globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 125tky
potřeboval bych poradit nakou slušnou silnični 125tku . rozhodujui se mezi motocykly Honda NSR 125R, Aprilia RS 125, Cagiva Mito 125 EVO.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125tky

29.1.2009 v 22:23 | Nahoru | #31
Mára_Mito> Ale pane doktore - pokud sis nevšiml, tak většina lidí, co mu tady radí ty 2T jsou lidi , co je vlastní. V případě, že dotyčný nemá rodiče "sponzory", tak ho nakonec ten 2T bude ještě mrzet, protože narozdíl od 4T to nefachá tak, že nataknuješ, jednou za čas vyměníš olej a jezdíš do aleluja - provozovat 2T stojí peníze Myslím, si, že vzhledem k tomu, že aktivně motorkařím od 5ti let už na tohle mám docela rozumnej názor, ale samozřejmě je to jeho věc... jeden křížek u silnice navíc se ztratí

(reakce na) 125tky

29.1.2009 v 22:24 | Nahoru | #32
the_duck> s tebou už jsem to probral na ajsku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125tky

29.1.2009 v 22:30 | Nahoru | #33

sharkis>Mára_Mito> Ale pane doktore - pokud sis nevšiml, tak většina lidí, co mu tady radí ty 2T jsou lidi , co je vlastní. V případě, že dotyčný nemá rodiče "sponzory", tak ho nakonec ten 2T bude ještě mrzet, protože narozdíl od 4T to nefachá tak, že nataknuješ, jednou za čas vyměníš olej a jezdíš do aleluja - provozovat 2T stojí peníze Myslím, si, že vzhledem k tomu, že aktivně motorkařím od 5ti let už na tohle mám docela rozumnej názor, ale samozřejmě je to jeho věc... jeden křížek u silnice navíc se ztratí


Já vim že to stojí peníze ja ten 2T taky mam jo a s tim křížkem to je asi jedno jestli máš 2T(pilu) nebo ten 4T(linou svini)

(reakce na) 125tky

29.1.2009 v 22:32 | Nahoru | #34
Mára_Mito> Mě je to celkem fuk, každý je strůjcem svého osudu, ať si koupí třeba hayabusu

už tu usínám, jdu chrnět mějte se

125tky

29.1.2009 v 22:34 | Nahoru | #35
tak je jasny ze 2T stoji prachy .. zase je to mnohem vetsi zazitek na tom jezdit ... a uprime predtim sem jezdil na 125 4T na uzkejch koleckach a bylo to spis jak na kole .. pak sem sednul na mito a jak to ma sitroky gumy a vsechno tak to mnohem lip preipravy na nejakou sestku ...
ale pokud de jenom o to hodne jezdit a nejsou prahy urcite 4T .. pokud se chce clovek poradne projet tak 2T :)

(reakce na) 125tky

29.1.2009 v 23:54 | Nahoru | #36

sharkis>Mára_Mito> ani moc nežere?
Kamaráde jak to tak vidim, že Tvé vědomosti jsou tak obsáhlé, že snad pochází z Abíčka Ne opravdu dváca s 2T žere takovejch 5l/100km když jí neženeš, ale dokáže jet taky za 10l/100km... Podle mě je to do začátků nevhodný, na čemž se shodne většina motorkářů (sledoval jsem to kvůli svému článku FAQ) ani si nestačíš zvyknout na fyziku motorky a už lítáš 170 Na začátek je prostě dobrý něco pomalejšícho a labšího co odpouští začátečnické chyby, které dělá každej

EDIT: né každej je tak rozmazlovanej, že mu rodiče platí i benzín


no kurwa už do piče chceš vidět jak ujedu 100 km za 3 litry na 2T... meleš tu hrozný bláboly
na 10 litrů na 100 km bych se dostal maximálně tak že bych to jel furt na plnou jedničku

a benzín i motku jsem platim ze svýho, poctivě vydělanýho z brigád a kapesnýho

125tky

29.1.2009 v 23:58 | Nahoru | #37
jo a nevím proč by se mě zabít stejně všechny dvacky hovno jedou tak to zas tolik nedramatizujte
jinak u svýho TDR sem najel letos 8000 km a jen leju benzín a olej a měním spotřební věci jako jsou třeba plasty

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125tky

1.2.2009 v 14:06 | Nahoru | #38
Mára_Mito> Sorry Tatare oprav mě jestli se mýlim ale mám dojem že mito je to 125 ccm.... takže si jenom hraje......

(reakce na) 125tky

1.2.2009 v 14:06 | Nahoru | #39
Kup si nsr

Naposledy editováno 01.02.2009 14:09:36

125tky

1.2.2009 v 14:50 | Nahoru | #40
sharkis - kdes přišel na 10l/100km ? Tomu se musím smát,já jezdím se svým NSRkem do 3,7l na sto.

Jinak k některým názorům opravdu nemám komentáře

125tky

1.2.2009 v 15:10 | Nahoru | #41
Kurva za 10 litrů na 100 na 2T??? neznám :\ Já jezdím za 5 a to ti potvrdí dost lidí že to nešetřím. Naopak se dá jet i za 3l/100. Tatík to zvládá celkem hravě. A kromě spotřebáku neměním nic

125tky

1.2.2009 v 16:18 | Nahoru | #42
VRS: ano jel, ale jen pár km, takže jsem neměl takovou možnost poznat jí, na mitu jsem najezdil zhruba 1000km a na rse asi tak 7-12km... ale jak jsem napsal, třeba se mílím a to rs je lepší motorka, ale pro mě je lepší mito, už jen pro to, že se mi na něm sedělo líp

125tky

1.2.2009 v 16:24 | Nahoru | #43
tak nevím nevím, když jsem jezdil na mitu tak jsem se spotřebou nad 6 l/100km nedostal ani za boha... a pokud to někomu žere 10 tak buď špatně počítá anebo mu to teče okolo

125tky

1.2.2009 v 17:11 | Nahoru | #44
taktéž pohodvá jízda do 120 sem tam předjedu spootřeba 4 L na 100 km... průměrně 5 L na 100 km a když dávám max každý kvalt vezme si necelých 6L na 100 km... samozřejmě otevřená verze a z brigád a různých přívídělků bezproblémů ten stroj uživím.!

125tky

1.2.2009 v 17:15 | Nahoru | #45
MTX

125tky

1.2.2009 v 18:55 | Nahoru | #46
Já na nsr mám 5 L +/- 0,5l na sto ale to taky furt prasíme. Benzín si musím platit sám z brigádale jezdím jenom víkendy takže se to dá na pohodu utáhnout. A taky mi to příjde jako lepší chystání na 600 pač už jenom že budu zvyklej na spotřebu a celkově vetší rychlost a tak..... Ale je to každýho věc názoru

125tky

1.2.2009 v 19:40 | Nahoru | #47
hele 10 je moznejch =) ja na mito (160ccm teda no) tak kdyz sem za to tahal jak zbesilej a bylo to spatne sestelovany ze tam byla moc velka tryska tak sem se dostal na 9-10 .. jinak ted tak 7-8 pri ostry jizde .. kamos ma noovu RS a taky tak 8 kdyz za to taha .. pomala jizda nevim :D nestalo se jeste =)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125tky

1.2.2009 v 20:07 | Nahoru | #48

Mišák-NSR>Mára_Mito> Sorry Tatare oprav mě jestli se mýlim ale mám dojem že mito je to 125 ccm.... takže si jenom hraje......


Ty mongole nsr je proti mitu cesťák ty datle...má ho kámoš...

(reakce na) 125tky

1.2.2009 v 20:43 | Nahoru | #49

Mára_Mito>Mišák-NSR>Mára_Mito> Sorry Tatare oprav mě jestli se mýlim ale mám dojem že mito je to 125 ccm.... takže si jenom hraje......
Ty mongole nsr je proti mitu cesťák ty datle...má ho kámoš...



jj... už jonom tím že NSR má jednodílný sedlo, a i ta pozice je o něco míň na ruce než na mitu

125tky

1.2.2009 v 21:03 | Nahoru | #50
Ok

(reakce na) 125tky

2.2.2009 v 08:32 | Nahoru | #51

Mára_Mito>Mišák-NSR>Mára_Mito> Sorry Tatare oprav mě jestli se mýlim ale mám dojem že mito je to 125 ccm.... takže si jenom hraje......
Ty mongole nsr je proti mitu cesťák ty datle...má ho kámoš...



Já neříkám že na mitu nejní sportovnější posez. Ale ty říkáš jakej je to super extra sport

125tky

2.2.2009 v 13:52 | Nahoru | #52
Tak jinak co je podle tebe větší supersport než mito ve 125?? Když se ve všech katalogách a časopisech a nevim kde všude řadí do supersportů tak proč si podle tebe na něj jen hraje??

1 reakcí na tento příspěvek 125tky

2.2.2009 v 14:44 | Nahoru | #53
mito je supersport :D akorat mensi kubatura .. nemuzes hodnotit jenom podle toho za jak dlouiho je na stovce a kolik ma maximalku :DD

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125tky

2.2.2009 v 16:08 | Nahoru | #54

trikpa>mito je supersport :D akorat mensi kubatura .. nemuzes hodnotit jenom podle toho za jak dlouiho je na stovce a kolik ma maximalku :DD


Hele a když už jsme u toho za jak dlouho udela tvoje mito 100 a kolik ma maximalku a jakej mas rok vyroby?? Dik...

1 reakcí na tento příspěvek 125tky

2.2.2009 v 16:39 | Nahoru | #55
čus hele doporucuji NSR ael vono to vyjde v podstate na stejno kdyz padnes na zkurvenyho japonce tak ti to nepomuze...musis si umet poradne vybrat,...ja osobne bych nikdy nechtel italsky stroje nic proti ale nebyl sem moc spokojen ale verim tem co maj italy tak ze nejaky muzou byt spokojeny ae me ital nesmi do garaze ani vstoupit ,ael nebude mi nikdo tvrdit ze nsr moc nejede kamos ma rs s 11 a nsr s 10 a jede mi to 145zavreny!!! oterveny zalezi vzdy podle uprav...muj nszor je NSR

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125tky

3.2.2009 v 13:57 | Nahoru | #56
Mára_Mito> max 180 zrychleni fakt nevim :D nemeril sem :) a je to 96 no ..

(reakce na) 125tky

3.2.2009 v 15:29 | Nahoru | #57

trikpa>Mára_Mito> max 180 zrychleni fakt nevim :D nemeril sem :) a je to 96 no ..


jj tak moc dik...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125tky

3.2.2009 v 17:16 | Nahoru | #58
Tuner.> zajímavé ital ti nesmí do garáže,ale zřejmě nevíš,že tam tak minimálně polovičního itala máš a tím je právě NSRka

(reakce na) 125tky

4.2.2009 v 11:34 | Nahoru | #59
Ohnivák> neboj se vim to moc dobre...ale vis jak to myslim Honda forever

125tky

4.2.2009 v 15:19 | Nahoru | #60
mito
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2889 7.5.2024 v 22:32 Beranidlo
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R Karlusus 20 17.3.2024 v 17:20 čeplin
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 MourisonCZ 11 9.3.2024 v 20:25 Thomasr
Honda NSR 125 přední světlomet dotaz Honda NSR 125R RiderofNSR125 5 19.2.2024 v 18:53 RiderofNSR125
Nsr rozeta Honda NSR 125R, Honda NSR 125 Karlusus 12 15.9.2023 v 17:23 Karlusus


TOPlist