bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Co s tekoucí nádrží?
17.2.2009 v 16:23
Zdravím,
teče mi nádrž, bohužel je to prasklé od sváru až asi 1cm i v plechu. Takže zavařit se to bojím. Nevíte co s tím? Zda použít tekutý kov? ale mám strach aby to vydrželo, přeci jen tam jsou vibrace, tak aby to za měsíc neteklo znovu. Máte nějaký nápad?
Díky, derryn

1 reakcí na tento příspěvek Co s tekoucí nádrží?

25.9.2012 v 17:04 | Nahoru | #1
pro vsechny kutily domaci a klikare, kteri tvrdi, ze to staci odvetrat "pul hodiny". az uvidite, jak muze dopadnout clovek, ktery nevi, co dela, nebo si mysli, ze vi, co dela, tak vas ta chut na samoopravnu svarovanim brzy prejde. kaslete na to, sezente v okoli nekoho, kdo se v tom vyzna a nepokousekte stesti. nebude u vas stat donekonecna. zavareni, zakapnuti mosazi je nejidealnejsi, z mych zkusenosti drzi i kvalitni tekuty kov, ale bacha na to, nadrz musi byt otocena, zadny prusak benzinu (mastnoty) a idealni je "vetrit" do praskliny jeste klasicke mydlo, ktere zabrani na chvili i tem nejmensim prusakum. pak dat prvni tenkou vrstvu, nechat poradne vytvrdnout a pak finalni. a hlavne poradne upevnit nadrz, aby nedochazelo k vybracim.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co s tekoucí nádrží?

13.10.2012 v 18:56 | Nahoru | #2

Eso_Rimmer píše: pro vsechny kutily domaci a klikare, kteri tvrdi, ze to staci odvetrat "pul hodiny". az uvidite, jak muze dopadnout clovek, ktery nevi, co dela, nebo si mysli, ze vi, co dela, tak vas ta chut na samoopravnu svarovanim brzy prejde. kaslete na to, sezente v okoli nekoho, kdo se v tom vyzna a nepokousekte stesti. nebude u vas stat donekonecna. zavareni, zakapnuti mosazi je nejidealnejsi, z mych zkusenosti drzi i kvalitni tekuty kov, ale bacha na to, nadrz musi byt otocena, zadny prusak benzinu (mastnoty) a idealni je "vetrit" do praskliny jeste klasicke mydlo, ktere zabrani na chvili i tem nejmensim prusakum. pak dat prvni tenkou vrstvu, nechat poradne vytvrdnout a pak finalni. a hlavne poradne upevnit nadrz, aby nedochazelo k vybracim.



potvrzuju...jak jsem psal výše, půlhodiny je fakt málo...kdo si to chce udělat doma sám a nevyhazovat peníze, tak doporučuju ten postup s vodou a nebo jak jsem to dělal já se škrtlou sirkou a veškeré výpary řádně vypálit...ta voda je možná lepší, protože hned jak to zavaříte můžete vyžkoušet těsnost, bez toho abyste napouštěli a v případě nezdaru znova vypoušteli nádrž s benzínem. Taky jak jsem nedávno zjistil ptaním u odborníků, metoda s napuštěním vodou se běžně vyučuje na školách a je nejpoužívanější.

Takový extrém - tušim na Jawamánii se psalo o metodě používané v Rusku, kdy naplníte nádrž benzínem cca do půlky a zapálíte - co hoří už nebouchne - pak vesele vaříte

Jak je vidět používá se lecos - pro nás čechy připadá v úvahu buďto mosaz a autogen, vylejt epoxidem a nebo lepidlo - vše funguje a vše má svoje pro a proti.

Naposledy editováno 13.10.2012 18:58:34
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sidecar Velorex [1, 2] Jawa 350/634, Velorex 562, Velorex 563, Velorex 565,... Krautkopf 46 21.3.2024 v 13:26 TomasNBK
Jawa 350/634-7 a karburátor Z 640 Jawa 350/634 panelák 8 14.3.2024 v 19:26 Pabol
pretočenie valcov na jawa 350 /632 ... Jawa 350/634, Jawa 350/632 sadimil 12 24.10.2023 v 11:03 kokoška.
Kterým směrem se otáčí náhon tachom... Jawa 350/634 YettiBob 18 7.8.2023 v 10:23 kokoška.
Kryt řetězu Jawa 350/634, ČZ 350/472 honzaza 3 2.8.2023 v 12:08 Zdenalbenal


TOPlist