Na jawě (nejen) nejvíce dělají výfuky, s doutníky jsem jezdil v pohodě za 4l/100km, s dvoukomorákama 5,5l/100km a to se musím hodně krotit. Uvažoval jsemo odlehčené klice, protože jsem na 634 měl kliku odlehčenou o 4 kg, tedy o třetinu a motorka jela parádně, měla i spodek, spotřeba kolem 7l, věechny kopce krásně zvládala na čtyřku a držela 100km/h do kopců. Na na 640 jsem to nakonec zamítl, stačil odát dvoukomoráky, trochu si pohrát s nenastavitelným VAPE předstihem, výškou jhely a tryskou (stejěn tam nakonec skončial orig tryska) a jawa jede krásně, dvoukomoráky udělaly nejvíc, ale bylo nutno změnit polohu jehly a předstih, protože to mělo katastrofální díru ve 4tis ot/min. Nyní jawa má najeto 85tis km, v 65tis první výbrus, na dálnici jede skutečných 135km/h, mám těžší převod, vzadu menší rozetu, vepředu o zub více, maximálka je na jawě k ničemu, protože pří těch 135km/h se dokáže rozvlnit jak úžovka a to mám nové všechny tlumiče, hustší olej a podložené pruřiny vepředu.. Do jawy jsem investoval hodně (více než do VFR)a nelituju toho, ale do kitu bych teda neinvestoval..