3 reakcí na tento příspěvek Honda xl 600 v transalp
Oslovil jsem přímo Servis Honda a ten udává interval 30 000 - 40 000km u TA.
Mění se rozvodový řetěz , napínací lišta, vodící lišta popř. rozvodové kola. Materiál stojí 15.820,- Kč. Jsem z toho na infarkt. Když bych si k tomu ještě přičetl cenu práce... ? Každých cca 35 000 km investovat cca 25.000,- Kč - to je levnější jezdit mercedesem. Může to někdo potvrdit či vyvrátit? Dají se koupit někde jinde náhradní díly na TA než u zástupce Hondy? S pozdravem George 13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xl 600 v transalp
No a cena za praci 10000,- je primo udesna a uplne mimo realitu.
kdybys nebyl tak z daleka tak by nebyl problem zaridit to vcetne odstrojeni a nastrojeni motorky do 2000,- za praci a to je jeste drahe protoze clovek zabije hodne casu kvuli kapotazim ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xl 600 v transalp
Jsem vděčný za každou radu. Díky Gerge 13.
2 reakcí na tento příspěvek Honda xl 600 v transalp
1 reakcí na tento příspěvek Honda xl 600 v transalp
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xl 600 v transalp
je to sice OT ale treba se to bude nekomu hodit. vsude doporucujou vycistit svicku a podobne veci a pritom na to je jednoduchy trik. pokud vam po zime nebo delsi stani nechce chytit XT 600, DR.... proste velky jednoval tak si poridte startovaci kabely. staci to pripojit k autu a napodruhe mozna napotreti to chytne v pohode ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xl 600 v transalp
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xl 600 v transalp
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xl 600 v transalp
1 reakcí na tento příspěvek Honda xl 600 v transalp
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xl 600 v transalp
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xl 600 v transalp
že když se řekne syntetika je to něco lepšího než třeby minerální olej. Někde jsem četl na Australském netu o plných či částečných syntetikách. Tam píšou nedávat tyto oleje do TA. Syntetické oleje jsou pro motorky supersporty, kde se motory točí 8000 - 12 000 otáček. Nevím, možná u nového TA 650 se tento olej doporučuje, ale u starších TA 600 bych tento olej osi nepoužíval.
Syntetické oleje jsou dosti agresivní a můžou rozpouštět karbony usazené v motoru. Tyto částečky poškozují motor. Narůstá zpotřeby oleje. Někdo už to zde zpomínal, že má velkou zpotřebu oleje a má poměrně málo km najeto. Nejlepší je lít pořád stejný olej od začátku uvedení do provozu. Tím se nic nezkazí. Ze starého motoru nový neuděláš, kdyš tam naliješ ten nejleší olej.
JE TO MŮJ OSOBNÍ NÁZOR (možná se pletu). Já leju 20W-50 minerál MOTUL. George 13
2 reakcí na tento příspěvek Honda xl 600 v transalp
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xl 600 v transalp
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda xl 600 v transalp
Já mám manuál na XL6000V odsud(jsou to stejné akorát dva odkazy, tak si to stáhni tam odkud to povalí rychlejc, jo a má to asi 55MB):
http://www.diff.ru:8...Transalp_XL600-650V_'87-02_Service_Repair_Manual.zip
http://www.blackbear...Transalp_XL600-650V_'87-02_Service_Repair_Manual.zip