bmw_r1300gs_cartec

paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Tak pište své postřehy a náměty na úpravu.

Naposledy editováno 11.12.2011 21:27:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

29.5.2011 v 10:33 | Nahoru | #4081
Matess727x> bylo to docela super a trať byla skvělá. Ty máš bláto rád, tak by se ti to líbilo. Pořadatele odvedli sakra dobrou práci, jen ten déšť z toho udělal krapínek masakr. Určitě se najde někdo, kdo to bude zlehčovat, ale bylo to drsný. Alespoň první 3-4 kola, potom už se to dost vyházelo a taky oschlo. Nechalo se fakt místama pěkně letět. Určitě bych těch 8 kol urval, ale jen fyzičkou. Technicky jsem pořád v prdeli. V prvních kolech snad nebyl metr, kde bych se s tím nepral. První kolo bylo vůbec nejhorší, protože jsem pomáhal asi čtyři motorky tahat z docla fest sraček a byl jsem kurevsky vyšťavenej. Bylo to většinou z takových zkurvených děr plných vody, kdy se mi boty zabořily do bláta a stál jsem po pás ve vodě.
Ve druhým kole to byly tři kousky ve třetím jeden a potom mě už z toho bejčení brala křeč do levýho bicepsu a pod levým kolenem. potom už jsem zastavil jen když bylo potřeba motorku někomu zvednout, na víc jsem neměl sílu. Sám jsem padal taky fest, ale vždycky to šlo jen zvednout a občas mi i někdo pomohl. Po prvním kole už jsem toho měl fakt plný brejle, ale nějak mi to nedá, abych nezastavil a nepomohl, pokud můžu. Vím, že nejsem traťák ale musel bych se potom sám za sebe stydět. Nejsmutnější je, že okolo projede tolik motorek a nikdo ani nepřibrzdí, natož aby pomohl . Naštěstí se najdou lidi (výjimky), který pomůžou. Kdyby to byl regulerní závod, tak bych pochopil, že si řekneš, ať se stará pořadatel, ale v podmínkách, který včera byly, kdy to kluci vzávali po 1/2,1, 2, 3 kolech mi to úplně regulerní nepřišlo. O to víc jsem rád, že se mi po úrazu dostalo rychlý pomoci úplně se vším . Naštěstí firma, která zařizovala časomíru, byla z Plzně a jeden kluk mě tam odvezl mojím autem. Takže to v tý bídě dobře dopadlo. Nebýt zranění, tak bych měl z té akce neskutečný zážitek. Kdybych aspoň hodil tu držku v nějakým místě, kde se to dalo vzhledem k podmínkám očekávat, ale já padnul na výjezdu z lesní pasáže, guma relativně čistá, na nijak hlubokým bahýnku v mírný zatáčce, takže jediný na co si můžu stěžovat, jsem já sám . Nevím, kde byla chyba a to mi štve nejvíc. Jinak ten Treleborg je . Pěkně čitelný, rychle se čistí, jsem max. spokojený.
Kapitán Nemo nevypadá nejlíp, ale Kawa šlape. Včera zas dostala pokouřit a je OK. Vyměnil jsem olej a žádný nečistoty/šponky/otěr v něm nebyly . Tak se mi ji snad povedlo zdechnout při pádu, protože když jsem ji zvednul, tak chcípák byl zmáčklý.
Doufám, že Kadeloid je po včerejšku OK, taky spadnul do jedný z těch hlubších děr ze který jsem ho pomáhal tahat (a to jsem startoval asi 6 minut po něm, několik minut jsem ztrávil taháním motorek před tou jeho, takže odhaduju, že v tý louži stál dobrých 15-20 minut - muselo okolo něj projet x borců nepomahačů )a nevěděl, jestli si nelokla. Potom mu to nešlo nastartovat, ale to už jsem nasedl a jel jsem. Když jsem projížděl druhý kolo, tak už tam nebyl a když jsem došel do cíle, tak už tam nebyl. Zatím nedal vědět, tak mám obavu.....
Kawasaki team nedopadl nejlíp , tak snad příště

