1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.
miura>ilMedvědGuzzini>kecy... na normální silnici je nejlepší Sport 1000
zvláště první extra nepohodlný kousky
přesně ty mám na mysli
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.
ilMedvědGuzzini>miura>ilMedvědGuzzini>kecy... na normální silnici je nejlepší Sport 1000
zvláště první extra nepohodlný kousky
přesně ty mám na mysli
Ten litr je ,ale fakt na norm.silnici dost dobrej,dvouventil tahá stejně od volonoběhu až do omezovače ,žádný díry ve výkonu,škoda že končí na 8 500ot,kdyby se to nechalo točit na deset hmmmmm
DucatiSSJirka>ilMedvědGuzzini>miura>ilMedvědGuzzini>kecy... na normální silnici je nejlepší Sport 1000
zvláště první extra nepohodlný kousky
přesně ty mám na mysli
Ten litr je ,ale fakt na norm.silnici dost dobrej,dvouventil tahá stejně od volonoběhu až do omezovače ,žádný díry ve výkonu,škoda že končí na 8 500ot,kdyby se to nechalo točit na deset hmmmmm
to je zbytečný 10000 u vzducháče a litru. je to malý, rychlý, obratný. Prostě bááájo.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.
DaliboRR>DucatiSSJirka>DaliboRR> Motor?Spodek nemá ,do 4 000ot. to jaksi nefunguje,silnej střed tak to jo!!!!Vršek nee !Tam tě konkurence převálcuje,prostě ta charakteristika motoru nevím ,proto jsem to nepsal!Jestli napíšeš ,že střed je na norm.slinici nejlepší,tak to je pravda,ale na norm silnici na to nemá podvozek,není tak obratná jak si myslíš!!!
Kdyz mluvim o kralovne jedne stopy nemam namysli 1098 v nejslabsi verzi.Ta motorka ma v sobe skloubenou dravost,rychlost,jedinečny styl a desing.Proste kralovna.O.K.?
nejlepší volba je 1198S
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.
miura>DaliboRR>DucatiSSJirka>DaliboRR> Motor?Spodek nemá ,do 4 000ot. to jaksi nefunguje,silnej střed tak to jo!!!!Vršek nee !Tam tě konkurence převálcuje,prostě ta charakteristika motoru nevím ,proto jsem to nepsal!Jestli napíšeš ,že střed je na norm.slinici nejlepší,tak to je pravda,ale na norm silnici na to nemá podvozek,není tak obratná jak si myslíš!!!
Kdyz mluvim o kralovne jedne stopy nemam namysli 1098 v nejslabsi verzi.Ta motorka ma v sobe skloubenou dravost,rychlost,jedinečny styl a desing.Proste kralovna.O.K.?
nejlepší volba je 1198S
Urcite,vylepšena verze 1098R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.
DaliboRR>miura>DaliboRR>DucatiSSJirka>DaliboRR> Motor?Spodek nemá ,do 4 000ot. to jaksi nefunguje,silnej střed tak to jo!!!!Vršek nee !Tam tě konkurence převálcuje,prostě ta charakteristika motoru nevím ,proto jsem to nepsal!Jestli napíšeš ,že střed je na norm.slinici nejlepší,tak to je pravda,ale na norm silnici na to nemá podvozek,není tak obratná jak si myslíš!!!
Kdyz mluvim o kralovne jedne stopy nemam namysli 1098 v nejslabsi verzi.Ta motorka ma v sobe skloubenou dravost,rychlost,jedinečny styl a desing.Proste kralovna.O.K.?
nejlepší volba je 1198S
Urcite,vylepšena verze 1098R
to ani ne, spíš stroj blížící se Rku víc než kdy předtím za téměř poloviční cenu. je tomu tak, proto, že letošní WSBK speciál není homologovaná na Rko jak je tomu zvykem, ale právě na Sko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.
miura>DucatiSSJirka> cenovka je trošku vyšší to jo a na silnice, zvláště naše, naprostá zbytečnost. proto bych rád k 748 přikoupil napřesrok 848, dá-li tedy bůh a ekonomická situace
Každopádně 848 je stejně krásná jako 1098,nejel jsem ji, určitě to pojede pěkně!Na tu spojku taky nebazíruju.Jen je to škoda ,na mlácení na okruh,rejže je spotřebák tak proč ne?
DucatiSSJirka>miura>DucatiSSJirka> cenovka je trošku vyšší to jo a na silnice, zvláště naše, naprostá zbytečnost. proto bych rád k 748 přikoupil napřesrok 848, dá-li tedy bůh a ekonomická situace
Každopádně 848 je stejně krásná jako 1098,nejel jsem ji, určitě to pojede pěkně!Na tu spojku taky nebazíruju.Jen je to škoda ,na mlácení na okruh,rejže je spotřebák tak proč ne?
jj, jelikož se na okruh dostanu jednou dvakrát za rok, tak to naštěstí nemusím řešit. Mokrá spojka 848 lze celkem snadno přestavět na suchou, dokonce na to je i tovární kit
miura> Jojo, suchá spojka, to je na SuperBiku to nejlepší , vlastně ani nechápu proč na to ještě nepřešly i Japonci, když jí můžeš dávat dlouhej prokluz a má taky mnohem větší životnost...
Jinak včera jsem to byl trošku projet (prvních 60 Km letos) a dokonce už i to počasí je proti mě, celou dobu pohoda, 3 stupně, teploučko, ale když jsem se vracel k domovu, tak cca. 10 Km od domova mě chytla pořádná sněhová vánice, a to taková že jednou rukou jsem si musel udělat stěrač a skoro jsem nestíhal utírat sníh z přilby, no a nakonec jsem přijel domů jako sněhulák, a na helmě to bylo dokonce i přimrzlý, a doma už bylo zase slunečno a jenom mokro, fakt to je snad zákon schválnosti, jinak v takovém počasí se nedá využít skoro ani ten "fichtláckej" výkon co Monster 600 má, sem ani nepřekročil 110 Km/h, nemluvě o tom že v zatáčkách to taky nebyla zrovna palba, prostě nic moc, ale po tak dlouhý zimě to bylo stejně super, ten zvuk, akcelerace a celkovej pocit z jízdy, to už mi docela chybělo...
Jo a ještě něco na odlehčení, ten ftípek "proč se Ducatisti nezdraví, protože už se viděly ráno v servisu" je už docela profláklej, tak tady je jeden novej: Víte jakou literatůru čtou majitelé motocyklů Ducati nejčastěji??? :\ No přece Servisní Manuál a Katalog náhradních dílů!!!
(Ano, tímto pokračuju v soutěži v trapnosti , ale asi ani tento příspěvek už nejspíš stejně Ducatistu nepřekoná, bohužel , holt kdo umí ten umí, to se nedá nic dělat! )
1 reakcí na tento příspěvek Monster problém k nasrání.
1 reakcí na tento příspěvek Monster problém k nasrání.
Jinak k tomu abys mi dával BAN nebo něco takovýho stejně nemáš důvod, to že nerozumíš srandě a uznáváš jen sebe je tvůj problém, můj fakt ne...
1 reakcí na tento příspěvek Monster problém k nasrání.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.
ilMedvědGuzzini>srry blafane ale ty jsi v ignoru spolu s motobikerem, jen abys zbytečně nereagoval :)
A kdo ti řekl, že sem někdo jako blafan či DMC psal?
Ale líbí se mi, jak DMC řekl, že se mu občas něco vysere (není divu...kilometry, rok výroby, sere na servisní úkony ) a všichni japončíci ho hned poplácají po rameni, že je tady jedinej ducatista, kterej přizná barvu. To nic proti jako.
RomanSS>ilMedvědGuzzini>srry blafane ale ty jsi v ignoru spolu s motobikerem, jen abys zbytečně nereagoval :)
A kdo ti řekl, že sem někdo jako blafan či DMC psal?
Ale líbí se mi, jak DMC řekl, že se mu občas něco vysere (není divu...kilometry, rok výroby, sere na servisní úkony ) a všichni japončíci ho hned poplácají po rameni, že je tady jedinej ducatista, kterej přizná barvu. To nic proti jako.
když si dám výpis témat za 24h vidím kdo dal poslední příspěvěk, ale už si ho nepřečtu. Jaká škoda...
/ano, jsem hnusný, zazobaný arogantní blbec kterej když něčemu nerozumí dá motku do servisu. Jo a tak věřím mechanikům který něco uměj.
1 reakcí na tento příspěvek Monster problém k nasrání.
RomanSS> No já chápu že Ducati je srdcovka, a většina lidí bude zarytě tvrdit že je to nejspolehlivější motorka na světě, a tak když řeknu že se mi to pořád sere (víceméně z těch důvodů který si napsal) tak se to hodně lidem líbit nebude, ale na druhý straně ty víš že tvoje Dukna je spolehlivá, takže je prostě jasný že to je jen tím že ten můj Monster je zanedbanej, a víc to nemusíš řešit, a to že to rejžisti rádi slyší je jasný, protože každej běžnej Ducatista tady tvrdí že Ducati jsou něco víc, že je to "královna jedný stopy" a podobný blbosti, jasně, má to něco do sebe, a proto na tom taky jezdim, ale zase z toho nedělejme modlu, a až budu mít třeba novou 1098mu (jako že né) tak budu třeba taky říkat že je spolehlivá, a budu jezdit nach servis kvůly záruce, ale na tom Monsteru se to nevyplatí, a stejně, ať si o mě myslíte cokoly, tak se klidně vsadím že na tom mojem Monsteru budu jezdit ještě za 10 let (když nebudou prachy na nic lepšího) a najedu na tom možná i 100 tisíc, a ta mašina bude jezdit pořád skvěle, a to jí přitom do servisu nedám už nikdy...
Ale nechcete po mě přece abych začal říkat jak je to dokonale spolehlivá mašina, když s ní takové zkušenosti nemám, já osobně nemám důvod toho M600 nějak hanit, ale prostě i kdybych to dal hned po dovezení do servisu, tak zaplatím min. 6 tisíc za něco, co si doma udělám za 1500 Kč a to všechno co se mi na tom posralo by se porouchalo tak jako tak servis neservis, takže o tom to vážně není...
DMC.motobiker>ilMedvědGuzzini> No vždyť to je taky dobře, lepší je dát mašinu do servisu než si na tom něco sám pokur*it a pak to dát do servisu stejně ale platit mnohonásobně víc, jen ale proboha nechápu, proč to samý chceš i po mě, to jak řeším servis je snad moje věc ne, a já si to riziko na sebe klidně vezmu...
RomanSS> No já chápu že Ducati je srdcovka, a většina lidí bude zarytě tvrdit že je to nejspolehlivější motorka na světě, a tak když řeknu že se mi to pořád sere (víceméně z těch důvodů který si napsal) tak se to hodně lidem líbit nebude, ale na druhý straně ty víš že tvoje Dukna je spolehlivá, takže je prostě jasný že to je jen tím že ten můj Monster je zanedbanej, a víc to nemusíš řešit, a to že to rejžisti rádi slyší je jasný, protože každej běžnej Ducatista tady tvrdí že Ducati jsou něco víc, že je to "královna jedný stopy" a podobný blbosti, jasně, má to něco do sebe, a proto na tom taky jezdim, ale zase z toho nedělejme modlu, a až budu mít třeba novou 1098mu (jako že né) tak budu třeba taky říkat že je spolehlivá, a budu jezdit nach servis kvůly záruce, ale na tom Monsteru se to nevyplatí, a stejně, ať si o mě myslíte cokoly, tak se klidně vsadím že na tom mojem Monsteru budu jezdit ještě za 10 let (když nebudou prachy na nic lepšího) a najedu na tom možná i 100 tisíc, a ta mašina bude jezdit pořád skvěle, a to jí přitom do servisu nedám už nikdy...
Ale nechcete po mě přece abych začal říkat jak je to dokonale spolehlivá mašina, když s ní takové zkušenosti nemám, já osobně nemám důvod toho M600 nějak hanit, ale prostě i kdybych to dal hned po dovezení do servisu, tak zaplatím min. 6 tisíc za něco, co si doma udělám za 1500 Kč a to všechno co se mi na tom posralo by se porouchalo tak jako tak servis neservis, takže o tom to vážně není...
nechci to už řešit a nedej bože slovíčkařit, ale 1500 dáš jen za řemeny. Pokud tam ovšem nenapínáš silonky, čemuž bych u tebe i věřil
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Serizeni ventilu Duc M900 Ducati Monster 900 | Honziikk | 8 | 9.6.2023 v 07:22 honzabiker |
Elektroinstalace - průřezy vodičů Ducati Monster 900 (i.e.) | honzabiker | 25 | 12.5.2023 v 19:01 honzabiker |
Lakování karbonu - bubliny Ducati Monster 900 (i.e.) | honzabiker | 12 | 15.10.2022 v 12:09 honzabiker |
Synchro. karburátorů - stále rozlad... [1, 2] Ducati Monster 900 | syrrius | 31 | 21.9.2022 v 12:44 uš |
rozdíly v rámech Ducati Monster Ducati Monster 900 (i.e.) | ramesse | 2 | 4.5.2022 v 06:56 honzabiker |