globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7
Chtel bych si koupit mladsi motorku.

Vim ze kdyz koupim novou, bude lepsi, a kdyz koupim mladsi, bude lepsi nez stara, to si spocita kazdej.

Chtel bych vedet, o kolik horsi je treba K4, ktery jsou i za 120t Kc se serviskou (udajne) v porovnani s nejetou ZX10 06 (stara skladova zasoba asi?) nebo o kolik prijdu zabavy, kvality, nebo co ja vim co vsechno bude "nizsi" kdyz misto R1 08 (za 190.000,-- bez DPH - pri koupi na firmu) vezmu 1000RR za 130t Kc nebo neco jineho za 140, pricemz stale platim v prvni investivi o 50t Kc mene.

Diky za prinosne prispevky (informace)

Nakonec stejne nejspis bude zalezet na konkretni aktuaůlni nabidce a svezeni co mi sedne, ale nejsem schopnej si to vyndat z hlavy, myslel jsem ze nova je jasna, ale ted mi zase vrta hlavou moznost usetrit 50 nebo 70 tisic... asi si hodim masli brzy z toho... internet mam prolezlej, ceka me danovy priznani... a dalsi veci si a me jiste jeste nekdo vymysli....

Naposledy editováno 19.02.2009 12:14:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

25.2.2009 v 22:07 | Nahoru | #1

marisekk>Ta diskuse se dostala úplně jinam, všimli jste si? Ještě bych dodal jednu věc. Je vám jasný jak zničený budou cesty po letošní zimě? Bude to dost naprd. a to skoro všude. V normálním provozu není skoro šance se svézt. Ty řeči o 180-220 je nutný brát fakt s zezervou, na pár sekund se člověk dostane přes 200 ale jinak? Průměr je lehce přes 100. Uvědomte si to. Je skoro škoda si na tom českým tankodromu ničit rok-dva starou sportovní litrovku. Každopádně nebude špatný mít tlumič - a to i na něčem starším....



Hele nevim, ale 180-220 se da jet po R10 (Pha-LBC) v klidu porad (velmi fajn povrch). Prumer mam v sobotu po poledni 160km/h z Hoskovic do Plzne a to v Praze prselo. V noci Pha-MB prumer 207km/h (a pomerne decentne, NoFeara bych tipnul nekde pres 240).

Asi jsem mel dodat, ze na sprinty sem tak jel do Hoskovic, tj R10. Na okresce se samo tak neda, nebo da, ale je to pro me osobne uz zbytecny riziko.

(reakce na) GSXR K3/4+K5+6, R1 03/4-8, ZX10 04/5,1000RR 04/7

25.2.2009 v 22:18 | Nahoru | #2

Bubrak ZX10R>marisekk>Ta diskuse se dostala úplně jinam, všimli jste si? Ještě bych dodal jednu věc. Je vám jasný jak zničený budou cesty po letošní zimě? Bude to dost naprd. a to skoro všude. V normálním provozu není skoro šance se svézt. Ty řeči o 180-220 je nutný brát fakt s zezervou, na pár sekund se člověk dostane přes 200 ale jinak? Průměr je lehce přes 100. Uvědomte si to. Je skoro škoda si na tom českým tankodromu ničit rok-dva starou sportovní litrovku. Každopádně nebude špatný mít tlumič - a to i na něčem starším....

Hele nevim, ale 180-220 se da jet po R10 (Pha-LBC) v klidu porad (velmi fajn povrch). Prumer mam v sobotu po poledni 160km/h z Hoskovic do Plzne a to v Praze prselo. V noci Pha-MB prumer 207km/h (a pomerne decentne, NoFeara bych tipnul nekde pres 240).

Asi jsem mel dodat, ze na sprinty sem tak jel do Hoskovic, tj R10. Na okresce se samo tak neda, nebo da, ale je to pro me osobne uz zbytecny riziko.



na to se da rict jen to, ze niceni dvouleteho litroveho sporta na ceskych tankodromech opravdu boli... ale asi presto .... a pak si budu nadavat...

takze modleme se... at aspon jedno kolo dycky na zemi
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1186, 1187] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35591 Včera v 21:24 Veverčák
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja Bubrak-ZX10R 16330 Včera v 07:38 SPIJKER
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 47 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777


TOPlist