paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zamyšlení nad Streetfighterem
27.3.2009 v 14:57
Tak jsem zabrouzdal na jeden onboard z nového Streetfightera a trochu mě zarazilo, že bezprostředně po zvednutí do svíce motorka přestává mazat (viz palubka). To dělaj všechny duc duc?

Podle mě to neni nic moc přívětivýho.

5.12.2012 v 18:14 | Nahoru | #181
O vackach minule nic nerikal... tak on asi nepusti do sveta presne co tam je. Kazdej si to trochu taji

5.12.2012 v 18:51 | Nahoru | #182
dakarista> Tak doslovne psal toto:

Petře to je kachna - při posledním měření měla na zadním kole 167,5 koně - vačky z F4RR, řídící jednotka MV Corse, Pow.komander, svody Lafranconi MV Corce a koncovky RP-tuning - teď dolaďujeme podvozek. Jede fakt strašně - S1000RR mi dá na cílovce v Brně 10m, ale třeba Panigale nedá Brutale ani rovně.....a v zatáčkach je to šílenost! Já na ní nemam ruce, ale třeba Abaja na ní dal Brno 2.08!!!

Tech 167 koni na kole je 190 koni na motoru. To je naloz jako krava. To verim ze se taha s kapotama.

5.12.2012 v 18:56 | Nahoru | #183
Nedavno psal zkracenejsi verzi, ale coz je fuk.

5.12.2012 v 20:49 | Nahoru | #184
Ať tak a nebo tak, bez keců se jedná o ty nejpovedenější nakedy sočasnosti...

A každý si v nich najde to svoje. Já upřednostním průběh, zvuk a charakter véčkového (elkového) agregátu a někomu zase sedí supersilný a uječený čtyřválec. Proč ne.

5.12.2012 v 22:56 | Nahoru | #185
Obě jsou krásné,ale SF má hezčí světlo a předek celkově. Ale raději bych okruh drásal 4válcem

5.12.2012 v 23:05 | Nahoru | #186
JollyJoker> Me se zase asi vic libi Butalka. Je takova cistsi a jemnejsi.

5.12.2012 v 23:14 | Nahoru | #187
Brutalka je uzasna a me sedi taky vic nez sf. Ale ma to moc valcu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamyšlení nad Streetfighterem

5.12.2012 v 23:49 | Nahoru | #188

drippera píše: Vole to sů také řeči....
Na normálních silnicích je to hlavně o tom pilotovi a né o stroji. Dobře, možná někde potáhnem a kósek poodjedeme, ale za další zatáčkou se zase sjedeme. Normální jízda oklo 120km/ furt a seš v klidu. A je jedno, jsetli jede Panigale a nebo 696.
Já jel jednou zadem z Rožnova na Vsetín (na SF a pojel mě magor na okufrovaným Navigatoru1000) Nechápal jsem, jak to do těch zatáček posílá, jel jako by mu šlo o život a já ho prostě nemohl dojet. Bojím se, přiznám to a musím se s každé jízdy vrátit domů, tak proč zbytečně riskovat. Jezdím tak, že to mám pořád 100% pod kontrolou. A vychází mi to mimochodem už 20let! 3 x ťuk...
V Brně na okruhu jsem využíval potenciálu Streetfightera, to jo a tam to šlo poznat, rozjančený borec na SV650 mi to poslal na brzdy ve vinglu, no a já motorku narovnal a ve stoupání k cílovce týpek nechápal, co že ho to tak zesměšnilo...
Tím netvrdím, že jsem všechny udělal jen výkonem motoru, našlo se pár jedinců (GSX-R, RSV1000, R1) která jsem zas vybrzdil já a nebo které jsem vzal v zatáčce venkem s kolenem na zemi, to zase joo, ale nejsem Rossi a tak jezdím tolik, na kolik se cítím.

A za kolik to Brno jezdíš?

6.12.2012 v 00:12 | Nahoru | #189

Váňa píše: A za kolik to Brno jezdíš?

