Naposledy editováno 19.12.2011 14:24:56
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
Nevíte, čím by mohlo být způsobené to, že na pitbike motoru 125 nejde zařadit dvojka? Budu ho teďka od jednoho joudy kupovat za docela příznivou cenu, každopádně počítám s tím, že se půlení nevyhnu. Napadají mě vidličky nebo ulámané dvojkové kolečko. Jo a ten motor příde do Betky namísto původního 50ccm motoru, má jí tam i kamarád a je to nemalej nářez
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Robertek píše: Zdarec blázni
Nevíte, čím by mohlo být způsobené to, že na pitbike motoru 125 nejde zařadit dvojka? Budu ho teďka od jednoho joudy kupovat za docela příznivou cenu, každopádně počítám s tím, že se půlení nevyhnu. Napadají mě vidličky nebo ulámané dvojkové kolečko. Jo a ten motor příde do Betky namísto původního 50ccm motoru, má jí tam i kamarád a je to nemalej nářez
Jaká je ta supervýhodná cena? Já jsem taky koupil nejdřív jetej motor 110cc. Ale s jetym motorem je pak hrozný práce. Zjistíš, že nefunguje to a to. Opravíš. Za chvíli se posere něco jinýho,..
Navíc pokud to mělo prase a už někdy ten motor rozdělával, tak bude karter zkurvenej šroubovákem apod. Novej motor stojí 5000 a je to hodně muziky, za málo peněz. Takhle to opravíš a zjistíš, že jsi nic moc neušetřil.
Já ho mám už asi 30tkm a ani jednou jsem do nej nemusel hrábnout. Jeonom jednou jsem čistil odstředivku (skoro nic tam nebylo).
Dávám tomu normálně i kolem 500km/den (nejvíc jsem zatím dal 700km/den) a motor je ok. Popřemýšlej, jestli radši nepošetřit a nevzít novej, je to mnohem jistější. Pokud budeš jezdit jen po silnici (což s Betkou asi jo), tak je ten motor výbornej držák.