Téma: Svíčka - rada
 
6.3.2009 v 17:20
Mam menší problem. MOje RX jezdí spíš na svíčky než na benzin. Koupim novou svíčku jedu s ní tak dvě vyjíždky a pak druhej den přijdu našlápnu bez problemu, volnoběh běží krásně, ale jakmile chci vrknout plynem tak nejde do toček a střílí do výfuku, jakmile dam novou svíčku tak bez problemu, používám NGK BR10EG. Dik za odpovědi

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčka - rada

6.3.2009 v 21:08 | Nahoru | #1
Nacrotix> A jak poznam odrušenou fajfku? A jaká svíčka od NGK popř. Brisk je s opdporem jaký označení?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčka - rada

6.3.2009 v 21:17 | Nahoru | #2
Weeman> Brisk nepoužívám,označení bude R, fajfku si změříš ohmmetrem, něla by mít cca 3- 5 kiloohmů, pokud je odrušená. Neodrušená fajka má odpor do 1ohm. Klidně dávej dál NGK, nebo DENSO, nejsou špatný, pokud svíčky odchází jedna po druhé, většinou je problém jinde.

Naposledy editováno 06.03.2009 21:20:55

(reakce na) Svíčka - rada

6.3.2009 v 21:19 | Nahoru | #3
Weeman> no normalně bych tam dal o stupen větší volnoběžnou trysku ale nebyla, takže lehce zvětšit, nemohl jsem už šroubem směsi( přídavného vzduchu-uplně zavřenej) moto obohatit. Dá se ještě hejbnout hladinou ale pozor na zavírání ventilu v lehkým náklonu. Mam na to takovej nastroj kterým to ručně zvětším (podotýkam je to velmi ale velmi citlivé, na nějakou vrtačku a vrták rychle zapomen, hned by ztratila svou funkci) ale todle je neprofesionalní přístup, normalně vyměnit trysku!! Problém je někdy vubec na todle moto něco sehnat a to už je cca 5 let zpatky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist