globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: RSV1000 projíždění zatáček
16.6.2009 v 16:50
Asi už bych potřeboval možná poradit jak mám s touhle motorkou projíždět zatáčky. Už jsem jí dvakrát do zatáčky položil teda třikrát. Jak to vidíte.... Asi budu muset přesedlat na čtyřhrnek


Naposledy editováno 28.06.2009 20:24:22

RSV1000 projíždění zatáček

17.6.2009 v 10:15 | Nahoru | #31
gumama to nebude .Jezdím na pilotech a drží dobře je ale fakt ze když je chladnějš a nebo spíš k večeru maj tendenci při výjezdu ujíždet.A je to s tím zavíráním fakt prekerka doporucuji ukazatel zařezenýho stupně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV1000 projíždění zatáček

17.6.2009 v 10:19 | Nahoru | #32

GRASSEL>kaczer>Fizzere, nenech se vyprovokovat... pán se na tom nedovedl naučit, tak to radši zahodil...

a říct že V2 nejede? hm hm hmh... možná tak na dálnici v levym pruhu bude zaostávat, ale tam jezděj stejně jen ocasní ploutve

jasně, ty zdržuješ provoz v odstavným



a vůbec, nezasírej to tady, di si prndat do 4V veterán klubu..:))))

(reakce na) RSV1000 projíždění zatáček

17.6.2009 v 10:30 | Nahoru | #33

kaczer>GRASSEL>kaczer>Fizzere, nenech se vyprovokovat... pán se na tom nedovedl naučit, tak to radši zahodil...

a říct že V2 nejede? hm hm hmh... možná tak na dálnici v levym pruhu bude zaostávat, ale tam jezděj stejně jen ocasní ploutve

jasně, ty zdržuješ provoz v odstavným

a vůbec, nezasírej to tady, di si prndat do 4V veterán klubu..:))))



JO

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV1000 projíždění zatáček

17.6.2009 v 11:00 | Nahoru | #34

TigerBou>czert> Sjetý jsou obě dvě až do kraje, jezdím cca 2roky, prostě jsem to do zatáčky napálil hups na koleno zatáčka se uzavírala klopím víc a víc pak se to nejspíš smeklo a byl jsem v pangejdě. zatáčku jsem měl projetou několikrát gumy ohřátý tak nevím podle mého to prostě nezvládli pneumatiky aspoň to tak z mého pohledu vypadalo



hups na koleno, gumy sjetý do krajů...stupačky hoří...nevim jestli se nás jako ptáš že ti poradíme, nebo bys nás měl spíš učit?! Já gumy sjel do krajů leda na okruhu a na koleno sem to dal tak na nanosekundu...ale s projížděním zatáček problém nemam...:)

RSV1000 projíždění zatáček

17.6.2009 v 11:03 | Nahoru | #35
zadní gumu sjíždím do kraje úplně v poho ale nevěřím že nikdo na silnici takhle sjede přední, je to blbost a to jezdím s klukama co jezděj CEC a víc než dobře, taky jí nesjedou na kraj. Na silnici to je blbost.

Naposledy editováno 17.06.2009 11:10:50

1 reakcí na tento příspěvek RSV1000 projíždění zatáček

17.6.2009 v 11:56 | Nahoru | #36
2V nejede

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV1000 projíždění zatáček

17.6.2009 v 12:07 | Nahoru | #37

GRASSEL>2V nejede



V2 nejde, V2 totiž LÍTÁ!!

(reakce na) RSV1000 projíždění zatáček

17.6.2009 v 12:08 | Nahoru | #38

FiZzeR>GRASSEL>2V nejede

V2 nejde, V2 totiž LÍTÁ!!



ať tě vozí kdo tě šuká

(reakce na) RSV1000 projíždění zatáček

17.6.2009 v 14:34 | Nahoru | #39
Sefo> Ne ne nemyslím si že právě umím perfektně projíždět zatáčky jinak bych takhle nedopadl. Tak se právě ptám na vaše zkušenosti projíždění zatáček na RSV1000 abych vychytal moje nedostatky a chyby za zeptání snad nic nedám ne . Jinak na koleno do dá každý,hodně záleží jak vysedneš z motorky nemám pravdu??

1 reakcí na tento příspěvek RSV1000 projíždění zatáček

17.6.2009 v 14:40 | Nahoru | #40
no hlavně koleno do provozu je úplná zbytečnost, je to věc účelová na okruhu. Kolikrát se mi stalo že jsem dával borce který dávali kolena s prstem v nose. Taky znám týpka co dává koleno a motorka má skoro nulovej náklon a myslí si jakej není střelec. Ale zase je to docela zábava, on je celým tělem mimo motorku a ten kdo zrovna jede za ním má o zábavu postaráno.

(reakce na) RSV1000 projíždění zatáček

17.6.2009 v 15:07 | Nahoru | #41

GRASSEL>no hlavně koleno do provozu je úplná zbytečnost, je to věc účelová na okruhu. Kolikrát se mi stalo že jsem dával borce který dávali kolena s prstem v nose. Taky znám týpka co dává koleno a motorka má skoro nulovej náklon a myslí si jakej není střelec. Ale zase je to docela zábava, on je celým tělem mimo motorku a ten kdo zrovna jede za ním má o zábavu postaráno.


To tady kolovala jedna sbirka super fotek na zelene kawe, jak jede temer na boku motorky s kolenem na zemi v lehke prave. To me fakt pobavilo...

Sefo> Ja koleno taky jeste na Falcu nedal, ale gumy jsem az do kraje sjel. Ironii je, ze v celych alpach se mi to nepovedlo (mam totiz pocit, ze teprve tam jsem se naucil jezdit) a pak na cervenohorskem sedle a okoli jsem to na Cervene Vode v tech serpentynach dal az na kraj za par kilometru jizdy....

1 reakcí na tento příspěvek RSV1000 projíždění zatáček

17.6.2009 v 15:12 | Nahoru | #42
tak abyste věděli o kom jsem mluvil a pro pobavení se koukněte sem na první fotku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV1000 projíždění zatáček

17.6.2009 v 15:22 | Nahoru | #43

GRASSEL>tak abyste věděli o kom jsem mluvil a pro pobavení se koukněte sem na první fotku



jak vopice na brusu ale když mu to tak jde, tak proč ne

mě se osvědčil pravej opak, vysednout jen na půl prdele a tlačit tam ramena, dopředu a dolů, kolena u nádrže. a úplně mě fascinuje, jak mille reaguje když dám vždycky první impuls k zatáčení tělem, k tomu lehce zatlačit do řidítek proti směru zatáčení, to je jak na kole!!! mazec!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV1000 projíždění zatáček

17.6.2009 v 15:29 | Nahoru | #44

FiZzeR>kaczer> tak tak...

...po roce a půl už začínám přicházet jak na to... a je to jedním slovem masakr!!!

Ale musel jsem milluně nejdřív vyhrožovat že pude z domu, od tý doby poslouchá



V tom případě bych to chtěl od Tebe naučit, nějak mi to furt nejde. Kdy mi dáš lekce?

(reakce na) RSV1000 projíždění zatáček

17.6.2009 v 15:30 | Nahoru | #45

Plejba jr.>FiZzeR>kaczer> tak tak...

...po roce a půl už začínám přicházet jak na to... a je to jedním slovem masakr!!!

Ale musel jsem milluně nejdřív vyhrožovat že pude z domu, od tý doby poslouchá

V tom případě bych to chtěl od Tebe naučit, nějak mi to furt nejde. Kdy mi dáš lekce?



Ve vyhrožování?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV1000 projíždění zatáček

17.6.2009 v 17:10 | Nahoru | #46

FiZzeR>GRASSEL>tak abyste věděli o kom jsem mluvil a pro pobavení se koukněte sem na první fotku

jak vopice na brusu ale když mu to tak jde, tak proč ne

mě se osvědčil pravej opak, vysednout jen na půl prdele a tlačit tam ramena, dopředu a dolů, kolena u nádrže. a úplně mě fascinuje, jak mille reaguje když dám vždycky první impuls k zatáčení tělem, k tomu lehce zatlačit do řidítek proti směru zatáčení, to je jak na kole!!! mazec!



a počkej až si jednou koupíš nový pneu... to pak něco zažiješ...

i když myslim že ty bys to hned zahodil

(reakce na) RSV1000 projíždění zatáček

17.6.2009 v 18:50 | Nahoru | #47
kaczer> kváááá kváááá kváááá co myslíš že jsem na jaře kupoval, ty gumy jsou z konce listopadu a byl sotva vojetej barevnej proužek

RSV1000 projíždění zatáček

17.6.2009 v 19:47 | Nahoru | #48
fizzere... nový sou nový... prvních pár km je best... btw zrovna mám na prodej gp racery co maj najeto cca 50km nechceš? ještě maji špuntíky..

1 reakcí na tento příspěvek RSV1000 projíždění zatáček

18.6.2009 v 08:23 | Nahoru | #49
jo takles to myslel... kdybych chtěl jezdit driftem, pořídím si motárda

(reakce na) RSV1000 projíždění zatáček

18.6.2009 v 08:34 | Nahoru | #50

FiZzeR>jo takles to myslel... kdybych chtěl jezdit driftem, pořídím si motárda



JO

RSV1000 projíždění zatáček

18.6.2009 v 22:58 | Nahoru | #51
NE

1 reakcí na tento příspěvek RSV1000 projíždění zatáček

18.6.2009 v 23:15 | Nahoru | #52
toz trochu ufoukni gumu

(reakce na) RSV1000 projíždění zatáček

19.6.2009 v 09:08 | Nahoru | #53
Moje zkušenost s 2V do zatáčky je hlavně o správném kvaltu a otáčkách protože když to máš např. v delší zatáčce 4kvalt a otáčky cca.5000tis.motor se chová víc normálně (víc jako 4R), nezačně po ubrání ihned ohromně brzdit, no a potom je dobré to celou zatáčku lechtat a na výjezdu plynule přidat, jakmile šachuješ s plynem/brzdami v zatáčce máš problém, motorka padá/staví se.. no prostě problém.

RSV1000 projíždění zatáček

19.6.2009 v 12:29 | Nahoru | #54
kurfa. s takovym kroutakem, ti musi vyjit kazda zatacka. a kdyz uz to vypada blede, tak ubrat, narovna, naklopit samu motorku, prudce pridat a muzes driftovat:D
Kdyz to jde na tak tezke krave jako je bmw, tak proc ne na rvs...

1 reakcí na tento příspěvek RSV1000 projíždění zatáček

19.6.2009 v 14:59 | Nahoru | #55
Ahoj,

podle toho co pises (zes to polozil uz dvakrat a jezdis zatacky na koleno), tak bych doporucil se s dalsimi pokusy presunout na okruh. Ono se to treba nemusi jevit na prvni a druhy projeti ale potreti uz muzes v zatacce prejet po nejakym bordylku a klouzes se. Proste jezdit na hranu v provozu je na picu. Priste to nemusi bejt jen do pangejtu, ale treba do stromu nebo svodidel. Na okruhu zjistis, ze motorka zvladne naklony mnohem vetsi nez by sis v provozu dovolil a uzijes si to mnohem vic.

Vim ze to muze znit jako dalsi otravny moralizovani, nicmene po tom co me to ustrelilo jako tobe a ja skoncil ve svodidlech s rozdrcenou pateri, uz se na to divam trochu jinak ;)

RSV1000 projíždění zatáček

19.6.2009 v 15:42 | Nahoru | #56
Můžu jenom souhlasit s ALOBALEM
Vem RSVčko na okruh a uvidíš co všechno dokáže a jak se chová v zatáčkách, naučís se trefovat apex, později či vůbec brzdit..
Hele, měl jsem vysypanou převodovku na ZX 9 a měl jsem jet závody CEC2. Bylo to pár dní předem, tak jsme odjeli celý závod pouze na mojí kolegyně v teamu Aprilce RSV! Seděl jsem na ní asi po 3 v životě,ale pálil jsem to na okruhu s ní slušně. Zatáčky a výjezdy pecka, na rovinkách mi borci s nabroušenýma litrama ujížděli Ale jinak nádhera a super svezení s 2V na okruhu,tlemil jsem se do hlemy jak magor..

Radím Ti to fakt zkusit na okruhu a zjistíš spoustu užitečných dat, které se ti potom můžou v provozu sakra hodit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV1000 projíždění zatáček

19.6.2009 v 16:56 | Nahoru | #57
alobalista> No ono to bude už třikát jenom taková poznámka, už mám docela strach že dělám něco špatně zatím jsem měl štěstí ale už to nemusí vyjít. RSV dám do kupy a jak říkáš vyrazím na okruh. Co řikáš na ty gumy co tam mám Michelin pilot sport?? Mám už docela na nich strach jezdit už mě dvakrát zradily. Přemýšlím že přezuji. Jak to vidíš? Jednou to bylo teda na štěrku to se nepočítá

1 reakcí na tento příspěvek RSV1000 projíždění zatáček

20.6.2009 v 22:05 | Nahoru | #58
V2 je šnek správně,vede inliline 4,1000ccm ,nejlíp talířek rok 04,05 jako mam v profilu

(reakce na) RSV1000 projíždění zatáček

20.6.2009 v 22:49 | Nahoru | #59

maxx10>V2 je šnek správně,vede inliline 4,1000ccm ,nejlíp talířek rok 04,05 jako mam v profilu



jo Hyosung není špatnej

(reakce na) RSV1000 projíždění zatáček

21.6.2009 v 12:08 | Nahoru | #60
TigerBou> já si myslím že ty gumy nebudou až takovej problém jezdil jsem je na okruhu a bylo asi 12stupnů a neuklouzly,tedy záleží jak za to na výjezdeš taháš.Najel jsem na nich tak 3000km a pohoda.Ale můžu ti říct že na okruhu je to fakt o 200% lepší.Na silnici si koleno radši nedávam páč se mi to už parkrát vymstilo,stačí ze budeš mít měký tlumiče rohoupeš se a líbáš svodidla.Můžu říct že od tý doby co jsem vzal RSV na okruh nám na ní uplně jiný názor než když jsem jí jezdil jen na silnici.Zatáčky jsou na ní fakt parádní záležitost
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 WenCa 6248 28.2.2024 v 16:15 doveda
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie


TOPlist