globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výběr cestovního endura.
 
13.8.2009 v 12:31
Jen tak ze zajímavosti, a jednou snad i z důvodu koupě, si dělám takový teoretický výběrový test. Zjímaly by mě názory nejen majitelů, ale i názorý teoretiků. Pro mě jsou důležité následujicí priority. Cena, vzhled, komfort cestování, spolehlivost, spotřeba, celkový uživatelský komfort (možnost uchycení kufrů, kardan adt.) Vzhledem k tomu, že jsem vlastně nikdy na svých cestách nezabloudil do lesa, jsou v možnostech i motocykly (vlastně většina) fakticky neschopná jízdy v opravdovém terénu.
Předpokládám že se můj názor bude časem a s přibývajícími zkušenostmi bude vyvíjet (měnit) a až jednou půjdu s naditou šrajtoflí pro vyvolený stroj, vše si zpětně pročtu a snad mi to pomůže vybrat spávně.
Pokud bude mít někdo ještě jiný tip, doplním.Jedná se o stroje nad litr, a v případě Suzuki historii.
Díky za příspěvky.

Uzavřeno 06.07.2010 v 17:16 uživatelem Waltr
Anketa: Který motocykl by byl vaše volba
BMW R1200 GS
51%
72
Moto Guzzi Stelvio 1200
6%
8
Triumph Tiger
11%
16
Honda Varadero
13%
18
KTM 990 SM-T KTM
5%
7
Suzuki DL- 1000
12%
17
Ducati Multistrada
3%
4

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.

15.8.2009 v 22:39 | Nahoru | #1
Waltr> BMW má prodaných přes 100tis GS, s tímto číslem se Tiger nebo Strom a možná i další nemohou v historii srovnat. S tím taky souvisí množsví motorek, které jezdí v ČR a jejich majitelé se pohybují na GS fóru. Když mají problém, obrátí se o radu v konkrétní sekci daného typu. Nebudou tam zakládat vlákna, že ujeli za rok 20 000km, cestování je pohodlné, výkonu dostatek, atd...

a nedočetl jsem se tam, že jeden napíše "problém s kardanem" a další 100 tam podobně brečí. Proč někomu vydrží řetězovka na motorce 15tis a jinému 30tis km? Pokud bude GS jezdit stejný offroad, jako LC8, tak se kardan pos.re. LC8 má zase jiné mouchy. A kolik těch lidí má moto z druhé ruky a neví, co vyváděl původní majitel? Až bude tady jezdit stejný počet Tigrů, tak pak porovnej počet závad. Jinak nesmrtelná kultovní motorka Afrika Twin má závad kupu a pořád je v kurzu. To samé platí o BMW. Proč nepadá u starších kusů cena, když jsou tak "poruchové"?

Jak tu už někdo napsal, vždy to tady bude subjektivní vyjádření přítomných. Každý má jinou představu o cestování, o pohodlí, o designu, o výkonu, o jízdních vlastnostech, o... a pak hraje značnou roli cena, kterou bohužel u nás ovlivňuje z té největší míry kurz eura.

Letošní litrové sporty koupíš taky pomalu za 400tis, což je o 20% více než loni.

..a víš, že až do toho půjdeš, tak ti držím palce, ať si dobře vybereš a jsi spokojený

A vo tom to je.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr cestovního endura.

16.8.2009 v 06:37 | Nahoru | #2
3X>Nemůžu s tebou souhlasit, ale musím to udělat nějak opatrně. Jsem už totiž podezříván z BMWporuchománie. Tiger nabo DL rozhodně tolik kusů prodaných nemá, ale jsou jiné motorky a ty mají počty stejne, a neřekl bych že mají stejně poruch. V tomhle je fajn Bazarservis na ojetiny v ČMN. u některých prostě vypsané slabiny nenajděš. Za druhé, u řetězu je díky machanickému opotřebení výměna pochopitelná a rozdíl je ůdržbou a stylem jízdy, kardan je dáván jako ,,navěky" a bezůdržbový. Za třetí prohlášení šéfa BMW v anglickém tisku ke kvalitě ve stylu ,,bylo pár problémů budeme to řešit" Za čtvrté, neočekávám stejnou kvalitu u motorek s dvakrát vyšší cenou. (DL) Přesto zrovna ta DL v zminované článku neměla závažnější problémy, co do poruch. GS je nesporně etelon, a to taky znamená poměřování. Testy a tisíce kupujících taky něco znamenají, ale já si vše řádně proklepnu-mám dost času.
Téma je zamknuto


TOPlist