bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Aditivum do oleje
1.2.2009 v 18:19
Zdravim, chtěl jsem se zeptat, máte někdo zkušenosti s aditivem do oleje Militec-1?V autě mám zkušenosti výborné, ale nevím zdali se to může nalít i do motorky?


Naposledy editováno 01.02.2009 18:31:46

(reakce na) Aditivum do oleje

24.2.2010 v 12:25 | Nahoru | #151
1100Virago> Já Ti můžu sdělit informaci o přípravku Slick,ten jsme testovali asi před 15 lety na služebním formanu,do jednoho se to nalilo po ujetých 10000kilometrech a ten motor vydržel jen 190000km a u toho druhého bez Slicku najel motor téměř 400000km a s oběma autama jezdily ti samí lidé a i stejný servis včetně výměn olejů.Třeba je to jen náhoda,ale je to tak.Já používám do závodních motorů přípravky od firmy PRO-TEC a vše OK.

(reakce na) Aditivum do oleje

24.2.2010 v 12:26 | Nahoru | #152
1100Virago> Přesně tak, když budu chtít aby ztichnul motor a víc mě nebude zajímat, tak ho můžu klidně omotat molitanem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aditivum do oleje

24.2.2010 v 12:41 | Nahoru | #153
prostudovat zde: z d e

(reakce na) Aditivum do oleje

24.2.2010 v 13:00 | Nahoru | #154

RST_1000_FUTURA>prostudovat zde: z d e



zajimavy cteni...

cituju, aby to nebylo potreba cist cele:
Militec 1 a Metaltec 1 – dva výrobky, kterým byla dána obrovská reklama v tisku s tím, že se jedná o „Přelom v technice mazání nebo podvod?“ (přesný název článku). V tomto případě musím odpovědět, že se jedná o velmi těžký podvod. Po přečtení článku v „časopise“ Auto Štangl pod tímto názvem jsem začal pátrat po podrobnostech. Postupně jsem zjistil, že autor článku, obalený tituly zepředu i zezadu (kdyby to šlo, tak ještě shora a zespodu), na žádné naší Vysoké škole ani v odpovídajícím výzkumném ústavu v naší republice nepracuje, a to ani externě, pravděpodobně vůbec neexistuje. Po dotazu na zadavatele článku mi nebyl na tuto otázku schopen odpovědět. Potvrzuje to i můj dojem, protože odborník by se nikdy pod takovou snůšku nesmyslů nemohl podepsat. V článku není nic konkrétního, pouze reklamní kecy. Štangl potřebuje také vydělávat…
Vysvětlení funkce v propagačních materiálech: jde o syntetické hydrokarbony vyrobené patentovanou technologií, které ošetří povrch beze změny vůlí, na rozdíl od přípravků obahujících teflon a jiné látky. „Syntetické hydrokarbony proniknou i do nejmenších mezer a pevně k nim přilnou, tím se vytvoří ochranná vrstva, bránící a zajišťující…“ – jste z toho nějak moudří? Ví někdo z vás, co je to „syntetický hydrokarbon“? (Hydrokarbon je něco jako uhlovodík (přeložíme-li si toto slovo do češtiny), když budu hodně benevolentní, tak „syntetický hydrokarbon“ je třeba syntetický olej. Pro toto označení můžeme vymyslet tisíce dalších „uplatnění“.)