29.5.2011 v 12:26 | Nahoru | #4082
Janek> Jenom abys neměl obavu, tak já i kawa sme v pohodě. V tý louži sem byl dost dlouho a docela sem tam vypustil hodně sil A nebylo to jedna z hlubších louží, ale udajně ten nejhlubší brod a trasa vedla kolem něho kvůli tomu, že by tam nikdo neprojel Já měl to štěstí, že mě to na konci koplo a překulil sem se tam i s motorkou. Takovou šipku sem ještě nikde nehodil Kawa byla hlavou do vody a něco bublalo tak sem zahodil helmu a ze všech sil sem jí rval proti svahu na kola. Nohama sem se zabořil za celý boty do toho jílovitýho bláta a málem sem ani nevylez jak mě to drželo. Po dlouhym čekání a startování tam upadnul taky jeden a nemohl to zvednout, tak sem mu pomohl a zastavili sme ještě pár lidí a nakonec sme tu motorku dostali ven Pak sem to startoval ještě dalších tak 20 minut a nakonec to chytlo. Olejoznak byl normální (voda se tam nedostala) a jelo to taky v klidu, tak sem dojel do depa, napil se a že odjedu ještě jedno kolo když už tam sem. No ale pak hned kousek za startem v tom dolíku s bahnitou loží sem si vykopnul rychlost akorát ve výjezdu a hodil takovou tlamu do toho bláta No nastartoval sem to, ale dost to vynechávalo a nechtělo to jet, tak sem tam odjel kousek vedle a odstavil to. Když sem se pak k ní vrátil, tak už jela, ale jak se mi dostalo bahno do bovdenu od plynu, tak se mi zasekával a to už sem se na to vysral. Až budu mít doma čas, tak to rozhodim a nějak opravim.... Ještě teda se mi začali protáčet gripy, tak se nedalo pořádně ani jet... Jinak ale super akce a mám z toho dobrej pocit i když sem odjel jen jedno kolo

Jo a odjel sem dřív, protože se mi tam nechtělo zbytečně čekat na konec a navíc sem byl docela hotovej.

Naposledy editováno 29.05.2011 12:41:13

29.5.2011 v 12:44 | Nahoru | #4083
kadeloid> Tak to jsem rád , škoda, že to takhle dopadlo, ale hlavně že jsi Ok a Kawa taky. Pro mě to byl taky skvělý zážitek, který budu ještě dluho cítit

29.5.2011 v 15:55 | Nahoru | #4084
Janek> Já při závodě neměl vůbec nějak pády. Padnul sem dvakrát, ale to pak bylo spíš divadlo pro diváky. Co sem zahučel do toho brodu, tak bylo štěstí, že to nikdo netočil.. Když sem padnul podruhý, tak to bylo do tý díry plný bláta a to už mě tam fotilo asi 5 lidí. Doufám, že se ty fotky nedostanou do oběhu Jedinej blbej pád co sem měl byl ten, kdy sem už s motorkou odjížděl z tratě po řepce do depa a hodil sem tlamu přes padlou břízu. To mi prokřupalo asi celý tělo, protože sem ani neměl už chrániče. Jinak všechno OK. Já sem v pohodě a kawu sem už dneska startoval a běží dobře. Byl zasranej karbec, ale to sem trochu čekal a kvůli tomu to pak i mizerně jelo. Plynový lanko sem vyhodil a budu kupovat nový.

Ty se hlavně brzo uzdrav, ať můžeš zase vyrazit v sedle.

29.5.2011 v 17:21 | Nahoru | #4085
Koukal jsem že tam na krocanovi byl i někdo kdo byl letos na TKC

Naposledy editováno 29.05.2011 17:30:20

29.5.2011 v 17:46 | Nahoru | #4086
kadeloid> Nejproblémovější místo jsem měl v tý části, kdy se projíždělo takovým dolíkem s louží - jezdilo se to výhradně vlevo - potom mírně do kopce, menší hup a za ním ostře vlevo. Všechno v blátě. Bylo tam na čumendu dost lidí.
Nejkurioznější pád jsem měl v pasáži za velkým brodem, širší cesta plná bláta a jezdilo se buď vlevo nebo vpravo podél stromků. Jezdil jsem to vpravo a vždycky jsem měl jen větve v ksichtu, ale asi ve třetím kole mě větvě chytly za ksicht a stáhli mě z motorky. Bylo to jak v nějakým filmu s Budem Spencerem, kdy natáhne ruku, borec se o ní zastaví a motorka jede dál. Když jsem se tam potom válel, smál jsem se jak debil i když z toho mám natržený nos .

2 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

29.5.2011 v 17:53 | Nahoru | #4087
Jo to vim kde myslíš. Tam to bylo docela zajímaví I když mě přišlo, že to bylo všude dost zajímaví.. Jinak tady sem si ustlal

29.5.2011 v 18:08 | Nahoru | #4088
kadeloid> . Jakou žes to měl barvu dresu? . Jsi takový hnědý mužík.

29.5.2011 v 18:24 | Nahoru | #4089
kadeloid>

bahenni lazne a zdarma

29.5.2011 v 19:25 | Nahoru | #4090
Dres byl krásně zelenej Já když vidim bahno, tak se v něm prostě musim vyráchat

30.5.2011 v 09:48 | Nahoru | #4091
Ahoj,tak koukám kluci...že jste si to teda dooost užili.Ať jsi brzo v kupě Janku...taky jsem měl zlomenou kličku a teda nic moc.
Já byl včera pojezdit s TomemElefantem...potkal jsem u něj Vlka123 a Hause.
Tom hledal nový trasy na podzimního krocana.Moc jsem si to užil...jen jednou jsem kawu odložil při přejezdu takovýho padlího kmínku...asi o průměru 15cm .Byli tři za sebou a mi jeli na horu...to bylo v poho,ale pak jsme se museli otočit a jet zpět no a na tom posledním mi to nějak ujelo a pad jsem...ale žádná škoda na motce,tak dobrý. .
Horší bylo,když jsme přejeli nějaký vrchol a začali sjížět dolů.Projeli jsme kolem keře a cesta se najednou změnila v takový prudký koryto plný listí a ještě k tomu padlej strom.Dál to byla tak na trialku.
Docela byl problém ve dvou tam odsuď dostat Tomova Elefanta.Já sice zastavil nad ním,kde to ještě nebylo tak hrozný,ale jak jsem se vyšťavil vyprošťováním Toma,tak jsem neměl sílu na kawu a když jsem jí chtěl otočit,tak mi tam sjela taky ,ale tu jsme jen obrátili předkem nahoru a vyjel jsem...ten váhovej rozdíl a ostrý gumy byli znát.Ještě se mi povedlo tam ztratit rukávy od bundy,tak jsme se museli ještě jednou vracet .
Jinak jsem za Tomem udržoval uctivou vzdálenost....nebo jsem mu nestačil .
No...mě ty ujetý,tvrdý,nebo šotolinový cesty moc nejdou,ale na měkkým to je cool

Naposledy editováno 30.05.2011 09:48:44

30.5.2011 v 12:33 | Nahoru | #4092
Janek-tak ať ti to dobře sroste.Mě zůstala boule a občas mě to pořád bolí.Ale jezdit se s tím dá.Počítej tak 2 měsíce bude tvoje žena šťastná že budeš doma

30.5.2011 v 13:12 | Nahoru | #4093
vencaxt> Díky Venco,
Jen jeden dotaz, jak si to měl s řízení auta?
Největší malér, který mám, je, že jsem akorát 26.5 zahájil kurz autoškoly na Déčko, takže mě tento měsíc čeká 14 hodin jízd . Budu to muse nějak absolvovat, i kdybych si měl začít píchat morfium . Můžu to odložit na za tři týdny a jezdit až ten poslední týden, jen nevím, jestli je to reálný. 29. 6 mám dělat zkoušky. Nejhorší je, že pokud to nedám tento měsíc, asi přijdu o práci , takže se s tím budu muset nějak poprat .

30.5.2011 v 13:57 | Nahoru | #4094
No to ti nezávidím.Pár dní jsem to musel vydržet,ale bolelo to jako sviňa.Já pak odjel na 14 dní na dovolenou a tam se mi to hodně zlepšilo.Tak ti držím palce

2.6.2011 v 20:51 | Nahoru | #4095
Trochu se vetřu:
Neválí se někomu doma pružiny do předních vidlí?Klidně i ze soft verze.Napasoval jsem na mašinu vidle z KX(stejné jak KLX) a pružiny jsou dost tvrdé.Klidně je i s někým vyměním.

3.6.2011 v 17:50 | Nahoru | #4096
Janek> Ahoj, taky přeju brzký uzdravení.kdyžtak se pak dej vědět jak ti dopravim ten kryt vidle, číslo máš
Jinak už mám ten eRkovej centrál namontovanej,Je jak novej i s novým pérem zkrátil sem ty kosti na 10cm tedy o 2,4cm a je to řek bych akorát, mám ji ted zhruba o 3-4 cm vyšší i když na ní sednu.Bohužel za jízdy sem jí ještě nevyzkoušel. Musel sem ještě poupravit elektriku a asi sem si někde něco povytáh, přetrh nebo kerýho čerta... a prostě mi vůbec nehází jiskru, točí ale nehází, přitom sem ten kabelovej svazek posunul jen o kousek výš a trošku ohnul, žádný násilí... , tak jdu teď kutit, proměřovat, přemýšlet a nadávat do garáže .

Naposledy editováno 03.06.2011 17:53:44

4.6.2011 v 11:18 | Nahoru | #4097

Anti píše: Trochu se vetřu:

Ty to KLR ladíš .
Uvažoval jsem o montáži progresivních pružin, ale ještě nevím. Vyměnil jsem olej a je to velký rozdíl . Progresivní pružiny by určitě taky pomohly, ale měřil jsem ty původní a mají rozměr jako nové, takže unavený nejsou a zatím postačují. Když se rozhodnu, tak dám vědět, třeba to bude ještě aktuální.
Pokud jsou ty tvoje tvrdší, výměna by byla možná a pro mě vítaná, ale pochybuju, že jsou rozměrově stejný, jako na KLX natož tvrdší. Když jsem sháněl jiný kryty vidlí, tak objímky z žádný KX nebyly stejnýho průměru, jako tlumič KLX - buď o picl větší nebo o dost menší. Tak myslím, že vidle budou podobný, ale stejný ne, možná tak víc podobný eRku.
Jen pro zajímavost KLX 650 "C" má délku pružiny 465,5 a "R" 501,5 mm.
Písni, z jaký KX vidle máš, zkusím najít manuál a něco vykoumat.
Nebo jestli máš změřenou délku pružiny bez zatížení, vnitřní a vnější průměr, počet závitů, průměr drátu, tak mi ty míry hoď.

4.6.2011 v 12:09 | Nahoru | #4098
pitrs5> Ten kryt zatím nechvátá, předpoklad je, že cca 2 měsíce nic na Kawě neulomím, neurazím, neohnu, neutopím
Pokud si přepákování takhe zkrátil, jsem zvědavý, jak se na to bude tvářit horní vodítko řetězu na kyvce. Taky jsem to chtěl zkrátit, abych dostal větší světlou výšku, ale připadá mi, že když to zvednu o těch cca 4 cm, bude to už dost a řetěz bude běhat po vodítku, zvlášť když mám tvrdší pružinu a kyvka se při normální jízdě tak nezvedne.
Ohledně elektriky, kam vedou víc jak dva dráty, je to na mě moc . Snad to bude jen nějaká blbost. Na můj vkus je na "C" moc drátů. Na Mastodontech někdo říkal, že to má stejnou el. jako KLR. Dokud to funguje, tak je to dobrý, ale pokud to bude blbnout... to by mohl Pegos vyprávět.

4.6.2011 v 18:39 | Nahoru | #4099
Jo,je jasné že R bude mít pružiny delší než C,šak má taky delší zdvihy.Našel jsem na partsdepot progresivní na KLX,ty by bylo taky řešení.
Vycházím s toho,že na ty vidle z KX mi pasovali gufera co jsem původně koupil na KLX.Takže trubky budou stejný a tím pádem i průměr pružiny.
Jsem tři kliky od dorazu na soft a stejně je to tvrdý.Jako,velký díry nebo obrubníky v poho,ale chybí tomu progresivita na malých nerovnostech,na těch to prostě netlumí.A vím,že když jsem měl KLX C,tak ta měla pružiny jak blato,což by mi nevadilo,protože si je můžu přitvrdit.
Jinak,není pro mě problém pružinu vytáhnout a oměřit.

2 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

4.6.2011 v 20:31 | Nahoru | #4100
Vymazlená KLX

Kurňa! Dneska tady jezdí motorek páč ve Vodňanech je motosprint, navíc zítra místní klucí si jedou vrknout a já dělám koupelnu

Naposledy editováno 04.06.2011 20:36:25

4.6.2011 v 21:12 | Nahoru | #4101
Storeman: TAHLE ...v origo stavu taky nevypadá zle.

4.6.2011 v 21:24 | Nahoru | #4102
storeman> KLX je pěkná, jen ta cena a barevná kombinace... Zas až to bude od bláta, je to jedno .
Koupelna mě taky čeká, ale až na zimu a pokud se mi bud chtít. No, tak ať ti jde práce od ruky .
Jinak bych si taky rád vrknul, ale zatím jsem na tom tak, že jsem rád, že jsem si ještě necvrknul . Dneska jsem první den bez ibalginu a bolestí, tak snad zítra budu schopný s pomocí rodiny aspoň Kawu umýt, chudinka vypadá hrozně...
V úterý jsem byl u známýho doktora na kontrole. Je to zástupce primáře chir. kliniky FN, takže mu lze důvěřovat. Dělal nový RTG a bavili jsme se o možnosti operace. Je to prasklý šikmo cca v 1/3 délky kosti a sedí to na sobě skoro celou plochou lomu, takže by operace byla zbytečným rizikem. Kost je malinko zkrácená - v místě lomu to jde přes sebe , ale i jako strojař to hodnotím jako dobrý . Dal mi ortézu a už se stím nechá i docela dobře vyspat . Další kontrola bude od úterý za týden a ortézu mi snad sundá o týden dýl. Škoda, že to takhle dopadlo. Myslel jsem, že se mi nebude na motorku nějakou dobu chtít, ale už se na svezení těším .

4.6.2011 v 21:42 | Nahoru | #4103

Matess727x píše: v origo stavu taky nevypadá zle.

Obě jsou fešandy ale měnit nebudu a když už, tak by to chtělo výraznější změnu
To spíš mladej pokukuje po něčém lehkém a ostrém asi už ho obavil supersport. Tedy moc ostré to být nemusí, hlavně lehké.

4.6.2011 v 21:57 | Nahoru | #4104
Janek> Já jsem motorku také ještě ani neumyl. Od pondělka vždy po práci vystěhovávám byt a v pátek tady makali vodáci a dnes nastoupili zedníci a obkladači. Vypadá to ještě tak na týden

Já nevím, ale zlomená klíční kost se většinou neoperuje
Já ji měl zlomenou, je to už 31 let, když jsem poslal 2 roky staré auto Škodu 120L několika kotrmelci do lesa.
Týden jsem byl v nemocnici a potom jsem měl měsíc krunýř. Celou horní polovinu těla zasádrovanou To byla hrůza. Navíc jsem bydlel na svobodárně, daleko od rodičů, z tou jednou rukou jsem si připravoval jídlo, pral prádlo...no prostě všechno. Trochu se o mě starali kamarádi, ale jinak to byl krušný život!
A navíc z toho mám následky na celý život! V nemocnici si mě vyhlídla jedna sestřička (tenkrát vdaná ) a už jí mám na krku 31 let!

5.6.2011 v 14:50 | Nahoru | #4105
Janek> Ok Janku, tak až to budeš potřebovat, ozvi se. Tak sem tu záhadu v elektrice po cca 11 hodinách zkoušení, vyměňování dílů, proměřování,úspěšně rozlousk .
Byl to jeden přerušenej drátek v tom kabelovým svazku . Oni jsou totiž ty kabliky ještě v tom svazku, různě napojený a podle mě úplně nesmyslně, jako třeba ten co mě zlobil, byli dvě kostry spojený do jedný a pak zas pokračovali každá zvlášť , všechno origo zabalený a oštítkovaný, takže se v tom ještě nikdo nehrabal, no a právě v tom zvlášť zabaleným spoji byla jedna ta kostra přerušená. Asi sem chytil kus, když jim ve fabrice došla cívka s drátem a napojovali novou .
Tak sem to jel hned včera vyzkoušet a je to změna jako blázen, motorka jede jak v kolejích pocitově má snad o 20kg míň, schválně sem si vybíral pořádný díry a hrby co nejvíc za sebou a krásně to vyžehlí, stalo se mi i to, že mi předek vzala jiná kolej než zadek(před tím, pro mě jasná držka ) a teď v poho , prostě to funguje . Koukal sem jestli se řetěz nějak moc neláme přes to vodítko ale připadá mi to stejný jako před tím a když jí zatížím tak je to úplně poho.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

5.6.2011 v 19:25 | Nahoru | #4106
storeman> Vymazlená asi bude, ale i ta cena je vymazlená
A ještě bych se chtěl optat kdo má ten tacháč z Mortoráje???? Jak jsi s tím spokojený a co všechno to umí???? pořád o tom uvažuji až budu dělat přestavbu předku tak bych chtěl vyhodit origo tacháč a dát tam něco podobného.

Naposledy editováno 05.06.2011 19:32:29

5.6.2011 v 19:45 | Nahoru | #4107

edit: Teď koukám na příspěvek č. 4087, na fotku.
Kadeliod sám sebe vymáchal důkladně, ale na ten komjuter zapoměl. Světlo z maskou zůstalo nad hladinou bahna.

Naposledy editováno 05.06.2011 19:53:02

5.6.2011 v 19:53 | Nahoru | #4108
Já bych ho bral taky, ale mě by stačila funkce přidat/ubrat metry - kvůli orientačním rallye.
Krtek na Krocanovi říkal, že si něco takovýho nechává dělat, tak se s ním pokusím domluvit.

5.6.2011 v 20:00 | Nahoru | #4109

storeman píše: Pegos> Má ho Kadeloid! Na Oldřichově ho měl a před závodem mu fungoval, jestli fungoval i po dvojité koupeli v bahně, to nevím!

Tak to pozor!! Koupel v bahně byla jen jedna. Ta druhá (respektive první) byla v brodu, když byla kawa hlavou pod vodu a tacháč se pěkně koupal Co se týče tacháče, tak šlape dobře. Sice mi poslali snímač rychlosti pro čtyřkolky, ale namontovat šel dobře a pak mi ještě poslali zadarmo ovladač na řidítka Co to má všechno za funkce ani pořádně nevim. Mám ho z motoráje a tam něco o tom píšou. Je to Trailtech Vector. Já používám jen počet ujetejch km, rychlost a hlavně teplotu motoru. To se mi na tom líbí asi nejvíc. Pak je taky dobrý, že to má čidlo na teplotu okolí. Já si myslim, že za ty prachy co to motoráj prodává, je to dost dobrý. Montáž je jednoduchá a blbuvzdorná. I ten plastovej držáček co s tim prodáváj drží festovně a to to na pohled vůbec nevypadá Já sem zatim spokojenej a myslim, že dokud mi nedojde baterka, tak spokojenej ještě budu. Jde to taky napojit na baterku v motorce, ale tu já nemám tak si vystačuju s integrovanou baterkou

5.6.2011 v 20:02 | Nahoru | #4110

Janek píše: Pegos> Toho Vectora jezdí dost lidí, co psal Kadeloid, tak to má víc funkcí a měří to i teplotu vody. Možná by to mohlo umět měřit i teplotu vzducháče .

Teplotu vzducháče to taky měří. Tam se dává snímač pod svíčku. Na vodníka to má spojku na hadici s čidlem. A tuhle funkci s tim přičítánim a odečítánim to taky má Já jí ale ještě nepoužil.

E: A zabahněnej byl taky. Jak sem tam sebou kecnul, tak sem si to všechno zaflákal jak to letělo pryč. Maska byla zasraná pěkně zevnitř.

Naposledy editováno 05.06.2011 20:04:14
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... kokoška. 4 8.4.2024 v 15:18 pepe100
GPS Triumph Tiger 955i Triumph Tiger 955i Ondra666 6 31.3.2024 v 19:35 Ondra666
zkušenosti S KLX 650R Kawasaki KLX 650 Husa123 24 8.2.2024 v 22:16 Kohlstein
Moto servisy Jihočeský kraj Kawasaki KLX 650 LegitPasha 4 3.12.2023 v 19:58 slabak2
Triumph Tiger 955i problém s chlaze... [1, 2] Triumph Tiger 955i venceslaus 31 22.7.2023 v 18:57 kratkej01