globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zamyšlení nad Streetfighterem
27.3.2009 v 14:57
Tak jsem zabrouzdal na jeden onboard z nového Streetfightera a trochu mě zarazilo, že bezprostředně po zvednutí do svíce motorka přestává mazat (viz palubka). To dělaj všechny duc duc?

Podle mě to neni nic moc přívětivýho.


Zamyšlení nad Streetfighterem

27.3.2009 v 23:45 | Nahoru | #91
No to mi vypravuj.Vidím to stejně,ale já si dám radši čaj,nejlépe Urinal.
to víš v mém věku ta prostata už občas zlobí

Zamyšlení nad Streetfighterem

27.3.2009 v 23:58 | Nahoru | #92
Vy chcípáci ,já si jen odskočil na televizi a vy mě tady dáváte takovej céres,ještě musím pro dámy na disco a v sedm stávám makat ,zatím co vy si budete válet šuliny !!!!

Zamyšlení nad Streetfighterem

29.3.2009 v 22:26 | Nahoru | #93
Zdá se mi to, nebo ani té kapaliny v nádržkách páček měl celkem poskrovnu ?

1 reakcí na tento příspěvek Zamyšlení nad Streetfighterem

30.3.2009 v 09:49 | Nahoru | #94
Myslím si, to je upozornění, že by měl řadit.

(reakce na) Zamyšlení nad Streetfighterem

30.3.2009 v 17:05 | Nahoru | #95

Razhel>Myslím si, to je upozornění, že by měl řadit.



Šikula!

2 reakcí na tento příspěvek Zamyšlení nad Streetfighterem

21.11.2012 v 20:29 | Nahoru | #96
Hm. Zamyšlení nad STREETFIGHTEREM? Za prvé mě teda udivuje to, jak někdo dokáže řešit "kotrolku mazání" a "málo kapaliny v nádobkách" a podobný krávoviny. No budiž. Dlouhé zimní večery, že jo.
Já se nad touto motorkou zamyslil již třikrát a po třetí přistála v mojí garáži. Kurde je to asi osudový stroj nebo co. Nemůžu narazit na nic úchvatnějšího, více fascinujícího a hezčího.

Jízda na ňom je masakr a je fakt, že jezdecky tuhle bestii nepřekonám nikdy. A to mě právě motivuje a provokuje, zkoušet její limity, které jsou mimochodem alespoň pro mě hodně vzdálené. Navíc mám nyní doma verzi, která se už vlastně nevyrábí, což znamená očesaného a syrového bastarda bez elektronických pomocníků, jako například kontrola trakce (DTC). Není tu žádné ABS a chybí i antihoppingová spojka. To už je velká výzva...
Při výjezdu z vinglu chce stádo 150kobyl zkřivit zadní gumě úsměv a má tendenci poslat motorku do highsideru, když klouzne. Na předchozím modelu "S" mi do toho DTC kecala poměrně pravidelně (LEVEL3) a při tvrdém podřazení se zadní kolo roztančí jak Borhyová ve StarDance! Jedovaté brzdy, nízká hmotnost a teplota pod 10°C a máte zaděláno na pořádnej průser!
Nechci machrovat, ale tohle opravdu není motorka pro každého. Je vzteklá, tvrdá, nepoddajná, brutální a hlavně strašně krásná. Pod 4tis.ot./min. se s váma nebaví a při popojíždění ve městě z vás vytřese duši.
A přesto na ní jde jezdit ve dvou a užívat si krás Valašska. Je to jenom o úhlu pohledu a o přístupu. Nemluvim o faktu, kdy kdekoliv přijedete, vzbudí dva dunící kanony a rachot suché spojky přesně takovou pozornost, jakou si tahle potvora zaslouží.
Tohle není "sériovka sjetá z výrobní liky" s pořadovým číslem "sto tisíc" a s projevem motoru né nepodobném vysavači ETA při plných otáčkách.
Tohle je Motocykl s velkým M a každý kdo ho kdy vlastnil mi dá za pravdu...

Více se raději zamýšlet nebudu, nebo mě zas roznesete na kopytech.

Howg..





(reakce na) Zamyšlení nad Streetfighterem

22.11.2012 v 07:43 | Nahoru | #97
drippera> Dippero pujc mi toho streetfightera at si konecne prestanu myslet ze akorat moc meles.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamyšlení nad Streetfighterem

22.11.2012 v 08:27 | Nahoru | #98
drippera> začni to za prachy půjčtovat, asi tu bude mít tvoja motorka dost fanoušku...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamyšlení nad Streetfighterem

22.11.2012 v 09:49 | Nahoru | #99
Dolík....> No ja nejsem fanousek streetfightera, ale chci vedet jak velkej je dippera kecal kdyz to tady porad tak opevuje. Abych na to nesednul a misto dipperou vynasena brutalita se nedostavila pohodova a klidna jizda na silny motorce.

