globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda xl 600 v transalp
 
6.11.2006 v 16:57
Má někdo zkušenost s tímto strojem? Mám možnost ho koupit a chtěl bych se zeptat jestli je normální spotřeba oleje na 1000 km/ 2 dl. Má najeto okolo 40 tis km. Je to rok 1998. Je tato motorka vhodná na daleké cestování, jakou rychlostí max se dá jet ve dvou po dálnici abych neutrápil motor a jaké má jinačí neduhy. Dík za info. :thmubup:

3 reakcí na tento příspěvek Honda xl 600 v transalp

7.12.2006 v 11:34 | Nahoru | #31
Konečně jsem se dozvěděl při kolika km se má měnit rozvodové řetízky na TA.
Oslovil jsem přímo Servis Honda a ten udává interval 30 000 - 40 000km u TA.
Mění se rozvodový řetěz , napínací lišta, vodící lišta popř. rozvodové kola. Materiál stojí 15.820,- Kč. Jsem z toho na infarkt. Když bych si k tomu ještě přičetl cenu práce... ? Každých cca 35 000 km investovat cca 25.000,- Kč - to je levnější jezdit mercedesem. Může to někdo potvrdit či vyvrátit? Dají se koupit někde jinde náhradní díly na TA než u zástupce Hondy? S pozdravem George 13

(reakce na) Honda xl 600 v transalp

7.12.2006 v 13:05 | Nahoru | #32
George 13>kdy už se to naučíte?Ser na zančkovej servis,poptej se známejch kde sou spokojený a najdi si normálního mechanika co dělá motorky,né Hondy nebo Suzuki,prostě motorky všechny.Takový mívaj věci co si dovezou z německa a třeba rozvodák stojí kolem 15 stovek,vodítka je blbost měnit takhle brzy a brzy se mi zdá i řetěz.Já třeba měnil na GSX1200,tj motor z Bandita v 80 ti sících a eště měl jeden zoubek,Brácha na DR800 měnil v 60ti ale třicet to je přeháňka.Jinak každej normální mechanik co dělá motorky ti to udělá do 5 tisíc

(reakce na) Honda xl 600 v transalp

7.12.2006 v 21:46 | Nahoru | #33
George 13> tě pěkně tahá za nos a za peníze .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xl 600 v transalp

7.12.2006 v 23:07 | Nahoru | #34
George 13> on takoveho mechanika utikej jak nejrychleji dokazes. Ja jsem snad jeste nevidel aby se musely menit ozubena kola u rozvodaku, to by musela mit ta motorka najetou neskutecnou palku km a vlastne jsem ani v zadnem manualu necetl v jakem intevalu se maji kontrolovat a proto predpokladam ze pocitaji s zivotnosti stejnou jako ma zbytek motoru (cca. 200kkm urcite). retez koupis kolem 1500,- a kdyz je to V2 tak te oba prijdou tak na 2500,-. Kola pokud nejsou poskozena bych nemenil stejne tak voditka... pokud na nich neni patrne zadne poskozeni tak tam klidne muzou zustat.
No a cena za praci 10000,- je primo udesna a uplne mimo realitu.
kdybys nebyl tak z daleka tak by nebyl problem zaridit to vcetne odstrojeni a nastrojeni motorky do 2000,- za praci a to je jeste drahe protoze clovek zabije hodne casu kvuli kapotazim ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xl 600 v transalp

7.12.2006 v 23:52 | Nahoru | #35
LiX> u 600 to ještě s kapotami není tak strašné, ale u TA650 to je tragedie. Soudruzi z Hondy to těžce překombinovali *no*

Honda xl 600 v transalp

11.12.2006 v 15:50 | Nahoru | #36
Geroge 13. Díky za cenné rady. TA už mám odstrojenou. Na první pohled na motor zřejmě nikdo od začátku nešáhl. Šroubky a matičky jsou netknuté. Rozvodové řetízky zatím nejsou slyšet. Seřídím ventily a vyměním olej, řetěz, kolečko, rozetu a potom se uvidí. Na rozvodové řetízky jsem se dotazoval, protože jsem chtěl původně Dominátora, ten má předepsanou výměnu při 30 000 km. U TA říká každý něco jiného. Chci mít jistotu, že rozvodové řetízky nejsou se svou životností již u konce, protože bych se chtěl vydat do Ruska.
Jsem vděčný za každou radu. Díky Gerge 13.

