globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: RSV1000 nebo GSX-R1000,rady nazory
26.1.2009 v 22:26
Ahoj,sezona je za dverma a ja stojim pred rozhodnutim jaky z techto stroju vybrat.Uz sem zuzil vyber jen na RSV1000 r.v. 2001-2003 a GSXR 1000 r.v.2001-2003.budu rad za vsechny nazory a rady na co si dat u techto motorek pozor

(reakce na) RSV1000 nebo GSX-R1000,rady nazory

27.1.2009 v 16:25 | Nahoru | #91

assassin>krajinkar: asi tak, kdyz chce nekdo V2 tak to vi, jde a koupi ho... pokud se rozhoduje a hleda to "lepsi" tak at vezme rovnou GSXR....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV1000 nebo GSX-R1000,rady nazory

27.1.2009 v 16:26 | Nahoru | #92
Krajinkář> Já chci,já chci Kór od tebe!Napiš slohovku

(reakce na) RSV1000 nebo GSX-R1000,rady nazory

27.1.2009 v 16:32 | Nahoru | #93

2LEKO>GRASSEL>2LEKO> jj, neříkám že je něco lepšího nebo horšího, jak říkám. Na suzu nedám dopustit, ty co jsem vyzkoušel byly všechny úplně super oprotí ostatním 4hrnkům. Ale mille mě prostě chytla jako svině a jel jsem na litrech 4válcích a kdyby mille nejela nebo tak něco tak si jí nekoupím, to je logický.

Přesně!
Nemá cenu říkat "lepší" x "horší" a nesmyslně bojovat za pravdu!
Vlastně vše je otázka financí a možností a co se komu libí a k čemu má vztah!



Presne jak rikas! Co se komu libi a k cemu ma vztah. Proto jsem deklaroval, ze ta Aprilie je lepsi.

RSV1000 nebo GSX-R1000,rady nazory

27.1.2009 v 16:43 | Nahoru | #94
Tak sem to dočetl,moje první moto to rozhodně nebude ale spiš jde o to ze jsem nikdy na 2V neseděl,v mojem okolí se pohybujou jen samy čtyřválce,nejsem vyhraněným fandou žádné značky,RSV mě nadchlo svým desingem ale jen ročník 2001-2003 novější už se mi tolik nelíbí,moto chci používat hlavně na klidnější vyjíždky.GSXr se mi taky líbí,jen jediná věc mi na ní vadí-potkáte ji na každým rohu

RSV1000 nebo GSX-R1000,rady nazory

27.1.2009 v 17:01 | Nahoru | #95
je uplne jedno, kterou si koupis. oboje maji sve pro a proti, ale porad jsou to bajky, se kteryma si uzijes legraci. ja bych se na tvem miste rozhodoval opravdu jen podle srdce. proste vem, co se ti libi. spatne neudelas ani s RSV, ani s GSXR

2 reakcí na tento příspěvek RSV1000 nebo GSX-R1000,rady nazory

27.1.2009 v 17:22 | Nahoru | #96
spatne udelas s RSV

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV1000 nebo GSX-R1000,rady nazory

27.1.2009 v 18:00 | Nahoru | #97

Bubrak ZX10R>spatne udelas s RSV



Říká člověk co si pořád ještě neujasnil zaměření svého motocyklu...

(reakce na) RSV1000 nebo GSX-R1000,rady nazory

27.1.2009 v 18:02 | Nahoru | #98

Ďuričko22>Bubrak ZX10R>spatne udelas s RSV

Říká člověk co si pořád ještě neujasnil zaměření svého motocyklu...



Ja to mam jasny. Je to sneznoskutrosportovne nejlepsi cestak.

RSV1000 nebo GSX-R1000,rady nazory

27.1.2009 v 18:37 | Nahoru | #99
Ber podle toho jak ti sednou na posez. Já jsem taky pokukoval po RSV, je dost velká, ale GSXR, i když je o kapinku menší, tak mě sedla víc a bylo vybráno

(reakce na) RSV1000 nebo GSX-R1000,rady nazory

27.1.2009 v 19:33 | Nahoru | #100

Ďuričko22>Krajinkář> Já chci,já chci Kór od tebe!Napiš slohovku



Jedna se o dve absolutne jine stroje, jak puvodem, tak narocnosti udrzby, rizeni, poptavky po nich, moznosti koupe, pomerem ceny/stavu ( odvozeno samozrejme od situace na trhnu a jejich mnozstvi ). Nasledne sance prodeje za rozumnou cenu.

