Vim ze kdyz koupim novou, bude lepsi, a kdyz koupim mladsi, bude lepsi nez stara, to si spocita kazdej.
Chtel bych vedet, o kolik horsi je treba K4, ktery jsou i za 120t Kc se serviskou (udajne) v porovnani s nejetou ZX10 06 (stara skladova zasoba asi?) nebo o kolik prijdu zabavy, kvality, nebo co ja vim co vsechno bude "nizsi" kdyz misto R1 08 (za 190.000,-- bez DPH - pri koupi na firmu) vezmu 1000RR za 130t Kc nebo neco jineho za 140, pricemz stale platim v prvni investivi o 50t Kc mene.
Diky za prinosne prispevky (informace)
Nakonec stejne nejspis bude zalezet na konkretni aktuaůlni nabidce a svezeni co mi sedne, ale nejsem schopnej si to vyndat z hlavy, myslel jsem ze nova je jasna, ale ted mi zase vrta hlavou moznost usetrit 50 nebo 70 tisic... asi si hodim masli brzy z toho... internet mam prolezlej, ceka me danovy priznani... a dalsi veci si a me jiste jeste nekdo vymysli....
Naposledy editováno 19.02.2009 12:14:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7
Stev>oxygen> GSXR 1000 K5 za 150? Pěkná cena
je ale potřeba vyměnit olej s filtrem a napravo má přelakovaný plasty (kdysi byly odřený z kačírku)
oxygen>Stev>oxygen> GSXR 1000 K5 za 150? Pěkná cena
je ale potřeba vyměnit olej s filtrem a napravo má přelakovaný plasty (kdysi byly odřený z kačírku)
Jestli je jinak v pořádku, tak myslím že fakt pěkná cena. Já jí teda nechci, zatím na to jezdecky nemám a bůhví jestli mít kdy budu.
1 reakcí na tento příspěvek GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7
oxygen>Camča_v>He hééé,tak to je jasný,když jsi jako obchodník nakoupil ve správnou dobu.
spíš jsem využil nízkejch cen. ale pravym důvodem bylo, pořádně si projezdit a porovnat tyhle dva špičkový litry společně s mojí K5kou - a vybrat a nechat si tu nejlepší... no a když při tom neproděláš, tím líp, ne?
chceš-li dneska už zapadlý téma, ale moje snad objektivní srovnání:
litry
ja jsem tohle videl ale jeste necetl... je to pekny psani... ted si to prectu abych mel ucelenejsipredstavu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7
Stev>Camča_v> nejde o to že bych se bál že to neudržím na silnici, ale nechce se mi jezdit na takový motorce stylem který pobere i moje současná
oproti 10 let stare masine jsou rozdily, rsspektive pokroky prej hodne vyrazny... takze na podvozku to poznas a tech 80k navic oproti 110 na VTR-F jak mas v avataru jiste taky...
1 reakcí na tento příspěvek GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7
podle me se ty kone na nekterych mistech vyuzit daji a podvozek prave umozni i min sikovnejm (snad tedy i treba mmne) jezdit rychlejc tam, kde to drive neslo...
pokud jezdis pod hranici moznosti tvyho vtr jeste stale i dnes... tak si muzes gratulovat, novejsi silnejsi proste nepotrebujes a muzes ty prachy treba prozrat, prochlastat, proinvestovat atak aby si na sebe vydelali a casem treba i na novou nevim.. co budes chtit...
1 reakcí na tento příspěvek GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7
to jsi byl ty 18. zari ta letajici vtr?
Ja bych se taky chtel letos dostat na okruh vice.. a chtel bych neco dustojnyho, abych si to mohl v hlave nastavit jako ty...a mit par let klid a resit jiny veci nez motorku...
1 reakcí na tento příspěvek GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7
Tak hlavne kolama dolu a zdravi a spolehlivou techniku
1 reakcí na tento příspěvek GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7
kazdopadne tam ten den padla jeste jedna TL a vikend predtim pry taky TL a krome toho padnul ten den co jsem tam byl ja taky jedno 929RR
podle me kdyz to poradne naklopis a zatahnes za hefta tak utrhnes i jawu nebo GS
1 reakcí na tento příspěvek GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7
who knows...
ono to snese prekvapive hodne plynu... ale kdyz zacnes zjistovat jak dodne, tak tpo jednou musi podklouznout... no a pak uz zalezi na tom jak hodne to bude.,..
kdo nepada... jezdi... znas to ne? Me ale staci kdyz budu jezdit tesne pod hranici svych moznosti a nepadatz...
ale hlavne kdyz se mi nic nestane ze....
1 reakcí na tento příspěvek GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7
nadruhou stranu kde jinde chces jezdit poradnou kudlu nez na okruhu a myslim ze kdyz se zucastnim parkrat vickrat.... ze se k limitu (svemu) priblizim.. a pak.... snad me bude andel nakej ochranovat....
Nejhorsi je byt ten co nejezdi kdyz je krasne... loni jsem od pulky kvetna dva mesice jezdil jen na kole... i kdyz ne bouracka
2 reakcí na tento příspěvek GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7
alwe "kudlu" ma kazdej nastavenou jinak... tak mi krome jinyho vrta v hlave co ve me je...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7
edit: ta rada teda zní trochu blbě, ale myslím že nejsem jedinej kdo už na to doplatil.
Naposledy editováno 25.02.2009 15:12:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7
Spijker>ja se snazim vyhnout jezdeni co to da na silnici tim, ze se nabazim rychlosti a budu "v klidu" jezdit opatrneji v provozu, aniz bych si myslel ze o neco prichazim
alwe "kudlu" ma kazdej nastavenou jinak... tak mi krome jinyho vrta v hlave co ve me je...
Covece ja ti nevim, dycky kdyz jedu na sprinty, tak jedu treba 180-220, a ze sprintu 260-280 a mam z toho stejnej pocit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7
Bubrak ZX10R>Spijker>ja se snazim vyhnout jezdeni co to da na silnici tim, ze se nabazim rychlosti a budu "v klidu" jezdit opatrneji v provozu, aniz bych si myslel ze o neco prichazim
alwe "kudlu" ma kazdej nastavenou jinak... tak mi krome jinyho vrta v hlave co ve me je...
Covece ja ti nevim, dycky kdyz jedu na sprinty, tak jedu treba 180-220, a ze sprintu 260-280 a mam z toho stejnej pocit.
hele nekaz mi iluze... ja se taky bojim ze co nacvicim v moste budu pak zkouset na Suchaku, na Duby na Ironu atd...
taky se bojim ze v navalu radosti nekde v alpach abych si nezadelal... a tak... proto se dycky branim kddyz me kamarad taha jezdit po praze ze prej zkusime jaky je tov tunelu tak... A mam stejne blbej pocit v tunelu z toho asfaltu jako vetsina lidi... (krome tebe asi) a bojim se to naklopit v zatacce
ten tunel.. to souvisi s tou posledni radou od Steva... kdyz myslis ze jsi v pohode a na tacho je podivne hodne... je lepe pribrzdit a mazat domu
Naposledy editováno 25.02.2009 19:21:20
Stev>Spijker> ono je zas lepší nebrat to tak prestižně a jezdit pro radost, ale jak tak sleduju Tvoje myšlenkový pochody, poradím Ti ze svojí zkušenosti. Až koupíš novou motorku a při jízdě dostaneš pocit že teď to máš docela v ruce, zpomal na úroveň rychlostního limitu a jeď domů, pravděpodobně se tak vyhneš průseru.
edit: ta rada teda zní trochu blbě, ale myslím že nejsem jedinej kdo už na to doplatil.
vim o cem mluvim... snazim se tuhle radu si pripominat... ja si vlastne vubec lehnout nechci .. jednak si to nechci rozbit, a jednak nechci ani sebe rozbit... tohle je dobra rada kdyz se hlava zacina plnit adrenalinem a dostavas se do toho stavu jako kdyz myslis brčkem misto hlavou..
prestizne zas tak moc ne... urcite hlavne pro radost... ale ja uz mam starsi motorku... a tak ted jsem ochotne dat penize jedine za neco co bude chvili mlady... a fungovat a co chvili vydrzi i moralne..
Urcite se letos nechystam na zadny zavody, zkusil bych instruktaz a volne jizdy, popripade se prifarit k nemkomu kdo bude mit drom pronajatej... treba nekde k nemcum ci tak... v nedeli napr..
Naposledy editováno 25.02.2009 19:24:13
Spijker>Bubrak ZX10R>Spijker>ja se snazim vyhnout jezdeni co to da na silnici tim, ze se nabazim rychlosti a budu "v klidu" jezdit opatrneji v provozu, aniz bych si myslel ze o neco prichazim
alwe "kudlu" ma kazdej nastavenou jinak... tak mi krome jinyho vrta v hlave co ve me je...
Covece ja ti nevim, dycky kdyz jedu na sprinty, tak jedu treba 180-220, a ze sprintu 260-280 a mam z toho stejnej pocit.
hele nekaz mi iluze... ja se taky bojim ze co nacvicim v moste budu pak zkouset na Suchaku, na Duby na Ironu atd...
taky se bojim ze v navalu radosti nekde v alpach abych si nezadelal... a tak... proto se dycky branim kddyz me kamarad taha jezdit po praze ze prej zkusime jaky je tov tunelu tak... A mam stejne blbej pocit v tunelu z toho asfaltu jako vetsina lidi... (krome tebe asi) a bojim se to naklopit v zatacce
ten tunel.. to souvisi s tou posledni radou od Steva... kdyz myslis ze jsi v pohode a na tacho je podivne hodne... je lepe pribrzdit a mazat domu
Jo, 277, pribrzdit a domu. Ten asfalt je tam v klidu na rovince, v zatacce mu taky tolik neverim, ale rovne se nema skoro co stat, jen se obcas protoci kolo na vode, ale v rovnym smeru nic vyznamnyho, pro jistotu staci na ty kaluzi neakcelerovat naplno.
1 reakcí na tento příspěvek GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7
1 reakcí na tento příspěvek GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7
marisekk>Ta diskuse se dostala úplně jinam, všimli jste si? Ještě bych dodal jednu věc. Je vám jasný jak zničený budou cesty po letošní zimě? Bude to dost naprd. a to skoro všude. V normálním provozu není skoro šance se svézt. Ty řeči o 180-220 je nutný brát fakt s zezervou, na pár sekund se člověk dostane přes 200 ale jinak? Průměr je lehce přes 100. Uvědomte si to. Je skoro škoda si na tom českým tankodromu ničit rok-dva starou sportovní litrovku. Každopádně nebude špatný mít tlumič - a to i na něčem starším....
Hele nevim, ale 180-220 se da jet po R10 (Pha-LBC) v klidu porad (velmi fajn povrch). Prumer mam v sobotu po poledni 160km/h z Hoskovic do Plzne a to v Praze prselo. V noci Pha-MB prumer 207km/h (a pomerne decentne, NoFeara bych tipnul nekde pres 240).
Asi jsem mel dodat, ze na sprinty sem tak jel do Hoskovic, tj R10. Na okresce se samo tak neda, nebo da, ale je to pro me osobne uz zbytecny riziko.
Bubrak ZX10R>marisekk>Ta diskuse se dostala úplně jinam, všimli jste si? Ještě bych dodal jednu věc. Je vám jasný jak zničený budou cesty po letošní zimě? Bude to dost naprd. a to skoro všude. V normálním provozu není skoro šance se svézt. Ty řeči o 180-220 je nutný brát fakt s zezervou, na pár sekund se člověk dostane přes 200 ale jinak? Průměr je lehce přes 100. Uvědomte si to. Je skoro škoda si na tom českým tankodromu ničit rok-dva starou sportovní litrovku. Každopádně nebude špatný mít tlumič - a to i na něčem starším....
Hele nevim, ale 180-220 se da jet po R10 (Pha-LBC) v klidu porad (velmi fajn povrch). Prumer mam v sobotu po poledni 160km/h z Hoskovic do Plzne a to v Praze prselo. V noci Pha-MB prumer 207km/h (a pomerne decentne, NoFeara bych tipnul nekde pres 240).
Asi jsem mel dodat, ze na sprinty sem tak jel do Hoskovic, tj R10. Na okresce se samo tak neda, nebo da, ale je to pro me osobne uz zbytecny riziko.
na to se da rict jen to, ze niceni dvouleteho litroveho sporta na ceskych tankodromech opravdu boli... ale asi presto .... a pak si budu nadavat...
takze modleme se... at aspon jedno kolo dycky na zemi
petrgsxr750>muzu ti doporucit jedine tu 750.jel jsem vsechny doma sice stoji gsxr750 osazen yoshimurou a k plne spokojenosti karburator.srad ma taky neco do sebe a o to vic kdyz projedes kolem novych stroju 280az290.
kdyby byla 750 levnejsi nez litr, aby me to vytrhlo, asi bych o ni hodne uvazoval. Jewnze neni... A na 750 se podle me boji jet kudlu min lidi nez na litru... vcetne me... proste na litru budes jeste opatrnejsi nez na 750 (pokud to nevysyspes samozrejme) cimz budes vice setrit motor a za predpokladu ze na servis dostane co potrebuje... by mel vydrzet o neco dele...
Takze ja jsem 750 vyradil z vyberu kvuli cene.. A zase se mi libi az od 2004 ale spis 2006 a to uz je za raketu..
Jinak, ze je to super motorka - jasna vec, neni pochyb
a jeste karbec... ja se mu rad vyhnu a neuronim ani slzu. Odpadne zimni vyndavani svicek pri -10° kdyz to po 2,5 mesici nechytne zrovna kdyz se udela slunce a je sucho... teda pevne doufamn ze odpadne...
Naposledy editováno 25.02.2009 22:22:45
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1186, 1187] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35591 | Včera v 21:24 Veverčák |
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja | Bubrak-ZX10R | 16330 | Včera v 07:38 SPIJKER |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 47 | 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath |
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |