globalmoto_kveten





Téma: Svíčka - rada
 
6.3.2009 v 17:20
Mam menší problem. MOje RX jezdí spíš na svíčky než na benzin. Koupim novou svíčku jedu s ní tak dvě vyjíždky a pak druhej den přijdu našlápnu bez problemu, volnoběh běží krásně, ale jakmile chci vrknout plynem tak nejde do toček a střílí do výfuku, jakmile dam novou svíčku tak bez problemu, používám NGK BR10EG. Dik za odpovědi
Předchozí
1 2 3
Následující

Svíčka - rada

6.3.2009 v 17:25 | Nahoru | #1
mi to jednu dobu taky dělalo, ptž sem měl špatně seřízený karbec...šla tam asi moc bohatá směs

Svíčka - rada

6.3.2009 v 17:25 | Nahoru | #2
tak tu starou zkus vyčistit jestli na tom není pecka ocelovím kartáčem jí vem

Svíčka - rada

6.3.2009 v 17:31 | Nahoru | #3
Tohle mi kdysi dělal Slovnaft benzín (jestli se te vodě da řikat benzin)

2 reakcí na tento příspěvek Svíčka - rada

6.3.2009 v 17:32 | Nahoru | #4
Takže myslíte moc bohatá směs nebo špatnej benzín jo?

(reakce na) Svíčka - rada

6.3.2009 v 17:36 | Nahoru | #5
Weeman> Taky zaleží jak stím jezdíš. Je to přece jenom cvajtakt kros, kámoš měl YZ 250 a když jel snáma na enduro projíždku a jen to lechtal a ani to nikde nevytočil tak mu taky svíčky odcházely. Každopádně to bude problém někde z benzínem asi

Edit: Koukám že je to víc endurko takže by to na podtáčení nemělo byt tak haklive. Viděl bych to na tu směs

Naposledy editováno 06.03.2009 17:38:13

Svíčka - rada

6.3.2009 v 17:40 | Nahoru | #6
čištěním te svíčky nic nevyřešiš...když už je jednou v řiti, tak už s tím nic neuděláš. Pošteluj karbec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčka - rada

6.3.2009 v 17:48 | Nahoru | #7
Weeman> stejnou svíčku jako tam máš tet jsem používal u tydle moto, je hakliva na ulití a občas dostane mrtvici, ale motorka s ní jede super(hlavně ve finále) . Pokud dáš obyčejnou BR10ES ( hrubá elekroda) bude ti moto fungovat stabilněji ovšem motor se "otupí". Možna by stačilo dát tet 9 na todle studene počasi ale každopadně zkontroluj nastavení karburátoru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčka - rada

6.3.2009 v 17:54 | Nahoru | #8
ladiktm>

Jaký je rozdíl ve svíčce NGK BR9EG a B9EG ?

1 reakcí na tento příspěvek Svíčka - rada

6.3.2009 v 17:55 | Nahoru | #9
Dej tam svíčku od BRISK je to L10SL a bude klid!!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčka - rada

6.3.2009 v 17:57 | Nahoru | #10
Mandela>

Jak to víš?
Já ji mám koupenou do KX 125 a zatím jsem ji ještě nezkoušel!

Svíčka - rada

6.3.2009 v 17:59 | Nahoru | #11
R je odrušovač, jak je to stejné.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčka - rada

6.3.2009 v 18:12 | Nahoru | #12
Raffaello> r je odrušená... vpodstatě je to jedno co tam z nic dáš.... ten učel pro co to tam výrobce dáva za rejdy stejnak nevnímáš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčka - rada

6.3.2009 v 18:19 | Nahoru | #13

Raffaello>Mandela>

Jak to víš?
Já ji mám koupenou do KX 125 a zatím jsem ji ještě nezkoušel!

Furt sem se sral s NGK cr9ek debilníma. Špatný studený starty,zachrchlávalo se to v nízkejch otáčkách(2000ot/min)když sem přidal a špatnej chod motoru na volnoběh. Dal sem Brisky A10S s jedním kontaktem a je klid!

Svíčka - rada

6.3.2009 v 18:19 | Nahoru | #14
Neni ta desítka na tohle počásko moc studená?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčka - rada

6.3.2009 v 18:57 | Nahoru | #15
ladiktm> No právě s tou BR10EG je ten vrch takovej pěkně plynulej a krásnej ... hele a prosimtě ty jsi tu RX měl, tak nevíš kde by mi seštelovali ten kabrec( Dell Orto) páč se mi na každý štelování nechce kupovat novou, a když to střílí do vejfuku tak je chudá nebo bohatá směs? Protoiže nikde jsem se nedočet jaký maj bejt trysky jak má bejt seštelovaná bohatost směsi, ani na jaký poloze má bejt jehla

Naposledy editováno 06.03.2009 19:00:10

(reakce na) Svíčka - rada

6.3.2009 v 18:58 | Nahoru | #16
Mandela> L10SL jsem zkoušel ale s tou to prostě nejede Oproti B10EG nebo BR10EG

