globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda neHonda
15.4.2009 v 21:54
Tak jsem nějak z těch Honda modelů rozpačitý.
Dříve bych si jiný model nekoupil, ale po mojí loňské havárii si nejsem až tak jistý co příště pořídit. Jestli ještě bude nějaké příště. V srpnu koupená CBF1000, po koupi následně reklamovaná, že mezi kvalty se nachází falešný neutrál, mě v říjnu vyklopila. Od října do března v nemocnici, bylo to zlé

[url= zlomených žeber, 7 polámaných obratlů, mozek koukal na nebe,
zdevastované plíce...
V září jsme se s technikem domlouvali na zkušební jízdě - ten ujel cca 6km a nic. Já mu říkal, že to je otázka projetí cca 100km, někdy 2x někdy nic. A on po 6 km nic.
Tak že to necháme dojezdit do konce sezony a pak na prohlídku. Moje blbost. Po nehodě soudní znalec potvrdil (mám to písemně s fotkama), že falešný neutrál je mezi všema rychlostma. Je to jen otázka intenzity řazení. Soudní znalec mě přizval do servisu a ukázal mi, že falešný neutrál lze nastavit tak, že najdeš mrtvou polohu kulisy kterou na jednu stranu přetahují pružiny "A" a na druhou v protisměru pružiny "B".
Stejná převodovka jako u Fireblada.
Po nějaké době ti to skočí z falešného neutrálu dolů na nižší stupeň a to způsobí zvýšení otáček motoru, což na krátkou chvíli blokne kolo, změní trajektorii jízdy motorky a můžeš dopadnout jako já.

Naposledy editováno 16.04.2009 12:37:04

1 reakcí na tento příspěvek Honda neHonda

15.4.2009 v 23:30 | Nahoru | #1
Sekáči!
To je fakt mazec!!!
Musím uznat,že máš fakt pevnou vůli žít.
K tomu řazení :
Falešný neutrál se především podaří, když ženeš motorku na mezní výkon a tak se tam ty vysoké otáčky a krouťák projeví. Mě se to stává výhradně na okruhu,kdy z ní ždímu maximum.
Nemohu posoudit,zda je to chyba tvé razantní jízdy a nebo je opravdu vada v převodovce/spojce.
Každopádně asi teď budeš lítat s větším repektem. Holt taková CBF ti žádnou chybu neodpustí
Tak hodně štěstí a hlavně dalších pohodových kilometrů

(reakce na) Honda neHonda

15.4.2009 v 23:44 | Nahoru | #2
miki_pilot> Mám přesně OPAČNÉ zkušenosti: občas jsem přeřazoval zlehka a v nízkých otáčkách, třeba 3-4000, z trojky na čtyřku , třeba při jízde z kopce nebo před semaforem ve městě. V tom okamžiku se tam dal cítit falešný neutrál. ale když se řadí normálně nahoru v tahu a přeřazuje se nad 4000, tak se falešný neutrál nikdy neprojeví.
A rozhodně to není značkou, protože stejné poznatky mají kluci s Yamahou, Suzuki, Triumpem, atd.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 Bubo32 15 29.4.2024 v 15:42 Bubo32
Honda CBF 1000 servo vyfuku Honda CBF 1000 Bubo32 9 22.4.2024 v 18:25 Malp
sena 50s Honda CBF 1000 Krtek215 17 10.4.2024 v 14:31 Luba007
Přepínání celkových a denních kilom... Honda CBF 1000 CBF1000ABS 2 27.3.2024 v 00:23 CBF1000ABS
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 Bubo32 15 23.3.2024 v 23:00 kalous72


TOPlist