paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Tak pište své postřehy a náměty na úpravu.

Naposledy editováno 11.12.2011 21:27:55

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

20.5.2011 v 07:29 | Nahoru | #1
fhert>Ahoj, no, to je presne ono- jak to stoji dva dny, tak se ji nechce . Akorat ze me to normalne toci ale nechytne, jen kdyz pri tom startovani dam plnej plyn, tak se otacky starteru jeste zrychli, jakoby sel ten motor lehceji. To, s tim plnym plynem pri startovani musim delat i u teplyho motoru, proste startuju s plnym, necham tak 2-3krat otocit, pustim plyn a ona chytne. Na sytic to samy, vytahnu ho, startuju a pak ho pomalu zasouvam a kdyz je zasunutej tak chytne,kdyz teda nestoji vic jak 2 dny.S E-bay zatim dobry zkusenosti, tak uvidime, jestli mi neprijde misto tlumice kus klacku .
Nejak sem te nepochopil s tema kostma. Dal si je tam z KX500, nebo sis je nechal vyrobit?
A zkusim se te drze zeptat , jestli by nesli udelat jeste jedny podle tech tvych, abych je mel pripraveny az mi to prijde, samozrejme za patricnou odmenu . Znam kolem jen nejaky frezare, svarece ale takovou masinku, tak to tu nemamo .

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

20.5.2011 v 09:52 | Nahoru | #2
pitrs5> Já prostě taky po dvou dnech nenastartoval jen na autobaterii nebo roztlačení z kopce. A to ne hned na poprve. Vrátil jsem tam šoupátkovej karbec od Mikuni a mam svatej klid. Jinak instaloval jsem tam centrál z kx 500. Myslim že kosti bych snad mohl ještě nechat zmáknout, ale slíbit to nemůžu já je nedělal. Optám se ti. Akorát nevim kolik je erkovej tlumič kratší. Já kosti zkrátil ze 124 mm na 114 mm a dostal cca origo zdvih. S tím erkovým tlumičem zkušenosti nemám bo jsem ho nesehnal.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

20.5.2011 v 10:06 | Nahoru | #3
pitrs5> Zkus povolit o půl ot. šroubek bohatosti - tím nic nezkazíš a pod jehlu dej podložku. Céčková jehla nemá zářezy a proto, když ji chceš zvednout, tak se pod ní dává podložka (nebo dvě) průměr 3 mm. Jen bacha na membránu, až to budeš dělat. A kluci mi poradili dát tam Brisku svíčku . Myslím, že se ti po těchto úpravách start zlepší. V každým případě to za zkoušku stojí - 2 hodinky práce s prstem v nose .
A ty kosti - pokud má někdo známýho s vypalolovačkou, tak prosím, ale jinak si kup kus plocháče a udělej si to doma. Origo kosti mají tl. 6 mm a rozteč děr je 124 mm, je to na nich i vyražený. Průměr děr nevím, ale bude to 10 - 12 mm, tudíž to vyvrtáš i malou vrtačkou.
O kolik rozteč děr zmenšit, to je otázka. Dej si moto na zvedák, ať máš kolo v luftu, vyjdej jeden šroub z kosti a vidli si dej do polohy, jak budeš potřebovat. No a potom odhadneš +/- mm, o kolik rozteč zmenšíš. Bude to odhadem tak 5 mm, možná krapet víc.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... kokoška. 4 8.4.2024 v 15:18 pepe100
GPS Triumph Tiger 955i Triumph Tiger 955i Ondra666 6 31.3.2024 v 19:35 Ondra666
zkušenosti S KLX 650R Kawasaki KLX 650 Husa123 24 8.2.2024 v 22:16 Kohlstein
Moto servisy Jihočeský kraj Kawasaki KLX 650 LegitPasha 4 3.12.2023 v 19:58 slabak2
Triumph Tiger 955i problém s chlaze... [1, 2] Triumph Tiger 955i venceslaus 31 22.7.2023 v 18:57 kratkej01


TOPlist