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčka - rada

6.3.2009 v 20:10 | Nahoru | #17
Weeman> hele ja stím taky laboroval a prakticky jsem vařil z vody, nic jsem k tomu neměl, zkoušel jsem kompletní jine nastavení, motorka z počátku dělala díru v plynu ( nahle přidání plynu z volnoběžných otáček), ve vrchu šla dobře. Hýbal jsem s hladinou ... ( zlepšení) ale pak jsem lehce "přiškrábl" trysku volnoběhu a fungovala parádně. Ještě jeden postřeh, měla už starej vzduchovej filtr, ten jsem vypral a namazal olejem na filtry a motorka najednou byla zachcaná a utopená, zespod vubec nejela, tak jsem koupil origo z aprilie, byl zabalenej a jemně namazanej v uzavřenem igelitovem sáčku( nasouvá se zboku do airboxu v takovým plastovým rámku) s tím to jelo jak má. Nezkoumal jsem čím doporučuje výrobce ošetřovat filtr, ja používam takový hustý jako med ( motul předtim agip...) , možna zkusit ten tekutej od denicolu nebo nějakej ve spreji. Co se týče směsi, dvoutakt pracuje pouze a jen s více či méně bohatou směsi a střílení u něj nepřipadá v úvahu

1 reakcí na tento příspěvek Svíčka - rada

6.3.2009 v 21:02 | Nahoru | #18
Pokud ta motorka střílí i po zahřátí, problém bude v bohatosti,pokud po zahřátí jede normálně, dej svíčku 9. Pokud není odrušená fajfka, tak by jsi měl montovat svíčky s odporem. Není to z důvodu, že by jsi někomu rušil televizi. Vysoké napětí by mělo být odrušeno, jinak může snímač otáček i samotná jednotka zapalování chytat vazbu.

Svíčka - rada

6.3.2009 v 21:06 | Nahoru | #19
J8 jsem ted právě taky koupil origo vzduchovej filtr od aprilii a s karburátorem už taky hodně dlouho dobu laboruju .. před tejdnem to jelo krásně konečně jsem si řikal jak krásně to jede .. přijdu dneska a ono to zase střílí do vejfuku a nejede, nejde do otáček, pak to ani nenašlápnu chvilku počkam a našlápnu ale zase nic, jsem jsem z toho na nervy! zkusim jinou svíčku teda 9 a uvidim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčka - rada

6.3.2009 v 21:07 | Nahoru | #20
ladiktm> Co myslíš tim "přiškrábl" nejsem zkušenej ladič?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčka - rada

6.3.2009 v 21:08 | Nahoru | #21
Nacrotix> A jak poznam odrušenou fajfku? A jaká svíčka od NGK popř. Brisk je s opdporem jaký označení?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčka - rada

6.3.2009 v 21:11 | Nahoru | #22

Weeman>ladiktm> Co myslíš tim "přiškrábl" nejsem zkušenej ladič?


Na zvětšení otvorů trysek se používají spec. výstružníky, takže to asi škrábl výstružníčkem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčka - rada

6.3.2009 v 21:17 | Nahoru | #23
Weeman> Brisk nepoužívám,označení bude R, fajfku si změříš ohmmetrem, něla by mít cca 3- 5 kiloohmů, pokud je odrušená. Neodrušená fajka má odpor do 1ohm. Klidně dávej dál NGK, nebo DENSO, nejsou špatný, pokud svíčky odchází jedna po druhé, většinou je problém jinde.

Naposledy editováno 06.03.2009 21:20:55

(reakce na) Svíčka - rada

6.3.2009 v 21:19 | Nahoru | #24
Weeman> no normalně bych tam dal o stupen větší volnoběžnou trysku ale nebyla, takže lehce zvětšit, nemohl jsem už šroubem směsi( přídavného vzduchu-uplně zavřenej) moto obohatit. Dá se ještě hejbnout hladinou ale pozor na zavírání ventilu v lehkým náklonu. Mam na to takovej nastroj kterým to ručně zvětším (podotýkam je to velmi ale velmi citlivé, na nějakou vrtačku a vrták rychle zapomen, hned by ztratila svou funkci) ale todle je neprofesionalní přístup, normalně vyměnit trysku!! Problém je někdy vubec na todle moto něco sehnat a to už je cca 5 let zpatky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčka - rada

6.3.2009 v 21:20 | Nahoru | #25
Nacrotix> Právě že odchází tak jsem myslel jestli to fakt neni tim karburátorem, popřípadně jestli nevíte někoho kdo se zabejvá laděním karburátorů! Diky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčka - rada

6.3.2009 v 21:20 | Nahoru | #26

Nacrotix>Weeman>ladiktm> Co myslíš tim "přiškrábl" nejsem zkušenej ladič?
Na zvětšení otvorů trysek se používají spec. výstružníky, takže to asi škrábl výstružníčkem.


v podstatě tak nějak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčka - rada

6.3.2009 v 21:23 | Nahoru | #27
ladiktm> No to mě povidej něco na to sehnat to máš pravdu, hlavně jsem se ani nikde nedočet jaká je tam origo ... zkusim rozebrat a kouknout a kdyžtak objednat v aprilce!

(reakce na) Svíčka - rada

6.3.2009 v 21:26 | Nahoru | #28
Weeman> v aprilii mě bylo řečeno ( z katalogu dílu) BR10EG .... fajku jsem taky měnil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčka - rada

6.3.2009 v 21:26 | Nahoru | #29

Weeman>Nacrotix> Právě že odchází tak jsem myslel jestli to fakt neni tim karburátorem, popřípadně jestli nevíte někoho kdo se zabejvá laděním karburátorů! Diky


Jakou barvu má isolátor a elektrody svíčky? Bílá - moc chudý, tmavěšedá (černá a mokrá) - bohatý, světle červenohnědá(cihlová) - akorát

1 reakcí na tento příspěvek Svíčka - rada

6.3.2009 v 21:27 | Nahoru | #30
BTW neumí tu někdo italsky?
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist