mám Suzuki GSX 600F r.v. 1992 s origo typem motoru N-706, ale vačky jsou v háji, tak jsem tam dal motor z Bandita kterej má typ N-713, nojo jsem blbej, nevěděl jsem, že s tím budou problémy, protože mi motorkáři říkali, že to má u týhle věkový kategorie víc jak půlka motorek a že jezdí dál s motorm z Bandita, tak jsem to vůbec neřešil. Jenže nedostanu technickou. A origo dovozci jsem psal žádost, ale řekli mi ať s tím moc nepočítám. Nevíte co mám dělat dál?
Mám pár možností a to je buď přerazit číslo motoru, ale to se mi nechce, protože už jsem to já blbec dal rámu (no práce to je neskutečná). Pak mě napadlo si ten papír jako od dovozce napsat sám, a nebo rovnou si to napsat do TP. (Variantu že nechám spodek starej a vršek z Bandita zavrhuju, protože jen těsnění neorigo pod válce stojí přes 1000 a musel bych čachrovat s ozubenejma kolečkama na vačkách...)
Poradíte mi někdo jak z toho ven a co nejvíc legálně, ale nejmíň práce?
Díky
Petr
1 reakcí na tento příspěvek Změna typu motoru?
Sakryš já ten motor snad budu vyndávat a přerážet číslo, ach jo, dva dny práce.
Díky za rady