![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM
vonZahn>
souhlasím že podnikatel musí umět říct ne. Jak jsi psal, spousta to řekne až po zaplacení zálohy. Jinak íl podnikání je zisk, resp. zvyšování hodnoty firmy. Toho se ale z dlouhodobého hlediska dosáhne právě uspokojováním zákazníků, samozřejmě s ohledem na náklady
A ja myslel, ze nejdulezitejsi je budovani firmy ze vnitr, mit dobre uderniky, co odvadi kvalitni a dobrou praci, a sou radne ohodneceni, a ne ze je budu zdimat dle prani zakaznika. lol, asi ziju v naky spatne naivni predstave.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM
Natsu>
A ja myslel, ze nejdulezitejsi je budovani firmy ze vnitr, mit dobre uderniky, co odvadi kvalitni a dobrou praci, a sou radne ohodneceni, a ne ze je budu zdimat dle prani zakaznika. lol, asi ziju v naky spatne naivni predstave.
Problém je v tom, že ty máš šéfa debila a z toho usuzuješ, že je debil zákazník
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Šéf si musí určit podmínky, kterých je schopen a ty zákazníkovi nabízet Neměl by zákazníkovi slíbit něco, co udělat nemůže nebo k tomu nemá možnosti
Tedy stále platí, že zákazník náš pán, ale ve smyslu "jednat seriózně" a udělat, co JSEM SCHOPNÝ a pokud nejsem schopný, zákazníkovi případně poradit, objasnit problém a klidně ho poslat jinam - jak psal Focke, zákazník se beztak většinou vrátí, protože zjistí, že jinde to lepší neni a nebo mu budou lhát a on si naběhne
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)