ose?
Ludvais>Nejsem divočák, jen občas se prostě provětrar chci. A to mi asi Varan dopřeje mín než GS a Tiger.
Měl jsem klasiku, a bojím se že by mi chybělo občas sportovnější svezení.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.
je Africa. Tiger tam dojede , ale víc než šotolinu na něm nedáš.
Naposledy editováno 15.08.2009 16:31:09
1 reakcí na tento příspěvek Výběr cestovního endura.
Cowy>Jestli se k tomu můžu připojit,taky řeším jakou další motorku bych si vybral a je to oříšek.Já ale míchám úplně jabka s hruškama ikdyž možná ne až tolik.Honda VFR 800 vs. Triumph Tiger 1050.Což se dá říct jsou obojí cesťáky.U Tigra se mi líbí ten 3 vál,VFR zase 4 vál do V.Honda USER FRIENDLY a o kvalitě se asi moc rozepisovat nemusím.Tiger je podle mě motorka s charizmem,prostě má koule a osobní kouzlo.Zkrátka je to těžký.Toť můj osobní boj a názor na Tigra
Proti VFRku má Triumph v nabídce typově spíš Sprinta ST, kterej má ještě o nějakých 10 kW větší výkon než Tiger a kapoty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.
a nedočetl jsem se tam, že jeden napíše "problém s kardanem" a další 100 tam podobně brečí. Proč někomu vydrží řetězovka na motorce 15tis a jinému 30tis km? Pokud bude GS jezdit stejný offroad, jako LC8, tak se kardan pos.re. LC8 má zase jiné mouchy. A kolik těch lidí má moto z druhé ruky a neví, co vyváděl původní majitel? Až bude tady jezdit stejný počet Tigrů, tak pak porovnej počet závad. Jinak nesmrtelná kultovní motorka Afrika Twin má závad kupu a pořád je v kurzu. To samé platí o BMW. Proč nepadá u starších kusů cena, když jsou tak "poruchové"?
Jak tu už někdo napsal, vždy to tady bude subjektivní vyjádření přítomných. Každý má jinou představu o cestování, o pohodlí, o designu, o výkonu, o jízdních vlastnostech, o... a pak hraje značnou roli cena, kterou bohužel u nás ovlivňuje z té největší míry kurz eura.
Letošní litrové sporty koupíš taky pomalu za 400tis, což je o 20% více než loni.
..a víš, že až do toho půjdeš, tak ti držím palce, ať si dobře vybereš a jsi spokojený
A vo tom to je.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.
Naposledy editováno 16.08.2009 10:14:15
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.
Když se podíváš na stránky Varadera,taky tam najdeš pár věčně se opakujících závad,Vstrom taky není bez poskvrnky a tak by se dalo pokračovat do nekonečna.Rozdíl je v tom,že to nemusí nikde řešit,ale dají to do servisu.To u BMW dost dobře nejde,protože není kam.
Nehodlám BMW bůhvíjak bránit.Lidi co mě znají vědí,že jsem si na tuhle značku zanadával xxx krát,ale na druhou stranu mi vadí to neustále vrtání od lidí,kteří by BMW moc chtěli,ale nemaj na něj.Tak to aspoň poplivou.(tohle neber osobně,to se týká jiných entit tady na fóru )
Kdysi jsem vybíral stejně jako ty a je pravda že se vybírá moc těžce,protože motorek které by se daly označit jako univerzální moc není.Některé se tak sice tváří,ale stačí se projet a člověk přijde o iluze.
Když jsem vybíral ,tak ve finále zůstalo GS a Triumph Tiger 955.Nakonec vyhrál bramborák,protože Triumpha jsem nemohl sehnat.
Takže abych to shrnul.Když vybereš BMW-nejlépe GSA1150,můžeš počítat s motorkou která má bytelný základ a proveze tě místy kde by se některé jiné rozpadly na prvočinitele.Budeš ale muset počítat s tím,že když začneš jezdit terén,bude potřeba častější servis.Obvykle se jedná o jednu a tutéž věc a nakonec se ji naučíš opravovat sám.Perfektní podvozek,nízké těžiště,spotřeba jako nějaká pětistovka,mraky doplňků,které člověk sice moc nepotřebuje,ale udělají radost a motor který nenutí člověka jezdit rychle.Jako mínus je dostupnost a kvalita servisu a reakce některých pitomců,kteří se na majitele BMW dívají skrz prsty.(malý český závistivec obecný)
Trochu jsem se rozepsal,ale najel jsem na GS za 3roky bez mála 80tis km (na rozdíl od jiných "znalců") a myslím že k tomu mám co říct.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.
qwert>restore> už jste se zase s bramborou udobřili a nechceš kupovat lc8 jak si vyhrožoval?
Nene.Bude LC8,jenom se to trošku odkládá,protože okolnosti mě donutily teď investovat do bydlení.Nedá se svítit.Člověk míní a život mění.Ale když bude všechno klapat jak má,tak někdy na jaře by se to mohlo podařit.
Naposledy editováno 16.08.2009 11:51:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.
qwert>restore> čekám až mi plastici povolí rehabilitaci.chci se letos ještě povozit..
Čoveče,ty jsi nezmar.Waltr>3X> Za čtvrté, neočekávám stejnou kvalitu u motorek s dvakrát vyšší cenou. (DL) Přesto zrovna ta DL v zminované článku neměla závažnější problémy, co do poruch. GS je nesporně etelon, a to taky znamená poměřování. Testy a tisíce kupujících taky něco znamenají, ale já si vše řádně proklepnu-mám dost času.
Nerad bych ti kazil radost,ale přímo na stránkách Vstrom visí dlouhodobý test DL1000 a nedá se říct,že by z něj vyšel čistý jako květ lilie.
Tady
Naposledy editováno 16.08.2009 13:12:56