Velmi přítomný dotaz

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamyšlení nad Streetfighterem

6.12.2012 v 20:49 | Nahoru | #190

6.12.2012 v 21:11 | Nahoru | #191

drippera píše: Váňa> Tak to ti nepovím. Kdysi dávno mi to měřili na GSX1400 a bylo to nějakých 2:40:086 Vod tý dobyj sem se asi trošku zlepšil, ale neměřím si to. Tipuju 2:02:000 nebo tak nějak...

tak na pobaveni dobry

6.12.2012 v 22:03 | Nahoru | #192

Nemichej tady casy z Brna a z Mostu. Bud jedno nebo druhy.

7.12.2012 v 11:16 | Nahoru | #193
Já v Mostě nikdy nebyl, je to daleko....

7.12.2012 v 13:14 | Nahoru | #194

drippera píše: Já v Mostě nikdy nebyl, je to daleko....

A nechceš se tím živit? Když dokážeš s vydechlým polomotorem zajet čas o 7sekundy pomalejší než je traťový rekord Lorenza s motoGP 1:55

Neváhám a mažu do motoGP....

7.12.2012 v 13:39 | Nahoru | #195

pylot píše: Tak jsem nebyl lenivej a zeptal jsem je Pepy co je na tec 170 konich pravdy. Prej je to kachna. Pri poslednim mereni 167,5 kone na kole. Ty kravo to je naloz. Prej jediny co mu ujede je bawor a kdyz jsem vycetl co tam vsechno ma za dily tak jsem vejral. Asi to stalo peknej balik.

Ono taky zalezi kdo to meri, Frank na k7 co ladil kaczerovi nameril pres 200ps a to nemela do motoru sahnuto, u murkina mel tohle v te dobe odbrzdeno tusim cihakovo superbike k7 :)

7.12.2012 v 16:22 | Nahoru | #196

drippera píše: Váňa> sem se asi trošku zlepšil, ale neměřím si to. Tipuju 2:02:000 nebo tak nějak...

To ses vo dve fteriny lepsi nez ja, dobre to delas

7.12.2012 v 21:27 | Nahoru | #197
Volové! Když to dám pod 2:36 jsme rád. Já se bojim a prostě jsem nesměl rozbít motorku za půl mega, na který mi visel čtvrt megovej dluh. To si zkrátka nemůžu dovolit a upadneš, ani nevíš jak. Jinéj příběh se Sršáněm. Asi o pět kol dříve....

Dojíždím instruktora, na cílovce se řadím za něj a jedeme... Tohle kolo bude parádní, jsem hned druhej. Pepek mě vidí v zrcátku a už v první zatáčce si to dáváme v pěkném kalupu. Držím se ho a na rovince zase zpomalujeme, čekáme na skupinku. Mírná levá, přidáváme a do další levé už moc nebrzdí. Nesmí mi ujet, myslim si a jedu jeho rychlost, jeho stopu a vysedám. Hned překlápíme do pravé. No ty krávo! Takle rychle jsem tyhle zatáčky ještě v životě nejel! Ladně, vlastně bez brzd. Kruci, rychlost je opravdu velká a pokud se nechci válet v kačírku, musím to opravdu "položit". Půl prdele venku, koleno na zemi a ruce lehce na řidítkách. Žádná křeč, žádné brzdy a najednou...je to tady! (To, co vám teď tady popíšu, trvalo asi desetinu vteřiny. Přesto mi to přišlo, jako celá věčnost.) Přední kolo ztrácí kontakt s vozovkou. Předvídatelně, pomalu se mi řidítka ztrácí z pod ruk. Cítím, jak koleno bořím do země a o asfalt škrčí i slider na botě a asi jiskřím. Je kovový. Prdel vracím do sedačky a motorku malinko rovnám. Na brzdu a ani plyn jsem ani nesáhnul. Jen jsem vlezl instinktivně zpět do motocyklu. Malinko jsem vyjel z ideální stopy, ale pořád tam byla rezerva na bezpečné zatočení a jistý průjezd zatáčkou. Za Pepkem jsem ani moc nezaostal a letíme dolů na stadion. Ovšem já za infarktového tepu!!! Před další zatáčkou, tentokrát pravá, ta dvojitá, co se jezdí najednou mi Pepík ukazuje, že asi málo vysedám a vystrkuje svou ocelovou prdel ze Speed tripla a ukazuje mi a gestikuluje, jako že "vysedej víc" "neboj se toho voe". Já mu ukazuju něco jako že mi lepí a tak, ale jemu je to evidentně jedno. Přiznám se, potom mi docela ujížděl a trvalo asi další dvě rundy, než jsem získal ztracenou důvěru v přední gumu. V depu tuhle situaci řešíme s pepou i s Carlosem Táborským. Ptám se, jak je tohle možný? Gumy Pirelli Corsa III, zahřáté na ideální teplotu a podmínky taky jako z katalogu. Nafouklé na předepsané tlaky. Důvody tady máme dva....

1. poserproužky
2. r.v.2010

Vysvětlim. Já se v tom šíleném náklonu dostal až na hranu přední gumy, kde je vždycky kousek černýho mazlavýho "poserproužku". Na zadní gumě to i na normální silnici ojedu až do kraje, ale předek, ten přiznejme si má takhle ojetý téměř každý. No a právě v té zatáčce jsem se na to černé cosi dostal a na tom to uklouzlo. To, že s epsal rok 2012 a tenhle SF stál na těchto gumách na showroomu od konce roku 2009 (modelový rok 2010) je věc druhá. Která asi taky gumám na přilnavosti nepřidá.

A jaké z toho plyne ponaučení? Gumy! Vždycky nový, čerstvý, žádné slicky, prořezávky a ani pofiderně a v mrazu či na slunci uskladněné mrdky za "dobrou cenu" páč to černý zlato je to, co vás drží na silnici!

Vždycky předepsaný tlak, pokud nejsi střelec, který si může dovolit na okruhu trošku "podhustit" a hlavně čistou hlavu a nezmatkovat.

7.12.2012 v 21:42 | Nahoru | #198

7.12.2012 v 21:43 | Nahoru | #199
No pri rychlejsi jizde je dobry ty tlaky trosku upustit. Nebo si to aspon pohlidat aby tam byl ten predepsanej ale za tepla a ne za studena. Kdyz tam je za studena 2,9 tak pri ostrym tempu tam muze bejt klidne 3,5 a to je proste strasne moc. Ta guma pak nema prostor na deformovani a nema prilnavost.

7.12.2012 v 21:43 | Nahoru | #200

Ozzy_ píše: Tyvole s casama 2:30 na vydechly uplne seriovy sestce se nedotknu cely brno kolenem zeme ....

Musis ho vic vystrcit. Ja se taky nikdy v zivote kolenem zeme nedotknul.

7.12.2012 v 21:52 | Nahoru | #201

Stev píše: má mnohem lepší výjezd, kdybyste si prohodili stroje udělá ti to samý.

Jo Vsichni si mysli jak "to tomu druhymu jede" ale vetsinou rychlost na vyjezdu dela rychlost na konci cilovky. Kdyz nekdo promrda zatacku, ani bawor mu nepomuze, protoze na rovince nestaci smaznout ani sestku, a na brzdach uz je zase druhej. Pokud pepa umi zaject brno spolehlive kolem 2:15ti (a to umi ) tak si te namaze na chleba kdekoli i na sestkovym hornetu, protoze to na nem da za 2:20 ....

7.12.2012 v 21:55 | Nahoru | #202

pylot píše: Musis ho vic vystrcit. Ja se taky nikdy v zivote kolenem zeme nedotknul.

