globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Problem u kawiny
15.7.2009 v 21:04
Zdravím všechny příznivce jedné stopy Mám dotaz ohledně mé motorky. Cca před měsícem byla v servisu (servisáka osobně znám, je žádanej a svou práci dělá dobře )kawi tam byla ohledně vyčistění a seřízení karburátorů. Asi 14 dní potom když jedu delší tůry (cca 150 a víc) kawi začně cukat a nedrží otáčky, při přidání plynu se kucká a netáhne, pak se zasejc rozjede, do kopce se ji moc nechce, kdyz plyn uberu tak v pohodě, jen po přidání se to děje. A když jedu tak 30 a míň chcípá, za vyšších rychlostech nemá tendenci chcípat a otáčky drží. Myslela jsem, jestli není ucpaný výfuk? Karbce by měli být ok. Jak se chová motorka, když nemá dotažené svíčky? ty jsou nové, ale dávala jsem je tam já cca před měsícem, olej jsem měnila a filtr, ale to tím není, nevím, ale nikdy to nedělalo, kawi mám rok. Jinak když je studená, tak chytá na poprvy.
Jo a když dáme voraz, třeba jen na pět minut, tak jede normálně ale jen chvilku pak to začne zase takhle dělat. Do toho servisu, co mi dělali ty karbce se mi moc nechce jít reklamovat, tak jsem myslela jestli nekdo pobliz by nemel na chvilku cas ono totiž, když se mě zeptáte na něco uvnitř motoru, tak nemám páru, nemůžu posoudit
S názorama jakože vyjeď na skálu apod. pánové bohužel neberu

Problem u kawiny

15.7.2009 v 21:26 | Nahoru | #1
dej to reklamovat, je to lepší, už pro to, aby věděl co a jak udělat a na co nezapomenout... Je spousta lidí co to takhle udělá a pak na mechanika nadávaj...

Problem u kawiny

15.7.2009 v 21:26 | Nahoru | #2
Zkus profouknout odvzdušnění nádrže,popř se koukni zda neni někde skříplá hadička odvzdušnění,nebo palivová,jestli to nebude ani jedno doporučuji ten servis.

Problem u kawiny

15.7.2009 v 21:29 | Nahoru | #3
Kendy17 Ahoj, díky zejtra kouknu na palivovou hadičku a cucnu si je pravda, že jednou se mi ta palivová přetrhla když jsem sunula nádrž no uvidím, kouknu na to. Díky za radu

Problem u kawiny

15.7.2009 v 21:33 | Nahoru | #4
Nemáš zač,jestě mě napadlo,že by to mohla být hadička podtlaku na palivovej kohout,nebo membrána v kohoutu.

Problem u kawiny

15.7.2009 v 21:43 | Nahoru | #5
Hm, tak to už zní složitěji to nechám na někoho jiného

Problem u kawiny

15.7.2009 v 21:51 | Nahoru | #6
a co taková hladina v karcích...

Problem u kawiny

15.7.2009 v 23:32 | Nahoru | #7
mně to u bejvalky čz 175/487 taky dělala nádrž... bohužel jsem nikdy nepřišel na to, čím přesně to bylo (odvzdušnění fungovalo, kohout byl čištěn, karbec taky, hadička nová,..)a nikdy se mi to nepodařilo odstranit.. prostě najednou v hadičce nebyl benál.. po pár měsících to z ničeho nic přestala dělat

Problem u kawiny

16.7.2009 v 02:56 | Nahoru | #8
Připadá mi, jako by ti někde sála faleš

Problem u kawiny

16.7.2009 v 15:02 | Nahoru | #9
Díky moc klucí za rady, ale sama na nic nepřijdu. Poptám se po okolí kluků jestli mi pomůžou

Problem u kawiny

16.7.2009 v 17:39 | Nahoru | #10
Teď jsem na to koukala. Z nádrže vycházejí asi tři černé hadičky. Hadičku, která je nejblíž baterce, jsem odpojila a nic, benzín nevytékal. Nádrž je skoro plná benálu. Pak jsem přišla na oranžovou průhlednou gumovou hadičku, která nevím odkud vychází, ale končí volně, nemohla se odpojit teda? Foukla jsem do sebe vzduch z té oranžové, a bylo slyšet bublání.

1 reakcí na tento příspěvek Problem u kawiny

18.7.2009 v 21:28 | Nahoru | #11
Benzín z tý hadičky nepoteče dokud se neotevře podtlaková membrána ve ventilu.Takže hadičky tam budou tři a z toho je jedna volně na odvětrání nádrže,potom jedna silná na benál do karbců a jedna slabá,která vede k motoru právě na ten podtlak.Takže z nádrže nebude týct benál,dokud nezačneš startovat.Mě dělala motorka něco podobného,ale jen když jsem měl málo benálu v nádrži,tak cca po 200 km,ale stačilo natankovat a bylo po problému,do dneška nikdo nepřišel na to co s tim je a dělalo se na tom všechno možný včetně výměn všech hadiček,teď už to za jízdy nedělá,ale stejně musím mít furt víc než čtvrt nádrže,jinak motka nechce studená chytnout na všechny válce.

(reakce na) Problem u kawiny

19.7.2009 v 19:13 | Nahoru | #12
Kendy17> Aha, vidíš, taky zajímavý nevysvětlitelný děj :\ zejtra přijde kámoš kouknout na to, tak snad se to vyřeší. Ale je to mlaďas tak snad bude kawi rozumět každopádně mu musím věřit

Problem u kawiny

19.7.2009 v 20:42 | Nahoru | #13
Je plno možností.... Buď saje někde falešnej vzduch, karbce jsou špatně udělaný (hladiny, vyčištění, špatně nasazená membrána...) nebo to je někde v tom kohoutu (pouští málo benzínu, má protrhlou membránu (to jsem měl teď já))... No, prostě a jednoduše, sama to asi nevyřešíš a přes internet se dá jen hádat... Kdybys bydlela blíž, tak se na to kouknu...

Problem u kawiny

21.7.2009 v 19:44 | Nahoru | #14
Tak jsem včera jela do Ledče a dnes zpátky a pořád to dělá. Tak jsem volala znovu Alešovi, lepšího mechanika neznám. Zítra mu jí tam vezu. Díky všem za rady

3 reakcí na tento příspěvek Problem u kawiny

4.8.2009 v 17:42 | Nahoru | #15
Ahojte, tak kawu jsem zasejc přivezla ze servisu. Že prej byly zase zaneřáděný ty karburátory . Asi po 100 km od tamtud to dělá ale zase víte co je divný? tak třeba včera večer jsem se byla projet, po ohřátí motoru jsem vyrazila. Jela normálně, bez jediného cuknutí a zase cca až po 100 km to vždy začne cukat a ztratí výkon proč právě po té stovce, proč ne už od samého začátku? Když zastavím (a motor běží) tak má tendenci chcípat (nedrží otáčky) a když se za 1 rozjedu, slyším, jak z vejfuků vychází divnej jakoby dusící se zvuk nebo co
Nevím, ale do toho servisu už kawu na seřízení karbců nedám (jinak vše mi vždy udělali dobře). Nevíte tedy o někom, kdo by ji dal nebo pokusil se dát do richtiku? děkuji
Kawu potřebuju mít v pohodě (nehleďte na ročník, vždyť jsou i mnohem starší motorky a jezdí )pač absolvuji delší trasy.

Problem u kawiny

5.8.2009 v 07:41 | Nahoru | #16
No jen aby to nebylo palivem, poslední dobou je to samej průšvih. Stačí k nim čuchnout a jestli smrdí jak močka a na volnoběžných tryskách a v difuzoru je bílej povlak tak jezdíš na špatnou pumpu. Vůbec to nemusí být mechanikem, při špatným seřízení by to dělalo bordel hned. Jezdíš jen na jednu pumpu? Na jakou?

(reakce na) Problem u kawiny

5.8.2009 v 14:58 | Nahoru | #17
mila.kawa> jestli si ten mechanik Aleš náhodou jen on sám nemyslí že je žádanej a dobrej,třeba nikdo jinej v okolí není

Naposledy editováno 05.08.2009 14:59:20

(reakce na) Problem u kawiny

5.8.2009 v 15:12 | Nahoru | #18
mila.kawa> Tak jak to tu ctu, tak jsi dopadla jako ja a musim se priklonit ke Katane. Mi to udelall spatnej benzin. A muzu rict, ze motorka sla na vycisteni 2x a nalili mi tam potom nejakou sracku na rozpousteni chem.necistot. Mam ted na ni najete asi 1200km. Mam sice pocit, ze zase to neni jako po vycisteni, ale zatim jede. Mimochodem po druhe kdyz jsem tam byl tak jsem mel jednu volnobeznou trysku zalepenou uplne, tak to semotamo strilelo z vyfuku.

(reakce na) Problem u kawiny

5.8.2009 v 19:28 | Nahoru | #19
mila.kawa> ahoj take ten samej problém vymontovat palivovej kohout je tam sítko vyčistit,na hadičku od nadrže ke karbeci dej filtr vymen potlakovou hadičku muze při ohřatí přisakovat
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zadní kolo Kawasaki ZZR 250 Nováčekzmostu 8 19.5.2022 v 12:11 udinar
Rady do začátků Kawasaki ZZR 250 Nováčekzmostu 5 17.7.2021 v 17:37 krokoš
Cena předního kola z Kawasaki Zzr 250 Kawasaki ZZR 250 Ippo 2 16.12.2016 v 08:11 Ippo
ZZR 250 poraďte zda ano či ne! [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZZR 250 Alenau1 97 11.8.2015 v 16:43 Asuna
kawasaki zzr 250-díly Kawasaki ZZR 250 fany09 7 30.3.2015 v 17:33 fany09


TOPlist