globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Monster problém k nasrání.
3.3.2009 v 20:07
Zdravim ,pánové řekne mi prosím někdo jestli je normální,že se mi dnes na mém Monstru 900 po 10 km odpálila zapalovací cívka na přední válec?mě snad jebne,já mam na něm najeto teprve 120 Km a už se to posere.kde a za kolik se dá sehnat nová cívka.a proč se to stalo?díky za rady a pomoc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.

19.3.2009 v 13:55 | Nahoru | #331

miura>ilMedvědGuzzini>kecy... na normální silnici je nejlepší Sport 1000

zvláště první extra nepohodlný kousky



přesně ty mám na mysli

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.

19.3.2009 v 14:02 | Nahoru | #332

ilMedvědGuzzini>miura>ilMedvědGuzzini>kecy... na normální silnici je nejlepší Sport 1000

zvláště první extra nepohodlný kousky

přesně ty mám na mysli



Ten litr je ,ale fakt na norm.silnici dost dobrej,dvouventil tahá stejně od volonoběhu až do omezovače ,žádný díry ve výkonu,škoda že končí na 8 500ot,kdyby se to nechalo točit na deset hmmmmm

(reakce na) Monster problém k nasrání.

19.3.2009 v 14:11 | Nahoru | #333

DucatiSSJirka>ilMedvědGuzzini>miura>ilMedvědGuzzini>kecy... na normální silnici je nejlepší Sport 1000

zvláště první extra nepohodlný kousky

přesně ty mám na mysli

Ten litr je ,ale fakt na norm.silnici dost dobrej,dvouventil tahá stejně od volonoběhu až do omezovače ,žádný díry ve výkonu,škoda že končí na 8 500ot,kdyby se to nechalo točit na deset hmmmmm



to je zbytečný 10000 u vzducháče a litru. je to malý, rychlý, obratný. Prostě bááájo.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.

19.3.2009 v 14:18 | Nahoru | #334

DaliboRR>DucatiSSJirka>DaliboRR> Motor?Spodek nemá ,do 4 000ot. to jaksi nefunguje,silnej střed tak to jo!!!!Vršek nee !Tam tě konkurence převálcuje,prostě ta charakteristika motoru nevím ,proto jsem to nepsal!Jestli napíšeš ,že střed je na norm.slinici nejlepší,tak to je pravda,ale na norm silnici na to nemá podvozek,není tak obratná jak si myslíš!!!

Kdyz mluvim o kralovne jedne stopy nemam namysli 1098 v nejslabsi verzi.Ta motorka ma v sobe skloubenou dravost,rychlost,jedinečny styl a desing.Proste kralovna.O.K.?



nejlepší volba je 1198S

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.

19.3.2009 v 14:25 | Nahoru | #335

miura>DaliboRR>DucatiSSJirka>DaliboRR> Motor?Spodek nemá ,do 4 000ot. to jaksi nefunguje,silnej střed tak to jo!!!!Vršek nee !Tam tě konkurence převálcuje,prostě ta charakteristika motoru nevím ,proto jsem to nepsal!Jestli napíšeš ,že střed je na norm.slinici nejlepší,tak to je pravda,ale na norm silnici na to nemá podvozek,není tak obratná jak si myslíš!!!

Kdyz mluvim o kralovne jedne stopy nemam namysli 1098 v nejslabsi verzi.Ta motorka ma v sobe skloubenou dravost,rychlost,jedinečny styl a desing.Proste kralovna.O.K.?

nejlepší volba je 1198S



Urcite,vylepšena verze 1098R

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.

19.3.2009 v 14:31 | Nahoru | #336

DaliboRR>miura>DaliboRR>DucatiSSJirka>DaliboRR> Motor?Spodek nemá ,do 4 000ot. to jaksi nefunguje,silnej střed tak to jo!!!!Vršek nee !Tam tě konkurence převálcuje,prostě ta charakteristika motoru nevím ,proto jsem to nepsal!Jestli napíšeš ,že střed je na norm.slinici nejlepší,tak to je pravda,ale na norm silnici na to nemá podvozek,není tak obratná jak si myslíš!!!

Kdyz mluvim o kralovne jedne stopy nemam namysli 1098 v nejslabsi verzi.Ta motorka ma v sobe skloubenou dravost,rychlost,jedinečny styl a desing.Proste kralovna.O.K.?

nejlepší volba je 1198S

Urcite,vylepšena verze 1098R



to ani ne, spíš stroj blížící se Rku víc než kdy předtím za téměř poloviční cenu. je tomu tak, proto, že letošní WSBK speciál není homologovaná na Rko jak je tomu zvykem, ale právě na Sko

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.

19.3.2009 v 14:32 | Nahoru | #337
miura> Ale ty prachy!!!!Ta Aprilka V 4 ,taky nevypadá špatně,taky drahá já vím.....stejně dokoupím nějakou 2006 a bude to asi rejže,Ducnu bych bral 999S,ale vím že by mě ji bylo líto a taky je drahá!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.

19.3.2009 v 14:34 | Nahoru | #338
miura> to jsem netusil.Tak RSV4 jede asi neskutecne nebo se Max rozpomenul na sve nejlepsi leta

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.

19.3.2009 v 14:39 | Nahoru | #339
DucatiSSJirka> cenovka je trošku vyšší to jo a na silnice, zvláště naše, naprostá zbytečnost. proto bych rád k 748 přikoupil napřesrok 848, dá-li tedy bůh a ekonomická situace

(reakce na) Monster problém k nasrání.

19.3.2009 v 14:40 | Nahoru | #340

DaliboRR>miura> to jsem netusil.Tak RSV4 jede asi neskutecne nebo se Max rozpomenul na sve nejlepsi leta



spíš má co dělat, nechal se upsat mezi mlaďase a bude mít plný ruce práce obhájit že ještě nepatří do starýho železa...

(reakce na) Monster problém k nasrání.

19.3.2009 v 14:42 | Nahoru | #341

DaliboRR>miura> to jsem netusil.Tak RSV4 jede asi neskutecne nebo se Max rozpomenul na sve nejlepsi leta



RSV4 mě štve, vsadil jsem se o medovník, že lepší nováček bude BMW a když jde o medovník tak to přestává všechna sranda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.

19.3.2009 v 14:53 | Nahoru | #342

miura>DucatiSSJirka> cenovka je trošku vyšší to jo a na silnice, zvláště naše, naprostá zbytečnost. proto bych rád k 748 přikoupil napřesrok 848, dá-li tedy bůh a ekonomická situace



Každopádně 848 je stejně krásná jako 1098,nejel jsem ji, určitě to pojede pěkně!Na tu spojku taky nebazíruju.Jen je to škoda ,na mlácení na okruh,rejže je spotřebák tak proč ne?

(reakce na) Monster problém k nasrání.

19.3.2009 v 15:11 | Nahoru | #343

DucatiSSJirka>miura>DucatiSSJirka> cenovka je trošku vyšší to jo a na silnice, zvláště naše, naprostá zbytečnost. proto bych rád k 748 přikoupil napřesrok 848, dá-li tedy bůh a ekonomická situace

Každopádně 848 je stejně krásná jako 1098,nejel jsem ji, určitě to pojede pěkně!Na tu spojku taky nebazíruju.Jen je to škoda ,na mlácení na okruh,rejže je spotřebák tak proč ne?



jj, jelikož se na okruh dostanu jednou dvakrát za rok, tak to naštěstí nemusím řešit. Mokrá spojka 848 lze celkem snadno přestavět na suchou, dokonce na to je i tovární kit

Monster problém k nasrání.

19.3.2009 v 19:14 | Nahoru | #344
Mám najeto na monstru S2R 7 500 km, zatím bez závad. Důležitý asi je, jak se zajede a potom, jakým způsobem na tom jezdíš. Taky je důležitý, na jaký kousek kápneš, musíš mít štěstí - to platí pro itala nebo pro japonce. Já jsem si kupoval Ducati, protože je to srdeční záležitost, třebaže jsou lepší (možná) a pohodlnější. Držím palce!

Monster problém k nasrání.

20.3.2009 v 10:33 | Nahoru | #345
duckam> Já jezdim pořád na plnej kotel, to je špatně???

miura> Jojo, suchá spojka, to je na SuperBiku to nejlepší , vlastně ani nechápu proč na to ještě nepřešly i Japonci, když jí můžeš dávat dlouhej prokluz a má taky mnohem větší životnost...

Jinak včera jsem to byl trošku projet (prvních 60 Km letos) a dokonce už i to počasí je proti mě, celou dobu pohoda, 3 stupně, teploučko, ale když jsem se vracel k domovu, tak cca. 10 Km od domova mě chytla pořádná sněhová vánice, a to taková že jednou rukou jsem si musel udělat stěrač a skoro jsem nestíhal utírat sníh z přilby, no a nakonec jsem přijel domů jako sněhulák, a na helmě to bylo dokonce i přimrzlý, a doma už bylo zase slunečno a jenom mokro, fakt to je snad zákon schválnosti, jinak v takovém počasí se nedá využít skoro ani ten "fichtláckej" výkon co Monster 600 má, sem ani nepřekročil 110 Km/h, nemluvě o tom že v zatáčkách to taky nebyla zrovna palba, prostě nic moc, ale po tak dlouhý zimě to bylo stejně super, ten zvuk, akcelerace a celkovej pocit z jízdy, to už mi docela chybělo...

Monster problém k nasrání.

20.3.2009 v 13:15 | Nahoru | #346
a pak kdo tu mluví mimo mísu

Monster problém k nasrání.

23.3.2009 v 11:25 | Nahoru | #347
Tak jsem už teď přez víkend něco málo najel (cca 250 Km), a docela pěkný svezení po tej dlouhej zimě, sice to ještě pořád není úplně vono, jelikož teploty se pohybovaly mezi 1 - 3 stupněma, a předevčírem když sem se vracel tak už byli dokonce na silnicích zamrzlý kaluže, ale jinak je sucho takže pohoda, ale zatím to není žádná moc palba, jelikož při těchto teplotách ještě moc nevěřim že pneu budou opravdu sedět tak jak mají, a navíc silnice jsou ještě samej bordel, štěrk, písek atd. takže to do zatáček ještě moc nehrotím a občas se mi stane že i autaři tu zatáčku projedou rychleji než já, což je deprimující, jelikož pokud má mít M600 vůbec někde navrch, tak jsou to právě zatáčky, ale naštěstí to pak zase doženu tou akcelerací, protože díky krátkýmu převodu mě to z tej zatáčky dokáže vytáhnout poměrně rychle! Jinak jedna taková zajímavost, asi tomu možná ani neuvěříte, ale za ty celý 3 dny se mi na tom Monsteru ještě vůbec nic neposralo, fakt nechápu jak je to možný, ale je to tak, jen doufam že jsem to teďkon nezakřiknul...

Jo a ještě něco na odlehčení, ten ftípek "proč se Ducatisti nezdraví, protože už se viděly ráno v servisu" je už docela profláklej, tak tady je jeden novej: Víte jakou literatůru čtou majitelé motocyklů Ducati nejčastěji??? :\ No přece Servisní Manuál a Katalog náhradních dílů!!!

(Ano, tímto pokračuju v soutěži v trapnosti , ale asi ani tento příspěvek už nejspíš stejně Ducatistu nepřekoná, bohužel , holt kdo umí ten umí, to se nedá nic dělat! )

1 reakcí na tento příspěvek Monster problém k nasrání.

23.3.2009 v 11:30 | Nahoru | #348
ten ignore list je fakt dobrá fičura, nějak mě už nebaví ta onanie trapnosti jednoho místního uživatele z Chebu.

Monster problém k nasrání.

23.3.2009 v 11:37 | Nahoru | #349
ilMedvědGuzzini> Zaprvé, tvoje vlákna NEatakuju (a když už tam něco napíšu, tak je to objektivní), takže nějakej Ignore list ti stejně nepomůže, a za další, když si zalistuješ někam na začátek tohodle vlákna, tak zjistíš, že si začly ti Fanatičtí Ducatisti, a né mi ostatní majitelé motocyklů Ducati...

Monster problém k nasrání.

23.3.2009 v 11:40 | Nahoru | #350
ty jo, ono to fakt funguje! Paráda!

Monster problém k nasrání.

23.3.2009 v 11:43 | Nahoru | #351
Počkej, já se ti podívam...

Naposledy editováno 23.03.2009 11:44:47

1 reakcí na tento příspěvek Monster problém k nasrání.

23.3.2009 v 11:51 | Nahoru | #352
ilMedvědGuzzini> Tak bohužel ti to nefunguje, příspěvky přidávam i nadále, jen u tvojich vláken to nejde, což je mi ale jedno, protože k těm vašim "snobským" tématům stejně nemám co říct, takže pro mě osobně žádná změna, a holt když někde v tvém vlákně narazím zase na to jak pomlouváš třeba Triumpha (ano, ten tvůj nadhled a respektovaní ostatních motorek se hned pozná), tak si o tobě jen v duchu pomyslím něco pěkného a psát to tam holt nebudu no...

Jinak k tomu abys mi dával BAN nebo něco takovýho stejně nemáš důvod, to že nerozumíš srandě a uznáváš jen sebe je tvůj problém, můj fakt ne...

(reakce na) Monster problém k nasrání.

23.3.2009 v 14:37 | Nahoru | #353
DMC.motobiker> Poprvé s tebou souhlasím ve všem ,máš recht je to CHUJ

1 reakcí na tento příspěvek Monster problém k nasrání.

23.3.2009 v 14:39 | Nahoru | #354
srry blafane ale ty jsi v ignoru spolu s motobikerem, jen abys zbytečně nereagoval :)

Monster problém k nasrání.

23.3.2009 v 14:40 | Nahoru | #355
blafan> No vidíš to, tak nakonec i rejže a špagety dokáží žít vedle sebe v míru!

Monster problém k nasrání.

23.3.2009 v 14:44 | Nahoru | #356
ilMedvědGuzzini> Ty se teda cejtíš, jako kdybysme tady všichni byli na ty tvoje "hodnotný" vlákna zvědaví! Předtím jsem u tebe v Ignore nebyl a spočítej si, kolikrát jsem do tvých vláken něco přidával??? V poslední době si vzpomenu jen u toho Triumpha, protože to mě fakt dostalo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.

23.3.2009 v 15:38 | Nahoru | #357

ilMedvědGuzzini>srry blafane ale ty jsi v ignoru spolu s motobikerem, jen abys zbytečně nereagoval :)


A kdo ti řekl, že sem někdo jako blafan či DMC psal?

Ale líbí se mi, jak DMC řekl, že se mu občas něco vysere (není divu...kilometry, rok výroby, sere na servisní úkony ) a všichni japončíci ho hned poplácají po rameni, že je tady jedinej ducatista, kterej přizná barvu. To nic proti jako.

(reakce na) Monster problém k nasrání.

23.3.2009 v 15:40 | Nahoru | #358

RomanSS>ilMedvědGuzzini>srry blafane ale ty jsi v ignoru spolu s motobikerem, jen abys zbytečně nereagoval :)
A kdo ti řekl, že sem někdo jako blafan či DMC psal?

Ale líbí se mi, jak DMC řekl, že se mu občas něco vysere (není divu...kilometry, rok výroby, sere na servisní úkony ) a všichni japončíci ho hned poplácají po rameni, že je tady jedinej ducatista, kterej přizná barvu. To nic proti jako.



když si dám výpis témat za 24h vidím kdo dal poslední příspěvěk, ale už si ho nepřečtu. Jaká škoda...

/ano, jsem hnusný, zazobaný arogantní blbec kterej když něčemu nerozumí dá motku do servisu. Jo a tak věřím mechanikům který něco uměj.

1 reakcí na tento příspěvek Monster problém k nasrání.

23.3.2009 v 16:31 | Nahoru | #359
ilMedvědGuzzini> No vždyť to je taky dobře, lepší je dát mašinu do servisu než si na tom něco sám pokur*it a pak to dát do servisu stejně ale platit mnohonásobně víc, jen ale proboha nechápu, proč to samý chceš i po mě, to jak řeším servis je snad moje věc ne, a já si to riziko na sebe klidně vezmu...

RomanSS> No já chápu že Ducati je srdcovka, a většina lidí bude zarytě tvrdit že je to nejspolehlivější motorka na světě, a tak když řeknu že se mi to pořád sere (víceméně z těch důvodů který si napsal) tak se to hodně lidem líbit nebude, ale na druhý straně ty víš že tvoje Dukna je spolehlivá, takže je prostě jasný že to je jen tím že ten můj Monster je zanedbanej, a víc to nemusíš řešit, a to že to rejžisti rádi slyší je jasný, protože každej běžnej Ducatista tady tvrdí že Ducati jsou něco víc, že je to "královna jedný stopy" a podobný blbosti, jasně, má to něco do sebe, a proto na tom taky jezdim, ale zase z toho nedělejme modlu, a až budu mít třeba novou 1098mu (jako že né) tak budu třeba taky říkat že je spolehlivá, a budu jezdit nach servis kvůly záruce, ale na tom Monsteru se to nevyplatí, a stejně, ať si o mě myslíte cokoly, tak se klidně vsadím že na tom mojem Monsteru budu jezdit ještě za 10 let (když nebudou prachy na nic lepšího) a najedu na tom možná i 100 tisíc, a ta mašina bude jezdit pořád skvěle, a to jí přitom do servisu nedám už nikdy...

Ale nechcete po mě přece abych začal říkat jak je to dokonale spolehlivá mašina, když s ní takové zkušenosti nemám, já osobně nemám důvod toho M600 nějak hanit, ale prostě i kdybych to dal hned po dovezení do servisu, tak zaplatím min. 6 tisíc za něco, co si doma udělám za 1500 Kč a to všechno co se mi na tom posralo by se porouchalo tak jako tak servis neservis, takže o tom to vážně není...

(reakce na) Monster problém k nasrání.

23.3.2009 v 17:15 | Nahoru | #360

DMC.motobiker>ilMedvědGuzzini> No vždyť to je taky dobře, lepší je dát mašinu do servisu než si na tom něco sám pokur*it a pak to dát do servisu stejně ale platit mnohonásobně víc, jen ale proboha nechápu, proč to samý chceš i po mě, to jak řeším servis je snad moje věc ne, a já si to riziko na sebe klidně vezmu...

RomanSS> No já chápu že Ducati je srdcovka, a většina lidí bude zarytě tvrdit že je to nejspolehlivější motorka na světě, a tak když řeknu že se mi to pořád sere (víceméně z těch důvodů který si napsal) tak se to hodně lidem líbit nebude, ale na druhý straně ty víš že tvoje Dukna je spolehlivá, takže je prostě jasný že to je jen tím že ten můj Monster je zanedbanej, a víc to nemusíš řešit, a to že to rejžisti rádi slyší je jasný, protože každej běžnej Ducatista tady tvrdí že Ducati jsou něco víc, že je to "královna jedný stopy" a podobný blbosti, jasně, má to něco do sebe, a proto na tom taky jezdim, ale zase z toho nedělejme modlu, a až budu mít třeba novou 1098mu (jako že né) tak budu třeba taky říkat že je spolehlivá, a budu jezdit nach servis kvůly záruce, ale na tom Monsteru se to nevyplatí, a stejně, ať si o mě myslíte cokoly, tak se klidně vsadím že na tom mojem Monsteru budu jezdit ještě za 10 let (když nebudou prachy na nic lepšího) a najedu na tom možná i 100 tisíc, a ta mašina bude jezdit pořád skvěle, a to jí přitom do servisu nedám už nikdy...

Ale nechcete po mě přece abych začal říkat jak je to dokonale spolehlivá mašina, když s ní takové zkušenosti nemám, já osobně nemám důvod toho M600 nějak hanit, ale prostě i kdybych to dal hned po dovezení do servisu, tak zaplatím min. 6 tisíc za něco, co si doma udělám za 1500 Kč a to všechno co se mi na tom posralo by se porouchalo tak jako tak servis neservis, takže o tom to vážně není...



nechci to už řešit a nedej bože slovíčkařit, ale 1500 dáš jen za řemeny. Pokud tam ovšem nenapínáš silonky, čemuž bych u tebe i věřil
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Serizeni ventilu Duc M900 Ducati Monster 900 Honziikk 8 9.6.2023 v 07:22 honzabiker
Elektroinstalace - průřezy vodičů Ducati Monster 900 (i.e.) honzabiker 25 12.5.2023 v 19:01 honzabiker
Lakování karbonu - bubliny Ducati Monster 900 (i.e.) honzabiker 12 15.10.2022 v 12:09 honzabiker
Synchro. karburátorů - stále rozlad... [1, 2] Ducati Monster 900 syrrius 31 21.9.2022 v 12:44
rozdíly v rámech Ducati Monster Ducati Monster 900 (i.e.) ramesse 2 4.5.2022 v 06:56 honzabiker


TOPlist