Téma: Autosklo PM
 
11.6.2009 v 16:52
chtel bych je podotknout,ze zde pracuji absolutne neschopni a nespolehlivy lide,dal jsem jim na opravu vyplet zadniho kola,melo to byt do tydne a to bez problemu,dnes po mesici!!mi vratily kolo vypleteny nechali tam 7 spic co prej byly dobry a novy proste nemaji a vubec je to nezajima at si to sbalim a jedu,opravdu profesionalni pristup

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 13:50 | Nahoru | #1
Stev> tak mlíkaři to maj těžký. V jinejch zemích jsou vyšší státní dotace. Zemědělská politika EU je na . A cena je odpovídající z pohledu zákazníka

Dave81>souhlasím že podnikatel musí umět říct ne. Jak jsi psal, spousta to řekne až po zaplacení zálohy. Jinak íl podnikání je zisk, resp. zvyšování hodnoty firmy. Toho se ale z dlouhodobého hlediska dosáhne právě uspokojováním zákazníků, samozřejmě s ohledem na náklady

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 13:58 | Nahoru | #2

vonZahn>

souhlasím že podnikatel musí umět říct ne. Jak jsi psal, spousta to řekne až po zaplacení zálohy. Jinak íl podnikání je zisk, resp. zvyšování hodnoty firmy. Toho se ale z dlouhodobého hlediska dosáhne právě uspokojováním zákazníků, samozřejmě s ohledem na náklady

.

A ja myslel, ze nejdulezitejsi je budovani firmy ze vnitr, mit dobre uderniky, co odvadi kvalitni a dobrou praci, a sou radne ohodneceni, a ne ze je budu zdimat dle prani zakaznika. lol, asi ziju v naky spatne naivni predstave.

(reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 13:59 | Nahoru | #3
vonZahn> Přesně tak, proto slova jako zákazník na prvním místě apod. nejsou založena na pravdě. Na prvním místě je zisk a to vždy. Uspokojení zákazníků je jen prostředek k jeho dosažení. A z toho vyplývaj jistý hranice. Ale určitě se v tomhle shodnem.

To víš, kdysi sem povinně dělal referát ze Smithe a taky sem děsně chytrej
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist