globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Tak pište své postřehy a náměty na úpravu.


Naposledy editováno 11.12.2011 21:27:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

19.5.2011 v 07:41 | Nahoru | #3991
Janek>
Jestli na tom E-bay budes chtit neco vydrazit nebo koupit, neni problem ,
mam tam uz dobry hodnoceni tak se se mnou neboji obchodovat.
To by sme se pak jeste domluvily po telefonu.
Jel bych tam hned, koukam ze jste tu kolem tech KLX, KLR a pod.(i byvali majitele ) dobra parta tak to mohlo bejt dobry ale pantatu mam fakt rad tak to s nim chci oslavit.

Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

19.5.2011 v 10:19 | Nahoru | #3992
Tak do Oldřichova mám no. 29 . Jak jste na tom vy?

Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

19.5.2011 v 11:31 | Nahoru | #3993
Já 10

1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

19.5.2011 v 13:02 | Nahoru | #3994
Tak já nevyhraju
A už vím proč!
Páč mám startovní číslo 13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

19.5.2011 v 13:54 | Nahoru | #3995

storeman píše: Tak já nevyhraju
A už vím proč!
Páč mám startovní číslo 13


Zase budeš třeba druhý a to taky není špatný
Nebudeš mít náhodou cestu okolo toho motokšeftu, kdes kupoval kolenní chrániče?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

19.5.2011 v 18:36 | Nahoru | #3996

Janek píše:
Nebudeš mít náhodou cestu okolo toho motokšeftu, kdes kupoval kolenní chrániče?



asi ne.

ale nevěřím, že by takové obyč. chrániče neměli někde v tvojí blízkosti.
A nebo si je odjednej někde na netu.

sem zapoměl! Vždyť v Písku je Bikers Crown a mají tam dlouho otevřeno. Myslím že mám něco podobného!

Naposledy editováno 19.05.2011 18:41:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

19.5.2011 v 18:56 | Nahoru | #3997
pitrs5> Zdravim tě. Já měl problém jen čistě z oxidovanou svorkovnicí. Na tlačení chytla hned jen na startér ne. Ale mě nesvítily ani kontrolky. Strčil jsem, kontrolky se rozvítily hned jak chytla. Jinak i já i kámoš tady od nás z díry co má klx, tak problém ze startováním. Jak stojí dva dny na startér nechytne. Já koupil origo karbec, nastavil na základ a jak to stálo dva dny tak nechytla. Jen na kabely a autobaterii. On to samé. Dal jsem s akcelerační pumpou co tam byl a chytá parádně. Tak jsem za origo zbytečně vyhodil peníze. Servisák říkal že je opotřebovanej a sytičový okruh už nefunguje jak má. Jinak byl taky z ebay po repasi. Snad s centrálem dopadneš lépe. Jinak dával jsem kosti kuli centrálu z kx 500. Zkracoval přesně o 1 cm a dobrý. Z pětky matroše, okopčený z origo, říznutý laserem za lahvinku. Spokojenost

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

19.5.2011 v 19:36 | Nahoru | #3998

storeman píše: ale nevěřím, že by takové obyč. chrániče neměli někde v tvojí blízkosti.
A nebo si je odjednej někde na netu.
sem zapoměl! Vždyť v Písku je Bikers Crown a mají tam dlouho otevřeno. Myslím že mám něco podobného!


Podobný jsou, to je pravda, ale Thor, co máš ty, se nechají sehnat za 470,-
Moje zkušenost s Bikers Crown tento týden - Začátkem května tu otevřeli provozovnu a tak jsem se včera vydal koupit olej do tlumičů. Na netu jsem koukal, že prodávají dvě značky, Motul a Ipon. Potom jsem chtěl ještě koupit olej na vzducháč. Přišel jsem do krámu povídám, že bych chtěl to a to. Mladík povídá, ale pane mi to a to nemáme a ještě nejsme plně zásobený, ale zítra přijde zboží a oleje tam budou. Tak povídám, já se tedy zastavím zítra. Mladík na to, zítra nejezděte, protože zboží nebude ještě naskladněný. Tak říkám, přijedu tedy v pátek. Mladík mě dorazil, v pátek nejezděte, ono to tak rychle zaskladněný nebude, radši si v sobotu zavolejte (dal mi vizitku), ale vidím to tak na pondělí.
Takže toliko Bikers Crovn . Doufám, že se to zlepší, protože fakt v Plzni něco sehnat na motorku je bída.
Objednám si ty chrániče na netu

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

19.5.2011 v 19:44 | Nahoru | #3999
Janek> To víš tam nic tak nejde. Chtěl jsem klaksony ještě na bandita co jsem měl. Povidám klakson třeba tenhle uni. Potřebuju dva. Tak prý, mam jen jeden. Řikam tak teda tenhle a taky dva a on mám jen jeden. No prostě od každého jeden no. Vlastně pro co jsem tam jel jsem nikdy nepřivezl. Jinak Liberec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

19.5.2011 v 21:13 | Nahoru | #4000

Janek píše: v Plzni něco sehnat na motorku je bída.



