globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zvýšení výkonu u Hondy NSR 125R na max
5.3.2009 v 17:23
Čau motorkáři,mam doma hondu NSR 125R a chtěl bych se zeptat jestli někdo neví jak jí trochu přidat šťávu??

Zvýšení výkonu u Hondy NSR 125R na max

6.3.2009 v 10:24 | Nahoru | #31
každej má na to svuj názor někdo je pro 2t někdo 4t nemá cenu řešit co je lepší bo každýho baví něco jinýho tak jako někdo rád sporty někdo čopry

1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu u Hondy NSR 125R na max

6.3.2009 v 10:38 | Nahoru | #32
Jenze pokud budes na studeno vytacet ctyrtakt tak to porad nejspis prezije v poradku. Bude vyrachtanej a hlucnej ale pojede to. Ale kdyz tohle udelas u dvoutaktu tak budes menit pist po 3000 a generalkovat motor po 8000.
Ja neresim co je lepsi. Na rychlou jizdu jednoznacne dvoutakt. Ale chci aby mi tady ten hrdina co napsal ze na nauceni je lepsi 2T vysvetlil v cem spocivj vyhody 2t pro uceni.

1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu u Hondy NSR 125R na max

6.3.2009 v 10:52 | Nahoru | #33
Ano právě to že bude muset dělat generálku ho naučí nevytáčet studenou motorku

Protože když to ten 4T přežije tak to bude dělat i u dalších mašin a kdo pak má ty šroty kupovat

Naposledy editováno 06.03.2009 10:52:55

(reakce na) Zvýšení výkonu u Hondy NSR 125R na max

6.3.2009 v 11:11 | Nahoru | #34
maras> souhlas

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu u Hondy NSR 125R na max

6.3.2009 v 11:14 | Nahoru | #35
pylot> to ti klido vysvetlim to je jednoduchy nekdo si koupi 4T 125 pak v 18 sedlá na 600 lehnu např. a je mnohem vetsi šance se zabít a má menší skusenosti
a kdyz ma nekdo 2T 125 a v tech 18 sedlá na 600 tak precejenom už to neni takovej prudkej skok

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu u Hondy NSR 125R na max

6.3.2009 v 11:40 | Nahoru | #36

blackhonder>pylot> to ti klido vysvetlim to je jednoduchy nekdo si koupi 4T 125 pak v 18 sedlá na 600 lehnu např. a je mnohem vetsi šance se zabít a má menší skusenosti
a kdyz ma nekdo 2T 125 a v tech 18 sedlá na 600 tak precejenom už to neni takovej prudkej skok


Tak to bych az tak s urcitosti netvrdil. Zas tak ukrutnej rozdil to neni jestli to jede 130 nebo 160 a kdyz si pak koupis supersporta tak do 260 to je skok jako krava tak i tak. Nehlede na to ze z dvoutaktu budes zvyklej tahat protoze jinak na tom jezdit nebudes a pak budes chtit tahat i na ty 600. Dalsi vec je ze budes zvyklej porad tocit protoze 2T dole nejdeou a to je prave u sporat docela o hubu. A co se zkusenosti tyce tak 4T timuze nabidnout uplne ty samy zkusenosti jako 2T. No a taky jeslti presedas z 20kW nebo z 11kW na 80kW tak to uz je v podstate skoro jedno. Ale ted se hlavne bavime o nauceni se a porad ste mi nerekli jedinej rozumnej argument proti mejm argumentum (spotreba, jednoduzsi ovladani, vetsi vydrz a nizsi maximalka). Ze to vic jede je sice hezky ale k nauceni se ti to nepomuze.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu u Hondy NSR 125R na max

6.3.2009 v 11:55 | Nahoru | #37

pylot>blackhonder>pylot> to ti klido vysvetlim to je jednoduchy nekdo si koupi 4T 125 pak v 18 sedlá na 600 lehnu např. a je mnohem vetsi šance se zabít a má menší skusenosti
a kdyz ma nekdo 2T 125 a v tech 18 sedlá na 600 tak precejenom už to neni takovej prudkej skok
Tak to bych az tak s urcitosti netvrdil. Zas tak ukrutnej rozdil to neni jestli to jede 130 nebo 160 a kdyz si pak koupis supersporta tak do 260 to je skok jako krava tak i tak. Nehlede na to ze z dvoutaktu budes zvyklej tahat protoze jinak na tom jezdit nebudes a pak budes chtit tahat i na ty 600. Dalsi vec je ze budes zvyklej porad tocit protoze 2T dole nejdeou a to je prave u sporat docela o hubu. A co se zkusenosti tyce tak 4T timuze nabidnout uplne ty samy zkusenosti jako 2T. No a taky jeslti presedas z 20kW nebo z 11kW na 80kW tak to uz je v podstate skoro jedno. Ale ted se hlavne bavime o nauceni se a porad ste mi nerekli jedinej rozumnej argument proti mejm argumentum (spotreba, jednoduzsi ovladani, vetsi vydrz a nizsi maximalka). Ze to vic jede je sice hezky ale k nauceni se ti to nepomuze.



Fajn, ty tvoje argumenty jsou super ale polovina nemá s naučením nic společného. Co tě naučí nižší spotřeba? Nic. Větší výdrž tě naučí co? Nic. Nižší maximálka tě naučí co? Nic. V čem je lehčí na ovládáni 4T než 2T?

Naposledy editováno 06.03.2009 11:56:08

Zvýšení výkonu u Hondy NSR 125R na max

6.3.2009 v 11:55 | Nahoru | #38
To sem zvědavý co z tebe vypadne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu u Hondy NSR 125R na max

6.3.2009 v 12:19 | Nahoru | #39
maras> Budu reagovat jen na tu vetsi vydrz a maximalku. A nebo radsi uz ne. 2T vs. 4T to bylo mooooockrat a uz to myslim stacilo. Stejne kazdej mele porad to svoje. 2T nizka zivotnost, vysoka spotreba, vyssi vykon. 4T vysoka zivotnost, nizka spotreba, nizsi vykon, jednodussi udrzba. Pokud to nekdo chce na nauceni je lepsi volba 4T dejme tomu ze prechazis z fichtla. Bude lepsi motorka ktera pojede uz od spoda nebo ta ktera se musi porad tocit, bude lepsi ta ktera jede 160 nebo 120 kdyz mas zkusenosti jen s 50 km/h pak je tech 160 jak kdyz vlezes ze 125 na sporta 600. Kdyz nemas zadny zkusenosti s moto bude pro tebe lepsi ta ktera si nech hodne veci libit nebo ta kterou po 3000 zadres? Jo pokud mas s moto nejaky zkusenosti a musis si 125 proste koupit protoze na nic jinyho nemas papiry a chces si s tim uzit nejakou zabavu pak je 2T jasna volba. Hmm tak mi to nedalo a stejne jsem to napsal

1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu u Hondy NSR 125R na max

6.3.2009 v 12:27 | Nahoru | #40
tak tam u tech 2T taky nejde o tu maximalku(treba taky jak komu)ale o tu akcelari a prozitek z jizdy(je mi jasny na 4T taky je prozitek ale ja ne nem jel uz kolikrat a ten prozitek proste neni takovej no )
2T je proste zivejsi to nikdo nepopre, ale kazdymu samo sebou vyhovuje neco jinyho ja uz bych to neresil, tady aeon13 se ptal uplne na neco jinyho tak neresme 2T vs. 4T

(reakce na) Zvýšení výkonu u Hondy NSR 125R na max

6.3.2009 v 12:28 | Nahoru | #41
pylot> noo to zase ne já cvajtakta taky tahal sem tam ne furt mě cestovní rychlost 100 stačí a při přestupu na 600 byl jedině rozdíl v tom že sem to nemusel tolik točit a když sem jel na jakejkoliv kvalt mašina furt zrychlovala hlavně když nastal kopec.že to jede přes 260 je mi u zadele

(reakce na) Zvýšení výkonu u Hondy NSR 125R na max

6.3.2009 v 12:30 | Nahoru | #42
blackhonder> joo je to tak mě to taky bavilo víc na dvoutaktu když sem jel na 4t to byl nezáživnej průběch výkonu.dvoutakt jede jede otevře přívěra a dějou se kuzla ale je to na každym co mu vyhovuje mě třeba bavilo se v tom i sem tam vrtat

Zvýšení výkonu u Hondy NSR 125R na max

6.3.2009 v 12:31 | Nahoru | #43
presne tak to je prave o tom

1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu u Hondy NSR 125R na max

6.3.2009 v 12:34 | Nahoru | #44
Čento to rekl tak nejak za me.
S naucenim toho maj hodne sploecnyho. Ok nizsi spotreba mozna ne ale jak sem psal tak ne kazdej ma tatku motorkare kterej rad sype synkoj do 2T spoustu penez. Jinak napriklad vetsi vydrz je dobra k tomu ze kdyz se neumis chovat k motorce tak ji jentak neoddelas kdezto 2T za chvilku zadres. Lehci ovladani je v tom ze muzes brzdit motorem jak chces a nic nezadres. Pro nekoho kdo jezdi asi kravina ale pro nekoho kdo sedi na motorce poprvy a uci se uz to zas tak zbytecny neni. No a nizsi maximalka te sicee nenauci nic ale taky te to nenauci porad jet pred omezovacem. Taky kdyz prejedes v zatacce hrbol v kilu tak je to neco jinyho nez kdyz ho prejedes ve 140. Zkusenej zvladne oboji ale zacatecnik na tom muze skoncit. Jeste nejaky otazky? pripadne nejaky tvoje argumenty proc prave 2T? Porad sem neslysel ani jeden. Nebo snad menite nazor a rikate si ze ty 4T mozna na nauceni neni tak spatny? Ja souhlasim s tim ze 2Tje na jezdeni a blbnuti lepsi protoze to vic jede. Ale urcite to neni vhodnejsi na nauceni.

(reakce na) Zvýšení výkonu u Hondy NSR 125R na max

6.3.2009 v 12:41 | Nahoru | #45

pylot>Čento to rekl tak nejak za me.
S naucenim toho maj hodne sploecnyho. Ok nizsi spotreba mozna ne ale jak sem psal tak ne kazdej ma tatku motorkare kterej rad sype synkoj do 2T spoustu penez. Jinak napriklad vetsi vydrz je dobra k tomu ze kdyz se neumis chovat k motorce tak ji jentak neoddelas kdezto 2T za chvilku zadres. Lehci ovladani je v tom ze muzes brzdit motorem jak chces a nic nezadres. Pro nekoho kdo jezdi asi kravina ale pro nekoho kdo sedi na motorce poprvy a uci se uz to zas tak zbytecny neni. No a nizsi maximalka te sicee nenauci nic ale taky te to nenauci porad jet pred omezovacem. Taky kdyz prejedes v zatacce hrbol v kilu tak je to neco jinyho nez kdyz ho prejedes ve 140. Zkusenej zvladne oboji ale zacatecnik na tom muze skoncit. Jeste nejaky otazky? pripadne nejaky tvoje argumenty proc prave 2T? Porad sem neslysel ani jeden. Nebo snad menite nazor a rikate si ze ty 4T mozna na nauceni neni tak spatny? Ja souhlasim s tim ze 2Tje na jezdeni a blbnuti lepsi protoze to vic jede. Ale urcite to neni vhodnejsi na nauceni.



To co meleš ty nejsou argumenty

Naposledy editováno 06.03.2009 12:43:27

Zvýšení výkonu u Hondy NSR 125R na max

6.3.2009 v 12:43 | Nahoru | #46
Nějak sem si nevšiml že bych zadřel při bržděním motorem, a taky negenerálkuju každé 3000km Ten muj 2T nejede 140 to za prvé. Za druhé je rozdíl když předjíždíš auto se scyplou 4T 125 a 2T Takže o bezpečnosti se dá polemizovat. A jestli je někdo takový borec že to napere do zatáčky 140 to už je o hlavě a né motorce.

Kdo si che užít jízdu koupí 2T, kdo se chce vozit koupí 4T

1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu u Hondy NSR 125R na max

6.3.2009 v 12:44 | Nahoru | #47
tahle debata je fakt k smíchu

(reakce na) Zvýšení výkonu u Hondy NSR 125R na max

6.3.2009 v 12:45 | Nahoru | #48

blackhonder>tahle debata je fakt k smíchu



Ty se neozývej, rozpoutal si ji ty

Zvýšení výkonu u Hondy NSR 125R na max

6.3.2009 v 12:46 | Nahoru | #49
ja vim tak ty to snad posloucháš rád ty urážky na 2T že sou na nauceni na prd kazdymu hold vyhovuje neco jinyho no..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu u Hondy NSR 125R na max

6.3.2009 v 12:48 | Nahoru | #50

Čento>maras> Budu reagovat jen na tu vetsi vydrz a maximalku. A nebo radsi uz ne. 2T vs. 4T to bylo mooooockrat a uz to myslim stacilo. Stejne kazdej mele porad to svoje. 2T nizka zivotnost, vysoka spotreba, vyssi vykon. 4T vysoka zivotnost, nizka spotreba, nizsi vykon, jednodussi udrzba. Pokud to nekdo chce na nauceni je lepsi volba 4T dejme tomu ze prechazis z fichtla. Bude lepsi motorka ktera pojede uz od spoda nebo ta ktera se musi porad tocit, bude lepsi ta ktera jede 160 nebo 120 kdyz mas zkusenosti jen s 50 km/h pak je tech 160 jak kdyz vlezes ze 125 na sporta 600. Kdyz nemas zadny zkusenosti s moto bude pro tebe lepsi ta ktera si nech hodne veci libit nebo ta kterou po 3000 zadres? Jo pokud mas s moto nejaky zkusenosti a musis si 125 proste koupit protoze na nic jinyho nemas papiry a chces si s tim uzit nejakou zabavu pak je 2T jasna volba. Hmm tak mi to nedalo a stejne jsem to napsal



Jasně nízká životnost Jak dlouho ten 16-letej fakan tu motorku bude mít? 2 roky, možná víc. Za ty 2 roky když tomu dáš základní péči tě bude vozit úplně bez problému. Je to spotřebák by se dalo říct. Spotřeba Jezdím za 5 litrů a nedá se říct že bych to šetřil.

Zvýšení výkonu u Hondy NSR 125R na max

6.3.2009 v 12:48 | Nahoru | #51
to je k schmíchu měl sem dvě dváci 2t nikdo mi v tom nesponzoroval pouze já a brigády.a čim chcete argumentovat když sem měl na nsr najeto 42tis a měnil se jen píst a vložka ve válci vyšlo to na 6500 což je pohoda nic víc

(reakce na) Zvýšení výkonu u Hondy NSR 125R na max

6.3.2009 v 12:49 | Nahoru | #52
maras> jakbysmet kámoš měl TDR najeto 36tis a neměnil vůbec nic kupodivu a mašina šlapala jako hodinky

Zvýšení výkonu u Hondy NSR 125R na max

6.3.2009 v 12:51 | Nahoru | #53

Zvýšení výkonu u Hondy NSR 125R na max

6.3.2009 v 12:52 | Nahoru | #54
Mě nejvíc fascinují ti co 2T neměli a melou že se to sype atd. Všechno je o údržbě o ničem jiném. Mám DT druhým rokem a když sem ho koupil se udělala menší oprava za 7000 a jezdím 2 roky v pohodě. Jenom olej, benzín atd.

Tím nechci nikoho konkrétního urazit

Naposledy editováno 06.03.2009 12:52:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu u Hondy NSR 125R na max

6.3.2009 v 13:03 | Nahoru | #55
maras> No jo jenze ten 16ti letej fakan si vetsinou nekoupi novou ale vetsinou z bazaru r.v. asi tak 95 najeto tak 10000 a pred 500 km delana generalka motoru a po pul roce dela tu generalku znovu protoze sedel tak maximalne ten rok a jinak nic. Ja teda dokud jsem nevydelaval chtel jsem od moto co nejlevnejsi provoz a pokud mozno zadne opravy at levne nebo drahe. Prohoz jsem si financoval jen z letnich brigad.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu u Hondy NSR 125R na max

6.3.2009 v 13:05 | Nahoru | #56

blackhonder>zeptejte se kohokoliv kdo mel bo má 4T 125 a prjel se na 2T tak hned litoval ze si koupil 4T, teda aspon co sem já zažil tak to tak bylo



Tak ja sem zářnej případ toho co litoval že si koupil 2Tčko ... zlatý CBRko 125. Ale tet už jsme uplně jinde tak je to už jedno.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu u Hondy NSR 125R na max

6.3.2009 v 13:08 | Nahoru | #57
Čento> no vidíš to já měl ještě starší stroje a jak sloužily?se vší parádou a žádnýho bohatýho tatínka sem nepotřeboval bo otec ani bohatej neni.takže všechno sem táhl sám a ještě sem si dokázal rozhazovat prachy jinde

(reakce na) Zvýšení výkonu u Hondy NSR 125R na max

6.3.2009 v 13:09 | Nahoru | #58

daves>Čento> no vidíš to já měl ještě starší stroje a jak sloužily?se vší parádou a žádnýho bohatýho tatínka sem nepotřeboval bo otec ani bohatej neni.takže všechno sem táhl sám a ještě sem si dokázal rozhazovat prachy jinde



Sme na tom stejně...jenom oblečení a chrániče sem dostal od něj

(reakce na) Zvýšení výkonu u Hondy NSR 125R na max

6.3.2009 v 13:09 | Nahoru | #59
Honzuna> je fakt že cagivy a aprilie sou s tou výdrží o něco hůř ale za to yamaha a honda sou skvělí držácí

1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu u Hondy NSR 125R na max

6.3.2009 v 13:09 | Nahoru | #60
maras> 1)kdyz to nejsou argumanty tak co to je? 2) Kazdej druhej vi ze 2T pri brzdeni motorem spatne maze. 3) Spousta zatacek se da projet i ve 240 uplne bezpecne takze do toho hlavu netahej. Spis jde o to ze mensi rychlost je pro zacatecnika vetsi bezpeci. Hlavu tahej spis do toho predjizdeni. 4) Kdo si che užít jízdu koupí 2T, kdo se chce vozit koupí 4T - s timhle uplne souhlasim ale to nema s naucenim se (blackhonder mluvil o nauceni se ne o jezdeni) nic spolecnyho. 5) Malo kdo si muze koupitnovou a tak vetsinou koupis ponekom a generalkovani vyjde prave na tebe. 6) za 5 litru jezdim ja na SV. Na 4T dvacce jezdis za 3.

blackhonder> Co ja vim tak se tady nikdo do 2T nesral a taky nesere ale ty si zacal prvni s tim ze je to porad lepsi na nauceni nez nejakej 4T a s tim ja teda hodne nesouhlasim! Kazdy ma svoje plusy a minusy. Zrovna priklad kterej si uvedl ty (nauceni se) je spis parketou 4T. Naucis se na ni zrovna tak dobre projizdet zatacky a stejne dobre brzdit a navic neresis nejaky servisovani ani malo tocivyho momentu v nizkejch otackach. Kdybys napsal ze t sou stejne lepsi nez 4T tak nereknu ani slovo ale kdyz tvrdis ze sou lepsi na nauceni tak tos narazil.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R Karlusus 20 17.3.2024 v 17:20 čeplin
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 MourisonCZ 11 9.3.2024 v 20:25 Thomasr
Honda NSR 125 přední světlomet dotaz Honda NSR 125R RiderofNSR125 5 19.2.2024 v 18:53 RiderofNSR125
Nsr rozeta Honda NSR 125R, Honda NSR 125 Karlusus 12 15.9.2023 v 17:23 Karlusus
Honda NSR 125 nesvítí přední světla... Honda NSR 125R RiderofNSR125 1 14.7.2023 v 16:23 panTerek


TOPlist