(reakce na) Zamyšlení nad Streetfighterem

22.11.2012 v 10:13 | Nahoru | #100
pylot> Klucí vydržajte, já vám to tu na večer ještě osvětlím...

1 reakcí na tento příspěvek Zamyšlení nad Streetfighterem

22.11.2012 v 16:40 | Nahoru | #101
Takže, cituji. MH (MOTOHOUSE 12/2012) Karel Táborský...

"Původní Streetfighter byl šílenec. Jeho 150koňovej motor dokázal k smrti vyděsit i toho nejzkušenějšího pilota. Vyžadoval totální soustředění a neodpouštěl chyby. Pokud jste mu jen na malou chvilku naznačili, že se ho bojíte, dokázal vám bez varování zaseknout sekeru mezi žebra."

"Oproti velkému bráškovi je tohle jinej svět" (řeč je o malém SF848) Jenda Karásek lamentoval nad jednostranným zaměřením a paličatostí malého SF, co by potom říkal na toho velkého?

Ano, najdou se pochopitelně i tací remcalové, kteří budou tvrdit, že jediný opravdu brutální naháč je MV Agusta 1078RR Brutale a nic jinýho se jí nemůže vyrovnat, ale pro spoustu dalších šílenců bude velký SF navždy synonymem brutálního a agresivního bajku, který musíte krotit a né se na něm jen tak vozit. A vo vo tom to kua jé!

Takže nejsem jediný, kdo sdílí tento názor a jsem rád, že se shodnem s "kapacitou", jakou bezesporu šéfredaktor MOTOHOUSE JE!

Díky Carlosi.





1 reakcí na tento příspěvek Zamyšlení nad Streetfighterem

22.11.2012 v 17:01 | Nahoru | #102
No on clanek na mh musi ctenare zaujmout a je to proste tvurci psani. Kdyz jsem cetl co v mh pisou o mym corsaru, tak jsem se divil ze to vubec EU povoli vyrabet a ze by se mel Franco Lambertini za konstrukci takovyho straslivyho motoru minimalne pro vystrahu zastrelit. A i takovy laik-jelito jako ja na tom jezdi zatim v pohode. Je treba ty clanky brat s rezervou, vcetne textu od Drippery. Ale sf rozhodne top bike je a zazitek s masovou vyrobou ne zcela srovnatelny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamyšlení nad Streetfighterem

22.11.2012 v 17:17 | Nahoru | #103
Franco82> Souhlas. Musí to být v prvé řadě zajímavé a čitelné. Ale na každém šprochu, pravdy trochu a ty naše kladiva prostě vždycky budou "hračky pro velký kluky". Já se po SF povozil třeba na šestistovce s řadovým čtyřválcem a upřímně nechápu lidi, který baví na tomhle jezdit...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamyšlení nad Streetfighterem

22.11.2012 v 17:50 | Nahoru | #104
drippera> Prave ale diky takovejmhle prirovnanim jako pisou v MH jsem zazil obrovsky zklamani z litrovejch dvouvalcu. Proste nejely jak jsem o nich cetl a uplne jsem si tim znechutil litrovy SV. Ted tady budu poslouchat jakej je ten SF zabjak, pak se na tom svezu a zjistim ze je to akorat lehci, hravejsi a o neco silnejsi RSV, ale pritom je to normalni pohodova motorka... a budu zklamanej ze to neni takovej dravec jak jsem cetl.

Zamyšlení nad Streetfighterem

22.11.2012 v 17:59 | Nahoru | #105
drippera> to už teď po 8 rokach na gsxr nechápu ani já... su prostě už rozeztany. ale v suzuki by mohli dostat rozum, sundat z nové gsxr kapoty, dat jen jiné řídítka a to by byl megamazec GSR 1000

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamyšlení nad Streetfighterem

22.11.2012 v 18:11 | Nahoru | #106
pylot> No Litrové SV a Tuono byl obrovskej skok. To zklamání u Suzuki docela chápu. Aprilie je hravěší, silnější, lehčí a lépe brzdící. Dále a s větší ochotou se vytáčí a podvozkově o 100% lepší. Skok mezi SF a Tuonem už není tak obrovský, ale pořád je to kus cesty. TUONO je proti SF opravdu "velká motorka" a její vznik datující rok 2006 musí být někde vidět. Je to věc úhlu pohledu, ale SF je menší, tvrdší, silnější, hezčí a větší neposeda. Desetkrát lépe brzdí! Má jinej posez, ono tyto motorky jsou sice jedné kategorie, ale jsou od sebe vzdálené pár světelných let a každá to "řádění" pojímá trošku jinak.
Každopádně pro mě je to srdcová záležitost a i když bude třeba nový "SUPERDUKE RC8" vítěz testu, SF neporazí. Letmáč, trubkový rám, suchá spojka a nápis DUCATI na nádrži nepředběhne NIC!

(reakce na) Zamyšlení nad Streetfighterem

22.11.2012 v 18:29 | Nahoru | #107
drippera> Tady ani tak nejde o ty vykony. Pro zacatek bych oc nesouhlasil s tim ze by bylo tuono nejak silnejsi nebo lehci nez litrovy SV. Asi o trosku ale nic zasadniho. Az model postavenej na zakladu rst z roku 2004 byl jinde. Ale jde spis o zazitek z jizdy. Treba takovy litrovy GSXR je taky haffo silnejsi lehci a obratnejsi nez RSV, ale prislo mi nudny. Fungovalo skvele ale byla to hodna kocka. A ted tadu ctu ze SF je drsnak a zla a agresivni motorka. Co kdyz je jenom silnejsi a ja se na ni svezu a nebude tam znat zadna brutalita ani agresivita? Co kdyz to bude jenom precizne fungujici a o neco silnejsi motorka nez to moje RSV? To me pak zklame protoze se budu tesit na to jaka to bude nehorazna bestie a ona to bude vlastne "jenom" dobra motorka. A tak se te jako majitel litrovyho surovyho dvouvalce ptam: je to skutecne takovej zabijak jak vsude pises a nebo je to jenom paradne fungujici stroj?

1 reakcí na tento příspěvek Zamyšlení nad Streetfighterem

22.11.2012 v 19:35 | Nahoru | #108
Je to proto, že Drippera neměl nikdy S4RSko... ...to si mohlo nechat o DTC, ABS a jinejch písmenkách jen zdát...

(reakce na) Zamyšlení nad Streetfighterem

23.11.2012 v 10:57 | Nahoru | #109

t_freedom píše: Je to proto, že Drippera neměl nikdy S4RSko... ...to si mohlo nechat o DTC, ABS a jinejch písmenkách jen zdát...


No jo, v době kdy bojovalo o mou přízeň (ten S4R) jej porazila aprilia Tuono!

Zamyšlení nad Streetfighterem

24.11.2012 v 08:52 | Nahoru | #110
jj S4R Testastretta měl jsem tu čest ji projet. Něco tak neuvěřitelného nasraného jsem snad nejel. Můžu jen odhadovat jak pak jede Streetfighter.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamyšlení nad Streetfighterem

25.11.2012 v 13:20 | Nahoru | #111
drippera> "Já se po SF povozil třeba na šestistovce s řadovým čtyřválcem a upřímně nechápu lidi, který baví na tomhle jezdit..."

Uvedu ti příklad,proč na tom někteří jezdí (třeba jako já)
1.Peníze (co si budem říkat,parametr č.1)
2.Lehkost,ovladatelnost,točivost motoru do "bezvědomí"
3.Limit Ř4 600ccm motorky je stejně daleko za limitem silnic a za limitem jezdce
4.Když jí nákládáš,ale dostane svojí údržbu,tak šlape jako hodinky.

Nedávno jsem si vyjel se známým (kterej je celkem vyježděnej),který ma "pitomou" Hondu SS a má silně posunutý pud sebezáchovy.
Vrátili jsme se po odpoledním ježdění po jeseníkách a já měl pocit - na co ještě větší obsah????
Plácali se po cestě litrové SS,kterých se známej na rovinkách držel,ale jak došlo na technické pasáže,tak všechny předjel s lehkostí a ladností (já se držel zpátky,mám trochu více pudu sebezáchovy).
Teď si chce kupovat novější moto,ale zase 600,jen chce lepší brzdy a trochu tvrdší po tlumení,jinak nad litrem ani nepřemýšlí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamyšlení nad Streetfighterem

25.11.2012 v 13:48 | Nahoru | #112
JollyJoker>
1. peníze (co si budem říkat, někdo hold na ně nemusí koukat)
2. lehkost a ovladatelnost je i u L2 doména, točit do "bezvědomí" spoustu lidí nebaví
3. limit je u každého řidiče jinde, pokud ho někdo nedosáhne ani na šestce nepochopí k čemu je vyšší objem
4. každá motorka potřebuje údržbu, rozdíl je jen ten, že u Ducati ho nesmíš zanedbat, není tak blbuvzdorná jako třeba rejže.

Vidíš, vše jen o úhlu pohledu, nic ví.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamyšlení nad Streetfighterem

25.11.2012 v 14:02 | Nahoru | #113
italšrot> Ale dyt on nerozporuje ze jsou lidi kterym motorky jako SF vyhovujou. On pouze priblizuje dipperovi pohled cloveka kterej jezdi na R4 sestce, protoze dippera napsal ze tyhle lidi nechape.

Zamyšlení nad Streetfighterem

25.11.2012 v 18:31 | Nahoru | #114
DUCATI STREETFIGHTER 1098
* V podstatě naprosto nesmyslná motorka. Na naháče to má až příliš radikální posez. Při každém neuváženém zavření plynu si narazíte rozkrok o nádrž. Všechna váha jezdce spočívá na rukou a 155 koní v nahém motocyklu bez kapot? No holý nesmysl! Limitů podvozku a brzd nedosáhne ani velmi zkšený jezdec, pro dva to taky moc není. Je moc tvrdá a na rozbitých okreskách z vás vytřese duši. Jedenáctistovkový dvouválec je pod 4300ot./min nepoužitelný, ve městě a při popojíždění v kolonách je to o zdraví a o nervy, spojka jde z tuha a jelikož je suchá, funguje proncipem ON-OFF. Brzdy jsou možná až příliš jedovaté a dodávka výkonu na zadní kolo surová a brutální. Poskládání převodovky je hodně do rychla a kdo by jezdil na nahaté motorce 260km/h? Zadní gumu dokážete zlikvidovat za 3tis. km, žere to jako tank, když to umejete a pořádně nevysušíte, tak vám to zreziví a když ji nastartujete nevíte, jestli se vám to pod nohama za chvíli nerozskočí. Výměna řemenů a seřízení ventilů + servis suché spojky taky nejsou levnou záležitostí a vzhledem k tomu, že v DUCATI servise berou 500kč na hodinu bez DPH... A cena? Na místo nového SF máte tři dvanáctistovkové Bandity...
Má tedy vůbec smysl o téhle motorce přemýšlet?

Jak pravíte, vše je jen otázkou úhlu pohledu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamyšlení nad Streetfighterem

25.11.2012 v 19:14 | Nahoru | #115

pylot píše: italšrot> Ale dyt on nerozporuje ze jsou lidi kterym motorky jako SF vyhovujou. On pouze priblizuje dipperovi pohled cloveka kterej jezdi na R4 sestce, protoze dippera napsal ze tyhle lidi nechape.


Ale já nerozporuji, že on nerozporuje ty rozumbrado.

1 reakcí na tento příspěvek Zamyšlení nad Streetfighterem

25.11.2012 v 19:50 | Nahoru | #116






A vono je to vlastně úplně výborná cestovní motorka! Šusťáky a hurá kolem světa. Na co vlastně vyráběli multistradu....

Naposledy editováno 25.11.2012 19:53:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamyšlení nad Streetfighterem

25.11.2012 v 21:11 | Nahoru | #117

italšrot píše: Ale já nerozporuji, že on nerozporuje ty rozumbrado.

Zrovna ty bys nikoho moc rozumbradou nazyvat nemel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamyšlení nad Streetfighterem

26.11.2012 v 19:46 | Nahoru | #118
pylot> Hm.. tvůj názor, ale já tady nikomu neradím, nemůžu tak být rozumbrada. Stačí se podívat třeba na tohle téma a každý posoudí kdo mele howna. Někoho tak hloupého je tady těžké najít. Zdar.

Naposledy editováno 26.11.2012 19:47:30

(reakce na) Zamyšlení nad Streetfighterem

26.11.2012 v 19:53 | Nahoru | #119
italšrot> Ja mam taky pocit ze s tebou je to pro me tezka srazka. Ja se proste nejak nedokazu dohodnout s lidma co misto argumentace zacnou urazet a akorat si vymejslej.

(reakce na) Zamyšlení nad Streetfighterem

26.11.2012 v 23:04 | Nahoru | #120
drippera>





No dá se z toho udělat cesťák
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 32 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Agnosy 5 5.11.2022 v 13:41 juraaa
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 1 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF
Suchá antihoppingová spojka pro V2 [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Kirdishack 46 17.8.2022 v 12:24 Kirdishack
MCF Slušovice autorizovaný servis D... [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Lukes. 33 28.6.2022 v 22:21 Jirka4137


TOPlist