globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výběr cestovního endura.
 
13.8.2009 v 12:31
Jen tak ze zajímavosti, a jednou snad i z důvodu koupě, si dělám takový teoretický výběrový test. Zjímaly by mě názory nejen majitelů, ale i názorý teoretiků. Pro mě jsou důležité následujicí priority. Cena, vzhled, komfort cestování, spolehlivost, spotřeba, celkový uživatelský komfort (možnost uchycení kufrů, kardan adt.) Vzhledem k tomu, že jsem vlastně nikdy na svých cestách nezabloudil do lesa, jsou v možnostech i motocykly (vlastně většina) fakticky neschopná jízdy v opravdovém terénu.
Předpokládám že se můj názor bude časem a s přibývajícími zkušenostmi bude vyvíjet (měnit) a až jednou půjdu s naditou šrajtoflí pro vyvolený stroj, vše si zpětně pročtu a snad mi to pomůže vybrat spávně.
Pokud bude mít někdo ještě jiný tip, doplním.Jedná se o stroje nad litr, a v případě Suzuki historii.
Díky za příspěvky.

Uzavřeno 06.07.2010 v 17:16 uživatelem Waltr
Anketa: Který motocykl by byl vaše volba
BMW R1200 GS
51%
72
Moto Guzzi Stelvio 1200
6%
8
Triumph Tiger
11%
16
Honda Varadero
13%
18
KTM 990 SM-T KTM
5%
7
Suzuki DL- 1000
12%
17
Ducati Multistrada
3%
4

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.

15.8.2009 v 06:42 | Nahoru | #1
Dunric> díky, nějak takhle s půjčením počítám, jenže zatím si to sumíruji. Řekl bych že mám podobný názor, jestli se nedozvím o nějakých problémech Tigra. Asi bych to rosekl mezi ním a GS. Vyhovuje mi záběr od spodu, což třeba Stelvio a Ktm bohužel nemá a Varan ztrácí všude.A taky spotřeba.
Je fakt že ty rozdíly asi nejsou až tak bizardní jak to popisuji, nicméně něco tam bude.
Duknu asi ne, nelíbí a to co u KTM, MG.
qvert>Ty jsi tam jel po ose?
Ludvais>Nejsem divočák, jen občas se prostě provětrar chci. A to mi asi Varan dopřeje mín než GS a Tiger.
Měl jsem klasiku, a bojím se že by mi chybělo občas sportovnější svezení.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.

15.8.2009 v 09:27 | Nahoru | #2
Waltr>Tak to jsem si myslel taky, ale jen než jsem koupil KTM, před tím jsem taky jezdil na klasice. Až když zjistiš jaký má tahle motorka přednosti, začne tě asfalt nudit a začneš si užívat volnosti. Pak i ty cestovatelský cíle přehodnotíš a najednou se misto do Alp jede do Rumunska, na Ukrajinu anebo do Afriky.

(reakce na) Výběr cestovního endura.

15.8.2009 v 11:48 | Nahoru | #3
Waltr> ano jel jsem tam po ose,jen do Maroka jsem to vezl v dodávce do Španělska at si šetřím špunty..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.

15.8.2009 v 22:39 | Nahoru | #4
Waltr> BMW má prodaných přes 100tis GS, s tímto číslem se Tiger nebo Strom a možná i další nemohou v historii srovnat. S tím taky souvisí množsví motorek, které jezdí v ČR a jejich majitelé se pohybují na GS fóru. Když mají problém, obrátí se o radu v konkrétní sekci daného typu. Nebudou tam zakládat vlákna, že ujeli za rok 20 000km, cestování je pohodlné, výkonu dostatek, atd...

a nedočetl jsem se tam, že jeden napíše "problém s kardanem" a další 100 tam podobně brečí. Proč někomu vydrží řetězovka na motorce 15tis a jinému 30tis km? Pokud bude GS jezdit stejný offroad, jako LC8, tak se kardan pos.re. LC8 má zase jiné mouchy. A kolik těch lidí má moto z druhé ruky a neví, co vyváděl původní majitel? Až bude tady jezdit stejný počet Tigrů, tak pak porovnej počet závad. Jinak nesmrtelná kultovní motorka Afrika Twin má závad kupu a pořád je v kurzu. To samé platí o BMW. Proč nepadá u starších kusů cena, když jsou tak "poruchové"?

Jak tu už někdo napsal, vždy to tady bude subjektivní vyjádření přítomných. Každý má jinou představu o cestování, o pohodlí, o designu, o výkonu, o jízdních vlastnostech, o... a pak hraje značnou roli cena, kterou bohužel u nás ovlivňuje z té největší míry kurz eura.

Letošní litrové sporty koupíš taky pomalu za 400tis, což je o 20% více než loni.

..a víš, že až do toho půjdeš, tak ti držím palce, ať si dobře vybereš a jsi spokojený

A vo tom to je.
Téma je zamknuto


TOPlist