To mi povídej. Dva dny sem tam běhal a lítal tramvají z jednoho konce Plzně na druhej kvůli spojce na řetěz. Nakonec sem jí sehnal v Hondě. Mě ta spojka vyšla pěkně draho, tak sem koupil rovnou dvě aby se to rozložilo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

19.5.2011 v 21:40 | Nahoru | #4001
kadeloid> Ono se tomu těžko věří, je to 4. největší město v republice, ale něco tu sehnat na motorku??? Ještě, že fungují e-shopy . Právě jsem si objednal oleje z Českýho Těšína. Jen na litru oleje do tlumičů ušetřím oproti BC 100,-. Poštovný je sice 99,- ale i tak jsem 1,-Kč v plusu . Bral jsem ještě další věci, tak se mi to vyplatí víc . Hold to asi takhle má fungovat. Hlavně, že tu máme nový motoobchod BC .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

19.5.2011 v 21:50 | Nahoru | #4002
Janek> No právě. Čék si řekne, že v tak velkym městě sežene všechno a přitom hovno Tu spojku sem potřeboval hned, ale rači sem si jí měl objednat přes net. Já nakupuju hlavně přes net, Jen hadry ne. Ty si potřebuju zkusit. Svíčky si teda vždycky zajedu koupit do Brisku, když mám cestu do Tábora. Tam je to alespoň jistota

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

19.5.2011 v 21:57 | Nahoru | #4003
kadeloid> Nedávno jsem zabloudil v Praze a náhodou jsem našel krám Rizzo. To jsem čuměl jak Alenka v říši divů. Měli skladem i brzdový destičky na KLX, tak jsem je hned koupil, protože vím, že mi sezónu nevydrží.

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

19.5.2011 v 22:01 | Nahoru | #4004
Janek> S destičkama sem byl taky předvídavej a už je mám 6 let zabalený s tim, že je vyměnim až sjedu ty co mám na kawě

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

20.5.2011 v 07:29 | Nahoru | #4005
fhert>Ahoj, no, to je presne ono- jak to stoji dva dny, tak se ji nechce . Akorat ze me to normalne toci ale nechytne, jen kdyz pri tom startovani dam plnej plyn, tak se otacky starteru jeste zrychli, jakoby sel ten motor lehceji. To, s tim plnym plynem pri startovani musim delat i u teplyho motoru, proste startuju s plnym, necham tak 2-3krat otocit, pustim plyn a ona chytne. Na sytic to samy, vytahnu ho, startuju a pak ho pomalu zasouvam a kdyz je zasunutej tak chytne,kdyz teda nestoji vic jak 2 dny.S E-bay zatim dobry zkusenosti, tak uvidime, jestli mi neprijde misto tlumice kus klacku .
Nejak sem te nepochopil s tema kostma. Dal si je tam z KX500, nebo sis je nechal vyrobit?
A zkusim se te drze zeptat , jestli by nesli udelat jeste jedny podle tech tvych, abych je mel pripraveny az mi to prijde, samozrejme za patricnou odmenu . Znam kolem jen nejaky frezare, svarece ale takovou masinku, tak to tu nemamo .

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

20.5.2011 v 09:52 | Nahoru | #4006
pitrs5> Já prostě taky po dvou dnech nenastartoval jen na autobaterii nebo roztlačení z kopce. A to ne hned na poprve. Vrátil jsem tam šoupátkovej karbec od Mikuni a mam svatej klid. Jinak instaloval jsem tam centrál z kx 500. Myslim že kosti bych snad mohl ještě nechat zmáknout, ale slíbit to nemůžu já je nedělal. Optám se ti. Akorát nevim kolik je erkovej tlumič kratší. Já kosti zkrátil ze 124 mm na 114 mm a dostal cca origo zdvih. S tím erkovým tlumičem zkušenosti nemám bo jsem ho nesehnal.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

20.5.2011 v 10:06 | Nahoru | #4007
pitrs5> Zkus povolit o půl ot. šroubek bohatosti - tím nic nezkazíš a pod jehlu dej podložku. Céčková jehla nemá zářezy a proto, když ji chceš zvednout, tak se pod ní dává podložka (nebo dvě) průměr 3 mm. Jen bacha na membránu, až to budeš dělat. A kluci mi poradili dát tam Brisku svíčku . Myslím, že se ti po těchto úpravách start zlepší. V každým případě to za zkoušku stojí - 2 hodinky práce s prstem v nose .
A ty kosti - pokud má někdo známýho s vypalolovačkou, tak prosím, ale jinak si kup kus plocháče a udělej si to doma. Origo kosti mají tl. 6 mm a rozteč děr je 124 mm, je to na nich i vyražený. Průměr děr nevím, ale bude to 10 - 12 mm, tudíž to vyvrtáš i malou vrtačkou.
O kolik rozteč děr zmenšit, to je otázka. Dej si moto na zvedák, ať máš kolo v luftu, vyjdej jeden šroub z kosti a vidli si dej do polohy, jak budeš potřebovat. No a potom odhadneš +/- mm, o kolik rozteč zmenšíš. Bude to odhadem tak 5 mm, možná krapet víc.

1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

20.5.2011 v 10:21 | Nahoru | #4008
Jo jo je to tak. Z plocháče to jde taky. díry jsou 15 mm. Jinak ještě označení Brisky prosím. Jinak podložku i směs jsem zkoušel, ale u mě bohužel nic. Třeba to pomůže. Prostě už vyběhlej karbec no.

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

20.5.2011 v 10:23 | Nahoru | #4009
fhert> Ta kost vypadá pěkně , ale 114 mm bude asi krátký. I když, kdyby bylo těch 5 mm na to, aby to bylo v původní výšce a dalších 5 mm na to, aby se ještě třeba o 1,5 cm zvedla oproti originálu, nemuselo by to být špatný. V každým případě to Lomax dělal a Pitrs nepotřebuje nic vymýšlet. Taky ten eRkový tlumič někomu tady z vlákna prodával a ten někdo ho namontoval (možná MadPaul). Stačí pohledat pár stran nazpět nebo si někdo třeba vzpomene. Zas tolik KLXáků tu není.
Já mám tlumič origo, ale přemýšlím o tom, že kosti taky zkrátím, abych dostal větší světlou výšku. Jen jsem koukal, abych neměl problém s řetězem, aby nedřel po vodítku na vršku vidle.

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

20.5.2011 v 10:26 | Nahoru | #4010
fhert> Brisk na to má takový pěkný katalog

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

20.5.2011 v 16:11 | Nahoru | #4011
fhert> Lomax tu o kousek dál psal, že erkovej je o 2cm kratší, tak když to vemu selským rozumem a udělám ty kosti taky o 2cm kratší, tak by to mělo být v poho. Udělám je z nějaký 5kový kvalitnější pásoviny, holt tam nebude to zůžení, tuším že to tam nebude ničemu vadit.Jinak dík moc za ochotu a rady

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

20.5.2011 v 16:17 | Nahoru | #4012
Janek> Briskovou svíčku už sem dal, tak o víkendu vlítnu na ten karbec a budu kutit. Pod tu jehlu by měla být asi kolik, ta tloušťka tý jedný podložky?
Tak jsem si ještě na těhle stránkáchwww.wemoto.cz objednal 150tku trysku páč to k tomu otevřenýmu výfuku bude možná dobrý a začnu to kutit až mi příjde.
Zatím zkusím tu bohatost a uvidíme. Tlačil sem po ránu doteď, tak to ještě nějakej den vydržim.

Naposledy editováno 20.05.2011 17:01:38

Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

20.5.2011 v 16:43 | Nahoru | #4013
Jen tak pro zajímavost, jestli to teda sem už někdo nedával.
www.klx-kne.de
www.planetklx.de
www.klx650r.de

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

20.5.2011 v 16:54 | Nahoru | #4014

pitrs5 píše: fhert> Lomax tu o kousek dál psal, že erkovej je o 2cm kratší, tak když to vemu selským rozumem a udělám ty kosti taky o 2cm kratší, tak by to mělo být v poho. Udělám je z nějaký 5kový kvalitnější pásoviny, holt tam nebude to zůžení, tuším že to tam nebude ničemu vadit.Jinak dík moc za ochotu a rady


Na ten selský rozum opatrně . 2 cm zkrátit je móóóc. Od slova přepákování odvozuj, že je tam "nějaká" páka a nemůžeš to brát, že "2 cm = 2 cm". Bude to opravdu v řádu několika mm, max. bych to viděl na těch 10 mm, ale to myslím budeš výš, než je základ a nepatrně se ti to přitvrdí.
Já podložku dělal z děrovanáho plechu, co jsem měl na vnitřní trubku výfuku a ten měl tl. 0,6 mm (nejmenší spojovák mám doma od 4 mm). Tloušťku podložky moc neovlivníš, tak bych to neřešil. Začal bych na jedný a vyzkoušel to. Zeptej se Kadeloida, jak jsou od sebe daleko zářezy na eRkový jehle. Od toho by se dalo něco odvodit.
Fhert psal, že mu to nepomohlo, tak nevím, jestli to nebude zbytečný. Mě to pomohlo, ale bohatost mám 3,5 otáčky a větší hlavní trysku. Nastartuju relativně v pohodě i po týdnu stání, resp. nastartuju vždycky startérem. Horší je to v zimě, to se někdy navztekám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

20.5.2011 v 17:11 | Nahoru | #4015
Janek>
Neboj, to byla jen selská úvaha, né čin . Jasně, že to nejdřív okouknu a změřim si ty vzdálenosti, hodim to na špalek a udělám to jak si psal ty . Už sem psal Mad Paulovi, ten ho kupoval od Lomaxe a taky musel předělávat ty kosti, tak čekám co mi odpoví, Chtěl bych to mít připravený a jen to pak fofrem namontovat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

20.5.2011 v 17:22 | Nahoru | #4016
pitrs5> Ahoj,táhla přepáčka jsem zkrátil tak,že je rozteč děr 92mm,ale je to až moc vysoký.Kdybych neměl po předchozím majiteli snížený sedlo,tak se svými 188 cm nedosáhnu na zem. .
Nejhorší bylo asi ty kabely nadzvednout a nacpat nad vyrovnávací nádržku.Kryt baterky jsem zatím jen lajdácky zastříhl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

20.5.2011 v 17:48 | Nahoru | #4017
MadPaul> Ahoj,Tak koukám, že to asi nechám až mi ten tlumič příjde a budu to dělat až podle něj. Už se vidím jak se svejma 178cm hrabu nohama ve vzduchu, páč bych to udělal určitě krátky . Všechny kabely mi vedou vrchem. Asi aktivita předchozího majitele .Jinak dík, že ses ozval

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

20.5.2011 v 17:50 | Nahoru | #4018
pitrs5> Já mám 172cm a nohama taky hrabu. Z toho si nic nedělej.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

20.5.2011 v 18:14 | Nahoru | #4019
kadeloid> Já budu radši dvakrát měřit , než pak hrabat... No, ty máš to eRko asi ještě vyšší, co?

Náhodou nevíš, kolik mm jsou od sebe zářezy na jehle u eRkovýho karbce?

Naposledy editováno 20.05.2011 18:21:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

20.5.2011 v 19:06 | Nahoru | #4020
pitrs5> Tímto se omlouvám za blbosti, co jsem psal a dementuju všechny svý příspěvky o táhlech přepákování .
Byl jsem se na to podívat (mám ji zvedlou a venku přední tlumiče) a rozdělal přepáčko. Tvůj selský rozum je v pořádku a ono to opravdu budeš muset zkrátit skoro o těch 20 mm. Blbě se to odměřuje, ale po zkrácení těch 20 mm bude Kawa nejspíš o picl výš, než origo. Že bys hrabal, se bát nemusíš. Pokud padneš na krátkou nohu, tak těch 20 - 30 mmm navíc to neovlivní. Mrkni na to a uvidíš sám.
Kadeloid hrabe, protože je prcek (já měřím stejně jako on), ale má eRko, který má sedlo v základu výš o 65 mm než Céčko.
Pokud přijedeš na nějakou mastodontskou akci a bude tam Krtek, potom teprv uvidíš, co to znamená hrabat nožičkou . Vysoký je odhadem těch 170 cm a má 950 SE, ale jak se rozjede..... , nestačíš se divit.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... kokoška. 4 8.4.2024 v 15:18 pepe100
GPS Triumph Tiger 955i Triumph Tiger 955i Ondra666 6 31.3.2024 v 19:35 Ondra666
zkušenosti S KLX 650R Kawasaki KLX 650 Husa123 24 8.2.2024 v 22:16 Kohlstein
Moto servisy Jihočeský kraj Kawasaki KLX 650 LegitPasha 4 3.12.2023 v 19:58 slabak2
Triumph Tiger 955i problém s chlaze... [1, 2] Triumph Tiger 955i venceslaus 31 22.7.2023 v 18:57 kratkej01


TOPlist