Podle mě to neni nic moc přívětivýho.
1 reakcí na tento příspěvek Zamyšlení nad Streetfighterem
2 reakcí na tento příspěvek Zamyšlení nad Streetfighterem
Já se nad touto motorkou zamyslil již třikrát a po třetí přistála v mojí garáži. Kurde je to asi osudový stroj nebo co. Nemůžu narazit na nic úchvatnějšího, více fascinujícího a hezčího.
Jízda na ňom je masakr a je fakt, že jezdecky tuhle bestii nepřekonám nikdy. A to mě právě motivuje a provokuje, zkoušet její limity, které jsou mimochodem alespoň pro mě hodně vzdálené. Navíc mám nyní doma verzi, která se už vlastně nevyrábí, což znamená očesaného a syrového bastarda bez elektronických pomocníků, jako například kontrola trakce (DTC). Není tu žádné ABS a chybí i antihoppingová spojka. To už je velká výzva...
Při výjezdu z vinglu chce stádo 150kobyl zkřivit zadní gumě úsměv a má tendenci poslat motorku do highsideru, když klouzne. Na předchozím modelu "S" mi do toho DTC kecala poměrně pravidelně (LEVEL3) a při tvrdém podřazení se zadní kolo roztančí jak Borhyová ve StarDance! Jedovaté brzdy, nízká hmotnost a teplota pod 10°C a máte zaděláno na pořádnej průser!
Nechci machrovat, ale tohle opravdu není motorka pro každého. Je vzteklá, tvrdá, nepoddajná, brutální a hlavně strašně krásná. Pod 4tis.ot./min. se s váma nebaví a při popojíždění ve městě z vás vytřese duši.
A přesto na ní jde jezdit ve dvou a užívat si krás Valašska. Je to jenom o úhlu pohledu a o přístupu. Nemluvim o faktu, kdy kdekoliv přijedete, vzbudí dva dunící kanony a rachot suché spojky přesně takovou pozornost, jakou si tahle potvora zaslouží.
Tohle není "sériovka sjetá z výrobní liky" s pořadovým číslem "sto tisíc" a s projevem motoru né nepodobném vysavači ETA při plných otáčkách.
Tohle je Motocykl s velkým M a každý kdo ho kdy vlastnil mi dá za pravdu...
Více se raději zamýšlet nebudu, nebo mě zas roznesete na kopytech.
Howg..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamyšlení nad Streetfighterem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamyšlení nad Streetfighterem
1 reakcí na tento příspěvek Zamyšlení nad Streetfighterem
"Původní Streetfighter byl šílenec. Jeho 150koňovej motor dokázal k smrti vyděsit i toho nejzkušenějšího pilota. Vyžadoval totální soustředění a neodpouštěl chyby. Pokud jste mu jen na malou chvilku naznačili, že se ho bojíte, dokázal vám bez varování zaseknout sekeru mezi žebra."
"Oproti velkému bráškovi je tohle jinej svět" (řeč je o malém SF848) Jenda Karásek lamentoval nad jednostranným zaměřením a paličatostí malého SF, co by potom říkal na toho velkého?
Ano, najdou se pochopitelně i tací remcalové, kteří budou tvrdit, že jediný opravdu brutální naháč je MV Agusta 1078RR Brutale a nic jinýho se jí nemůže vyrovnat, ale pro spoustu dalších šílenců bude velký SF navždy synonymem brutálního a agresivního bajku, který musíte krotit a né se na něm jen tak vozit. A vo vo tom to kua jé!
Takže nejsem jediný, kdo sdílí tento názor a jsem rád, že se shodnem s "kapacitou", jakou bezesporu šéfredaktor MOTOHOUSE JE!
Díky Carlosi.
1 reakcí na tento příspěvek Zamyšlení nad Streetfighterem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamyšlení nad Streetfighterem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamyšlení nad Streetfighterem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamyšlení nad Streetfighterem
Každopádně pro mě je to srdcová záležitost a i když bude třeba nový "SUPERDUKE RC8" vítěz testu, SF neporazí. Letmáč, trubkový rám, suchá spojka a nápis DUCATI na nádrži nepředběhne NIC!
1 reakcí na tento příspěvek Zamyšlení nad Streetfighterem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamyšlení nad Streetfighterem
Uvedu ti příklad,proč na tom někteří jezdí (třeba jako já)
1.Peníze (co si budem říkat,parametr č.1)
2.Lehkost,ovladatelnost,točivost motoru do "bezvědomí"
3.Limit Ř4 600ccm motorky je stejně daleko za limitem silnic a za limitem jezdce
4.Když jí nákládáš,ale dostane svojí údržbu,tak šlape jako hodinky.
Nedávno jsem si vyjel se známým (kterej je celkem vyježděnej),který ma "pitomou" Hondu SS a má silně posunutý pud sebezáchovy.
Vrátili jsme se po odpoledním ježdění po jeseníkách a já měl pocit - na co ještě větší obsah????
Plácali se po cestě litrové SS,kterých se známej na rovinkách držel,ale jak došlo na technické pasáže,tak všechny předjel s lehkostí a ladností (já se držel zpátky,mám trochu více pudu sebezáchovy).
Teď si chce kupovat novější moto,ale zase 600,jen chce lepší brzdy a trochu tvrdší po tlumení,jinak nad litrem ani nepřemýšlí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamyšlení nad Streetfighterem
1. peníze (co si budem říkat, někdo hold na ně nemusí koukat)
2. lehkost a ovladatelnost je i u L2 doména, točit do "bezvědomí" spoustu lidí nebaví
3. limit je u každého řidiče jinde, pokud ho někdo nedosáhne ani na šestce nepochopí k čemu je vyšší objem
4. každá motorka potřebuje údržbu, rozdíl je jen ten, že u Ducati ho nesmíš zanedbat, není tak blbuvzdorná jako třeba rejže.
Vidíš, vše jen o úhlu pohledu, nic ví.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamyšlení nad Streetfighterem
* V podstatě naprosto nesmyslná motorka. Na naháče to má až příliš radikální posez. Při každém neuváženém zavření plynu si narazíte rozkrok o nádrž. Všechna váha jezdce spočívá na rukou a 155 koní v nahém motocyklu bez kapot? No holý nesmysl! Limitů podvozku a brzd nedosáhne ani velmi zkšený jezdec, pro dva to taky moc není. Je moc tvrdá a na rozbitých okreskách z vás vytřese duši. Jedenáctistovkový dvouválec je pod 4300ot./min nepoužitelný, ve městě a při popojíždění v kolonách je to o zdraví a o nervy, spojka jde z tuha a jelikož je suchá, funguje proncipem ON-OFF. Brzdy jsou možná až příliš jedovaté a dodávka výkonu na zadní kolo surová a brutální. Poskládání převodovky je hodně do rychla a kdo by jezdil na nahaté motorce 260km/h? Zadní gumu dokážete zlikvidovat za 3tis. km, žere to jako tank, když to umejete a pořádně nevysušíte, tak vám to zreziví a když ji nastartujete nevíte, jestli se vám to pod nohama za chvíli nerozskočí. Výměna řemenů a seřízení ventilů + servis suché spojky taky nejsou levnou záležitostí a vzhledem k tomu, že v DUCATI servise berou 500kč na hodinu bez DPH... A cena? Na místo nového SF máte tři dvanáctistovkové Bandity...
Má tedy vůbec smysl o téhle motorce přemýšlet?
Jak pravíte, vše je jen otázkou úhlu pohledu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamyšlení nad Streetfighterem
pylot píše: italšrot> Ale dyt on nerozporuje ze jsou lidi kterym motorky jako SF vyhovujou. On pouze priblizuje dipperovi pohled cloveka kterej jezdi na R4 sestce, protoze dippera napsal ze tyhle lidi nechape.
Ale já nerozporuji, že on nerozporuje ty rozumbrado.
1 reakcí na tento příspěvek Zamyšlení nad Streetfighterem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamyšlení nad Streetfighterem
italšrot píše: Ale já nerozporuji, že on nerozporuje ty rozumbrado.
Zrovna ty bys nikoho moc rozumbradou nazyvat nemel.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zamyšlení nad Streetfighterem
Naposledy editováno 26.11.2012 19:47:30
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 32 | 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER |
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Agnosy | 5 | 5.11.2022 v 13:41 juraaa |
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 1 | 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF |
Suchá antihoppingová spojka pro V2 [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Kirdishack | 46 | 17.8.2022 v 12:24 Kirdishack |
MCF Slušovice autorizovaný servis D... [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Lukes. | 33 | 28.6.2022 v 22:21 Jirka4137 |