Podle mě to neni nic moc přívětivýho.
1 reakcí na tento příspěvek Zamyšlení nad Streetfighterem
Petře to je kachna - při posledním měření měla na zadním kole 167,5 koně - vačky z F4RR, řídící jednotka MV Corse, Pow.komander, svody Lafranconi MV Corce a koncovky RP-tuning - teď dolaďujeme podvozek. Jede fakt strašně - S1000RR mi dá na cílovce v Brně 10m, ale třeba Panigale nedá Brutale ani rovně.....a v zatáčkach je to šílenost! Já na ní nemam ruce, ale třeba Abaja na ní dal Brno 2.08!!!
Tech 167 koni na kole je 190 koni na motoru. To je naloz jako krava. To verim ze se taha s kapotama.
1 reakcí na tento příspěvek Zamyšlení nad Streetfighterem
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamyšlení nad Streetfighterem
drippera píše: Vole to sů také řeči....
Na normálních silnicích je to hlavně o tom pilotovi a né o stroji. Dobře, možná někde potáhnem a kósek poodjedeme, ale za další zatáčkou se zase sjedeme. Normální jízda oklo 120km/ furt a seš v klidu. A je jedno, jsetli jede Panigale a nebo 696.
Já jel jednou zadem z Rožnova na Vsetín (na SF a pojel mě magor na okufrovaným Navigatoru1000) Nechápal jsem, jak to do těch zatáček posílá, jel jako by mu šlo o život a já ho prostě nemohl dojet. Bojím se, přiznám to a musím se s každé jízdy vrátit domů, tak proč zbytečně riskovat. Jezdím tak, že to mám pořád 100% pod kontrolou. A vychází mi to mimochodem už 20let! 3 x ťuk...
V Brně na okruhu jsem využíval potenciálu Streetfightera, to jo a tam to šlo poznat, rozjančený borec na SV650 mi to poslal na brzdy ve vinglu, no a já motorku narovnal a ve stoupání k cílovce týpek nechápal, co že ho to tak zesměšnilo...
Tím netvrdím, že jsem všechny udělal jen výkonem motoru, našlo se pár jedinců (GSX-R, RSV1000, R1) která jsem zas vybrzdil já a nebo které jsem vzal v zatáčce venkem s kolenem na zemi, to zase joo, ale nejsem Rossi a tak jezdím tolik, na kolik se cítím.
A za kolik to Brno jezdíš?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamyšlení nad Streetfighterem
drippera píše: Váňa> Tak to ti nepovím. Kdysi dávno mi to měřili na GSX1400 a bylo to nějakých 2:40:086 Vod tý dobyj sem se asi trošku zlepšil, ale neměřím si to. Tipuju 2:02:000 nebo tak nějak...
Nemichej tady casy z Brna a z Mostu. Bud jedno nebo druhy.1 reakcí na tento příspěvek Zamyšlení nad Streetfighterem
pylot píše: Tak jsem nebyl lenivej a zeptal jsem je Pepy co je na tec 170 konich pravdy. Prej je to kachna. Pri poslednim mereni 167,5 kone na kole. Ty kravo to je naloz. Prej jediny co mu ujede je bawor a kdyz jsem vycetl co tam vsechno ma za dily tak jsem vejral. Asi to stalo peknej balik.
Ono taky zalezi kdo to meri, Frank na k7 co ladil kaczerovi nameril pres 200ps a to nemela do motoru sahnuto, u murkina mel tohle v te dobe odbrzdeno tusim cihakovo superbike k7 :)
1 reakcí na tento příspěvek Zamyšlení nad Streetfighterem
Dojíždím instruktora, na cílovce se řadím za něj a jedeme... Tohle kolo bude parádní, jsem hned druhej. Pepek mě vidí v zrcátku a už v první zatáčce si to dáváme v pěkném kalupu. Držím se ho a na rovince zase zpomalujeme, čekáme na skupinku. Mírná levá, přidáváme a do další levé už moc nebrzdí. Nesmí mi ujet, myslim si a jedu jeho rychlost, jeho stopu a vysedám. Hned překlápíme do pravé. No ty krávo! Takle rychle jsem tyhle zatáčky ještě v životě nejel! Ladně, vlastně bez brzd. Kruci, rychlost je opravdu velká a pokud se nechci válet v kačírku, musím to opravdu "položit". Půl prdele venku, koleno na zemi a ruce lehce na řidítkách. Žádná křeč, žádné brzdy a najednou...je to tady! (To, co vám teď tady popíšu, trvalo asi desetinu vteřiny. Přesto mi to přišlo, jako celá věčnost.) Přední kolo ztrácí kontakt s vozovkou. Předvídatelně, pomalu se mi řidítka ztrácí z pod ruk. Cítím, jak koleno bořím do země a o asfalt škrčí i slider na botě a asi jiskřím. Je kovový. Prdel vracím do sedačky a motorku malinko rovnám. Na brzdu a ani plyn jsem ani nesáhnul. Jen jsem vlezl instinktivně zpět do motocyklu. Malinko jsem vyjel z ideální stopy, ale pořád tam byla rezerva na bezpečné zatočení a jistý průjezd zatáčkou. Za Pepkem jsem ani moc nezaostal a letíme dolů na stadion. Ovšem já za infarktového tepu!!! Před další zatáčkou, tentokrát pravá, ta dvojitá, co se jezdí najednou mi Pepík ukazuje, že asi málo vysedám a vystrkuje svou ocelovou prdel ze Speed tripla a ukazuje mi a gestikuluje, jako že "vysedej víc" "neboj se toho voe". Já mu ukazuju něco jako že mi lepí a tak, ale jemu je to evidentně jedno. Přiznám se, potom mi docela ujížděl a trvalo asi další dvě rundy, než jsem získal ztracenou důvěru v přední gumu. V depu tuhle situaci řešíme s pepou i s Carlosem Táborským. Ptám se, jak je tohle možný? Gumy Pirelli Corsa III, zahřáté na ideální teplotu a podmínky taky jako z katalogu. Nafouklé na předepsané tlaky. Důvody tady máme dva....
1. poserproužky
2. r.v.2010
Vysvětlim. Já se v tom šíleném náklonu dostal až na hranu přední gumy, kde je vždycky kousek černýho mazlavýho "poserproužku". Na zadní gumě to i na normální silnici ojedu až do kraje, ale předek, ten přiznejme si má takhle ojetý téměř každý. No a právě v té zatáčce jsem se na to černé cosi dostal a na tom to uklouzlo. To, že s epsal rok 2012 a tenhle SF stál na těchto gumách na showroomu od konce roku 2009 (modelový rok 2010) je věc druhá. Která asi taky gumám na přilnavosti nepřidá.
A jaké z toho plyne ponaučení? Gumy! Vždycky nový, čerstvý, žádné slicky, prořezávky a ani pofiderně a v mrazu či na slunci uskladněné mrdky za "dobrou cenu" páč to černý zlato je to, co vás drží na silnici!
Vždycky předepsaný tlak, pokud nejsi střelec, který si může dovolit na okruhu trošku "podhustit" a hlavně čistou hlavu a nezmatkovat.
1 reakcí na tento příspěvek Zamyšlení nad Streetfighterem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamyšlení nad Streetfighterem
Ozzy_ píše: Tyvole s casama 2:30 na vydechly uplne seriovy sestce se nedotknu cely brno kolenem zeme ....
Musis ho vic vystrcit. Ja se taky nikdy v zivote kolenem zeme nedotknul.Stev píše: má mnohem lepší výjezd, kdybyste si prohodili stroje udělá ti to samý.
Jo Vsichni si mysli jak "to tomu druhymu jede" ale vetsinou rychlost na vyjezdu dela rychlost na konci cilovky. Kdyz nekdo promrda zatacku, ani bawor mu nepomuze, protoze na rovince nestaci smaznout ani sestku, a na brzdach uz je zase druhej. Pokud pepa umi zaject brno spolehlive kolem 2:15ti (a to umi ) tak si te namaze na chleba kdekoli i na sestkovym hornetu, protoze to na nem da za 2:20 ....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamyšlení nad Streetfighterem
pylot píše: Musis ho vic vystrcit. Ja se taky nikdy v zivote kolenem zeme nedotknul.
Jo, ja se kolenem obcas dotknu, ale spoutstu kol ne. Posledne me kluci peskovali ze sedim moc vzadu. A ja sem proste klasickej rovinkar, pomalej nalet do zatacky, zjistim to jeste pred apexem, snazim se tam narvat plnej, a koleduju si o hasana. Pred dalsi zatackou si uminuju ze to tam poslu plynule a rychlejs, ale dopadne to zase stejne Musim se na pristi sezonu domluvit hned na zacatku s filou at me roztaha ....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamyšlení nad Streetfighterem
Srsen umi Brno vazne za 2:15? A to jsem o nem slyel ze to moc okruhovej jezdec neni.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamyšlení nad Streetfighterem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamyšlení nad Streetfighterem
dakarista píše: drippera> tak ona Corsa III není zrovna guma na okruh na todle moto
Je to standartní obutí, které na SF dává fabrika. DIABLO CORSA III. Myslím si, že je to sporotvní guma na normální silnici, na které se ovšem dá i na okruhu obstojne zajet. Nebo se pletu?
1 reakcí na tento příspěvek Zamyšlení nad Streetfighterem
Co se tyce sjeti predni gumy a tvy foto predniho kola, kolega temer nevyseda, vubec nedava koleno a na beznejch cestach na litrovym SS mel predek vzdy sjetej az na hranu jako vetsina lidi zadek. Proste to ma asi s naklonem trochu v p..i
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamyšlení nad Streetfighterem
1098S píše: Co se tyce sjeti predni gumy a tvy foto predniho kola, kolega temer nevyseda, vubec nedava koleno a na beznejch cestach na litrovym SS mel predek vzdy sjetej az na hranu jako vetsina lidi zadek. Proste to ma asi s naklonem trochu v p..i
To zalezi na rafku, na typu gumy a na rozmeru. Ja jezdil na SV vzadu dunlop qualifier 160/60-R17 a kdyz jsme to porovnavaly tak kraje mela vic strmy nez supercorsa v rozmeru 180/60-R17 na RSV. Nektery gumy nejde sjet do kraje.Naposledy editováno 08.12.2012 10:48:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamyšlení nad Streetfighterem
pylot píše: To zalezi na rafku, na typu gumy a na rozmeru. Ja jezdil na SV vzadu dunlop qualifier 160/60-R17 a kdyz jsme to porovnavaly tak kraje mela vic strmy nez supercorsa v rozmeru 180/60-R17 na RSV. Nektery gumy nejde sjet do kraje.
Nojo, když máš úzkou gumu na širokém ráfku, tak se není čemu divit ...na 6palec patří 190
Naposledy editováno 08.12.2012 11:43:49
dakarista píše: Nojo, když máš úzkou gumu na širokém ráfku, tak se není čemu divit ...na 6palec patří 190
Zase profil 60. To uz je kopec jako krava. Ale to je jedno. Pointa byla v tom ze prouzky na stranach vubec nic nevypovidaj o rychlosti jizdy nebo naklonech, protoze kazda guma je jina atd... Mimochodem kdyz uz jsme u toho RSV. Jaky mas zkusenosti se standardnima rozmerama 190/50 a 180/55? Je to s tou 180 opravdu lip ovladatelny?Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 32 | 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER |
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Agnosy | 5 | 5.11.2022 v 13:41 juraaa |
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 1 | 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF |
Suchá antihoppingová spojka pro V2 [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Kirdishack | 46 | 17.8.2022 v 12:24 Kirdishack |
MCF Slušovice autorizovaný servis D... [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Lukes. | 33 | 28.6.2022 v 22:21 Jirka4137 |