V článku se jaksi „zapomnělo“ na to, že výrobek obsahuje chlórové sloučeniny ve formě chloresterů. Zadavatel článku mi na můj dotaz zaslal „zaručené“ testy, provedené v Brazílii a s podpisem profesora tamnější univerzity. Obsah testu mi opět potvrdil, že byl vyroben firmou Militec a zcela jistě onen odborník nemá s tímto testem nic společného. (Proč v Brazílii? Předpokládá se, že odtud nebudeme schopni ověřit pravost tvrzení – časový posun, španělština, drahé spojení…)
Zprávu jsem nechal (oklikou) konzultovat s prof. Kovářem a mimo jiné i s jedním zahraničním odborníkem na chemii maziv. Dozvěděl jsem se následující:
„Předmětný test, jak je uveden ve zprávě, je účelový. Ani chlorparafin, ani chlorester netvoří chlorovodík nebo kyselinu chlorovodíkovou při smíšení s vodou. Samozřejmě nedochází ke změně pH, protože nejsou ani kyselé, ani zásadité. Pokud by k ní došlo, vylučovalo by to použití těchto přísad (chlorparafinů a chloresterů) do řezných kapalin, kde jsou tyto látky používány (pokud je ještě tato technologie aplikovaná a povolena). Autoři článku si zahrávají s nevědomostí zákazníků v oblasti maziv a chemie.
Závěrečná poznámka ze zprávy je rovněž účelová, protože zde nejsou obsaženy v potřebné míře údaje o teplotních poměrech. Nicméně problém s použitím chlórových aditiv v motorových olejích narůstá tím víc, čím víc je motor netěsný a dochází k profuku kolem pístních kroužků a olej s touto přísadou se dostane do spalovacího prostoru a následně do katalyzátoru, který postupně zničí. To je hlavní problém, který významné olejářské společnosti objevily při výběru vhodných technologií pro výrobu olejů. Chemické složení Militecu není nic nového a unikátního. Jedná se o zcela běžnou a levnou záležitost (laicky řečeno, smíchá se olej s chlórem, obě dvě složky jsou velmi levné). Podívejme se pravdě přímo do očí. Pokud by ta technologie byla tak unikátní, proč ji výrobci olejů již dávno nepoužili? (Pozn.: řeči o konkurenčním boji a patentových právech necháme lidem s IQ tykve.)
Pouhým přidáním vody nebo oleje do těchto přísad neovlivní jejich stabilitu. Pokud se však setkají s EP přísadami v oleji, jsou jejich stabilita a korozivní faktor výrazně urychleny. Zvýšení stability výrobci těchto látek přisuzují účinkům chloresterů. Ve skutečnosti je tomu naopak. Chlorparafiny mají výrazně vyšší stabilitu než chlorestery. Chlorparafiny vážou 40-60% chlóru, zatímco chlorestery 30-35%.
Závěr technického bulletinu je napsán zcela jistě firmou Militec a nenabízí žádné technické skutečnosti, nýbrž jen reklamní žvásty. Tento typ přísad je dobrou EP přísadou určenou pro řezné kapaliny. Současný trend ve vývoji těchto kapalin však odstoupil od těchto přísad díky jejich ekologické závadnosti. Ty jsou již v současné době zakázány a každá firma, která je ještě používá je musí vést jako zvláště nebezpečné odpady se všemi problémy, které z toho vyplývají.“ Takže prof. Kovář odborně potvrdil to, co jsem uvedl výše.

Tolik kolem přísady Militec a Metaltec. Tyto údaje se ve skutečnosti týkají veškerých chlórových přísad všeobecně. Chlórové přísady zejména napadají barevné kovy obsažené v kompozicích, způsobí vytvoření „tvrdé krusty“ na povrchu kompozice, její postupné praskání a následný rozpad. Rovněž tak napadají ocelový povrch. Jak již bylo uvedeno, nejnebezpečnější jsou produkty tepelného rozkladu ve spalovacím prostoru, které napadají výfukový systém, zejména pak katalyzátory a do ovzduší odcházejí ve formě nebezpečných chlórových exhalátů.

Aditivum do oleje

24.2.2010 v 13:01 | Nahoru | #155
+ dalsi:


Jakým způsobem vám přípravky na bázi chlóru zničí motor?

Chlór vytvoří vlivem teploty atd. s povrchem kovů chlórové soli, které mají onen „zázračný“ vliv na činnost motoru. Problémem je to, že tyto soli jsou nestabilní, vlivem vlhkosti, vzdušného kyslíku, teploty, použitých olejových aditiv, spalin atd. se začnou rozpadat za současné tvorby kyseliny chlorovodíkové. Tato kyselina nám znehodnotí olej, což by zase nemusela být taková škoda (olej se dá vyměnit), ale zároveň se rozpustí i tenká vrstvička povrchu kovů, s kterou chlór původně reagoval. Změní se vůle, povrch válců je prakticky vyleštěn více, než odpovídá honování, na tak hladké stěně se nedokáže udržet olej (který je stejně narušen kyselinou). Odnesou to velmi rychle pístní kroužky, klesnou kompresní tlaky a silně se zvýší spotřeba oleje. Podobně jsou na tom ostatní části motoru. Překroužkování pomůže asi tak na 500 km, potom opět nastane kolaps. Po demontáži motoru nedokážete na válcích najít křížovou stopu od honování, kroužky bývají o 1/3 tenčí. Jediná pomoc je provedení kompletní GO.
Popsaný jev jsem zažil na vlastním motoru po aplikaci Militecu, výkonově jsem nic nepozoroval ani nahoru, ani dolů, ale po cca 15 000 km jsem zjistil, že mi motor nadměrně kouří a nějak ztrácí výkon. Přičítal jsem to nízké hladině oleje, protože mi motor nikdy olej nežral (méně než 0,1 l/1000 km), kontrolu jsem prováděl pouze občas a tak mi pokles hladiny oleje unikl, okolo předního gufera jsem měl hodně vystříkaného oleje a tak jsem nabyl dojmu, že mi tudy olej vytekl. Později jsem se dozvěděl od chemiků, že vysoký obsah chlóru jistě narušil i materiál gufera. Překroužkování opravárenskými kroužky Goetze vydrželo skutečně těch 500 km, potom opět dýmovnice. Po demontáži motoru při následné GO jsem zpozoroval chybějící stopu honování, porovnal jsem je s vložkami z jiných starých motorů, kde i po 160 000 km bylo honování vidět. Nedokázal jsem si to tehdy vysvětlit, protože jsem složení Militecu neznal, „syntetické hydrokarbony“ byl pro mne nevysvětlitelný pojem (nevysvětlil mi ho přijatelně dodnes ani žádný z chemiků u nás ve firmě, a to jich tam máme dost) a vůbec mne nenapadlo, že může jít o chlór. Uvedený postup zániku motoru jsem konzultoval s několika „olejáři“ a chemiky, kteří mi s určitými odchylkami vyvozený postup potvrdili.
Podobně vám „odpráskne“ motor i PS 23, obsah síry a fosforu „zabije slona“, problémem je to, že k destrukci dochází relativně pomalu a člověk si neuvědomí, že zničení motoru způsobil tento přípravek. Místo kyseliny chlorovodíkové vzniká kyselina sírová, fosfor zase rád hoří a zanechává velké množství popelnatých zbytků (důležitá sledovaná veličina při testech olejů), které – pokud se nezachytí ve filtru nebo nevyletí výfukem a nezalepí katalyzátor – působí s olejem jako brusná pasta (síra je také hořlavá, také proto se nesmí do motorových olejů přidávat). Jak síra, tak chlór se později obtížně dokazují, protože nikoho většinou nenapadne tyto látky v motorovém oleji hledat, protože nechápe, jak se tam mohly dostat. Kyselina chlorovodíková i kyselina sírová vznikají v určitém množství v oleji celkem normálně z působení teplot (viz článek Paliva a maziva) a samy mají snahu se po reakci s olejem a kovy neutralizovat vytvářením různých chlórových a sirných sloučenin. Chlór jako prvek se rád odpařuje (za normálních okolností je to plyn) a tak po vykonání své destrukční práce může vlivem podmínek v motoru postupně odejít se spalinami. Uvědomíme-li si, že při výměně oleje v motoru vždy určité malé množství starého oleje zůstane, nadměrný výskyt těchto škodlivin může být přičítán postupné akumulaci z dřívějších olejových náplní.

Ještě perlička – zkuste si na video nahrát všechny dostupné reklamy na tyto přípravky a dobře se podívejte, kdo v nich vystupuje – jde prakticky o tytéž osoby, jen jinak načesané a oblečené. Samý úsměv a rozšířené oči údivem: „Nalila jsem si přípravek do motoru a teď neustále prožívám orgasmy…“ Takže o čem je dále řeč.

edit omylem sem to sem placl cele...

BTW osobne moc neverim ani ve funkci "bishopem" patentovaneho udelatoru..

Naposledy editováno 24.02.2010 13:11:31

Aditivum do oleje

24.2.2010 v 13:27 | Nahoru | #156
Jo, je to zajímavý čtení, bylo by docela fajn, aby se k tomu vyjádřil prodejce.

2 reakcí na tento příspěvek Aditivum do oleje

24.2.2010 v 14:17 | Nahoru | #157

jen dodam ze ten text napsal jeden z nejlepsich "motoraru" v cr

1 reakcí na tento příspěvek Aditivum do oleje

24.2.2010 v 14:34 | Nahoru | #158
No, kdyby byly tyto přípravky tak převratné, tak by nedělalo v olejářskejch firmách tolik výzkumníků a koupili by několik cisteren zázračných přísad a dávali by je tam od výroby, kde by to bylo nesrovnatelně levnější, než to balit do lahviček a prodávat to po několika deci..
Já teda o někom takovým výrobci nevím - zná někdo alespoň jednoho výrobce motorkovejch olejů, kterej by tam nějakou takovou přísadu dával z výroby???
Tak proč to tam nedávaj, když je to tak zázračný????

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aditivum do oleje

24.2.2010 v 14:57 | Nahoru | #159

alesmoto>No, kdyby byly tyto přípravky tak převratné, tak by nedělalo v olejářskejch firmách tolik výzkumníků a koupili by několik cisteren zázračných přísad a dávali by je tam od výroby, kde by to bylo nesrovnatelně levnější, než to balit do lahviček a prodávat to po několika deci..
Já teda o někom takovým výrobci nevím - zná někdo alespoň jednoho výrobce motorkovejch olejů, kterej by tam nějakou takovou přísadu dával z výroby???
Tak proč to tam nedávaj, když je to tak zázračný????



hele skeptik ti napise ze to tam nedavaj protoze to tak zrzacny neni...

a prodejce/fanousek ti rekne ze by jim zkazilo kseft kdyby olej vydrzel v pohode 100tis km bez vymeny a proto ho schvalne delaj mizernej aby ho stale nekdo kupoval...

(reakce na) Aditivum do oleje

24.2.2010 v 18:59 | Nahoru | #160

Lobo>
jen dodam ze ten text napsal jeden z nejlepsich "motoraru" v cr



to napsal určitě jenom proto že ho zaplatila "konkurence - olejářský firmy" nebo tak něco

(reakce na) Aditivum do oleje

24.2.2010 v 19:25 | Nahoru | #161

assassin>

V tomhle vlákně jsme už Militec dostatečně kritizoval, tj. nebudu se opakovat. Co se týče složení, tak moderní protioděrové přísady neobsahují chlór,ale jsou to obecně estery a nemusí být nachlorované. Každopádně odkud je informace, že tahle přísada obsahuje chlór ? Nechci komentovat účinky v motoru, ale spíš to, že používání olejů obsahujích chlór je značně omezené a vyžadují speciální likvidaci (vysokoteplotní), protože vznikají dioxiny. Jinak platí kritika co už jsem napsal, tj. účelovost a špátní interpretace mazivostních testů absolutní nesmysl nad nesmysl v popisu výrobku, prodejce bevěděl co je datasheet, přemrštěná cena atd.

1 reakcí na tento příspěvek Aditivum do oleje

25.2.2010 v 13:03 | Nahoru | #162
v brazilii neni spanelstina

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aditivum do oleje

25.2.2010 v 13:06 | Nahoru | #163

yeuop>v brazilii neni spanelstina



portugalština je dost podobná...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aditivum do oleje

25.2.2010 v 13:13 | Nahoru | #164
naprcccs> ani omylem.. nevis, o cem mluvis
se spanelstinou se setkavam denne, portugalsky jsem pochopil jen par slov..

(reakce na) Aditivum do oleje

25.2.2010 v 13:23 | Nahoru | #165

Lobo>
jen dodam ze ten text napsal jeden z nejlepsich "motoraru" v cr



Je. A to je prosím pěkně ryzí amatér a všechno si sám našel a nastudoval. Chválí ho i odborníci.

Aditivum do oleje

25.2.2010 v 13:39 | Nahoru | #166
Já taky takovým "vychytávkám" moc nevěřím, ale kamarád to dal do staré převodovky VW Jetta a přestaly mu škrtat rychlosti při přeřazování. Mi trochu škrtala dvojka, tak jsem to tam dal taky. Jezdím s tím 3 roky, 45 tkm a zatím vše funguje jak má a žádná rychlost ani neškrtne . Možná že mi ta převodovka někdy upadne

E: já to dal do accorda

Naposledy editováno 25.02.2010 23:19:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aditivum do oleje

25.2.2010 v 15:31 | Nahoru | #167

yeuop>naprcccs> ani omylem.. nevis, o cem mluvis
se spanelstinou se setkavam denne, portugalsky jsem pochopil jen par slov..


sry z ot, ale pletes se ty. je to hodne obdobny jako cr vs. svk

...téma

1 reakcí na tento příspěvek Aditivum do oleje

25.2.2010 v 21:01 | Nahoru | #168
Kvalitni nemecka firma PRO-TEC

Naposledy editováno 25.02.2010 21:17:04

(reakce na) Aditivum do oleje

25.2.2010 v 21:09 | Nahoru | #169
Sleeper1> fajn.. nauc se slusne spanelsky, pak jed do portugalska.. az se vratis, tak si popovidame..

(reakce na) Aditivum do oleje

25.2.2010 v 21:19 | Nahoru | #170

Trojky>Kvalitni nemecka firma PRO-TEC



Aditivum do oleje

25.2.2010 v 21:26 | Nahoru | #171
PRO-TEC

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aditivum do oleje

25.2.2010 v 22:55 | Nahoru | #172

Lobo>lžete



podívej se na web, www.metaltec-pro.cz/data/reference_triner.jpg

Naskenovaný originál souhlasu s referencí. Chtěl bych abys dál nešířil pomluvy a lži, navíc s odvoláním na osobní kontakty, atd... Díky.

Naposledy editováno 25.02.2010 22:57:27

(reakce na) Aditivum do oleje

26.2.2010 v 08:50 | Nahoru | #173

luboss>podívej se na web, www.metaltec-pro.cz/data/reference_triner.jpg

Naskenovaný originál souhlasu s referencí. Chtěl bych abys dál nešířil pomluvy a lži, navíc s odvoláním na osobní kontakty, atd... Díky.



jestli sis nevsiml tak ten papir co na nej davas odkaz je souhlas s pouzitim jeho jmena ve vasich referencich ... to jestli to do svejch vozu opravdu leje to fakt nedokazuje...

2 reakcí na tento příspěvek Aditivum do oleje

26.2.2010 v 09:21 | Nahoru | #174
fajn a co chces? fotku jak to leje do auta? kluci, hledáte problémy tam kde nejsou. Pak napíšete, že v naší lahvi je jen olej.........

Je to souhlas s využitím jména a prohlášení o dlouhodobém využití ve svém autě. Napiš tedy, že je to lhář, ne my.

On narozdíl od vás dokázal a dokazuje, že je to mistr a přitom je to naprosto obyčejnej a příjemnej člověk. Nedovolil bych si člověka jako je on zneužít a nutit ho aby říkal něco s čím sám nesouhlasí.

Naposledy editováno 26.02.2010 09:23:31

(reakce na) Aditivum do oleje

26.2.2010 v 09:23 | Nahoru | #175

luboss>fajn a co chces? fotku jak to leje do auta? kluci, hledáte problémy tam kde nejsou.

On narozdíl od vás dokázal a dokazuje, že je to mistr a přitom je to naprosto obyčejnej a příjemnej člověk. Nedovolil bych si člověka jako je on zneužít a nutit ho aby říkal něco s čím sám nesouhlasí.


kolego, myslím,že tady obhajuješ neobhajitelné. Chápu,že se chce každý živit,ale gentelman by měl vědět,kdy odejít. Tobě to zřejmě nedošlo.
Takže pokud budeš v Brně,tak se těším,že tě tam potkám a vysměju se ti přímo do xichtu,protože u mě jsi podvodník jak cyp.
Akorát nevím,jestli z víry,nebo přesvědčení. pa.

Naposledy editováno 26.02.2010 09:24:31

1 reakcí na tento příspěvek Aditivum do oleje

26.2.2010 v 09:27 | Nahoru | #176
tudle jsem koukal na reklamu jak do auta nalily do oleje aditivum . Pak olej vypustily a auto jezdilo po okruhu jeste asi 40 minut .

S marketingem mám své zkušenosti, jsou produkty které neublíží ani neprospějí - je to pouze jak mi říkáme obchodní trik.

Aditivum do oleje

26.2.2010 v 09:30 | Nahoru | #177
luboss je totiž -

(reakce na) Aditivum do oleje

26.2.2010 v 09:37 | Nahoru | #178

luboss>fajn a co chces? fotku jak to leje do auta? kluci, hledáte problémy tam kde nejsou. Pak napíšete, že v naší lahvi je jen olej.........

Je to souhlas s využitím jména a prohlášení o dlouhodobém využití ve svém autě. Napiš tedy, že je to lhář, ne my.

On narozdíl od vás dokázal a dokazuje, že je to mistr a přitom je to naprosto obyčejnej a příjemnej člověk. Nedovolil bych si člověka jako je on zneužít a nutit ho aby říkal něco s čím sám nesouhlasí.



ja sem sem postnul text s argumenty, na tobe by mozna bylo potrvrdit nebo vyvratit prokazatelny veci... to ze clovek kterej perfektne ridi auto a ma uspech si to do auta naleje neprokazuje zadnou kvalitu nebo funkcnost toho pripravku.

to ze to nekdo slavnej pouziva na svem aute prece neni odpovedi na vznesene otazky a pochybnosti ne?

jak je to ted s tim zuslechtenim a trenim v motoru v mistech kde to treni neni potreba zlepsit? synchrony a plechy mokre spojky? to je jedna z veci na kterou bych chtel slyset odpoved, nez ze to pouziva nekdo slavnej...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aditivum do oleje

26.2.2010 v 09:40 | Nahoru | #179

šmudla>tudle jsem koukal na reklamu jak do auta nalily do oleje aditivum . Pak olej vypustily a auto jezdilo po okruhu jeste asi 40 minut .

S marketingem mám své zkušenosti, jsou produkty které neublíží ani neprospějí - je to pouze jak mi říkáme obchodní trik.



Pak na závěr řeknou, že to sami nezkoušejte

Asi před 15ti lety jeden známý uvalil olejovou vanu, ale poněvadž tam měl nějaký ten zázračný přípravek(tuším Metabond nebo tak něco, ale nevím přesně, je to dávno), který zaručoval 20 km dojetí bez oleje, tak zkusil dojet domů 7 km. Nedojel Následovala GO motoru.

Ale to nemění nic na mým horním příspěvku, že zatím testuji 3 roky Militec v převodovce a zatím jsem spokojen. Ale po přečtení textu od odborníků čekám, kdy mi ta převodovka upadne nebo z ní něco vyletí

(reakce na) Aditivum do oleje

26.2.2010 v 09:45 | Nahoru | #180

Danielos>Pak na závěr řeknou, že to sami nezkoušejte

Asi před 15ti lety jeden známý uvalil olejovou vanu, ale poněvadž tam měl nějaký ten zázračný přípravek(tuším Metabond nebo tak něco, ale nevím přesně, je to dávno), který zaručoval 20 km dojetí bez oleje, tak zkusil dojet domů 7 km. Nedojel Následovala GO motoru.

Ale to nemění nic na mým horním příspěvku, že zatím testuji 3 roky Militec v převodovce a zatím jsem spokojen. Ale po přečtení textu od odborníků čekám, kdy mi ta převodovka upadne nebo z ní něco vyletí



hele zrovna ta prevodovka je myslim misto kde by takovej pripravek mohl fungovat .. v pripade ze je to nakej PTFE tak tim ze olej zahusti, pokud je to neco co upravuje povrch kol tak taky.. jestli ale zpusobi mensi treni na kolech, tak podle me musi hur fungovat synchrony... ale to je jen teorie...

ovsem nalejt to do motoru motorky kde je prevodova napln spolecna s motorovou ... nebo u auta do motoroveho oleje - to mi prijde jako ne uplne dobrej napad.. co muze pomoci na stycnejch plochach ocelovejch kol, nemusi delt dobre kluzne kompozici trecich lozisek atd atd...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
Kawa GPZ 500 S, karburátor, stará Š... Kawasaki GPZ 500 blingdoogie 23 9.11.2023 v 09:07 Krautkopf
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Kawasaki gpz 500s Kawasaki GPZ 500 Novajs45 3 28.5.2023 v 14:22 Novajs45
startovaci rele pali se pojistka Kawasaki GPZ 500 dolezel 9 17.8.2022 v 06:26 dolezel


TOPlist