Téma: Autosklo PM
 
11.6.2009 v 16:52
chtel bych je podotknout,ze zde pracuji absolutne neschopni a nespolehlivy lide,dal jsem jim na opravu vyplet zadniho kola,melo to byt do tydne a to bez problemu,dnes po mesici!!mi vratily kolo vypleteny nechali tam 7 spic co prej byly dobry a novy proste nemaji a vubec je to nezajima at si to sbalim a jedu,opravdu profesionalni pristup

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 13:58 | Nahoru | #1

vonZahn>

souhlasím že podnikatel musí umět říct ne. Jak jsi psal, spousta to řekne až po zaplacení zálohy. Jinak íl podnikání je zisk, resp. zvyšování hodnoty firmy. Toho se ale z dlouhodobého hlediska dosáhne právě uspokojováním zákazníků, samozřejmě s ohledem na náklady

.

A ja myslel, ze nejdulezitejsi je budovani firmy ze vnitr, mit dobre uderniky, co odvadi kvalitni a dobrou praci, a sou radne ohodneceni, a ne ze je budu zdimat dle prani zakaznika. lol, asi ziju v naky spatne naivni predstave.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autosklo PM

30.6.2009 v 14:05 | Nahoru | #2

Natsu>
A ja myslel, ze nejdulezitejsi je budovani firmy ze vnitr, mit dobre uderniky, co odvadi kvalitni a dobrou praci, a sou radne ohodneceni, a ne ze je budu zdimat dle prani zakaznika. lol, asi ziju v naky spatne naivni predstave.



Problém je v tom, že ty máš šéfa debila a z toho usuzuješ, že je debil zákazník
Šéf si musí určit podmínky, kterých je schopen a ty zákazníkovi nabízet Neměl by zákazníkovi slíbit něco, co udělat nemůže nebo k tomu nemá možnosti
Tedy stále platí, že zákazník náš pán, ale ve smyslu "jednat seriózně" a udělat, co JSEM SCHOPNÝ a pokud nejsem schopný, zákazníkovi případně poradit, objasnit problém a klidně ho poslat jinam - jak psal Focke, zákazník se beztak většinou vrátí, protože zjistí, že jinde to lepší neni a nebo mu budou lhát a on si naběhne
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist