Předpokládám že se můj názor bude časem a s přibývajícími zkušenostmi bude vyvíjet (měnit) a až jednou půjdu s naditou šrajtoflí pro vyvolený stroj, vše si zpětně pročtu a snad mi to pomůže vybrat spávně.
Pokud bude mít někdo ještě jiný tip, doplním.Jedná se o stroje nad litr, a v případě Suzuki historii.
Díky za příspěvky.
Uzavřeno 06.07.2010 v 17:16 uživatelem Waltr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.
a nedočetl jsem se tam, že jeden napíše "problém s kardanem" a další 100 tam podobně brečí. Proč někomu vydrží řetězovka na motorce 15tis a jinému 30tis km? Pokud bude GS jezdit stejný offroad, jako LC8, tak se kardan pos.re. LC8 má zase jiné mouchy. A kolik těch lidí má moto z druhé ruky a neví, co vyváděl původní majitel? Až bude tady jezdit stejný počet Tigrů, tak pak porovnej počet závad. Jinak nesmrtelná kultovní motorka Afrika Twin má závad kupu a pořád je v kurzu. To samé platí o BMW. Proč nepadá u starších kusů cena, když jsou tak "poruchové"?
Jak tu už někdo napsal, vždy to tady bude subjektivní vyjádření přítomných. Každý má jinou představu o cestování, o pohodlí, o designu, o výkonu, o jízdních vlastnostech, o... a pak hraje značnou roli cena, kterou bohužel u nás ovlivňuje z té největší míry kurz eura.
Letošní litrové sporty koupíš taky pomalu za 400tis, což je o 20% více než loni.
..a víš, že až do toho půjdeš, tak ti držím palce, ať si dobře vybereš a jsi spokojený
A vo tom to je.