globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kawa ZXR750 a ZX7R(R)
28.5.2009 v 20:45
založil jsem toto vlákno pro ty, co mají nebo se zajímají o následující superbiky minulého tisíciletí: Kawasaki ZXR750, ZX7R a ZX7RR. Chtěl bych zde řešit nejrůznější věci jako opravy, údržbu, tunning, fotky,...
Prosím jen, aby Ti, co nemají podnětné příspěvky "k věci" aby si klidně četli, ale nevkládali žádné "moudra nebo doměnky", o to tu fakt nestojím. Rovněž příspěvky typu - je to stará vrána, gsxr je ve všem lepší jsem už četl 100x.
Opravdu Vás nikdo nenutí sem vkládat své názory a plevelit to tu nesmysly, jedna paní povídala, a pod. však to znáte. Naopak lidem, co mají co říci, měli tuto motorku, nebo jí mají a jezdí, závodí, mají pěkné zajímavé fota, klidně přispívejte, Vám je tento thread určen

Děkuji.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

30.7.2009 v 15:10 | Nahoru | #121
WARP> dej si někdy zxr 750 91-92 vedle zx7r a zjistíš že zx7r je pocitově těžší, těžko říct čím to je. No tak to je asi jasný ne?! Do jakýkoliv motorky když nasypu tak to bude stíhat o dost silnějším a novějším motorkám, kort karbec kterej se laďí nejlíp. SRAD je prostě lepší, neřeknu ti v čem. Je lepší ve všem a to že zx7r má kayabu nic neznamená, můžeš mít obyčejný OHLINSI a nebudou lepší než třeba origo podvozek, to je jen značka a neznamená že ti zaručí úspěch. Prostě se někdy svez na SRADOVI a poznáš o čem to je. ZX7r je pouhopouhej vzhled a na zatáčky vážně není, poznáš to když příjde na řadu přehazování mašiny ze dtrany na stranu tak ti frnkne každej až na nějaký FZR 1000 atd. Tak to prostě je, nevím co bych ti k tomu řekl víc. SRAD je zábavnej což zx7r není a když jsem já sednul ze zx7r na SRADA tak jsem čuměl jak idiot, pořád se zvedal, byl lehounkej, zábavnej, to zpracování, budíky prostě všechno je pecka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

30.7.2009 v 16:17 | Nahoru | #122
GRASSEL> ...tak proč píšeš do týhle diskuse? Pokud není, založ SRAD forum.

1 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

30.7.2009 v 17:34 | Nahoru | #123
.

(reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

30.7.2009 v 21:54 | Nahoru | #124

Aaron929>GRASSEL> ...tak proč píšeš do týhle diskuse? Pokud není, založ SRAD forum.



jelikož je to pro lidi co s ní maj zkušenosti, co jí měli nebo mají ať se podělej tak si to přečti v nadpisu vlákna než na mě začneš reagovat. Nojo klucí, já vám říkám jak na tom zx7r je oproti konkurenci ve stejný době

Naposledy editováno 30.07.2009 21:55:45

(reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

30.7.2009 v 21:54 | Nahoru | #125
Bubrak ZX10R> chtěl si snad něco říct Bubro???

1 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

31.7.2009 v 01:59 | Nahoru | #126
Sou to fakt pekny motorky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

31.7.2009 v 07:21 | Nahoru | #127
Bubrak ZX10R> tak to máš pravdu, zxr i zx7r má krásnej design

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

31.7.2009 v 08:14 | Nahoru | #128
GRASSEL> Zdar chlape. Hele na SRADU jsem jezdil a je to fakt pecka, obvzlášť motorově, to mi přišlo že u vrchu na něj neměl ani Faroš z 1998, jediné co bych mu vytknul, tak byly brzdy. Byly super silný, ale přišly mi vcelku necitlivý. Ale ohledně vnímání hmotnosti a ochoty zatáčet, mi teda příjde lepší ZXR a to o třídu. Jak ta mašina lehce a snadno zatáčí a to i na mrdkoidních BT020 (které tam teď mám, než skončim renovaci, pak tam půjdou Pirreli Dragon Corsa3 - a to si nedovadu představit jaký to bude potom svezení), navíc má neuvěřitelnej grip ! Řikám za sebe, jzdil a vlastnil jsem už hodně motorek a to podstatně novějších, ale takhle nadšenej z podvozku jsem byl naposled na svoji ZX6R r.v.06 se zvedlim přepačkem zadního tlumiče a tudiš strmějšim řízenim a nebo na svoji Ducati 916 !

Naposledy editováno 31.07.2009 08:14:32

(reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

31.7.2009 v 08:25 | Nahoru | #129
DevilZXR> zdarec, no hele brzdy na SRADOVI se musej udržovat, jako všechny šestipísty i na ZX7r nebo na 1000 k1-2 co mám teď ale pancíře to chce tak jako tak, géčka jsou na brzdy nic moc. Chápu tě, ono totiž zxr 750 do zatáček jakoby padá. Jak jsem řekl, zopakuju ještě jednou

ZXR 750 je legenda ve svý době pecka jako svině a nic na ní nemělo

ZX7R však žádná legenda není, je jen o vzhledu. Všechno ostatní stojí za nic a kawa krom vzhledu odflákla snad všechno.

jinak k tomu SRADOVI, já teprve s ním zjistil co to je střílet zatáčky ve fakt hustý rychlosti, to co mi zxr ani zx7r nedovolila, najednou jsem zatáčky jezdil daleko rychlejc a SRAD chtěl ještě víc, to co ti nabízí v zatáčkách je mazec. A co se týče motoru tak máš pravdu že nahoře byl bezkonkurenční, tam jel jako magor. Jel jsem na 900rr 1999 a nahoře oproti sradovi nic moc, sice o dost dřív začínal ale taky o dost dřív končil a podvozkem SRAD o 10let napřed

Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

31.7.2009 v 08:44 | Nahoru | #130
já se vám omlouvám kluci, není to braný ve zlém jen si myslím že je to fifty fifty, nejdřív porážela kawa a pak suza je fakt že na srada nedám dopustit, přiznávám ale zkuste si to taky někdy.

Měl jsem zx7r ale hodně lidí mi říkalo, zkus SRADA to je mazec. Zezačátku jsem ho nechtěl, nelíbil se mi ale nakonec říkám ok, sedmu jsem prodal i když jsme se s ní já i mladá těžko loučily. Jel jsem pro něj a přiznám se že se mi vůbec nelíbil a kupoval ho ze zvědavosti ale pak, když stál v tý garáži a pyšnil se mezi ostatníma motorkama absolutně jiným vzhledemtak jsem se málem posadil na prdel (ale pořád to nebylo ono) vytáhnul ho, otočil klíčkem a zapnul chcípák na start, ozvalo se krásný bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzm jak natáhlo čerpadlo gas pak naskočil, i když měl svody i laďák akrap titan tak zvuk nic moc a tichej oproti sedmě která měla zvuk masakrální. Sednul jsem na něj, nádherně lehkej a pocitově stejně jako R6 01 kterou měl v tý době kámoš -nádhera koupil ho a než jsem odjížděl říkal jsem si (nebudu za magora, je to sedumpade jako sedma tak za to vemu, jen je to přece lehčí, nic víc) vzal jsem za jedničku, ve spod netáhnul ale v osmy to bylo jakoby se dočista zbláznil - okamžitě na prdel (ze sedmy a zxr jsem to neznal, stavět na zadní by jí mohlo tak 10 ukrajinců) kopnul jsem dvojku a zase to samý každej horizont po prdeli. Pak když stál v garáži a měli jsme ho tak tejden tak já i moje mladá jsme si uslintly, byl nádhernej svým jedinečným vzhledem a musím dát za pravdu a poděkovat těm co mi říkali ať ho zkusím.

zx7r je super stroj ale v testu se SRADEM stejnýho roku nesrovnatelný.

Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

31.7.2009 v 08:49 | Nahoru | #131

1 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

31.7.2009 v 10:38 | Nahoru | #132
no tak tu debatu Srad vs. Kawa ukončíme a začneme opět s příspěvky k věci, jinak se v tomhle threadu zase všechno ztratí a zaplácneme to blbostma. Díky.

(reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

31.7.2009 v 10:45 | Nahoru | #133
WARP> jinak bych chtěl říct že zx7r je motorka co mě naučila dost a doporučuju jí i lidem co nemaj tolik zkušeností jelikož je klidná co se týče nějakýho odlepení předního kola od země a nestability. Díky tý váze je na rovinkách klidná a držící stopu

Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

31.7.2009 v 10:59 | Nahoru | #134
tenhle model jsem měl

Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

31.7.2009 v 11:07 | Nahoru | #135
tady ty jsou krásný

Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

31.7.2009 v 12:07 | Nahoru | #136
čus, taky jsem jí měl, ale před tejdnem jsem jí prodal s tím, že už budu jezdit jen na krosce... no a jen si jí týpek odvez, tak se mi zastesklo a už jsem zas koukal do inzerátů co by se kde dalo splašit. zatim to vypadá na hondu sp1 protože mám pro tydle pořádný superbiky prostě slabost. ale zpátky ke kawě, vzhledem je to pořád jedna z nejhezčích motorek, to bez debat. při manipulaci na místě je těžká jak prase, ale jen co se rozjede tak se nádherně ovládá, jen teda ta nádrž je hrozně bachratá. zase teda jsem s tim jezdil často s mladou na dlouhý štreky takže to jsme zase tu její velikost ocenili. jinak myslim že ten motor je nezničitelnej a na rozdíl co jsem slyšel třeba o yamahách že žerou olej tak tenhle ne, jen jsem nechal seštelovat ventily a po zimě vyměnit palivový čerpadlo a jinak pohoda. s týpkem co si jí odvez zůstávám v kontaktu takže doufám že mi jí zas někdy půjčí. mít kešáky navíc tak si jednu koupim a taky bych si jí nechal na pořád a zkusil na to dát co nejvíc dílů ze závodní zx7rr (hlavně tu vidli- ta je fakt libová, a kola)

Naposledy editováno 31.07.2009 12:12:19

Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

31.7.2009 v 12:10 | Nahoru | #137
)

Naposledy editováno 31.07.2009 12:11:27

Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

31.7.2009 v 13:40 | Nahoru | #138
mb - ono to je ale zase o penězích a čase stráveném na Ebay a rozesíláním poptávky po RR dílech. Stojí to hodně peněz...je o to mela...a nejvíc mne zatěžuje Ebay. Pokud píšeš o tý vidli, tak WP nebyla jen na zx7rr wsbk ale jezdily ji i jiné týmy. Je z roku 2002, takže o odst později než vyjela zx7rr z továrny. První wsbk u RR měly samozřejmě závodní Ohlinse.
Jenže ty vidle i dnes jako second.hand jsou velice málo sehnatelné (Ohlins se dá v různých verzích na ebay natrefit) ale za ranec, WP jsem v této kategorii na Ebay ještě nenašel. Pohybujeme se řádově cca 5000EUR výše, vyjímečně se dá nějakej ten Ohlins koupit i za cca 2500EUR.

Asi nej rarita na wsbk je ten zadní swingarm. Novej prý stával 14000EUR !!! Když se dneska nějakým zázrakem podaří sehnat (což je spíše vyloučeno), tak stejně stojí cca 4-5000EUR, jo jen ta pitomá kyvka...

proti tomu jsou karbce, Mg kryty, Ti šrouby, Mg kola prkotina..., nedávno jsem na ebay vydražil racingový teploměr na zx7rr, viz. foto (je bez sensoru - ten mám poškozenej doma, snad ho opravím).

Naposledy editováno 31.07.2009 13:41:56

Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

31.7.2009 v 13:44 | Nahoru | #139
teploměr
[URL= s WP RCMA 5000
[URL=

Naposledy editováno 31.07.2009 18:55:49

Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

31.7.2009 v 13:59 | Nahoru | #140
jo jo taky mi to nefachčí... no to je jasný že by člověk musel mít hafo peněz no... ale docela by mě lákalo si nějakou takovoudle kultovní motku koupit jakoby navíc, dát to trochu do kupy a někam uložit a pak to vytáhnout třeba za 30 let jako veterána i když to už stejně třeba nebude ropa

Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

7.8.2009 v 09:06 | Nahoru | #141
Cauko som rad ze je to to forum a posielam vam svoju tetusku ZXR750RR Kit KAWASAKI 142PS

[img]

Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

7.8.2009 v 09:15 | Nahoru | #142
Ja niak neviem ako dat viacero foto do jedneho ramceka

[img]

Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

7.8.2009 v 09:16 | Nahoru | #143
Tak skusim takto OHLINS zadok TERMINONI zvody tlmic

[img]

Naposledy editováno 07.08.2009 09:17:28

Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

7.8.2009 v 09:18 | Nahoru | #144
Tlumic

[img]

Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

7.8.2009 v 09:19 | Nahoru | #145
OHLINS tlmic riadenia

[img]

Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

7.8.2009 v 09:20 | Nahoru | #146
Prekopane brzdy na radialky.

[img]

Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

7.8.2009 v 09:21 | Nahoru | #147
Len otackomer teplomer

[img]

1 reakcí na tento příspěvek Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

7.8.2009 v 09:30 | Nahoru | #148
Bez starteru dobijania opacne radenie, predne koleso je odlachcene neviem aka znacka ,prednetlmice WP struny inac standard,rozety na 520 retaz,zavone rukovete, rychlo pal jedno lako len vypinac "on-off kitova riadiacka mitsubisi,ostre vacky, ine casovanie predzapal, RCkove karbece trisdky od 145-155 ihly L,K,M, karbon velke sanie bez filtru vyvedene okrem jednej diery na strane aj nad chladic,kvoli saniu prevarena nadrz, teraz som menil sviecky NGK 16-10 nerobia sa ale nahrada NGK R0373A-10 72euro kus zohnal som ich za menej ale pekne som zahucal. tak zatial len takto

[img]

Naposledy editováno 07.08.2009 09:47:47

(reakce na) Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

7.8.2009 v 13:44 | Nahoru | #149
mates750>
Krása A jak vložit víc fotek do jednoho rámečku najdeš zde.

Kawa ZXR750 a ZX7R(R)

8.8.2009 v 01:03 | Nahoru | #150
to Mates750

chlape, tak to jsi jeden ze dvou, třech lidí co maj tenhle klenot v ČR. Máš to rok 1993-4? U nás jedna závodní na okruhy taky odlehčená jezdí,s Akrapovičem, ale prodat ji ten pacholek nechce.
Jestli budeš mít chuť, můžeš sem vypsat co všechno je na tvý kawě kitový a jiný-tuningový? Jak jsi docílil 142koní? Vím, že kit Igniter posune omezovač o cca 2000RPM nahoru, vačky taky a otevřenej filtr s karbcema, vejfukem,..ale +20koní, to je nářez.
Jinak ty brzdy máš furt axiálky, na radiální uchycení bys musel mít šrouby co držej třmeny v ose motocyklu (myšleno ve směru jízdy), takže tam máš adaptér a na něm Nissiny z jinýho stroje ale stále axial.
btw. máš na ní kitový chladiče (2ks) nebo oem z výroby? Kola pokud jsou z Mg tak to budou asi Marvic nebo Marchesini, oboje dělaly 3paprsky.

Pěknej stroj

Naposledy editováno 08.08.2009 01:14:04
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sitko palivoveho kohoutu Kawasaki ZX7R sancho66 2 5.10.2022 v 15:21 Bigulin
kůže nebo koženka? [1, 2] Kawasaki ZX7R Thunder 35 28.6.2021 v 11:09 AlešT
VTX 1800 Kawasaki ZX7R, Honda VTX 1800 Cuba_GSXR 16 9.5.2020 v 15:30 Kave666
Kawasaki ZX7R bez sytice nejede Kawasaki ZX7R sancho66 11 27.11.2019 v 09:43 mischa638
Kawasaki ZX7R - problém s pumpou Kawasaki ZX7R TheBudhaaa 5 13.9.2019 v 11:28 goodJoe44


TOPlist