bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda xl 600 v transalp
 
6.11.2006 v 16:57
Má někdo zkušenost s tímto strojem? Mám možnost ho koupit a chtěl bych se zeptat jestli je normální spotřeba oleje na 1000 km/ 2 dl. Má najeto okolo 40 tis km. Je to rok 1998. Je tato motorka vhodná na daleké cestování, jakou rychlostí max se dá jet ve dvou po dálnici abych neutrápil motor a jaké má jinačí neduhy. Dík za info. :thmubup:

3 reakcí na tento příspěvek Honda xl 600 v transalp

7.12.2006 v 11:34 | Nahoru | #1
Konečně jsem se dozvěděl při kolika km se má měnit rozvodové řetízky na TA.
Oslovil jsem přímo Servis Honda a ten udává interval 30 000 - 40 000km u TA.
Mění se rozvodový řetěz , napínací lišta, vodící lišta popř. rozvodové kola. Materiál stojí 15.820,- Kč. Jsem z toho na infarkt. Když bych si k tomu ještě přičetl cenu práce... ? Každých cca 35 000 km investovat cca 25.000,- Kč - to je levnější jezdit mercedesem. Může to někdo potvrdit či vyvrátit? Dají se koupit někde jinde náhradní díly na TA než u zástupce Hondy? S pozdravem George 13

(reakce na) Honda xl 600 v transalp

7.12.2006 v 13:05 | Nahoru | #2
George 13>kdy už se to naučíte?Ser na zančkovej servis,poptej se známejch kde sou spokojený a najdi si normálního mechanika co dělá motorky,né Hondy nebo Suzuki,prostě motorky všechny.Takový mívaj věci co si dovezou z německa a třeba rozvodák stojí kolem 15 stovek,vodítka je blbost měnit takhle brzy a brzy se mi zdá i řetěz.Já třeba měnil na GSX1200,tj motor z Bandita v 80 ti sících a eště měl jeden zoubek,Brácha na DR800 měnil v 60ti ale třicet to je přeháňka.Jinak každej normální mechanik co dělá motorky ti to udělá do 5 tisíc

(reakce na) Honda xl 600 v transalp

7.12.2006 v 21:46 | Nahoru | #3
George 13> tě pěkně tahá za nos a za peníze .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xl 600 v transalp

7.12.2006 v 23:07 | Nahoru | #4
George 13> on takoveho mechanika utikej jak nejrychleji dokazes. Ja jsem snad jeste nevidel aby se musely menit ozubena kola u rozvodaku, to by musela mit ta motorka najetou neskutecnou palku km a vlastne jsem ani v zadnem manualu necetl v jakem intevalu se maji kontrolovat a proto predpokladam ze pocitaji s zivotnosti stejnou jako ma zbytek motoru (cca. 200kkm urcite). retez koupis kolem 1500,- a kdyz je to V2 tak te oba prijdou tak na 2500,-. Kola pokud nejsou poskozena bych nemenil stejne tak voditka... pokud na nich neni patrne zadne poskozeni tak tam klidne muzou zustat.
No a cena za praci 10000,- je primo udesna a uplne mimo realitu.
kdybys nebyl tak z daleka tak by nebyl problem zaridit to vcetne odstrojeni a nastrojeni motorky do 2000,- za praci a to je jeste drahe protoze clovek zabije hodne casu kvuli kapotazim ;)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist