1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.
ilMedvědGuzzini>miura>ilMedvědGuzzini>kecy... na normální silnici je nejlepší Sport 1000
zvláště první extra nepohodlný kousky
přesně ty mám na mysli
Ten litr je ,ale fakt na norm.silnici dost dobrej,dvouventil tahá stejně od volonoběhu až do omezovače ,žádný díry ve výkonu,škoda že končí na 8 500ot,kdyby se to nechalo točit na deset hmmmmm
DucatiSSJirka>ilMedvědGuzzini>miura>ilMedvědGuzzini>kecy... na normální silnici je nejlepší Sport 1000
zvláště první extra nepohodlný kousky
přesně ty mám na mysli
Ten litr je ,ale fakt na norm.silnici dost dobrej,dvouventil tahá stejně od volonoběhu až do omezovače ,žádný díry ve výkonu,škoda že končí na 8 500ot,kdyby se to nechalo točit na deset hmmmmm
to je zbytečný 10000 u vzducháče a litru. je to malý, rychlý, obratný. Prostě bááájo.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Serizeni ventilu Duc M900 Ducati Monster 900 | Honziikk | 8 | 9.6.2023 v 07:22 honzabiker |
Elektroinstalace - průřezy vodičů Ducati Monster 900 (i.e.) | honzabiker | 25 | 12.5.2023 v 19:01 honzabiker |
Lakování karbonu - bubliny Ducati Monster 900 (i.e.) | honzabiker | 12 | 15.10.2022 v 12:09 honzabiker |
Synchro. karburátorů - stále rozlad... [1, 2] Ducati Monster 900 | syrrius | 31 | 21.9.2022 v 12:44 uš |
rozdíly v rámech Ducati Monster Ducati Monster 900 (i.e.) | ramesse | 2 | 4.5.2022 v 06:56 honzabiker |