(reakce na) Honda xl 600 v transalp

11.12.2006 v 21:34 | Nahoru | #37
PetrAT> ja bych to nevidel tak tragicky, porad je to jenom kapota a ta se da oddelat. horsi je to u supersportu, toho genia ktereho napadlo ze idealni ram obklopuje motor bych zabil :lol:

2 reakcí na tento příspěvek Honda xl 600 v transalp

11.12.2006 v 22:57 | Nahoru | #38
zdravím.Dneska jsem přivezl TR 600V rv.1996 dovoz italie,najet 36 tis cena 58 000.kčChtěl bych se zeptat zda je nutné udělat (rozvodak) oil asi každopádně.Na kolik asi tak vyjde rozvodák??Stalo to asi dva měsíce ve skladu z prvu za ní chtěl 68 tis ale dostal jsem ho na 58 aspon -)když jsem to natočil tak při nízkých otáčkach to jako (prdlo nebi něc jako lehce střelilo) to nejspíš bude muset na seřízení ventilů?? Předem děkuji za odpověd.

(reakce na) Honda xl 600 v transalp

11.12.2006 v 23:51 | Nahoru | #39
bimbo 007> v 36tkm vychází kontrola ventilů

1 reakcí na tento příspěvek Honda xl 600 v transalp

12.12.2006 v 01:32 | Nahoru | #40
My sme nedávno startovali bouranýho Alpa co stál snad rok někde venku a mám pocit ani nepřikrytej. Pospojovali sme pár drátů :lol: vzala se láhev s benálem a otočilo sto startérem párkrát a kupodivu to chytlo :thmubup: :thmubup: a ten krásnej tichej chod :thmubup: :thmubup:

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xl 600 v transalp

13.12.2006 v 01:41 | Nahoru | #41
Dingo>U dvouvalcu problem vedsinou nebyva ani po delsi odstavce. horsi to je s jednovalci protoze tam staci kolikrat par mesicu a uz to baterka nestaci nahodit.
je to sice OT ale treba se to bude nekomu hodit. vsude doporucujou vycistit svicku a podobne veci a pritom na to je jednoduchy trik. pokud vam po zime nebo delsi stani nechce chytit XT 600, DR.... proste velky jednoval tak si poridte startovaci kabely. staci to pripojit k autu a napodruhe mozna napotreti to chytne v pohode ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xl 600 v transalp

13.12.2006 v 03:06 | Nahoru | #42
LiX>To znám, akorát já takhle startoval po zimě CBXko (má podtlakový ventil) takže nejde uchcat ani naplnit karbce, pouze točením motoru. Já sem měl jeden aku ve sklepě, tak sem vzal kábly od svářečky a bylo to :thmubup: :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xl 600 v transalp

13.12.2006 v 22:54 | Nahoru | #43
Dingo>ja nemyslel vybitou baterku. u tech jednovalcu se to proste chova zvlastne a nepomaha často ani uplne plna baterka ale pomuze to ze nastartovane auto dava jeste vic nez ta plna baterka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xl 600 v transalp

13.12.2006 v 23:42 | Nahoru | #44
LiX>vyzkoušej-pokud máš obyčejný palovový ventil, tak před odstavením motorky dej do polohy OFF a nech nastartováno dokud motor nechcípne. docela výrazně mi to pomohlo na xtz

(reakce na) Honda xl 600 v transalp

14.12.2006 v 06:20 | Nahoru | #45
PetrAT>znam a provozuju. bez zastaveni benzinu kolikrat ty jednovalce nechytaji ani po tydeni odstavce a ulijou svicku. ale i kdyz se to ulije tak to celkem často chyti prez ty kabely coz celkem potesi protože nemusi ven svicka.

1 reakcí na tento příspěvek Honda xl 600 v transalp

14.12.2006 v 22:09 | Nahoru | #46
zdravím all.Nechá se nějak vyčistit vzduchový filtr nebo se mění ?? je nějaký mastný *no* transalp XL 600V

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xl 600 v transalp

14.12.2006 v 22:12 | Nahoru | #47
ještě jsem se chtěl zeptat na olej.Koupil jsem Motul 20-40W 987. kč plná synte.Je to dobrý olej?? a po kolika se mění 12 000 km.?

(reakce na) Honda xl 600 v transalp

14.12.2006 v 22:31 | Nahoru | #48
bimbo 007>Papírový filtr se mění! "Molitanový" se čistí. Olej je to dobrý, o moc lepší nešeženeš. I když teda stačil by Motul 5100Ester (pokud to teda není on)

(reakce na) Honda xl 600 v transalp

14.12.2006 v 23:28 | Nahoru | #49
bimbo 007>Filtr vyměň. Olej - to máš polosynt. Doporučené 10W-40. Já raději měním dříve tj. 8-10tkm. Podle toho jak to vychází před delší trasou.

(reakce na) Honda xl 600 v transalp

15.12.2006 v 15:53 | Nahoru | #50
LiX> No a proto soudruzi z Mattinghofenu davaj na motor LC4 nakopavacku :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xl 600 v transalp

15.12.2006 v 16:11 | Nahoru | #51
bimbo 007>Chtěl bych taky přispět trochou špetky do mlýna. Řeč je o polosyntetických či syntetických olejích. Poslední dobou vzniká u nás trend,
že když se řekne syntetika je to něco lepšího než třeby minerální olej. Někde jsem četl na Australském netu o plných či částečných syntetikách. Tam píšou nedávat tyto oleje do TA. Syntetické oleje jsou pro motorky supersporty, kde se motory točí 8000 - 12 000 otáček. Nevím, možná u nového TA 650 se tento olej doporučuje, ale u starších TA 600 bych tento olej osi nepoužíval.
Syntetické oleje jsou dosti agresivní a můžou rozpouštět karbony usazené v motoru. Tyto částečky poškozují motor. Narůstá zpotřeby oleje. Někdo už to zde zpomínal, že má velkou zpotřebu oleje a má poměrně málo km najeto. Nejlepší je lít pořád stejný olej od začátku uvedení do provozu. Tím se nic nezkazí. Ze starého motoru nový neuděláš, kdyš tam naliješ ten nejleší olej.
JE TO MŮJ OSOBNÍ NÁZOR (možná se pletu). Já leju 20W-50 minerál MOTUL. George 13

2 reakcí na tento příspěvek Honda xl 600 v transalp

15.12.2006 v 17:40 | Nahoru | #52
ahoj all.Díky za radu stím vzduchvým filtrem.Objednal jsem nový asi druho výroba za 690.kč značku nevím. Abych se vratil k tomu Oil - Motul 300V 10W40 plně syntetický.Volal jsem i přímo Hondy- Průhonice a byl mi plně doporučen technikem.Jel?kož jsem koupil TA asi tak před týdnem nevšdšl jsem co tam dát za oil abych něco nepokazil.Hodně lidí mi říkalo abych tam dal polo synteticu že tím nic nezkázím.Oil mě vyšel na 10W40 300V na 984.kčNevíte o někomkdo mi mrknul na ventily??

(reakce na) Honda xl 600 v transalp

15.12.2006 v 22:30 | Nahoru | #53
zas tak dlouho jsem teda rejži neměl, ale u DR 750 by naopak plná syntetika posloužila hůř než minerál-je řidší. opotřebení motoru a zvýšená spotřeba se např. řešila hustším olejem. takže s olejem to bude tak, že nejlepší olej je ten, který doporučuje výrobce, protože nejspíš ví, proč tam doporučuje zrovna tuhle specifikaci. jestli kecám, tak mě opravte

(reakce na) Honda xl 600 v transalp

15.12.2006 v 22:58 | Nahoru | #54

(reakce na) Honda xl 600 v transalp

15.12.2006 v 23:00 | Nahoru | #55
George 13> TA650 rovněž 10W-40, jakož i Africa. Za slušnou cenu je Repsol . www.bighusky.cz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xl 600 v transalp

16.12.2006 v 17:16 | Nahoru | #56
ahoj nevíte kde bych sehnal na netu český manual TR 600

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xl 600 v transalp

17.12.2006 v 00:48 | Nahoru | #57
bimbo 007>česky seženeš akorát uživatelskou příručku, ale Service and repair manual čechiše non ;)
Já mám manuál na XL6000V odsud(jsou to stejné akorát dva odkazy, tak si to stáhni tam odkud to povalí rychlejc, jo a má to asi 55MB):

http://www.diff.ru:8...Transalp_XL600-650V_'87-02_Service_Repair_Manual.zip

http://www.blackbear...Transalp_XL600-650V_'87-02_Service_Repair_Manual.zip

(reakce na) Honda xl 600 v transalp

17.12.2006 v 00:49 | Nahoru | #58
tak jeden nevalí

Honda xl 600 v transalp

19.12.2006 v 21:04 | Nahoru | #59
čus dá velkou praci seřídit ventily a vyměnit svíčky

1 reakcí na tento příspěvek Honda xl 600 v transalp

20.12.2006 v 00:00 | Nahoru | #60
Ke svíčkám je "skvělej" přístup :lol: no a k ventilům taky :lol:
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist