globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7
Chtel bych si koupit mladsi motorku.

Vim ze kdyz koupim novou, bude lepsi, a kdyz koupim mladsi, bude lepsi nez stara, to si spocita kazdej.

Chtel bych vedet, o kolik horsi je treba K4, ktery jsou i za 120t Kc se serviskou (udajne) v porovnani s nejetou ZX10 06 (stara skladova zasoba asi?) nebo o kolik prijdu zabavy, kvality, nebo co ja vim co vsechno bude "nizsi" kdyz misto R1 08 (za 190.000,-- bez DPH - pri koupi na firmu) vezmu 1000RR za 130t Kc nebo neco jineho za 140, pricemz stale platim v prvni investivi o 50t Kc mene.

Diky za prinosne prispevky (informace)

Nakonec stejne nejspis bude zalezet na konkretni aktuaůlni nabidce a svezeni co mi sedne, ale nejsem schopnej si to vyndat z hlavy, myslel jsem ze nova je jasna, ale ted mi zase vrta hlavou moznost usetrit 50 nebo 70 tisic... asi si hodim masli brzy z toho... internet mam prolezlej, ceka me danovy priznani... a dalsi veci si a me jiste jeste nekdo vymysli....


Naposledy editováno 19.02.2009 12:14:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

23.2.2009 v 16:28 | Nahoru | #91

Stev>oxygen> GSXR 1000 K5 za 150? Pěkná cena



je ale potřeba vyměnit olej s filtrem a napravo má přelakovaný plasty (kdysi byly odřený z kačírku)

(reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

23.2.2009 v 16:36 | Nahoru | #92

oxygen>Stev>oxygen> GSXR 1000 K5 za 150? Pěkná cena

je ale potřeba vyměnit olej s filtrem a napravo má přelakovaný plasty (kdysi byly odřený z kačírku)



Jestli je jinak v pořádku, tak myslím že fakt pěkná cena. Já jí teda nechci, zatím na to jezdecky nemám a bůhví jestli mít kdy budu.

1 reakcí na tento příspěvek GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

23.2.2009 v 16:52 | Nahoru | #93
když budeš jezdit a nebudeš se moc bát,budeš na to mít - i K5/6 je pro lidi,ne pro bohy

(reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

23.2.2009 v 17:21 | Nahoru | #94

oxygen>Camča_v>He hééé,tak to je jasný,když jsi jako obchodník nakoupil ve správnou dobu.

spíš jsem využil nízkejch cen. ale pravym důvodem bylo, pořádně si projezdit a porovnat tyhle dva špičkový litry společně s mojí K5kou - a vybrat a nechat si tu nejlepší... no a když při tom neproděláš, tím líp, ne?
chceš-li dneska už zapadlý téma, ale moje snad objektivní srovnání:
litry



ja jsem tohle videl ale jeste necetl... je to pekny psani... ted si to prectu abych mel ucelenejsipredstavu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

23.2.2009 v 20:58 | Nahoru | #95
Camča_v> nejde o to že bych se bál že to neudržím na silnici, ale nechce se mi jezdit na takový motorce stylem který pobere i moje současná

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

24.2.2009 v 13:37 | Nahoru | #96

Stev>Camča_v> nejde o to že bych se bál že to neudržím na silnici, ale nechce se mi jezdit na takový motorce stylem který pobere i moje současná



oproti 10 let stare masine jsou rozdily, rsspektive pokroky prej hodne vyrazny... takze na podvozku to poznas a tech 80k navic oproti 110 na VTR-F jak mas v avataru jiste taky...

(reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

24.2.2009 v 13:49 | Nahoru | #97
Spijker> jde o to že 110 koní mi v provozu stačí a podvozek umí furt víc než já a rozhodně nemám pocit že mě brzdí. Ale to je jenom můj pohled na věc, každej na to kouká jinak a jezdí taky jinak

1 reakcí na tento příspěvek GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

24.2.2009 v 13:56 | Nahoru | #98
asi te chapu...

podle me se ty kone na nekterych mistech vyuzit daji a podvozek prave umozni i min sikovnejm (snad tedy i treba mmne) jezdit rychlejc tam, kde to drive neslo...

pokud jezdis pod hranici moznosti tvyho vtr jeste stale i dnes... tak si muzes gratulovat, novejsi silnejsi proste nepotrebujes a muzes ty prachy treba prozrat, prochlastat, proinvestovat atak aby si na sebe vydelali a casem treba i na novou nevim.. co budes chtit...

(reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

24.2.2009 v 14:13 | Nahoru | #99
Spijker> Jde o to jak kdo jezdí. Já dlouhý rovinky pomalu, dálnici pomalu a rychle se snažím jenom do zatáček. Jenže se snažím jezdit hlavou a v provozu je dobrý si nechávat nějakou rezervu, takže i tak jezdím pomaleji než zvládne podvozek. Tenhle rok se chci dostat párkrát na okruh tak uvidím, ale každopádně nechci jinou motorku dokud nebudu mít pocit že jsem z týhle dostal maximum. Mám na ní odjetou půlku předminulý a půlku minulý sezony. Peníze zas až tak neřeším, kdybych chtěl, tak už jezdím na novější a silnější.

1 reakcí na tento příspěvek GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

24.2.2009 v 14:26 | Nahoru | #100
jo.. jestli to mas v hlave takhle... pohoda..

to jsi byl ty 18. zari ta letajici vtr?

Ja bych se taky chtel letos dostat na okruh vice.. a chtel bych neco dustojnyho, abych si to mohl v hlave nastavit jako ty...a mit par let klid a resit jiny veci nez motorku...

(reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

24.2.2009 v 14:40 | Nahoru | #101

Spijker>to jsi byl ty 18. zari ta letajici vtr?



teď nevím co myslíš, ale letěl jsem na Dubé do pole někdy v půlce října 2007 jestli se dobře pamatuju

1 reakcí na tento příspěvek GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

24.2.2009 v 20:03 | Nahoru | #102
tak to ne... loni v Moste sel nekdo v poslednim kole co jsem ja jezdil ze zatacky ven a motorka (cevrene VTR) se parkrat otocila v kotrmelcich, asi 3x... moc plynu na vyjezdu... 2V... ale vetsinou prej na okruhu stejne padaj V2 a litry... takze... nikdo ucenej z nebe nespad... ale tak to byl nekdo jinej co ma podobnou motrku... zapomnel jsem nick...

Tak hlavne kolama dolu a zdravi a spolehlivou techniku

(reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

25.2.2009 v 08:41 | Nahoru | #103
Spijker> ne že bych chtěl VTR hanit, ale nějak si nedokážu představit jak dokázal utrhnout kolo při výjezdu, takovou sílu to při normálním zacházení nemá, leda by měl blbý gumy. Nebo to bylo při nájezdu a blbě podřadil. Já byl zatím jednou a chovalo se to naprosto nezáludně. Ale tak uvidím co letos jestli se tam dostanu

1 reakcí na tento příspěvek GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

25.2.2009 v 11:40 | Nahoru | #104
no ja videl uz jen jak se dokluzuje motorka... a ta tri salta jen na fotkach.. a pak taky jsem videl jak to rozstipany vypadalo...

kazdopadne tam ten den padla jeste jedna TL a vikend predtim pry taky TL a krome toho padnul ten den co jsem tam byl ja taky jedno 929RR

podle me kdyz to poradne naklopis a zatahnes za hefta tak utrhnes i jawu nebo GS

(reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

25.2.2009 v 12:00 | Nahoru | #105
Spijker> to asi jo, dávat moc plynu ve velkym náklonu mě fakt nenapadlo, ale třeba to byl jeden z důvodů proč jsem jel tak pomalu

1 reakcí na tento příspěvek GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

25.2.2009 v 13:00 | Nahoru | #106


who knows...
ono to snese prekvapive hodne plynu... ale kdyz zacnes zjistovat jak dodne, tak tpo jednou musi podklouznout... no a pak uz zalezi na tom jak hodne to bude.,..

kdo nepada... jezdi... znas to ne? Me ale staci kdyz budu jezdit tesne pod hranici svych moznosti a nepadatz...

ale hlavne kdyz se mi nic nestane ze....

(reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

25.2.2009 v 14:27 | Nahoru | #107
Spijker> já mám od havárky zjištěno že, kdo nepadá jezdí, a kdo padá nejezdí, tak se snažím chovat podle toho

1 reakcí na tento příspěvek GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

25.2.2009 v 14:34 | Nahoru | #108
to vis ze jsou to jen silny keci...

nadruhou stranu kde jinde chces jezdit poradnou kudlu nez na okruhu a myslim ze kdyz se zucastnim parkrat vickrat.... ze se k limitu (svemu) priblizim.. a pak.... snad me bude andel nakej ochranovat....

Nejhorsi je byt ten co nejezdi kdyz je krasne... loni jsem od pulky kvetna dva mesice jezdil jen na kole... i kdyz ne bouracka

(reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

25.2.2009 v 14:52 | Nahoru | #109
Spijker> jasně že na okruhu jet co to dá, proto se tam jezdí

2 reakcí na tento příspěvek GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

25.2.2009 v 14:56 | Nahoru | #110
ja se snazim vyhnout jezdeni co to da na silnici tim, ze se nabazim rychlosti a budu "v klidu" jezdit opatrneji v provozu, aniz bych si myslel ze o neco prichazim

alwe "kudlu" ma kazdej nastavenou jinak... tak mi krome jinyho vrta v hlave co ve me je...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

25.2.2009 v 15:10 | Nahoru | #111
Spijker> ono je zas lepší nebrat to tak prestižně a jezdit pro radost, ale jak tak sleduju Tvoje myšlenkový pochody, poradím Ti ze svojí zkušenosti. Až koupíš novou motorku a při jízdě dostaneš pocit že teď to máš docela v ruce, zpomal na úroveň rychlostního limitu a jeď domů, pravděpodobně se tak vyhneš průseru.

edit: ta rada teda zní trochu blbě, ale myslím že nejsem jedinej kdo už na to doplatil.

Naposledy editováno 25.02.2009 15:12:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

25.2.2009 v 15:13 | Nahoru | #112

Spijker>ja se snazim vyhnout jezdeni co to da na silnici tim, ze se nabazim rychlosti a budu "v klidu" jezdit opatrneji v provozu, aniz bych si myslel ze o neco prichazim

alwe "kudlu" ma kazdej nastavenou jinak... tak mi krome jinyho vrta v hlave co ve me je...



Covece ja ti nevim, dycky kdyz jedu na sprinty, tak jedu treba 180-220, a ze sprintu 260-280 a mam z toho stejnej pocit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

25.2.2009 v 19:17 | Nahoru | #113

Bubrak ZX10R>Spijker>ja se snazim vyhnout jezdeni co to da na silnici tim, ze se nabazim rychlosti a budu "v klidu" jezdit opatrneji v provozu, aniz bych si myslel ze o neco prichazim

alwe "kudlu" ma kazdej nastavenou jinak... tak mi krome jinyho vrta v hlave co ve me je...

Covece ja ti nevim, dycky kdyz jedu na sprinty, tak jedu treba 180-220, a ze sprintu 260-280 a mam z toho stejnej pocit.



hele nekaz mi iluze... ja se taky bojim ze co nacvicim v moste budu pak zkouset na Suchaku, na Duby na Ironu atd...

taky se bojim ze v navalu radosti nekde v alpach abych si nezadelal... a tak... proto se dycky branim kddyz me kamarad taha jezdit po praze ze prej zkusime jaky je tov tunelu tak... A mam stejne blbej pocit v tunelu z toho asfaltu jako vetsina lidi... (krome tebe asi) a bojim se to naklopit v zatacce

ten tunel.. to souvisi s tou posledni radou od Steva... kdyz myslis ze jsi v pohode a na tacho je podivne hodne... je lepe pribrzdit a mazat domu

Naposledy editováno 25.02.2009 19:21:20

(reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

25.2.2009 v 19:18 | Nahoru | #114

Stev>Spijker> ono je zas lepší nebrat to tak prestižně a jezdit pro radost, ale jak tak sleduju Tvoje myšlenkový pochody, poradím Ti ze svojí zkušenosti. Až koupíš novou motorku a při jízdě dostaneš pocit že teď to máš docela v ruce, zpomal na úroveň rychlostního limitu a jeď domů, pravděpodobně se tak vyhneš průseru.

edit: ta rada teda zní trochu blbě, ale myslím že nejsem jedinej kdo už na to doplatil.



vim o cem mluvim... snazim se tuhle radu si pripominat... ja si vlastne vubec lehnout nechci .. jednak si to nechci rozbit, a jednak nechci ani sebe rozbit... tohle je dobra rada kdyz se hlava zacina plnit adrenalinem a dostavas se do toho stavu jako kdyz myslis brčkem misto hlavou..

prestizne zas tak moc ne... urcite hlavne pro radost... ale ja uz mam starsi motorku... a tak ted jsem ochotne dat penize jedine za neco co bude chvili mlady... a fungovat a co chvili vydrzi i moralne..
Urcite se letos nechystam na zadny zavody, zkusil bych instruktaz a volne jizdy, popripade se prifarit k nemkomu kdo bude mit drom pronajatej... treba nekde k nemcum ci tak... v nedeli napr..

Naposledy editováno 25.02.2009 19:24:13

(reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

25.2.2009 v 19:34 | Nahoru | #115

Spijker>Bubrak ZX10R>Spijker>ja se snazim vyhnout jezdeni co to da na silnici tim, ze se nabazim rychlosti a budu "v klidu" jezdit opatrneji v provozu, aniz bych si myslel ze o neco prichazim

alwe "kudlu" ma kazdej nastavenou jinak... tak mi krome jinyho vrta v hlave co ve me je...

Covece ja ti nevim, dycky kdyz jedu na sprinty, tak jedu treba 180-220, a ze sprintu 260-280 a mam z toho stejnej pocit.

hele nekaz mi iluze... ja se taky bojim ze co nacvicim v moste budu pak zkouset na Suchaku, na Duby na Ironu atd...

taky se bojim ze v navalu radosti nekde v alpach abych si nezadelal... a tak... proto se dycky branim kddyz me kamarad taha jezdit po praze ze prej zkusime jaky je tov tunelu tak... A mam stejne blbej pocit v tunelu z toho asfaltu jako vetsina lidi... (krome tebe asi) a bojim se to naklopit v zatacce

ten tunel.. to souvisi s tou posledni radou od Steva... kdyz myslis ze jsi v pohode a na tacho je podivne hodne... je lepe pribrzdit a mazat domu



Jo, 277, pribrzdit a domu. Ten asfalt je tam v klidu na rovince, v zatacce mu taky tolik neverim, ale rovne se nema skoro co stat, jen se obcas protoci kolo na vode, ale v rovnym smeru nic vyznamnyho, pro jistotu staci na ty kaluzi neakcelerovat naplno.

1 reakcí na tento příspěvek GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

25.2.2009 v 20:03 | Nahoru | #116
Ta diskuse se dostala úplně jinam, všimli jste si? Ještě bych dodal jednu věc. Je vám jasný jak zničený budou cesty po letošní zimě? Bude to dost naprd. a to skoro všude. V normálním provozu není skoro šance se svézt. Ty řeči o 180-220 je nutný brát fakt s zezervou, na pár sekund se člověk dostane přes 200 ale jinak? Průměr je lehce přes 100. Uvědomte si to. Je skoro škoda si na tom českým tankodromu ničit rok-dva starou sportovní litrovku. Každopádně nebude špatný mít tlumič - a to i na něčem starším....

1 reakcí na tento příspěvek GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

25.2.2009 v 21:13 | Nahoru | #117
muzu ti doporucit jedine tu 750.jel jsem vsechny doma sice stoji gsxr750 osazen yoshimurou a k plne spokojenosti karburator.srad ma taky neco do sebe a o to vic kdyz projedes kolem novych stroju 280az290.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

25.2.2009 v 22:07 | Nahoru | #118

marisekk>Ta diskuse se dostala úplně jinam, všimli jste si? Ještě bych dodal jednu věc. Je vám jasný jak zničený budou cesty po letošní zimě? Bude to dost naprd. a to skoro všude. V normálním provozu není skoro šance se svézt. Ty řeči o 180-220 je nutný brát fakt s zezervou, na pár sekund se člověk dostane přes 200 ale jinak? Průměr je lehce přes 100. Uvědomte si to. Je skoro škoda si na tom českým tankodromu ničit rok-dva starou sportovní litrovku. Každopádně nebude špatný mít tlumič - a to i na něčem starším....



Hele nevim, ale 180-220 se da jet po R10 (Pha-LBC) v klidu porad (velmi fajn povrch). Prumer mam v sobotu po poledni 160km/h z Hoskovic do Plzne a to v Praze prselo. V noci Pha-MB prumer 207km/h (a pomerne decentne, NoFeara bych tipnul nekde pres 240).

Asi jsem mel dodat, ze na sprinty sem tak jel do Hoskovic, tj R10. Na okresce se samo tak neda, nebo da, ale je to pro me osobne uz zbytecny riziko.

(reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

25.2.2009 v 22:18 | Nahoru | #119

Bubrak ZX10R>marisekk>Ta diskuse se dostala úplně jinam, všimli jste si? Ještě bych dodal jednu věc. Je vám jasný jak zničený budou cesty po letošní zimě? Bude to dost naprd. a to skoro všude. V normálním provozu není skoro šance se svézt. Ty řeči o 180-220 je nutný brát fakt s zezervou, na pár sekund se člověk dostane přes 200 ale jinak? Průměr je lehce přes 100. Uvědomte si to. Je skoro škoda si na tom českým tankodromu ničit rok-dva starou sportovní litrovku. Každopádně nebude špatný mít tlumič - a to i na něčem starším....

Hele nevim, ale 180-220 se da jet po R10 (Pha-LBC) v klidu porad (velmi fajn povrch). Prumer mam v sobotu po poledni 160km/h z Hoskovic do Plzne a to v Praze prselo. V noci Pha-MB prumer 207km/h (a pomerne decentne, NoFeara bych tipnul nekde pres 240).

Asi jsem mel dodat, ze na sprinty sem tak jel do Hoskovic, tj R10. Na okresce se samo tak neda, nebo da, ale je to pro me osobne uz zbytecny riziko.



na to se da rict jen to, ze niceni dvouleteho litroveho sporta na ceskych tankodromech opravdu boli... ale asi presto .... a pak si budu nadavat...

takze modleme se... at aspon jedno kolo dycky na zemi

(reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

25.2.2009 v 22:21 | Nahoru | #120

petrgsxr750>muzu ti doporucit jedine tu 750.jel jsem vsechny doma sice stoji gsxr750 osazen yoshimurou a k plne spokojenosti karburator.srad ma taky neco do sebe a o to vic kdyz projedes kolem novych stroju 280az290.



kdyby byla 750 levnejsi nez litr, aby me to vytrhlo, asi bych o ni hodne uvazoval. Jewnze neni... A na 750 se podle me boji jet kudlu min lidi nez na litru... vcetne me... proste na litru budes jeste opatrnejsi nez na 750 (pokud to nevysyspes samozrejme) cimz budes vice setrit motor a za predpokladu ze na servis dostane co potrebuje... by mel vydrzet o neco dele...

Takze ja jsem 750 vyradil z vyberu kvuli cene.. A zase se mi libi az od 2004 ale spis 2006 a to uz je za raketu..

Jinak, ze je to super motorka - jasna vec, neni pochyb

a jeste karbec... ja se mu rad vyhnu a neuronim ani slzu. Odpadne zimni vyndavani svicek pri -10° kdyz to po 2,5 mesici nechytne zrovna kdyz se udela slunce a je sucho... teda pevne doufamn ze odpadne...

Naposledy editováno 25.02.2009 22:22:45
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1176, 1177] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35292 Včera v 21:35 Ghostik
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 57 22.4.2024 v 20:25 MEK0TA
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1


TOPlist