Jo, ja se kolenem obcas dotknu, ale spoutstu kol ne. Posledne me kluci peskovali ze sedim moc vzadu. A ja sem proste klasickej rovinkar, pomalej nalet do zatacky, zjistim to jeste pred apexem, snazim se tam narvat plnej, a koleduju si o hasana. Pred dalsi zatackou si uminuju ze to tam poslu plynule a rychlejs, ale dopadne to zase stejne Musim se na pristi sezonu domluvit hned na zacatku s filou at me roztaha ....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamyšlení nad Streetfighterem

7.12.2012 v 22:23 | Nahoru | #203
Ozzy_> Kdyby se ti nahodou nechtelo platit filatora celyho sam, tak vim o nekom kdo ho ma taky v planu pristi rok zneuzit. Treba byste se domluvili a meli to oba levnejsi.
Srsen umi Brno vazne za 2:15? A to jsem o nem slyel ze to moc okruhovej jezdec neni.

7.12.2012 v 22:58 | Nahoru | #204
drippera> tak ona Corsa III není zrovna guma na okruh na todle moto

8.12.2012 v 08:48 | Nahoru | #205

dakarista píše: drippera> tak ona Corsa III není zrovna guma na okruh na todle moto

Je to standartní obutí, které na SF dává fabrika. DIABLO CORSA III. Myslím si, že je to sporotvní guma na normální silnici, na které se ovšem dá i na okruhu obstojne zajet. Nebo se pletu?

8.12.2012 v 09:32 | Nahoru | #206
Jednou v zivote mi ujela predni guma a to na Harmanci na sterku, bylo to tak rychly ze jsem si toho "ani nevsiml" , narovnal a jel dal. Dole pod kopcem kolega nechapal ze jsem se v ty situaci neposral

8.12.2012 v 10:47 | Nahoru | #207

1098S píše: Co se tyce sjeti predni gumy a tvy foto predniho kola, kolega temer nevyseda, vubec nedava koleno a na beznejch cestach na litrovym SS mel predek vzdy sjetej az na hranu jako vetsina lidi zadek. Proste to ma asi s naklonem trochu v p..i

Naposledy editováno 08.12.2012 10:48:11

8.12.2012 v 11:43 | Nahoru | #208

pylot píše: To zalezi na rafku, na typu gumy a na rozmeru. Ja jezdil na SV vzadu dunlop qualifier 160/60-R17 a kdyz jsme to porovnavaly tak kraje mela vic strmy nez supercorsa v rozmeru 180/60-R17 na RSV. Nektery gumy nejde sjet do kraje.

Naposledy editováno 08.12.2012 11:43:49

8.12.2012 v 13:39 | Nahoru | #209

dakarista píše: Nojo, když máš úzkou gumu na širokém ráfku, tak se není čemu divit ...na 6palec patří 190

Zase profil 60. To uz je kopec jako krava. Ale to je jedno. Pointa byla v tom ze prouzky na stranach vubec nic nevypovidaj o rychlosti jizdy nebo naklonech, protoze kazda guma je jina atd... Mimochodem kdyz uz jsme u toho RSV. Jaky mas zkusenosti se standardnima rozmerama 190/50 a 180/55? Je to s tou 180 opravdu lip ovladatelny?

8.12.2012 v 16:52 | Nahoru | #210
Já nikdy 180 nepoužil, protože se akorát rozplácne a nic z toho ( protože 180=5,5" a 190 = 6") .. Jezdím 190/50 a můžu srovnat že rosso corsa je špičaťĕjší než ten samý rozměr a i ráfek v Qualifieru 2 ( nebo jak se to jmenuje) .. už od pohledu to kopalo do očí....
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 32 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Agnosy 5 5.11.2022 v 13:41 juraaa
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 1 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF
Suchá antihoppingová spojka pro V2 [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Kirdishack 46 17.8.2022 v 12:24 Kirdishack
MCF Slušovice autorizovaný servis D... [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Lukes. 33 28.6.2022 v 22:21 Jirka4137