globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: SV 1000 N - duhy a neduhy
6.11.2006 v 10:26
Kdo máte SV 1000 N pište Dík Vlk. :lol:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 1000 N - duhy a neduhy

1.1.2007 v 22:03 | Nahoru | #61
JirkaS2>Na celkový rozměry vychází stejně ale proti staršímu kulatýmu typu se zdá vyšší nádrž takže tam bych měl taky uspět s kolenama.. :D

(reakce na) SV 1000 N - duhy a neduhy

1.1.2007 v 22:13 | Nahoru | #62
JirkaS2>
když si otevřu na kompu obrázek litru a 650ky tak to vychází na stejno. kyvka je na litru litá, na 650 je to nějaký jekl - asi. ale podle rozměrů to jsou úplně stejné motorky

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 1000 N - duhy a neduhy

2.1.2007 v 10:03 | Nahoru | #63
Brusíno> jj rozměry jsou stejné.. http://www.motorbik...n/compare/5282/4647/ tedy u eNka je rozdíl jen -20kg a -50koní..

jinak fakt nemam pocit že by <´05 hornet měl lepší podvozek, přiklonil bych se spíš k tomu, že je snáze ovladatelný..

<strong>ještě jednou bych se chtěl zeptat majitelů litrovejch SV jestli jim jdou postavit plynem? </strong>přeci jen je to něco jiného než karburátorové SV650 na kterém to jde Rudymu v poho..

(reakce na) SV 1000 N - duhy a neduhy

2.1.2007 v 17:06 | Nahoru | #64
pRst>Zkoušel jsem to, ale jen plynem to na zadní nedostanu. Je to na hranici, možná se kolo malinko přizvedne, ale skoro to není cítit. Buď to bude mnou, že dělám něco špatně, nejsem zrovna velkej kaskadér, nebo to bude v mých 100kg. Napište mi prosím někdo, že je to těma kilama a já budu mít alespoň dobrý důvod shodit. Jinak se mi to nepovede.
Čau

SV 1000 N - duhy a neduhy

3.1.2007 v 10:40 | Nahoru | #65
Koukám jak se to tady krásně rozjelo, je vidět že SVčko je celkově oblíbené a tak teď zbývá vybrat nejlepší nabídku na novou moto a složit zálohu. V případě že znáte někoho kdo vozí nové moto z jiných zemí za jiné ceny než jsou u nás, dejte vědět.
Dík Vlk :D

1 reakcí na tento příspěvek SV 1000 N - duhy a neduhy

3.1.2007 v 20:28 | Nahoru | #66
neumíte někdo trochu...francouzky?



srovnání sv1000 vs sv650 asi :shy: :rolleyes:


//zajmavý je to třeba v čase 3:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 1000 N - duhy a neduhy

3.1.2007 v 20:43 | Nahoru | #67
pRst>> ještě jednou bych se chtěl zeptat majitelů litrovejch SV jestli jim jdou postavit plynem?
Napsal bych ti, jak to dělám, abych udržel přední kolo na silnici ale obráceně?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 1000 N - duhy a neduhy

3.1.2007 v 21:43 | Nahoru | #68

Napsal bych ti, jak to dělám, abych udržel přední kolo na silnici ale obráceně?


nějak to nepobírám, ale asi to myslíš tak, že se nemůžeš normálně rozject(?) no tak s tím opravdu problém nemám..

ale třeba pro SZ platí tyhle parametry a pak bych to chápal.. ale myslel jsem, že tam maj chybu http://www.bikez.co..._sv_1000_sz_2006.php
takže má fakt 168koní? =o

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 1000 N - duhy a neduhy

3.1.2007 v 21:46 | Nahoru | #69
karf> vážně luxusní test, až budou něco takoveho dávat na ČT tak budu spokojeney :)

nicméně sem to poslal polovičce, prej nerozuměla moc té hantýrce, nicméně 90% jsou rádoby ftipné informace a v 5% opakujou, že jsou skoro stejné :lol: ..ale nedokoukala to do konce, prej to má nějaký líný a asi jí to moc neba :mad:

..sakra jdu si to pustit ještě jednou :) v tý černý jsou fakt magický!

(reakce na) SV 1000 N - duhy a neduhy

3.1.2007 v 23:20 | Nahoru | #70
pRst>jj. vypadají úžasně! hlavně mě dostává jak jezdí s kolenem na zemi těsně vedle sebe i v těch vracečkách *yes*

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 1000 N - duhy a neduhy

4.1.2007 v 10:52 | Nahoru | #71
pRst>
To je blbost, to je fakt chyba. Mezi SZ a normalnim SV je rozdil jen v barvach a celokapote. Vzdyt stála cca o 9000,- víc než normální. Myslím, že tam někdo popletl KW s HP

(reakce na) SV 1000 N - duhy a neduhy

4.1.2007 v 12:01 | Nahoru | #72
pepek9>jj. jedinej rozdíl mezi litrovýma SV je v modelech před rokem 2005. ty mají 11.3:1 kompresní poměr a 121koní a 2005 (černý rám) má 11,6:1 a 124koní.

(reakce na) SV 1000 N - duhy a neduhy

4.1.2007 v 18:23 | Nahoru | #73
pRst>S rozjezdem problém nemám a při plným plynu na jedničku musím nalehnout na nádrž a netahat za řiditka. Pak udržím přední kolo těsně nad zemí , vážím 75Kg.

*yes* Karf to popsal přesně. Ještě doplním, že od r.2005 došlo k pozitivnímu vylepšení elektroniky motoru. Už žádné cukání a ...........dál to znáte.

1 reakcí na tento příspěvek SV 1000 N - duhy a neduhy

4.1.2007 v 18:28 | Nahoru | #74
Clapi, jestli muzu jednu otazku. Kolik tak mate dojezd na nadrz na SV. Precejenom 17 litru nic moc.Kdyz jsem ji koupil tak jsem hned vyjel a zacalo blikat hladovy oko (rezerva). Az ted jsem zjistil,ze ma byt prej 4,7l.Porad jsem nevedel jestli na benzinku dojedu nebo ne, kdyz uz jsem mel zasebou 50km

(reakce na) SV 1000 N - duhy a neduhy

4.1.2007 v 19:19 | Nahoru | #75

pepek9 píše: pRst>
To je blbost, to je fakt chyba. Mezi SZ a normalnim SV je rozdil jen v barvach a celokapote. Vzdyt stála cca o 9000,- víc než normální. Myslím, že tam někdo popletl KW s HP


jj taky si myslim, že zaměnili koně za kw.. to byl spíš takovej joke :shy: kdysi sem na to kukal jak vrána, tak sem to hledal všude možně a došlo mi, že to je jen o barvě a plastech :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 1000 N - duhy a neduhy

4.1.2007 v 19:50 | Nahoru | #76
Milan SV> no sám svítim tak od 200km ve dvou sem po alpách jezdil do svícení 250km..

Ludwig> tak to celkem čumim, eNko by mělo jít v tom případě nahoru minimálně stejně snadno a vážim taky těch 75-80kg..

máš ho jako nové? prodává se nějakej porychtung, kterej vyřadí nějakou prodlevu kvůli nějakym EURO normám, pak to je prej živější.. tedy někdy se to tu taky řešilo a myslim, že sem to na eBayi viděl prodávat.. popisuju to asi dost debhilně :shy: , ale snad je jasné o čem mluvím.. tak jen jestli to tam třeba Ty nemáš, páč pokud to jen otevře aniž bych sahal na spojku, tak se fakt nic takového ani zdaleka nekoná.. mam ´04

(reakce na) SV 1000 N - duhy a neduhy

4.1.2007 v 21:35 | Nahoru | #77
pRst>Mám to nové koupené 11.05 a žádné úpravy nemám. Na jiném SV jsem nejel tak nemůžu soudit. Taky si myslím, že na Nku ve vzpřímené pozici, pokud dáš ve 4t. plný plyn tak musíš jet po zadním i na dvojku ale o to stejně vůbec nejde.

SV 1000 N - duhy a neduhy

4.1.2007 v 22:05 | Nahoru | #78
není někde nějaké srovnání SV 650 proti SV 1000 ?

SV 1000 N - duhy a neduhy

16.1.2007 v 21:39 | Nahoru | #79
Co spotřeba gumy, cestování, zátah, maximálka, vibrace a jiná různá praktičnost...přeci jen spíš praktickej motocykl než závoďák nebo ne?

(reakce na) SV 1000 N - duhy a neduhy

16.1.2007 v 22:27 | Nahoru | #80
pRst>>
Když si řeknu Marge, tak plyn ani nepotřebuju aby se mi to postavilo... :lol:

(reakce na) SV 1000 N - duhy a neduhy

18.1.2007 v 15:52 | Nahoru | #81
Vodny> Teď jsou docela šílený slevy na ročník 2006 i 25 tisíc proti letním cenám. Chce to trochu brouzdat internetem.
Karel IV

SV 1000 N - duhy a neduhy

18.1.2007 v 22:17 | Nahoru | #82
No nic moc popis..nějaký srovnání s jinou mašinou třeba, třeba i se 4válcem...například taková suzuki gsx-r táhne odspodu stejně jako sv1000 ale navíc má nahoře brutal zátah...víte co, sv 1000 je proti tl1000 sakra očesaný, tlko je raketa...takže nějaký srovnání s jinejma motorkama by nebylo špatný

1 reakcí na tento příspěvek SV 1000 N - duhy a neduhy

18.1.2007 v 23:25 | Nahoru | #83
no a kde maj ty slevy nějak jsem nic nenašel *no*

(reakce na) SV 1000 N - duhy a neduhy

20.1.2007 v 09:09 | Nahoru | #84
M_A_K_O> když je za 200kkč vyprodávali už koncem srpna (model ´05) tak je v lednu trochu pozdě.. ;) ale koukám, že ceníková cena je 215kkč to loni bylo tuším, že 230, ne? hustý.. když sem předloni kupoval (já doprodej ´04 taky za 200,-) tak stála ještě 265kkč!!!

a 65.000,- CZK je IMHO hodně slušná slevička na loňskej model :cool:

1 reakcí na tento příspěvek SV 1000 N - duhy a neduhy

2.3.2007 v 22:55 | Nahoru | #85
Jen tak náhodou nemáte někdo na PC manuál k SVčku 1000Sku??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 1000 N - duhy a neduhy

3.3.2007 v 00:33 | Nahoru | #86

(reakce na) SV 1000 N - duhy a neduhy

3.3.2007 v 00:55 | Nahoru | #87
Díky
*yes* *yes*

1 reakcí na tento příspěvek SV 1000 N - duhy a neduhy

10.3.2007 v 20:56 | Nahoru | #88
SVecko se mi moc libi,jak je to s cestovanim na nem?i se spolujezcem?spotreba(myslim pri nejaky rozumny jizde na dovoleny..)diky moc

SV 1000 N - duhy a neduhy

11.3.2007 v 20:12 | Nahoru | #89
s tím spolujezdcem by mě to taky zajímlo a ještě nevíte jaký je rozdíl mezi 06 a 07, kromě těch peněz, jako jestli tam je neco zásadního změněné, kromě barev :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV 1000 N - duhy a neduhy

12.3.2007 v 07:08 | Nahoru | #90
jirik500> komfort spolujezdce je dost subjektivní zálažitost. polovička tvrdí, že na Monstru i Triumphu se jí sedělo lépe. sice je menší, ale i tak má asi nohy příliš vysoko, takže jí z toho bolej třísla (nebo co to bylo :o)

nicméně týdení dovolenou v Alpách absolvovala celkem bez reptání, vozil jsem se s ní v klidu, takže spotřeba byla cca 4,5! když jsem tam o měsíc před tim řádil s kámošem tak byla 6,5 :shy:

takže nejlíp nechat batůžek u někoho svézt, pokud ti na tom tedy tak záleží.. IMHO holka kterou to baví pojede na čemkoli a holku která na moto více méně trpí bych na dovolenou určitě netahal.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nálepky na výfuk LeoVince SBK Suzuki SV 1000 Bajvoj 8 15.1.2024 v 21:06 sox
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
Výfuky na SV 1000 Suzuki SV 1000 PM41 13 8.1.2023 v 12:47 PM41
SV1000N Suzuki SV 1000 PM41 1 29.5.2022 v 22:20 mirda777
Suzuki SV 650 vs SV 1000 Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000 Kráca 19 27.12.2020 v 11:23 kratkej01


TOPlist