paolo_novy Přidat reklamu

Téma: RSV1000 projíždění zatáček
16.6.2009 v 16:50
Asi už bych potřeboval možná poradit jak mám s touhle motorkou projíždět zatáčky. Už jsem jí dvakrát do zatáčky položil teda třikrát. Jak to vidíte.... Asi budu muset přesedlat na čtyřhrnek

Naposledy editováno 28.06.2009 20:24:22

1 reakcí na tento příspěvek RSV1000 projíždění zatáček

18.6.2009 v 23:15 | Nahoru | #1
toz trochu ufoukni gumu

(reakce na) RSV1000 projíždění zatáček

19.6.2009 v 09:08 | Nahoru | #2
Moje zkušenost s 2V do zatáčky je hlavně o správném kvaltu a otáčkách protože když to máš např. v delší zatáčce 4kvalt a otáčky cca.5000tis.motor se chová víc normálně (víc jako 4R), nezačně po ubrání ihned ohromně brzdit, no a potom je dobré to celou zatáčku lechtat a na výjezdu plynule přidat, jakmile šachuješ s plynem/brzdami v zatáčce máš problém, motorka padá/staví se.. no prostě problém.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 WenCa 6248 28.2.2024 v 16:15 doveda
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie


TOPlist