1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu u Hondy NSR 125R na max
Ja neresim co je lepsi. Na rychlou jizdu jednoznacne dvoutakt. Ale chci aby mi tady ten hrdina co napsal ze na nauceni je lepsi 2T vysvetlil v cem spocivj vyhody 2t pro uceni.
1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu u Hondy NSR 125R na max
Protože když to ten 4T přežije tak to bude dělat i u dalších mašin a kdo pak má ty šroty kupovat
Naposledy editováno 06.03.2009 10:52:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu u Hondy NSR 125R na max
a kdyz ma nekdo 2T 125 a v tech 18 sedlá na 600 tak precejenom už to neni takovej prudkej skok
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu u Hondy NSR 125R na max
blackhonder>pylot> to ti klido vysvetlim to je jednoduchy nekdo si koupi 4T 125 pak v 18 sedlá na 600 lehnu např. a je mnohem vetsi šance se zabít a má menší skusenosti
a kdyz ma nekdo 2T 125 a v tech 18 sedlá na 600 tak precejenom už to neni takovej prudkej skok
Tak to bych az tak s urcitosti netvrdil. Zas tak ukrutnej rozdil to neni jestli to jede 130 nebo 160 a kdyz si pak koupis supersporta tak do 260 to je skok jako krava tak i tak. Nehlede na to ze z dvoutaktu budes zvyklej tahat protoze jinak na tom jezdit nebudes a pak budes chtit tahat i na ty 600. Dalsi vec je ze budes zvyklej porad tocit protoze 2T dole nejdeou a to je prave u sporat docela o hubu. A co se zkusenosti tyce tak 4T timuze nabidnout uplne ty samy zkusenosti jako 2T. No a taky jeslti presedas z 20kW nebo z 11kW na 80kW tak to uz je v podstate skoro jedno. Ale ted se hlavne bavime o nauceni se a porad ste mi nerekli jedinej rozumnej argument proti mejm argumentum (spotreba, jednoduzsi ovladani, vetsi vydrz a nizsi maximalka). Ze to vic jede je sice hezky ale k nauceni se ti to nepomuze.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu u Hondy NSR 125R na max
pylot>blackhonder>pylot> to ti klido vysvetlim to je jednoduchy nekdo si koupi 4T 125 pak v 18 sedlá na 600 lehnu např. a je mnohem vetsi šance se zabít a má menší skusenosti
a kdyz ma nekdo 2T 125 a v tech 18 sedlá na 600 tak precejenom už to neni takovej prudkej skok
Tak to bych az tak s urcitosti netvrdil. Zas tak ukrutnej rozdil to neni jestli to jede 130 nebo 160 a kdyz si pak koupis supersporta tak do 260 to je skok jako krava tak i tak. Nehlede na to ze z dvoutaktu budes zvyklej tahat protoze jinak na tom jezdit nebudes a pak budes chtit tahat i na ty 600. Dalsi vec je ze budes zvyklej porad tocit protoze 2T dole nejdeou a to je prave u sporat docela o hubu. A co se zkusenosti tyce tak 4T timuze nabidnout uplne ty samy zkusenosti jako 2T. No a taky jeslti presedas z 20kW nebo z 11kW na 80kW tak to uz je v podstate skoro jedno. Ale ted se hlavne bavime o nauceni se a porad ste mi nerekli jedinej rozumnej argument proti mejm argumentum (spotreba, jednoduzsi ovladani, vetsi vydrz a nizsi maximalka). Ze to vic jede je sice hezky ale k nauceni se ti to nepomuze.
Fajn, ty tvoje argumenty jsou super ale polovina nemá s naučením nic společného. Co tě naučí nižší spotřeba? Nic. Větší výdrž tě naučí co? Nic. Nižší maximálka tě naučí co? Nic. V čem je lehčí na ovládáni 4T než 2T?
Naposledy editováno 06.03.2009 11:56:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu u Hondy NSR 125R na max
1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu u Hondy NSR 125R na max
2T je proste zivejsi to nikdo nepopre, ale kazdymu samo sebou vyhovuje neco jinyho ja uz bych to neresil, tady aeon13 se ptal uplne na neco jinyho tak neresme 2T vs. 4T
1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu u Hondy NSR 125R na max
S naucenim toho maj hodne sploecnyho. Ok nizsi spotreba mozna ne ale jak sem psal tak ne kazdej ma tatku motorkare kterej rad sype synkoj do 2T spoustu penez. Jinak napriklad vetsi vydrz je dobra k tomu ze kdyz se neumis chovat k motorce tak ji jentak neoddelas kdezto 2T za chvilku zadres. Lehci ovladani je v tom ze muzes brzdit motorem jak chces a nic nezadres. Pro nekoho kdo jezdi asi kravina ale pro nekoho kdo sedi na motorce poprvy a uci se uz to zas tak zbytecny neni. No a nizsi maximalka te sicee nenauci nic ale taky te to nenauci porad jet pred omezovacem. Taky kdyz prejedes v zatacce hrbol v kilu tak je to neco jinyho nez kdyz ho prejedes ve 140. Zkusenej zvladne oboji ale zacatecnik na tom muze skoncit. Jeste nejaky otazky? pripadne nejaky tvoje argumenty proc prave 2T? Porad sem neslysel ani jeden. Nebo snad menite nazor a rikate si ze ty 4T mozna na nauceni neni tak spatny? Ja souhlasim s tim ze 2Tje na jezdeni a blbnuti lepsi protoze to vic jede. Ale urcite to neni vhodnejsi na nauceni.
pylot>Čento to rekl tak nejak za me.
S naucenim toho maj hodne sploecnyho. Ok nizsi spotreba mozna ne ale jak sem psal tak ne kazdej ma tatku motorkare kterej rad sype synkoj do 2T spoustu penez. Jinak napriklad vetsi vydrz je dobra k tomu ze kdyz se neumis chovat k motorce tak ji jentak neoddelas kdezto 2T za chvilku zadres. Lehci ovladani je v tom ze muzes brzdit motorem jak chces a nic nezadres. Pro nekoho kdo jezdi asi kravina ale pro nekoho kdo sedi na motorce poprvy a uci se uz to zas tak zbytecny neni. No a nizsi maximalka te sicee nenauci nic ale taky te to nenauci porad jet pred omezovacem. Taky kdyz prejedes v zatacce hrbol v kilu tak je to neco jinyho nez kdyz ho prejedes ve 140. Zkusenej zvladne oboji ale zacatecnik na tom muze skoncit. Jeste nejaky otazky? pripadne nejaky tvoje argumenty proc prave 2T? Porad sem neslysel ani jeden. Nebo snad menite nazor a rikate si ze ty 4T mozna na nauceni neni tak spatny? Ja souhlasim s tim ze 2Tje na jezdeni a blbnuti lepsi protoze to vic jede. Ale urcite to neni vhodnejsi na nauceni.
To co meleš ty nejsou argumenty
Naposledy editováno 06.03.2009 12:43:27
Kdo si che užít jízdu koupí 2T, kdo se chce vozit koupí 4T
1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu u Hondy NSR 125R na max
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu u Hondy NSR 125R na max
Čento>maras> Budu reagovat jen na tu vetsi vydrz a maximalku. A nebo radsi uz ne. 2T vs. 4T to bylo mooooockrat a uz to myslim stacilo. Stejne kazdej mele porad to svoje. 2T nizka zivotnost, vysoka spotreba, vyssi vykon. 4T vysoka zivotnost, nizka spotreba, nizsi vykon, jednodussi udrzba. Pokud to nekdo chce na nauceni je lepsi volba 4T dejme tomu ze prechazis z fichtla. Bude lepsi motorka ktera pojede uz od spoda nebo ta ktera se musi porad tocit, bude lepsi ta ktera jede 160 nebo 120 kdyz mas zkusenosti jen s 50 km/h pak je tech 160 jak kdyz vlezes ze 125 na sporta 600. Kdyz nemas zadny zkusenosti s moto bude pro tebe lepsi ta ktera si nech hodne veci libit nebo ta kterou po 3000 zadres? Jo pokud mas s moto nejaky zkusenosti a musis si 125 proste koupit protoze na nic jinyho nemas papiry a chces si s tim uzit nejakou zabavu pak je 2T jasna volba. Hmm tak mi to nedalo a stejne jsem to napsal
Jasně nízká životnost Jak dlouho ten 16-letej fakan tu motorku bude mít? 2 roky, možná víc. Za ty 2 roky když tomu dáš základní péči tě bude vozit úplně bez problému. Je to spotřebák by se dalo říct. Spotřeba Jezdím za 5 litrů a nedá se říct že bych to šetřil.
Tím nechci nikoho konkrétního urazit
Naposledy editováno 06.03.2009 12:52:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu u Hondy NSR 125R na max
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu u Hondy NSR 125R na max
blackhonder>zeptejte se kohokoliv kdo mel bo má 4T 125 a prjel se na 2T tak hned litoval ze si koupil 4T, teda aspon co sem já zažil tak to tak bylo
Tak ja sem zářnej případ toho co litoval že si koupil 2Tčko ... zlatý CBRko 125. Ale tet už jsme uplně jinde tak je to už jedno.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu u Hondy NSR 125R na max
daves>Čento> no vidíš to já měl ještě starší stroje a jak sloužily?se vší parádou a žádnýho bohatýho tatínka sem nepotřeboval bo otec ani bohatej neni.takže všechno sem táhl sám a ještě sem si dokázal rozhazovat prachy jinde
Sme na tom stejně...jenom oblečení a chrániče sem dostal od něj
1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu u Hondy NSR 125R na max
blackhonder> Co ja vim tak se tady nikdo do 2T nesral a taky nesere ale ty si zacal prvni s tim ze je to porad lepsi na nauceni nez nejakej 4T a s tim ja teda hodne nesouhlasim! Kazdy ma svoje plusy a minusy. Zrovna priklad kterej si uvedl ty (nauceni se) je spis parketou 4T. Naucis se na ni zrovna tak dobre projizdet zatacky a stejne dobre brzdit a navic neresis nejaky servisovani ani malo tocivyho momentu v nizkejch otackach. Kdybys napsal ze t sou stejne lepsi nez 4T tak nereknu ani slovo ale kdyz tvrdis ze sou lepsi na nauceni tak tos narazil.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R | Karlusus | 20 | 17.3.2024 v 17:20 čeplin |
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 | MourisonCZ | 11 | 9.3.2024 v 20:25 Thomasr |
Honda NSR 125 přední světlomet dotaz Honda NSR 125R | RiderofNSR125 | 5 | 19.2.2024 v 18:53 RiderofNSR125 |
Nsr rozeta Honda NSR 125R, Honda NSR 125 | Karlusus | 12 | 15.9.2023 v 17:23 Karlusus |
Honda NSR 125 nesvítí přední světla... Honda NSR 125R | RiderofNSR125 | 1 | 14.7.2023 v 16:23 panTerek |