GSXR:
- ve sve dobe nejvykonejsi a nejpruznejsi motor ze 4valcu, radikalnejsi nez R1, motorove to proste suza v tom 2001 hodne predbehla
- diky temto vlasnostem - oblibenost cele ( vzhledove temer stejne rady, az na vidle a brzdy ), tutiz jak psal je jich videt hodne, vice se jich boura, lepe se sezenou nahradni dily, nove nahradi dily - lepsi zastoupeni obchodni site, dodavka, zpravi to kde kdo je s tim vice zkusenosti, prece jen se to jezdilo i na okruhu
- kazdym rokem ( myslim ze co dva u suzy ) prichazi novy model, to ma samozrejme vliv na cenu, u RSV to lidi rozlisuji na stare a nove ( maximalene R-verze, jinak jen skalni fandove vi presne zmeny jak sli roky )
- moznost pouziti vsech dilu ze vsech rad, at uz jde o 600, 750 atd...mam pocit ze kapotaze jsou stejne, nejsem si jist jak to bude o kol, nadzri sedel a dalsich veci ale ta moznost tady je
- motor ikdyz ma velmi lepsi vykon, neni vubec receno ze je tezsi na zvladnuti a na rizeni to POZOR!!!, jak tady psal, ze to chce na kldinejsi vyjizdky...spotreba je velmi dobra u GSXR je to strikacka, 4valce a siroke spektrum otacek.
- takova kravina da se dat padak na vyfuk, nekdy vamto zachrani 15 tis ani nevite..jinak moznost solidniho opadakovani teto motorky....RSV je na tom nemene spatne...do ramu jdou jak na GSXR dat par...kdyz clovek neresi nohu pri alternativnim padu, GSXR do os kol...RSV nevim.
- svym zpusobem nadcasova motorka, takze je mensi sance, ze tak rychle omrzi

JIZDNI VLASTNOSTI:
Jizdni vlastnosti budou podobne, povozek se celkem hodne povedl, motorka je fajne ovladatlne, ikdyz pusobi velmi robusnim dojmem, ale nebude to uplne to co jde vymackou s RSV, diky jeho stavby motoru ze. Muze nabidou i mirnejsi formu zachazeni, zkousne nizsi otacky, motor jde sametove, hodi se i na delsi vylety...zpetna vazba neni tak extremni ikdyz to je litr. Ovsem se musi hlidat otacky...samozrejme aby se nedostali do cifer, kde by se otoceni plynu mohlo stat osudnejsim nez na RSV.
Z vykonoveho hlediska muze drzet krok se vsim co jezdi ( mluvim o ceste ).

NEVYHODY:
- jiste vsem zname, z fabriky nepovedene brzdy ( respektive brzdove tremny ), instalace panceru a vymena desticek neni zase az tak efektivni jak u jinych motorek, ale poznat to je ( spise bych rekl ze u tohoto modelu je to temer nutnosti instalovat )
- i presto, ze si clovek rekne, ze jich je na trhu hodne nahoda, kdyz clovek narazi na velmi dobry kup, tim bych spise chtel rict, ze jich je plno polovrazd, a uz je otazka zda to ten dotycny pozna ( a moznost sehnat v nemecku poctivou zase nema kazdy )

-------------------------------------------------------------
RSV:
- Takze tady je to trosku o necem jinem. Dost lidi si tu motorku kupuje protoze vi proc, to znamena rozumi tomu - dosti casto hodne uprav ( laufy a chipy epron ).
- da se narazit na velmi a ale velmi zachovale kousky privezene z I ( kde jich je hodne ) a prece jenom se to bere jako druha vlna prestyze az po DUCATI ( tim se nechci nikoho dotknou je to proste fakt panove )
- pripadne verze "R" ktere maji znatelne upravy !! ( jak vzhledove tak samozrejme i funkce ), a to hure se ale potom shaneji nahradni dily...prece jenkdyz roztrelis Ohlins vidle tak to bude asi problem...
- dle me dostupnejsi tuning motoru nez u Suzy, chipy, primo laufy na RSV ( treba Akrapy...na suzu tezko, mozna jen yoshimury...ale to polovina lidi ani nevi odkud ty vufuky jsou ), proste to maji propracovanejsi...neco jak ducati ( tam clovek otevre katalor race doplnku ).
- velmi zabavny motor, rotax se jim povedl, neobvykle sevreni valcu...zvuk atd...

NEVYHODY:
Nechci tady neco tlachat o tom, ze dily jdou proste pozdeji, protoze se tady sesype polovina lidi co ma RSV a budou mi rikat jaky jsem gay...ale kdyz to vezmu ze sveho postaveni, kdyzbych si koupil tuhle motorku, tak proste uz pocitam s tim ze kdyz to slozim, bude se mi hurze shanet nahradni dily, nevim jak to je cenove, ale myslim ze budou i drazsi... takze se budu muset vice zajimat o lidi kteri maji podobne motorky, proste byt v te komunite, tak jak to delaji kluci treba 2valu, dost jich melo RSV nebo proste italske motky a uz vi kam, komu zavolat, kde to sehnat nebo tak. Pro normalniho smrtelknika co to vytahne jednou za mesic je prijatelnejsi japonska motorka...protoze s tim bude mit mene starosti, najde vice ochotnych lidi co mu s tim pomuzou.
- pri prodeji muzou nastat celkem problemy, protoze pokud si proto neprijde vylozeny fanda tak podobne motorky moc lidi nechcou, a vetsinou ji bud prodas pod cenou, protoze potrebujes prachy na jinou motorku, nebo proste cekas dele na kupce nez u GSXR...
- kdyz na tom chces zavodit, tak se smir, ze mas proste uz predem trosku prohrane skrz naradi co vlastnis...pokud s tim nepujdes na prirodaky, kde to tak o tom vykonu moc neni
- vzhledove je velmi velky skok...mezi starym a novym RSV...novsi uz se delat nebude, takze to nove bude vecne pekne...protoze nebude mit nasledovnika, kdyz uz chces resit aji desigen

JIZDNI VLASTNOSTI:
RSV pozaduje vetsi zkusenost, pri jizde na hrane, motor je sice slabsi, ale ma vyrazne narocnejsi zeptnou vazbu.
- brzdy jsou dobre, aspon co kluci rikali
- motorka je pomerne velka, da se za ni dobre schovat, takze pripadne cestovani lze, pokud clovek pomine to, ze ho V2 utaha at chce nebo ne drive...na ty dlouhe tripy se to moc nehodi, kazdy chce poradny kraval, V2 je super...ale pri jizde to zacne skutecne po nejake dobe vadit.
- mohou nastat problemy pri jizde...uslysi te mnohem snadneji... a dojde jim ze to neni v poradku, ikdyz mas homologovane laufy / ale vyndane decibel kileer
- zrat to bude vice, preje nej tam tece benzin do dvou 500stovek...projevit se to nekde musi, ikdyz to treba u RSV nebude tak rapidni jak u jinych V2
- pri jizde to mu je treba venovat vice pozornosti, clovek se urcite vice uradi, motor vice utaha, je moznost rozhozeni, musi se pomaleji na spojku, opatrne na plyn...ve velkem naklonu
- na okruhu to ani nemluvim, tam s tim asi nepojede...ale tam bych si kazdopadne vzal radsi R4.
- pokud nejsi vylozeny fanousek, i presto ze motorka je narocnejsi na rizeni, te muze omrzet drive nez GSXR, protoze ti proste kluci na rovince ujedou, kdyz dostanes odvahu vyuzit vely potencial motoru, ikdyz v teto fazi omrzeni vubec nemusis byt na hrane moznosti te masiny, tak te to proste bude stvat.

Je toho fakt strasne mnoho co by se dalo zminit. Nevidim do hlavy tomu kdo to chce koupit a jake ma vubec predstavy, psal jsem to cisle po lopate tak jak me to napadlo...a na rychlo.
Urcite bude plno pripominek....a taky urcite plno veci na ktere jsem zapomel. V konecne fazi se jen stotoznuju s tim co jsem napsal jako prispevek.

Ja bych si to GSXR osobne nekoupil, ale je tezko brat tento nazor, protoze jsem clovek ktery ma priority uplne nekde jinde, nez bezny konzument CR. Nedavno kamarad prodaval ( stale prodava GSXR ) a prisel za nim kupec... a prvni na co se ho zeptal bylo, zda tachometr ukaze vice jak 300Km/h...tohle myslim ze nepotrebuje komentar, jen chci rict ze u prodeji RSV by se ti to asi nestalo ( a uz je jedno ze nejede ani 290 ).

RSV1000 nebo GSX-R1000,rady nazory

27.1.2009 v 20:40 | Nahoru | #101
Krajinkar>> Najs text, dobre nazory!

Ja osobne by som zobral RSV...

Naposledy editováno 27.01.2009 20:41:57

RSV1000 nebo GSX-R1000,rady nazory

27.1.2009 v 22:03 | Nahoru | #102
Já osobně bych šel a vyzkoušel obě...!Pak nepotřebuješ žádné rady. KAŽDÝ TO CÍTÍ A PROŽÍVÁ JINAK!

Osobně jsem měl Fároše 900 rok93 (sklamal mě použitím, zátah dole a střed nic vršek nadhernej, ale na naše silnice nic moc /super na okruh) a přešel jsem na Horneta 600.

Po hornetu 600 jsem koukal po dvouválcích. SV 650 super motka chtěl jsem litrové. Svezl se a bylo to celkem divné nějak mě to odradilo,divné pocity pak jsem se svezl na Tuonu nedá se to srovnat prostě komfort,high, excelent jízda mám ho rok a VELICE SPOKOJEN!

RSV1000 nebo GSX-R1000,rady nazory

28.1.2009 v 02:27 | Nahoru | #103
Kurva pýča drát, ztratit se v davu z Japoncem ani nejde, protože jsi na špici a Italky a vervisu.
držte už huby a jezděte na čem chcete!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV1000 nebo GSX-R1000,rady nazory

28.1.2009 v 07:54 | Nahoru | #104

Bubrak ZX10R>spatne udelas s RSV



ty vole BUBRAKU, čím dál víc nabírám dojmu že si tě najdu a pak to bude takovej tanec že se z toho posereš ty turbočíňane s mixérem

1 reakcí na tento příspěvek RSV1000 nebo GSX-R1000,rady nazory

28.1.2009 v 10:10 | Nahoru | #105
určo gsx-r, ten dvouvál by mě sice taky lákal, ale rozum by zvítězil, japonec je japonec a navíc řadovej 4vál bude mít určo větší životnost a spolehlivost, což je při nákupu 7 až 9 let staré motorky docela rozhodující. Navíc gsx-r 1000 je prostě bez debat nejlepší supersport na světě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV1000 nebo GSX-R1000,rady nazory

28.1.2009 v 10:14 | Nahoru | #106

Grifindoor>určo gsx-r, ten dvouvál by mě sice taky lákal, ale rozum by zvítězil, japonec je japonec a navíc řadovej 4vál bude mít určo větší životnost a spolehlivost, což je při nákupu 7 až 9 let staré motorky docela rozhodující. Navíc gsx-r 1000 je prostě bez debat nejlepší supersport na světě.



jj, taky říkám RSV

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV1000 nebo GSX-R1000,rady nazory

28.1.2009 v 10:28 | Nahoru | #107
GRASSEL> Chlape, nechceš ty dělat do politiky? Úsilí, jakým propaguješ RSV jako nejlepší motorku současnosti i budoucnosti, by se nám hodilo na protlačení nějakých pro-motorkářských zákonů a tak ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV1000 nebo GSX-R1000,rady nazory

28.1.2009 v 10:43 | Nahoru | #108
Petr-RSV> Radši ne kdybych se já dostal do politiky tak by to byl hroznej mazec Dělám si prdel, neříkám že RSV je nejlepší. Řekl jsem že kdybych šel zase někdy do japonskýho 4hrnku tak gsxr ale nic mě nechytlo tak jako RSV, sice na jedničku udělám "jen" 105kmh ale ten charakter brutality jakým způsobem tě provede po celým rozsahu otáček ti 4hrnek nenabídne. To je prostě mazec, stejně tak vím že to netočí tolik jako 4hrnek ale než se dostaneš na 10tis. tak ti připravý takovej cirkus jako ti taky 4hrnek nenabídne. Ale každý má svoje pro a proti a co se týče GSXR je to pro mě THE BEST z japonců

(reakce na) RSV1000 nebo GSX-R1000,rady nazory

28.1.2009 v 11:12 | Nahoru | #109

GRASSEL>Bubrak ZX10R>spatne udelas s RSV

ty vole BUBRAKU, čím dál víc nabírám dojmu že si tě najdu a pak to bude takovej tanec že se z toho posereš ty turbočíňane s mixérem



Jojo, vcera si tu nejak chybel.

(reakce na) RSV1000 nebo GSX-R1000,rady nazory

28.1.2009 v 11:14 | Nahoru | #110

GRASSEL>Petr-RSV> Radši ne kdybych se já dostal do politiky tak by to byl hroznej mazec Dělám si prdel, neříkám že RSV je nejlepší. Řekl jsem že kdybych šel zase někdy do japonskýho 4hrnku tak gsxr ale nic mě nechytlo tak jako RSV, sice na jedničku udělám "jen" 105kmh ale ten charakter brutality jakým způsobem tě provede po celým rozsahu otáček ti 4hrnek nenabídne. To je prostě mazec, stejně tak vím že to netočí tolik jako 4hrnek ale než se dostaneš na 10tis. tak ti připravý takovej cirkus jako ti taky 4hrnek nenabídne. Ale každý má svoje pro a proti a co se týče GSXR je to pro mě THE BEST z japonců



Cirkus? GSXR jede vsude lip a ukaze ti cirkus vetsi. na RSV muzes tak maximalne usnout, zadnej cirkus spagetaku

RSV1000 nebo GSX-R1000,rady nazory

28.1.2009 v 11:34 | Nahoru | #111
Už se perou?

1 reakcí na tento příspěvek RSV1000 nebo GSX-R1000,rady nazory

28.1.2009 v 11:46 | Nahoru | #112
Fizzer: Von nak usnul asi, kdyz jel na RSV.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV1000 nebo GSX-R1000,rady nazory

28.1.2009 v 12:01 | Nahoru | #113

Bubrak ZX10R>Fizzer: Von nak usnul asi, kdyz jel na RSV.



Ty mě sereš vole až tě potkám na benzíně tak nebudeš mít ani čím přidat ten heft Kundasaki!!!! Ale jak jsem už řekl, ten psí kekel co vypouštíš z tvých úst jsou mimo o čemž jsem se přesvědčil i v debatách o kundasaki ZX7R

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV1000 nebo GSX-R1000,rady nazory

28.1.2009 v 12:05 | Nahoru | #114
GRASSEL>
klídek - on to tak čtyřprocentní Bubák určitě nemyslel

1 reakcí na tento příspěvek RSV1000 nebo GSX-R1000,rady nazory

28.1.2009 v 12:06 | Nahoru | #115
uz se probudil, asi kdyz zdechla RSV, ajajaj...... mizim, cus......

(reakce na) RSV1000 nebo GSX-R1000,rady nazory

28.1.2009 v 12:09 | Nahoru | #116
Bubrak ZX10R> no ale musím říct že se u tvých příspěvků vždycky zasměju

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) RSV1000 nebo GSX-R1000,rady nazory

28.1.2009 v 12:09 | Nahoru | #117

Petr-RSV>GRASSEL>
klídek - on to tak čtyřprocentní Bubák určitě nemyslel



RSV1000 nebo GSX-R1000,rady nazory

28.1.2009 v 13:19 | Nahoru | #118
Se tu hádáte jak báby na pavlači. Řeknu to takle, kdybych byl nějakej vykačkovanej podnikatel, co si muže dovolit kupovat funglovky několikrát do roka, tk bych šel do 2V jako je Ducati 1098R, Aprilie RSV, Morini Corsaro nebo Mondial, Bimota atd. nebo třívál od Benelli. Pokud sem ale obyčejný člověk, který musí sáhnout po ojetině a chce, aby mu ještě pár let sloužila bez velkých investic, nemluvě o dostupnosti servisu a ND, sáhnu pak po japonci.

RSV1000 nebo GSX-R1000,rady nazory

28.1.2009 v 15:11 | Nahoru | #119
Zlatej Hyjosunk

RSV1000 nebo GSX-R1000,rady nazory

28.1.2009 v 18:45 | Nahoru | #120
gsxr
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 9 Dnes v 08:13 grooll
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1175, 1176] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35275 Včera v 19:22 Kubik19
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 WenCa 6248 28.2.2024 v 16:15 doveda


TOPlist